Eikös niin ole, että omien DVD elokuvien polttaminen on luvallista (ei kaupalliseen käyttöön). Yritin polttaa yhtä elokuvaa, mutta kone herjasi, että levy on kopiosuojattu. Onko sitä mahdollista kiertää mitenkään?
Vastaukset 3
Saa omaksi ostetuista levyistä ottaa.Mutta kuka niistä oikeasti ottaa varmuuskopiots ennenkuin levy naarmuilla tai peruuttamattomasti hajalla?
Millähän koitit polttaa?Stendarilla vai tikuilla?
No eikun millä ohjelmalla siis?;)
Laita haku tuonne siitä levynpoltosta tai siis kopioinnista kun tuhannen kertaa täälläkin sitä on jo kysytty keskustelupalstoilla.- tsippis
Yritin polttaa omasta Amelie-leffasta kopiota systerille Nerolla. Löysin netistä DVD shrink ohjelman, jolla saan ilmeisesti poistettua eston ja kokeilen nyt Pinnaclen instant CD-DVD-ohjelmalla uudelleen.
- Piru
tsippis kirjoitti:
Yritin polttaa omasta Amelie-leffasta kopiota systerille Nerolla. Löysin netistä DVD shrink ohjelman, jolla saan ilmeisesti poistettua eston ja kokeilen nyt Pinnaclen instant CD-DVD-ohjelmalla uudelleen.
Löytyy vaikka
http://fin.afterdawn.com
DVDShrink osaa myös poistaa kopiosuojauksen ja tarvitset sitä muutenkin. Kaupan ja vuokralevyt on nimittäin prässättyjä kaksipuoleisia. Jos sinulla ei ole kaksipuoleista polttavaa ja kaksipuoleisia levyjä (Dual Layer) niin ei se mahdu levylle.
DVDShrinkillä voit poistaa tarpeetonta moskaa (ylimääräiset ääniraidat ja extrat) Teksitytykset ei vie paljon tilaa, joten jätä ainakin suomi ja englanti.
Se vielä pakkaa kuvaa, joten tollaset 1h 30 min leffat menee aika kiltisti tavalliselle 4.7G levylle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6491353- 971159
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta194870Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.316815Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä219749- 58703
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175661Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht225615Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88610Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21561