Matkakertomus Alanyasta.

Anonyymi

Olen 6:n lapsen yksinhuoltaja ja 3 kertaa eronnut miehistäni. Olen työkyvytön johtuen merkittävästä ylipainostani. Rahaa ei ole koska elämme täysin yhteiskunnan tuilla. Ystäväni neuvoi että voisin perustaa seuralaispalvelun aivan virallisesti ja maksaa siitä verot ja sotut yms. Niin tein. Ajattelin kilpailla hinnalla ja laitoin tuntitaksaksi 50 €. Aika paljon on vielä miehiä jotka haluavat henkilökohtaista terapiaa tukevalta naiselta. Näin sain siis kokoon rahat elämäni ensimmäiselle ulkomaan matkalle jonka suoritin Alanyaan. Jo bussimatka kentältä hotelliin oli hieno. Upeita maisemia ja lämpöäkin piisasi. Bussin kuljettaja autteli minua laukkuni kanssa ja kyseli että oonkomä sinkku? Vähän siinä punastelin ja sovimme illaksi treffit hotellin baariin. Hän tuli ja toi mukanaan ruusun. Ihana mies oli nimeltään Ugut. Vietimme heti kiihkeän yön ja monta sen perään. Lähetän hänelle nyt vähistäni 30 €/kk koska Ugut menetti työpaikkansa ajettuaan kännissä autoa.

Kirjoitti Marja-Leena.

23

780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noin kilahtanut Nazi siinä tuolla tavalla tällä kertaa ja seuraavaksi Pattayan palstalle siitä sitten musumasuttelemaan ja salaliittoteoriaa lataamaan.

      • Marja- Leena kertoi koskettavan ja riipaisevan tarinan omasta elämästään.
        Toivomme kaikki että hän kertoisi lisää seikkailuistaan Alanyan yöelämässä.


    • Anonyymi

      Vaikuttaa keksityltä toiveunelta.

      • Anonyymi

        Ei ole keksitty, se on Nazin uni.
        Martta 67


    • Anonyymi

      Siellähän lihavuus on valttia.
      -Muutku uussiin puhhiin.
      Tiedäppä vaikka tulisi uusia turkkilaisia.

    • Anonyymi

      Klovni kirjoittaa ja esittää itseään. suomi 24 loppunut nazi kirjoitta marjatta lue anoynyymi vasta hyvä Suomi

      • Anonyymi

        Piti vielä linkata Aller median suosikkilehden artikkelia tyypillisestä suomalaisnaisesta Alanyasta Seiska- lehden kertomana mutta lehti on poistanut Tuksun kännikuvat Alanyassa!

        Se on hauskaa ja johtui edellisen viestini linkistä.
        Tässä kuitenkin aivan uutta onnen aikaa Tukiaisen uudesta onnen ajasta, viinan läträäminen on vähentynyt?
        https://www.seiska.fi/Uutiset/Vauvaa-odottava-Johanna-Tukiainen-Raskaus-on-aiheuttanut-shoppailu-ja-herkkuhimoa/1151851

        Voimme siis todeta että Alanian kännirouvat voivat vielä palata normielämään. Jäämme odottelemaan uusia känniuutisia Tuksusta koska hän edustaa loistavasti kaikkia Alanyahoroja.

        Kirjoitti Martta 73 vee.


    • Anonyymi

      Nyt kun luki tuon nasun ex-vaimon avauksen, niin alan ymmärtää nasun katkeruuden turkkilaismiehiä kohtaan. Life is.

      • Haluan muistuttaa että arabeilla on tuuman- pari pienemmät pippelit kuin skandinaaveilla.
        Katkeruutta turkkilaisia kohtaan ei siis meillä asian tiimoilta ole vaan jylhää voitonriemua!


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Haluan muistuttaa että arabeilla on tuuman- pari pienemmät pippelit kuin skandinaaveilla.
        Katkeruutta turkkilaisia kohtaan ei siis meillä asian tiimoilta ole vaan jylhää voitonriemua!

        junti suomaliset ei ole skandinaav....


    • Anonyymi

      Aika satusetä tämä natsi. Tavoitteleeko Pulitzer-palkintoa.

      • Kiitän lämpimästi huomiostasi ja toivotan sinulle oikein hyvää Juhannusta!

        Naperona meillä oli ainekirjoitusta kansakoulussa pari kertaa viikossa. Ope antoi kolme aihetta joista kaikkien tuli aine kirjoittaa.
        Sanoi aina että Nazi saa kirjoittaa vapaavalintaisesti. Tykkäsi lukea höpötelmiäni.

        Kevätlukukausina oli ns. raittiuskilpakirjoitukset joista muut pokkailivat ensipalkintoja mutta minä aina erikoispalkinnot.
        Luin jo silloin Dostojewsikiä kun muut vasta tavailivat Aku- Ankkojen vaikeaselkoisia puhekuplia.


