Ja kaunis!!!! 😊 😊 😊 😊
Millainen olisi hyvä ja lämmin terassimatto
11
95
Vastaukset
- Anonyymi
Se olisi varmasti hyvä, lämmin ja kaunis.
Mene ostoksille. - Anonyymi
Omalla terassilla on vain kynnysmatto, muuten puulattia. Ainakin kannattaa lukea tuoteselosteesta että on pakkasenkestävä. On vähän tyyriimpi, tumman harmaa väriltään. Muutama muukin väri oi ja eri kokoisia, K-Raudasta ostin.
Edellinen ostin kauniinvärisen sen kummemmin laatua miettimättä, se mureni ensimmäsiten kylmien tullen. Toinen oli liukas, joten sekin kannattaa katsoa.Kattamattomalle terassille en mattoa hanki säiden armoille. Kyllästetty lankku tummana saa riittää.
- Anonyymi
Terassille sopii oikein hyvin tilaustyönä teetetty, aito käsinsolmittu itämainen matto.
Yleensä ne ovat kauniin värikkäitä sekä lämpöisiä.- Anonyymi
Ja hintaa on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hintaa on?
No hintaa on alkaen 4000 euroa viiva 10 000 euroa. Sopuhinta terassimatolle. Minulla on halpa noin 2200 euroa maksanut terassimatto. Nolottaa pitää niin köyhää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hintaa on alkaen 4000 euroa viiva 10 000 euroa. Sopuhinta terassimatolle. Minulla on halpa noin 2200 euroa maksanut terassimatto. Nolottaa pitää niin köyhää.
Eikö täysvillainen itämainen matto ulkotilassa ala haista ulolle?
En laittaisi vaikka maksaisi 50.000 €. Hihhihhhihihihih
🐜
Onko lammas jalkojen alla ekoteko? - Anonyymi
Mikäs siinä on parempaa kuin muissa?
- Anonyymi
Aito räsymatto, joka on halpa ja helppo vaihtaa tilanteen mukaan.
- Anonyymi
Alkaa haista myös.
Ulkokäyttöön tarkoitettu terassimatto, minkä voi pesasta, on käytännöllinen.
Onhan valikoimaakin nykyisin.
Eihän terassi mikään sali ole.
Voihan sinne raahata härpäkkeitä, jos sellaisista pitää.
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaa haista myös.
Ulkokäyttöön tarkoitettu terassimatto, minkä voi pesasta, on käytännöllinen.
Onhan valikoimaakin nykyisin.
Eihän terassi mikään sali ole.
Voihan sinne raahata härpäkkeitä, jos sellaisista pitää.
BengVaikka vanhan kaappikellonsa poutapäivinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416