Sauli ?

Kakku

Mitäs porukat tykkää siitä kun Niinistö lähtee pressakisaan? Tykkääkö 50 - kansa Saulista, Tarjasta vai jostakusta muusta maan ykköspaikalla?

40

1500

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että olisi hyvä jos saataisiin taas hieman linjavetoja poliittiseen keskusteluun, vaikken siihenkään oikein usko.

Minun on vaikea kuvitella, että suomalaiset valitsisivat kokoomuslaisen presidentiksi. Nykyisellä vaalitavalla tosin saatamme kaikki yllättyä vaalien lopullisesta tuloksesta.
      Jos presidentin valtaoikeuksia vielä rajoitetaan, ulkoisen edustavuuden yms. merkitys tulee luultavasti tärkeämmäksi valintakriteeriksi kuin henkilön edustama aate- ja arvomaailma.

• Hexa

Jos yhdistettäisiin pressa-ja missikisat niin saatas sitä edustavuutta ja päästäs samalla helpommalla.
        Aika on auttamattomasti ajanut persidentti-instituution ohi.

• plunger

Sauli Niinistö - kuka muu kokomus-puolueesta on ehdokkaan mittainen? Kaitainen liian nuori ja kokematon. Kanerva pois muodista. Siitonen nainen naisen paikalle - ei uskottava. Suominen, jo mennyt aika ohi vaikka karisma on. Häkämies pois laskuista. Holkeri olisi vahva nimi, olisi parempi mutta onko liika vanha? Olisi tuttu maailmalla, hänet minä parhaaksi katson. Se on sitten toinen asia, kenen kannattaa lähteä kun Halosen suosion tietää ja epävarma edes päästä toiselle kierrokselle. Ei taida Holkeri lähteä.

Mielenkiintoinen kysymys. Niinistön kannatus?

• yopollo

äänestää Saulia, liikaa pomomies juuri kun täälläkin opetellaan elämään länsimaisessa pääministerivetoisessa demokratiassa ilman tsaaria.

• Kakku
        yopollo kirjoitti:

äänestää Saulia, liikaa pomomies juuri kun täälläkin opetellaan elämään länsimaisessa pääministerivetoisessa demokratiassa ilman tsaaria.

siitä että Sauli lähtee mukaan. On mielenkiintoa pelissä. Tarja on hyvä täti ja luultavasti pitää paikkansa, mutta eihän sitä koskaan tiedä... Nauratti tuolla toisaalla kun tsunamin jälkeen Saulista käytiin kiivasta keskustelua. Toiset pitivät puhelintolpassa kiikkuvana vellihousuna ja toiset taas kohottivat suorastaan sankariksi. Ja monet (naiset varmaankin) olivat sitä mieltä että Sauli on söpö. ;) Plungerin kanssa olen samaa mieltä Holkerista.

• yopollo
        Kakku kirjoitti:

siitä että Sauli lähtee mukaan. On mielenkiintoa pelissä. Tarja on hyvä täti ja luultavasti pitää paikkansa, mutta eihän sitä koskaan tiedä... Nauratti tuolla toisaalla kun tsunamin jälkeen Saulista käytiin kiivasta keskustelua. Toiset pitivät puhelintolpassa kiikkuvana vellihousuna ja toiset taas kohottivat suorastaan sankariksi. Ja monet (naiset varmaankin) olivat sitä mieltä että Sauli on söpö. ;) Plungerin kanssa olen samaa mieltä Holkerista.

Niinistö varmaan saisi naisääniä ketä tahansa miestä vastaan, mutta Tarja vienee ne kunhan nyt vaan saa sanottua että on edes mukana.