      • nazi kirjoitti:

        Kiitän lämpimästi huomiostasi ja toivotan sinulle oikein hyvää Juhannusta!

        Naperona meillä oli ainekirjoitusta kansakoulussa pari kertaa viikossa. Ope antoi kolme aihetta joista kaikkien tuli aine kirjoittaa.
        Sanoi aina että Nazi saa kirjoittaa vapaavalintaisesti. Tykkäsi lukea höpötelmiäni.

        Kevätlukukausina oli ns. raittiuskilpakirjoitukset joista muut pokkailivat ensipalkintoja mutta minä aina erikoispalkinnot.
        Luin jo silloin Dostojewsikiä kun muut vasta tavailivat Aku- Ankkojen vaikeaselkoisia puhekuplia.

        Lisään vielä että silloin oli todistuksien yksinä osa- alueina ainekirjoitus sekä äidinkieli a/ lukeminen. Näissä oli numeroni aina 10.

        Kerran sain laulustakin 10. Muut pojat vetivät Jänis istui maassa Hellu- vainaan nuoteilla ja minä täräytin että Nyt tuulet jo viestin jo toivat:
        https://www.youtube.com/watch?v=zAvbspMnSj8

        Leipiintynyt musiikinmaikka hätkähti kimeää ääntäni ja keskeytti lauluni todeten että se riitti. Kymppi siis tuli.

        Yhden kympin sain liikunnasta kun hyppäsin riman yli korkeammalta kuin kukaan muu.
        Jalkapallossa minut pistettiin aina puolustajaksi. Vastustajat hyökkäsivät sitten aina toiselta laidalta koska rappasin enkä edes yrittänyt ottaa palloa.
        Eikö puolustajan päätehtävänä olekin pysäyttää hyökkääjä ajoissa?


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Lisään vielä että silloin oli todistuksien yksinä osa- alueina ainekirjoitus sekä äidinkieli a/ lukeminen. Näissä oli numeroni aina 10.

        Kerran sain laulustakin 10. Muut pojat vetivät Jänis istui maassa Hellu- vainaan nuoteilla ja minä täräytin että Nyt tuulet jo viestin jo toivat:
        https://www.youtube.com/watch?v=zAvbspMnSj8

        Leipiintynyt musiikinmaikka hätkähti kimeää ääntäni ja keskeytti lauluni todeten että se riitti. Kymppi siis tuli.

        Yhden kympin sain liikunnasta kun hyppäsin riman yli korkeammalta kuin kukaan muu.
        Jalkapallossa minut pistettiin aina puolustajaksi. Vastustajat hyökkäsivät sitten aina toiselta laidalta koska rappasin enkä edes yrittänyt ottaa palloa.
        Eikö puolustajan päätehtävänä olekin pysäyttää hyökkääjä ajoissa?

        Voisin antaa yhden kympin lisää, jos lopetat kirjoittelun kokonaan.


    • Anonyymi

      Jos kaikki huorat olisivat yhdessä, he voisivat synnyttää tällaisen lapsen. sitä sanotaan natsiksi.

    • Anonyymi

      Tämä nasi on välillä nainen ja välillä mies ja se myönnettäköön, että on lukenut matkakertomuksia paljon ja ottanut ne ikäänkuin "omakseen". Todellisuushan onkin sitten toinen esim. aikajana elämässä ja tapahtumissa ei täsmää. Ehei, en todellakaan todistele väitettä, sillä itsekin iäkkäämpänä ennen lökäpöksyturisteja saati tatskoja oli hienoa liikkua, mutta matkatarinoiden värittäminen itselle edulliseksi on mennyttä aikaa. Ihan tavallisia valmismatkojahan ne, eikös.

      • Anonyymi

        Nasuhan on tunnetusti lammasseksin ja pienten penisten asiantuntija, varustus sellainen että kotimainen naisen osalta tuskin saa aikaan reunakosketusta (valittaa että ovat liian löysiä - normikokoinen suomalaismies kyllä tietää totuuden), ja joutuukin maksamaan thai-"tytöille" jotta saisi edes jonkinmoista tyydytystä. Katkeruudessaan jakaa legendaa arabien pienistä peniksistä, ja käyttää todisteenaan tutkimuksia, joiden tekijä itsekin on todennut ettei ole tieteellinen eikä olisi pitänyt julkaista. Sangen epätoivoiselta vaikuttava tapaus kaikin puolin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nasuhan on tunnetusti lammasseksin ja pienten penisten asiantuntija, varustus sellainen että kotimainen naisen osalta tuskin saa aikaan reunakosketusta (valittaa että ovat liian löysiä - normikokoinen suomalaismies kyllä tietää totuuden), ja joutuukin maksamaan thai-"tytöille" jotta saisi edes jonkinmoista tyydytystä. Katkeruudessaan jakaa legendaa arabien pienistä peniksistä, ja käyttää todisteenaan tutkimuksia, joiden tekijä itsekin on todennut ettei ole tieteellinen eikä olisi pitänyt julkaista. Sangen epätoivoiselta vaikuttava tapaus kaikin puolin.

        Minä en turkkilaisten pippeleistä mittään tiiä.
        Olisiko tuo pappa ees mustasukkainen? Ei voi tietää kun en ole koskaan sitä kokkeillu.
        Tässä iässä tuollainen päällä touhottava pikkumunainen touhottaja ajatuksena naurattaa. Papalla on jykevä mela ja kyllä se sitä osaa käyttää kun sitä vähän härnään.

        Kirjoitti Martta.


    • Anonyymi

      Tyylsisä on jotain tuttua....

      • Natsi

        Pappa se tuossa on nettiä tiiraillut ja sanoi että Turkissa tapetaan enämpi ihmisiä kuin Egyptissä. Turisteja tapetaan taas enämpi juuri siellä Egyptissä.
        Meni sinne tai tänne niin aina ne muslimit valkoisia vainoaa. Alöanyassa ainostaan räkivät selkään ja huijaavat ostoksilla minkä ilkeävät.
        Saamarin ketkut minä sanon.

        Sanoin papalle että mitä jos mentäisiin sellaiseen paikkaan missä ei ole niitä muslimeita ollenkaan? Se sano siihen että Ranskassa ja Saksassa on ainaski jo enämpi mustia ku valkosia, oli siitä sitten lukenut jostain. Eikä siellä paista aurinkokaan niinku etelässä.

        Tuumailin että josko mentäisiin Pattayalle? Onhan ne lennnot vähän kalliimpia mutta ei me ihan köyhiä olla.
        Pappa perkele se innostu ja nyt se jo on kaivellut paikasta tietoa. Tätä renkutusta se jo soitteloo:
        https://www.youtube.com/watch?v=GpuMZGTcleY


    • Anonyymi

      Mikä ihme voi ihmisellä olla että pitää trollata? Ja tästä paikasta? Jotain on mennyt kyllä pahasti pieleen, Normi-ihminen ei lähtisi tällaiseen vaikka olisi matka ei olisi mennyt ihan putkeen. Luin otsikon ja ekan lauseen ja tunnistan tämän tyypin jo vuosia täällä trollanneeksi. Voi voi, nyt on aika pahassa jamassa ap.

      • Anonyymi

        Voi että minä sitten mieleni pahoitin tästä pahanilkisen ihmisen kirjoituksesta.

        Ugut on kirjoittanut minulle ahkerasti. Eihän niissä ole kuin muutama rivi mutta rakkautta minulle vannoo. Sen turvin olen jaksanut päivästä toiseen. Olisin ehkä muuten romahtanut kokonaan ja sitäkö toivoisitte?
        En minä itseni myymistä ole kokonaan lopettanut mutta en ole vielä keksinyt parempaa tienistiä selällään makkaamisesta. Lähetän Ugutille osan.
        Viime kuussa äitinsä sairastui ja nyt joutuu syömään kalliita lääkkeitä. Toissa viikolla siskonsa ajoi skootterilla kolarin ja jalka poikki ja vedossa ja nyt poissa töistä. Oli myymässä omenoita torilla ja nekin pennit ovat nyt perheeltä poissa.
        Lähetin nyt 350 € vähän perheen ahistusta helpottamaan. Toivon että pääsen jo kohta rakasta Ugutia tapaamaan ja hänen rakasta perhettään.

        Kirjoitti Marja-Leena.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi että minä sitten mieleni pahoitin tästä pahanilkisen ihmisen kirjoituksesta.

        Ugut on kirjoittanut minulle ahkerasti. Eihän niissä ole kuin muutama rivi mutta rakkautta minulle vannoo. Sen turvin olen jaksanut päivästä toiseen. Olisin ehkä muuten romahtanut kokonaan ja sitäkö toivoisitte?
        En minä itseni myymistä ole kokonaan lopettanut mutta en ole vielä keksinyt parempaa tienistiä selällään makkaamisesta. Lähetän Ugutille osan.
        Viime kuussa äitinsä sairastui ja nyt joutuu syömään kalliita lääkkeitä. Toissa viikolla siskonsa ajoi skootterilla kolarin ja jalka poikki ja vedossa ja nyt poissa töistä. Oli myymässä omenoita torilla ja nekin pennit ovat nyt perheeltä poissa.
        Lähetin nyt 350 € vähän perheen ahistusta helpottamaan. Toivon että pääsen jo kohta rakasta Ugutia tapaamaan ja hänen rakasta perhettään.

        Kirjoitti Marja-Leena.

        Täällä ilkeäkieliset solvaavat Marja- Leenaa ja se on tuhmaa. Hänen ylipainonsa johtuu vakavasta masennuksesta sekä prosessoiduista valmisruoista.
        On herkistävää että hän on löytänyt elämälleen suunnan ja kiintopisteen Alanyasta.
        Toivotan onnea orastavalle rakkaudelle!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe