Mulla on pari kertaa jo polttanu led takavalon ja liitokset on kunnossa ja jännitteensäädin antaa sopivan jännitteen mut yleismittarilla kokeilin nii maajohto ja si se takavalon johto o yhteydessä toisiinsa niin onko kellää tietoo et voisko missä ollo yhteydessä ja onko muille käyny näin.
Derbin takavalo lopettaa toimimasta
Anonyymi
4
80
Vastaukset
DERBIT ON LEIPUREITA
- Anonyymi
Omas drac on
- Anonyymi
Ledit on myös paskoja ei pitkäikäisiä, varsinkin jos johdot on oikkarissa!🤗🤗🤗
- Anonyymi
Jännite on niin huonolaatuista ettei ledit kestä sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313894- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442584Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292208
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381809
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477