• anastasia
        yopollo kirjoitti:

höpö,höpö. Oletko niin sokea ,ettet huomaa nykyistä politiikan linjanvetoa ? Halonen on töppäillyt niin pahasti ,mutta yrittävät hiljakseen niitä paikkailla. Halosen aikana ovat myös erityisryhmät liikaa esillä . Pukeutuu kuin ruotumuori. Sauli on ihana ,jämäkkä ja ajanhermolla oleva mies. Ei tarvitse pelätä mitä sieltä suustaan päästää niinkuin nykyisen pressan aikaan

• tiedät kuka
        yopollo kirjoitti:

Niinistö varmaan saisi naisääniä ketä tahansa miestä vastaan, mutta Tarja vienee ne kunhan nyt vaan saa sanottua että on edes mukana.

toivottavasti punapäällä on itsekritiikkiä ja jää pois pelistä

• ei jää pois
        tiedät kuka kirjoitti:

toivottavasti punapäällä on itsekritiikkiä ja jää pois pelistä

Mitä tarkoitat itsekritiikillä Tarja Halosen kohdalla?

• tiedät kuka
        ei jää pois kirjoitti:

Mitä tarkoitat itsekritiikillä Tarja Halosen kohdalla?

kun on möhlinyt harkitsematta sanojaan vierailuillaan ja ei osaa käyttäytyä arvolleen sopivastimm. heittelee lumipalloja turvamiestään kohti Ranskan vierailullaan. Pitäs vähän miettiä minkä kuvan antaa Suomen päämiehenä.

• jokunen

Niinistölle tullee olemaan Tony Halme. Sepä onkin vaikea valinta. Ryhtiliikkeen edustajia molemmat. Toini voisi ramboilla Suomelle Karjalat ja Ahvenanmaat takaisin. Toisaalta Saukki osaisi pelata valtion rahoilla isoa pajatsoa maailman markkinoilla. Jaahas. Mietityttää...

• Vaihtoehto

Täytyy olla vaihtoehtoja, jotta kansa voi valita.
      Eikös se näin mene, jotta ei törmätä samaan asiaan kuin Kekkosen kaudella(hyvin hoidettu), jolloin oltiin tilanteessa, jossa kukaan ei osannut edes ajatella muuta vaihtoehtoa.
      Nyt niitä on tarjolla.

• Arska

Ainoa huono puoli on liika feministisyys, mutta ei hän nyt ihan sotaisinta telaketjulinjaa ole kuitenkaan edustanut.

• anastasia

oli ja on vieläkin telaketjukommunisti,pahimmasta päästä sen entisen poikakaverinsa kanssa..

• Pirre*
        anastasia kirjoitti:

oli ja on vieläkin telaketjukommunisti,pahimmasta päästä sen entisen poikakaverinsa kanssa..

sitten..?

• anastasia
        Pirre* kirjoitti:

sitten..?

kun oli aiemmin ketjussa puhe maamme länsimaitamisesta ,niin se ei onnistu mustalaisten kuningattaren avulla..

• vitsit sille

Se tyyppi on niin itsekeskeinen tyranni, että ennen näkisin vaikka Veltto Virtasen pressana.

Niinistö manipuloi kansaa julkaisemalla kohtpikaa "muistelmansa" ja se opus uppoaa naisiin!!! valitettavasti.

Olen itsekin nainen ja minusta Haloska on hyvin edustanut maatamme, tosin eihän pressa enää jyrähdä kuten Kekkonen - luojan kiitos!!!

Halonen on asiallinen ja hyvin käyttäytyvä, fiksu, sanavalmis, on perehtynyt asioihin siis myös todella hyvin maihin, joissa vierailee. En ole koskaan hänen puoluettaan äänestänyt,mutta kivasti hän on oman puolueensakin ajatukset pitänyt taka-alalla.

• kata

henkilönä en varmaankaan pidä Saulista,mutta hänellä on älliä ja hitanut ulkomaiset suhteet hyvin. Ei varmaankaan tulisi sellaisia mokia kuin tälä nykyisllä historian uudelleen kirjoittajalla . Pukeutuu kuin ruotumuori.Ei ole arvokkuutta on liian setaan kallellaan.

• Nostan hattua

Tarjan ulkonäköähän aina arvostellaan ;D

• aivan liian tosikko.Olisi kuin manu ja ärhentelisi medialle ja arvostelijoilleen.

Muuteen riittävä täyttämään viran.
      Nykyinen on kohtuuhyvin hoitanut asian ja todennäköisesti saa jatkaa virassaaan jos motivaatio uudelle kaudelle riittää.

Kokoomuksessa ei Suomisen jälkeen ole ollut henkilöä joka pystyy livekeskustelussa olemaan rento,miellyttävään ja älykkääseen sananvaihtoon kykenevä poliitikko.
      Niinistökin on Lipposen hengenheimolainen käytös ei pysy tiukassa paikassa korrektina vaan hermostuminen tulee selvästi ilmi.

• Pirre*

uutinen Niinistön ehdokkuudesta on aprillipila!

• Olihan Väyrynenkin ehdokkaana ;)

• Kakku
        optimisti-orvokki kirjoitti:

Olihan Väyrynenkin ehdokkaana ;)

Ajatelkaas, jos meillä olis Paavo pressana. Häpeisin silmät päästäni.

• Pirre*
        Kakku kirjoitti:

Ajatelkaas, jos meillä olis Paavo pressana. Häpeisin silmät päästäni.

vikise :))...

• Pirre*

Olihan Väyrynenkin ehdokkaana ;)

olla jos oikeisto nyt ei ihan yhtenä rintamana iske, mutta voi olla ettei nämä niin poliittiset vaalit kuitenkaan loppujenlopuksi ole, luulisin oikeistossakin osataan antaa arvo Halosen älykkyydelle, jos hän yleensä asettuu ehdokkaaksi.

Niinistö on niin ruttuotsainen "käpy" :) (minun mielestä huom.).

• Liinariina

Ihanaa saada sinkku pressaksi! Viihtynyt kauan ilman vaimoa ja on ehkä sillätavalla avaramielisempi ja ymmärtävämpi. Kaikki ei aina mene kaavan mukaan. Muutenkin pätevä ja hyväkäytöksinen ja sporttinen viisikymppinen. Pulloon kun sais, niin hammasremonttiin laittaisin, sitten olisi täydellinen.

• Monet muutkin äänestäjät taitavat valita myös eduskunta- ja kunnallisvaaleissa ehdokkaat juuri mainitsemillasi perusteilla. :(

• Pirre*

minkä ikäinen olin, kun eräs vanhapiika nykyisin hän olisi sinkku, sanoi perustelut sille, että äänestää kokoomusta "koska ne miehet on niin ihaniiiii"...:))

Minusta, keskenkaksvuisesta, tuo äänestysperuste oli jo silloin tyhmä...

• Nimetön

On vara valita. Jokainen voi arvomaailmansa ja vakaumuksensa mukaan pohtia, kuka on paras.
        Hyvä, että on monta ehdokasta.
        En vielä uskalla itsekään sanoa mielipidettäni, koska kaikki eivät ole asettuneet virallisesti ehdolle.
        Odotellaan ja mietitään, vai?

• Sama ilmiö näkyy jatkuvan.

Itsekin tunnen muutamia "hienoja konttoritätejä", joiden mielestä on hienoa äänestää kokoomusta ja kokea kuuluvansa "hienojen, sivistyneiden ihmisten" joukkoon. Mitäpä siitä, jos tekee töitä minimipalkalla, pyörittelee pennosia ja on välillä työttömänäkin.

Kun eduskuntavierailulla kokoomuksen edustaja sanoo työttömyyden syyksi tuloloukun ja hyvät työttömyyskorvaukset, täditkin sen ymmärtävät. He ovat meilkein valmiita allekirjoittamaan ajatuksen, että työttömyys häviäisi, kun työttömyyskorvaukset lopetettaisiin jne. He uskovat, että kyllä nämä ihmiset osaavat panna maan asiat kuntoon.

• Pirre*

Sama ilmiö näkyy jatkuvan.

Itsekin tunnen muutamia "hienoja konttoritätejä", joiden mielestä on hienoa äänestää kokoomusta ja kokea kuuluvansa "hienojen, sivistyneiden ihmisten" joukkoon. Mitäpä siitä, jos tekee töitä minimipalkalla, pyörittelee pennosia ja on välillä työttömänäkin.

Kun eduskuntavierailulla kokoomuksen edustaja sanoo työttömyyden syyksi tuloloukun ja hyvät työttömyyskorvaukset, täditkin sen ymmärtävät. He ovat meilkein valmiita allekirjoittamaan ajatuksen, että työttömyys häviäisi, kun työttömyyskorvaukset lopetettaisiin jne. He uskovat, että kyllä nämä ihmiset osaavat panna maan asiat kuntoon.

on ilmeisesti juuri ja juuri niin turvattu toimeentulo, että on mahdotonta asettua niiden kaikkein huonnoimmin toimeen tulevien asemaan. Pikkupääkkyläinen on vain täynnä ihastusta, kun pikkutakin lieve heilahtaa, päästi tämä kultivoituneen käytöksen, mutta kylmän katseen omaava iii..ihanuus suustaan mitä sammakoita tahansa :(.

• Nimetön
        Pirre* kirjoitti:

on ilmeisesti juuri ja juuri niin turvattu toimeentulo, että on mahdotonta asettua niiden kaikkein huonnoimmin toimeen tulevien asemaan. Pikkupääkkyläinen on vain täynnä ihastusta, kun pikkutakin lieve heilahtaa, päästi tämä kultivoituneen käytöksen, mutta kylmän katseen omaava iii..ihanuus suustaan mitä sammakoita tahansa :(.

Joskus kyllä on tullut tunne, että osa ihmisistä tosiaan arvottaa ainoastaan ulkonäön perusteella presidentin, eduskunta- kunnallisvaaliehdokkaan ja muutkin viralliset ehdokaat.
        Se jos mikä outoa, koska kyllähän kait taito on se tärkeämpi asia.
        Muistan esim. sen lisäksi, että Halosta on haukuttu muumimammaksi, niin eräs hlö, jota itse pidin ihan älykkääna ja hän on terveydynhuollon ammattilainen (en toivo ikinä joutuvani hänen hoidettavaksi)totesi Ahtisaaren tullessa valituksi: "Herranen aika tuommoinen pystyyn nostettu sika Suomen presidentiksi!"
        Eipä voinu olla muutakuin sanaton.

• nimetön ll
        Nimetön kirjoitti:

Joskus kyllä on tullut tunne, että osa ihmisistä tosiaan arvottaa ainoastaan ulkonäön perusteella presidentin, eduskunta- kunnallisvaaliehdokkaan ja muutkin viralliset ehdokaat.
        Muistan esim. sen lisäksi, että Halosta on haukuttu muumimammaksi, niin eräs hlö, jota itse pidin ihan älykkääna ja hän on terveydynhuollon ammattilainen (en toivo ikinä joutuvani hänen hoidettavaksi)totesi Ahtisaaren tullessa valituksi: "Herranen aika tuommoinen pystyyn nostettu sika Suomen presidentiksi!"

kun muistutit. En ole enää terveydenhuollon ammattilainen ,vaan täysipäiväinen lentäjän vaimo.
        Täytyy sanoa .että Ahtisaari on petrannut ja hänellä on älliä,kunhan muuttaisi meidän verorahoilla maksetusta asunnosta ,kun pitää vielä vuokratkin maksaa valtion,raukka kun on niin köyhä. Koivisto on reilusti toiminut Suomen kansaa kohtaan ostamalla oman lukaalin.Halosella ei ole taitoa ,onhan se nähty ja kuultu ,mitä mieltä veli venäläinen on hänen suuresta suustaan tulleista sanoistaan ja tietämättömyydestään. Hoitakoon vain setan asioita ,kun ei tule enää valituksi.

• Nimetön
        nimetön ll kirjoitti:

kun muistutit. En ole enää terveydenhuollon ammattilainen ,vaan täysipäiväinen lentäjän vaimo.
        Täytyy sanoa .että Ahtisaari on petrannut ja hänellä on älliä,kunhan muuttaisi meidän verorahoilla maksetusta asunnosta ,kun pitää vielä vuokratkin maksaa valtion,raukka kun on niin köyhä. Koivisto on reilusti toiminut Suomen kansaa kohtaan ostamalla oman lukaalin.Halosella ei ole taitoa ,onhan se nähty ja kuultu ,mitä mieltä veli venäläinen on hänen suuresta suustaan tulleista sanoistaan ja tietämättömyydestään. Hoitakoon vain setan asioita ,kun ei tule enää valituksi.

