Tervon jossittelu ei oikein vakuuttanut. Sai kuitenkin pari persuletkautusta mahdutettua.

Anonyymi

Ilman niitä letkautuksia hän tuskin olisi saanut ohjelma aikaa kepuYLEltä. Tervo voisikin seuraavaksi josssitella, että mitä sitten, jos persuja ei olisi. Kyllä Suomi olisikin sitten ihana ja kaikkilla hyvä tahto. Kaikki olisivat samaa mieltä kuin älymölö Tervo ja vihervasemmisto. Sanoisin, että ohjelma ei jatkoon.

20

117

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei viitsitty edes katsoa ohjelmaa. Tervon naama alkoi jo vuosia sitten ärsyttää. Piti Uutisvuodon katsominen lopettaa herran typerien letkausten takia.

• Anonyymi

Olen aloittajan kanssa kuitenkin samaa mieltä, kun katsoo mitä Ukkola tekee Ylen jälkeen on tuloksena aivan eri tasoista materiaalia laadussa. Jotakin vikaa Ylessä todella on.

• Anonyymi

Imaami Tervoa varmaan ketuttaa se fakta, että hän on menestynyt kirjailijana VAIN sen takia, että suomalainen "rasistijunttikansa" tykkää lukea hänen tekstiään. ;-)

• Anonyymi

Tervo yrittää nuoleskella kepuyleä yrittäen mollata persuja. Ei se vaan kuitenkaan onnistu. Ohjelma on floppi juontajaa ja vieraita myöten. Ohjelma olisi syytä siirtää lähettteäväksi yön viimeiseksi tai sitten poistettava kokonaan.

• Anonyymi

Veronmaksajien rahoilla moista soopaa, vilkaisin ja riitti. Kaikkea sitä pistetään näytille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veronmaksajien rahoilla moista soopaa, vilkaisin ja riitti. Kaikkea sitä pistetään näytille.

Tervon pokat oli pikkasen mun televisiota pienemmät.

• Anonyymi

Tuo ohjelma on todella surkea, Tervo oli joskus aikoinaan terävä mutta nyt todella huono.

• Minä lopetin Tervon törttöilyjen katsomiset, kun ei koraani lentänyt raamatun kanssa samaan kasaan.
      Mies näytti raukkamaisuutensa ja typeryytensä.
      Tietty ruskella kielellä saa varnaan muutaman setelin lisää. Mutta kannattaako sillä ottaa itselleen idiootin maineen?

• Tervo tekee vaalityötä persujen hyväksi, koska skeida suoltaminen aina jossakin vaiheessa kääntyy itseään vastaa.

• Anonyymi

Robes Pierre Sen voisi kertoa, lopulta itse joutuu giljotiiniiniä katsomaan.

• Anonyymi

Väinö Tanner, Lasse Lehtinen, Jari Tervo. Taattua oikeistolaisuutta.

• Anonyymi

Ei tuo Tervon jossittelu jossittelulla parane vaan kerta kerran jälkeen vaan huononee. Joka jaksossa hänellä on jotain persuja kohtaan, viimeisessä Kankaanniemeä. Tervolla kiertää luuppi, vaikka hän ei sitä itse tunnu ymmärtävän, katsojat kyllä sen havaitsevat. Eikö YLEeen todellakaan löydy yhtään terveenpapereita omaavaa toimittajaa.

• Anonyymi

Jari Tervo osaa paitsi kirjoittaa nautittavaa älykästä tekstiä, myös näköjään kiihoittaa
      vähemmän ällin lukumiehiä äärimmäisiin peruslötkäyksiin! -Eiks jeh?

• Anonyymi

Hän osasi joskus kyllä, ei i osaa enää.

• Anonyymi

Äärettömän huono ohjelma ja ei todellakaan onnitteluja sille, joka sisällön on keksinyt. Yhden jakson katsoin ja totesin että Tervo kavereineen saa puolestani olla rauhassa. Tämmöiseen spontaani käytetään verovaroja.

• Anonyymi

Tervo on kammaritaustainen vallan viisas mies.

• Anonyymi

Miksei hän tuo viisauttaan esiin? Ei sitä kannata piilottaa. Tervon viisaus on kirjaviisautta eli opittua ja se ei ole oikeaa viisautta vaan muistia. Mikäli joskus oikein kuulin, Tervo ei unohda lukemaansa, ei vaikka hän ei asiaa ymmärtäisikään. Ja se tekee viisaasta esittävästä tosielämän typeryksen.

• Anonyymi

Jari Tervo on kerrassaan mainio sanaseppä. Lukutaidottomat ovat tietysti erilaista
      mieltä haukahduksineen mutta kyllä lukeminen kannattaa aina. <3

• Anonyymi

Meni yleisradioon kysymään, ketä pitää panna, että pääsee ruutuun jossittelemaan.

• Anonyymi

Jari Tervo on kannuksensa ansainnut isänmaamme ikonostaasissa, maallisessa tosin
      mutta suomalaisuutta kunnioittaen arvioiden ja siitä mie piän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      100
      4492
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      27
      2385
    3. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      108
      2184
    4. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2179
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      406
      1903
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      169
      1493
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      100
      1269
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      32
      1075
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      976
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      79
      850
    Aihe