Hiljaiseksi on mennyt

Anonyymi

Vaisuksi on mennyt tämä touhu. Matkat jäissä ja tänne ei kukaan kirjoita puhumattakaan siitä toisesta jossa on pelkkiä noloja kuva-arvoituksia asiasta mitään tietämättömän kommentein maustettuna.
Facebuukissa vähän sama meininki.

35

899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä tänne olisi hyvä laittaa asiallisia kommentteja, jossa voisi olla myös perusteltua kritiikkiäkin.

    • Aluksi toivoisin,että kirjoittajat käyttäisivät nimimerkkiä,joka olisi persoonallinen ja myös pysyisivät siinä.

      • Anonyymi

        Perustelisin kritiikkiäni sillä, että en tykkää trolleista jotka karkoittavat kaikki asiakirjoittajat.
        nimimerkki "eikarhuajokaväliin"


      • Anonyymi

        Luis jäisit palstalle kokolailla yksin jos täällä vaadittaisiin rekkautumista.


    • Kirjoittelin vuosia nimimerkilläni,kirjautumatta ."terrorismi" ajoi minut "sinisen" nimimerkin käyttäjäksi. Aina voi kokeilla kestääkö nimimerkki ,vai kopioiko sen joku. Mielummin yksin kuin huonossa seurassa,eikö!

    • No,voimmehan sopia,että vain omalla nimimerkillä kirjoittavat ovat n.s. asiallisia .Jätetään huomiotta "anonyymit".

      • Anonyymi

        Miksi näin? Eikö anonyymi voi olla asiallinen? Käsittääkseni viestin sisältö on merkityksellinen eikä kirjoittajan väri tai nimimerkki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi näin? Eikö anonyymi voi olla asiallinen? Käsittääkseni viestin sisältö on merkityksellinen eikä kirjoittajan väri tai nimimerkki.

        Anonyymi voi olla asiallinen,mutta jos haluan vastata sinulle ,niin vain tekstiä lainaamalla se onnistuu.Lievä asiattomuus on jo se ,ettei "uskalla" käyttää yksilöllistä nimimerkkiä,eikö ??


      • Anonyymi
        donluis kirjoitti:

        Anonyymi voi olla asiallinen,mutta jos haluan vastata sinulle ,niin vain tekstiä lainaamalla se onnistuu.Lievä asiattomuus on jo se ,ettei "uskalla" käyttää yksilöllistä nimimerkkiä,eikö ??

        Voi toki kommentoida lainaamatta tekstiä.. itse en näe syytä nimimerkille, ihan asiallisesti voi täällä kommentoida anonyyminakin.. =)


    • Syksyksi on matka odottamassa koronan väistymistä.

      • Anonyymi

        Tammi-maaliskuussa ehkä. Ei niin väliä kun tuo Reetu on kiinnitettynä Iskelmään koko kaudeksi:) Mummot pikkarivarastoa päivittämään.


      • Anonyymi

        Oletko ollut koskaan Don Miguel hotellissa inglesissä. Saako rahalle hyvän vastineen. Häiritseekö ympäristön melu.


    • Anonyymi

      Inglesin suomiyhteisön vähemmistöjen jutut kiinnostavat minua ja koko poikaporukkaamme. Miksi niitä ei saa julkaista onko kyse rasismista.

      • Anonyymi

        "Miksi niitä ei saa julkaista onko kyse rasismista."

        Mitä rotua poikanne ovat?


    • Anonyymi

      Ei tää niin hiljasta oo, jos 15 vastausta on jo hävitetty bittiavaruuteen!

    • Anonyymi

      Matkailu alkaa avautumaan pikkuhiljaa ja ensimmäiset lennot on menneet. Toivottavasti ei virus livahda koneen ovesta sisään ja sitä kautta pilaamaan tulevaa talvea. Tosin näin käynee joka tapauksessa toisen aallon muodossa.
      Edelleen arvoitukset jatkuu ja kaksi kaverusta keskenään sitä leikkii tietäen toistensa kuvat kolmannen ollessa arvauksineen statistin asemassa. No, ehkä siinä on sisältöä kaikkien kolmen elämään kun reissuun ei vielä pääse.

      • Anonyymi

        On se kauheeta. Ihan mahotonta suorastaan. Olisihan se pitänyt arvata että on ihan mahotonta.


      • Anonyymi

        Ihan mahotonta menoa taas. Ihan mahotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mahotonta menoa taas. Ihan mahotonta.

        Vaihda jo levyä "mahotonta" "mahotonta"! Suppeaa on! Uuuuuu


    • Anonyymi

      Vuoden 2021 matka jo suunnitelmissa. Toscanaan on tarkoitus jälleen päästä. Mielenkiintoista nähdä, mihin tasoon Euroopan lentojen hinnat tasaantuvat. Nelihenkisellä perheellä se vaikuttaa.

    • Anonyymi

      Ihan mahotonta menoa taas. Ihan mahotonta.