En menis vannomaan mitään, kun kaikki ehdokkaat eivät vielä ilmoittautuneet kisaan.
        Ja huom. minulla ei ole minkäänpuolueen jäsenkirjaa, joten katson voivani olla aika puoluueton ainakin, jos en muuta.

• Nimetön kirjoitti:

ollut rohkea myös vierailulla ollessaan.
        Ja molemmat niin itä,kuin myös länsi on saaneet häneltä mielipiteet melko tasapuolisesti.

Avarakatseisuus ja toiminta tasa-arvon edistämiseksi on Halosen parasta antia ja Niinistö ei katso eläämää kovin kokonaisvaltaisesti vaan talous ja markkinat ovat kaikkivoivat ismit,mihin hänen yhteiskunnalinen hyvinvointi perustuu.

Rehellisyys on kyllä Niinistön hyvä puoli,sekä kyky saada mielipiteensä myös käytännön tasolle ajettua.

• nimetön ll
        Nimetön kirjoitti:

En menis vannomaan mitään, kun kaikki ehdokkaat eivät vielä ilmoittautuneet kisaan.
        Ja huom. minulla ei ole minkäänpuolueen jäsenkirjaa, joten katson voivani olla aika puoluueton ainakin, jos en muuta.

ei ole enkä ota. Vanhanen on myös hyvä. Suvi-Anne olisi hyvä ,osaisi pyöräyttää valtiovieraille söpöt pullukat.. Mikä hiton viha sulla on terveydenhoitohenkilökuntaa kohtaan . Oliko ex vaimosi sellainen?

• Nimetön
        nimetön ll kirjoitti:

ei ole enkä ota. Vanhanen on myös hyvä. Suvi-Anne olisi hyvä ,osaisi pyöräyttää valtiovieraille söpöt pullukat.. Mikä hiton viha sulla on terveydenhoitohenkilökuntaa kohtaan . Oliko ex vaimosi sellainen?

Otit itse kunnian olla sellainen, tai nykyisin täysipäinen lentäjän vaimo.
        Nimenomaan kertomastani esim.tapauksesta, otit sen kunnian itsellesi ainakin "virtuaalisesti".
        Kerroin totta joka sanan siitä yhdestä esimerkistä.
        En vihaa raskasta työtä tekevää ja asiallista terveydenhoitohlökuntaa, päinvastoin arvostan.

Minulla mitään ex-vaimoa ole, hehehe:)))

• Nimetön
        nimetön ll kirjoitti:

Nimenomaan kertomastani esim.tapauksesta, otit sen kunnian itsellesi ainakin "virtuaalisesti".
        En vihaa raskasta työtä tekevää ja asiallista terveydenhoitohlökuntaa, päinvastoin arvostan.

• nimetön ll
        Nimetön kirjoitti:

en ole mitään viittaa päälleni ottanut ,vaan kysyin ,kun et kuulemma halua hoidattaa k.o.henkilöllä itseäsi ,kun sattui sinun hienoon hipiään mielipide kolahtamaan. Kysäisin vain onko sulla vielä se sama nainen ,miten se on sinua jaksanut?? Minulla on mies joka ei aina helmoissa kyhnää ,vaan ajoittain liikkuu maailman äärissä..

• Nimetön
        nimetön ll kirjoitti:

en ole mitään viittaa päälleni ottanut ,vaan kysyin ,kun et kuulemma halua hoidattaa k.o.henkilöllä itseäsi ,kun sattui sinun hienoon hipiään mielipide kolahtamaan. Kysäisin vain onko sulla vielä se sama nainen ,miten se on sinua jaksanut?? Minulla on mies joka ei aina helmoissa kyhnää ,vaan ajoittain liikkuu maailman äärissä..

Ei minulla mitään naista ole, vaan ihan sama mies, joka on ollut jo yli 30-vuotta.
        Ja ko hlöllä en todellakaan aio itseäni hoidattaa.
        Hänellä tuntui terveydenhuollon ammattilaisekisi olevan tosi herkkä ja hieno hipiä ja vahva mielipide ihmisten, presidenttien, ulkomuodosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      218
      1481
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1296
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      4
      1138
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      17
      1126
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      948
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      920
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      885
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      860
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      38
      806
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      805
    Aihe