Pitäis viedä pikkuinen "verku" huoltoon ja tarkoituksena olisi teettää täydellinen huolto kaikkine öljynvaihtoineen ja suodattimien uusiminen. Venttiilit pitäisi myös säätää ja kytkimen ja jarrujen säätöjutut. Rasvaukset ym. pienempää juttua..
Osaako kukaan kertoa mitä mahtaa tuollainen täydellisen puoleinen huolto maksaa kaikkine tarvikkeineen?
Kolmipyttyinen turbo on kyseessä. Pieni nätti traktori tuli hankittua ja ajattelin tetttää ainakin yhden täydellisen huollon ja olla itsekin paikalla ja oppia jatkoa silmällä pitäen noita juttuja.
Niitä hinta-arvioita jään nyt odottelemaan. Kiitos!
Huollon..
3
400
Vastaukset
ja jos itse olet mukana kannattaa purkaa itse sellaiset minkä osaa avuksi, niin nopeuttaa kokonaisaikaa kummasti, jos suostuvat siihen,
tuntihinnan saat kysymällä huoltajalta osien ja öljyjen hinnat.Tietysti voit ne hankia itsekin mistä halvimmalla oikeat saat.- Kokenut
Semmoisen mukavan huoltomiehen kun löytää se on kullan arvoinen! Neuvoo koko ajan ja laittaa vielä itsesikin tekemään että varmasti itse sitten osaisit. Perushuollot on helppo tehdä itse.
- juhani_11
Eikö 135:ssä ole pa-säiliö moottorin päällä niin kuin muissakin? Siinä on vhän enempi työtä. Tankki irti. Jos on vielä ohjaamo, niin pitää irroittaa sekin. Niin kuin 188-4vedossa. Palmun tekmä hytti menee tankin päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2417477Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1393901Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1172178Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261477- 441463
- 331372
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3411190Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1411002Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23938Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä7917