      • Anonyymi

        Ei tämä nyt ihan mahotonta ole. Ehkä palataan ihan vanhaan entiseen normaaliin pikkuhiljaa?
        Toivottavasti.
        Heinäkuussa luonnollisesti on hiljaista Kanarianmatkojen suhteen. Katseet olisi muutenkin käännetty Välimeren ja kotimaan suuntaan ja tässä tilanteessa enämpi kotimaan suuntaan.
        Eiköhän loppusyksystä ja alkutalvesta matkustella kanariallekin - ainakin täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä nyt ihan mahotonta ole. Ehkä palataan ihan vanhaan entiseen normaaliin pikkuhiljaa?
        Toivottavasti.
        Heinäkuussa luonnollisesti on hiljaista Kanarianmatkojen suhteen. Katseet olisi muutenkin käännetty Välimeren ja kotimaan suuntaan ja tässä tilanteessa enämpi kotimaan suuntaan.
        Eiköhän loppusyksystä ja alkutalvesta matkustella kanariallekin - ainakin täällä.

        Apollo alkanut myymään ensi tammikuun matkoja alennuksella. Parhain alennus -25% Inglesissä Corallium Dunamar. Ovat kylläkin nuo alennetut matkat hintavimpiin hotelleihin. Meikäläisen taviksen huoneistohotellien hintoja ei ainakaan vielä alennettu. Jos menisin, ottaisinkin jonkun paremman puolihoitohotellin koska hinnat jo hyvin lähellä toisiaan ja ruokakaupassa käyminenkin maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apollo alkanut myymään ensi tammikuun matkoja alennuksella. Parhain alennus -25% Inglesissä Corallium Dunamar. Ovat kylläkin nuo alennetut matkat hintavimpiin hotelleihin. Meikäläisen taviksen huoneistohotellien hintoja ei ainakaan vielä alennettu. Jos menisin, ottaisinkin jonkun paremman puolihoitohotellin koska hinnat jo hyvin lähellä toisiaan ja ruokakaupassa käyminenkin maksaa.

        Hinnat nousee koska matkustusmääriä edelleen rajoitetaan. Siitähän uutisoitiin eilen. Ne joilla on palava halu päästä reissuun, ostavat matkat ja majoitukset kalliimmalla. Ja hyvä niin, myös hotellit/vuokranantajat Espanjassa tarvitsevat kipeästi rahaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apollo alkanut myymään ensi tammikuun matkoja alennuksella. Parhain alennus -25% Inglesissä Corallium Dunamar. Ovat kylläkin nuo alennetut matkat hintavimpiin hotelleihin. Meikäläisen taviksen huoneistohotellien hintoja ei ainakaan vielä alennettu. Jos menisin, ottaisinkin jonkun paremman puolihoitohotellin koska hinnat jo hyvin lähellä toisiaan ja ruokakaupassa käyminenkin maksaa.

        "Apollo alkanut myymään ensi tammikuun matkoja alennuksella. "

        Syy voi olla, että Espanja on toistaiseksi niiden maiden listalla, joihin matkustamista ei suositella. Kaikki turistit eivät pidä ajatuksesta, että kesken loman tulee määräys pysyä sisätiloissa lisääntyneiden koronatapausten vuoksi.


    • Anonyymi

      Juuri kun näytti siltä että kausi voisi alkaa syksyllä liki normaalisti niin eikö toinen aalto tule ja tuhoa kaiken. Hiljaiseloa myös naapurissa, onneksi. Ehkä sitten ensi keväänä. Tosin kuka senkään tietää..

      • Anonyymi

        Ei todellakaan tee mieli lähteä ulkomaille tällaisina aikoina. Kunpa saisi Suomen pidettyä kohtuukuosissa. Mutta ei hyvältä näytä tämän hetkinen suuntaus.
        Hallitus lepsuilee ja kohta suljetaan taas...


      • Anonyymi

        Juu, ei millään lailla nyt sytytä "naapurin" kuvakollaasit Puerto Cruzista. Siellä ei ole nyt lainkaan miellyttävää asustella. Lähes kaikki tulivatkin Suomeen ja ovat edelleen.
        Maailmassa olisi paljon mielenkiintoista nähtävää. Harmi vaan, että matkustelu on nyt paussilla - ehkä pidemmänkin aikaa.


      • Anonyymi

        On ihan mahotonta. Syksyllä taitaa taas käynnistyä trollaukset palstalla jos saadaan asiakirjoittajia palstalle. Tulee olemaan ihan mahotonta.


      • Anonyymi

        Uimallako sinne menette, viilentää kuumuia tunteita sopivasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ihan mahotonta. Syksyllä taitaa taas käynnistyä trollaukset palstalla jos saadaan asiakirjoittajia palstalle. Tulee olemaan ihan mahotonta.

        Tuskin tulee jatkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin tulee jatkumaan.

        En usko jatkumiseen. Se vaatisi asiakirjoittajia ja sisällöntuottajia palstalle ja heitä ei näy.


    • Anonyymi

      Miksi ne toisen palstan A. ja E-pappa ei nyt harjoita sitä sisällöntuotantoa? Pitkään on odotettu, mutta mitään ei ole näkynyt. Ei niistä taida ollakaan sisällöntuottajiksi.

      • Anonyymi

        Riippuu sisällöstä.


    Ketjusta on poistettu 69 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe