Palstan outous

Anonyymi

Yrittäjiä saa haukkua surutta, mutta kun näille/tälle haukkujalle kirjoittaa asiallisen kommentin tai ihmettelyä, niin nämä kommentit poistetaan sääntöjen vastaisena.

Siis nimillä saa Uurainen -palstalla haukkua, vääristellä asioita ja loukata kunniaa, mutta näitä haukkujia ei saa arvostella, vaikka ei sano nimiä? Missä on tämän palstan moderaattorin moraali?

22

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moderaattori se taitaa itsekin asua Uuraisilla kuis muutenkaan

      • Anonyymi

        Varmasti. Tämäkin keskustelu poistetaan kohta sääntöjen vastaisena. Onhan noilla haukkujillakin tunteet. Ikävää, jos heitä loukataan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti. Tämäkin keskustelu poistetaan kohta sääntöjen vastaisena. Onhan noilla haukkujillakin tunteet. Ikävää, jos heitä loukataan.

        Onko kuningas linnassa vai päästelemässä rengin lakanoille


    • Anonyymi

      Eihän tuo ole mikään keskustelun AIHE, lähetä viestiä suomi24 suoraan. Mitä täällä ihmettelet viemässä palstatilaa.

      • Anonyymi

        Palstatilaa? Onpas hyvin rajalliset tilat kirjoittaa mielipiteitä. Haukkumiseen kyllä tilaa löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstatilaa? Onpas hyvin rajalliset tilat kirjoittaa mielipiteitä. Haukkumiseen kyllä tilaa löytyy.

        Osui ja upposi ihon alle. Jes.


    • Anonyymi

      Mikä sitten lie omasta mielestäsi asiallinen kommentti? Ei minulta ainakaan ole sellaisia poistettu. Ne mitä on poistettu, ovat olleet övereitä, myönnän.

    • Anonyymi

      Vain yrittäjiä, heh älä viitsi. Näillä palstoilla "haukutaan" julkimoita, poliitikkoja ja ketä vaan. Oletko itse suivaantunut yrittäjä/lähipiiriläinen?

      • Anonyymi

        En valitettavasti.


      • Anonyymi

        Mutta ne haukkumiset menevät kunnianloukkauksen puolelle. Siinä on ero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ne haukkumiset menevät kunnianloukkauksen puolelle. Siinä on ero.

        Kerro Uuraisten kunnanjohtajalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En valitettavasti.

        Kesämpänä alkaa taas huutikaupat ja rahaa tulee niin että roöisee. Kun rikkaat rahamiehet paperimiehet ovat ensin syöneet, teille köyhille yrittäjät jakavat ilmaisia makkaroita, ettei tarvi nälissään mennä nukkumaan.


    • Anonyymi

      Ethän sinä edes voi sanoa anonyymien nimiä, kun et niitä tiedä. Ja tietenkin julkimon nimen saa sanoa, sitä se julkisuus on.

      • Anonyymi

        Taisin kirjoittaa epäselvästi, mutta kiitos silti kommentistasi.


    • Anonyymi

      valita modelle, mitä täällä kitiset. mie en kestä🤪

    • Anonyymi

      katkeran panettelua voe voe

    • Anonyymi

      Kerroit kaiken oleellisen itsestäsi.

    • Anonyymi

      Kylähullu on usein alkoholisoitunut, lääkäri voi tehdä sellaisesta pakkohoitopäätöksen.

    • Anonyymi

      Palsiksesta saa ottaa oppia moni Uuraislainen vätys ja kitisijä. Siinä on mies joka tekee eikä vingu joutavia. Ottakaa luuserit mallia ja alkakaa tekin oikeisiin töihin niin ei tarvii aina ahkeria miehiä ja naisia arvostella. Näkeehän sen siinäkin miten rahaa tulee kun viitsii yrittää eikä työtä pelkää.

      • Anonyymi

        Hyvä Aki kun osallistut keskusteluun.


      • Anonyymi

        Eikun vinkuu ja vikisee konkkaa, työnteon sijaan kusee veronmaksajia silmiin kerjäämällä tukiaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikun vinkuu ja vikisee konkkaa, työnteon sijaan kusee veronmaksajia silmiin kerjäämällä tukiaisia.

        Niinhän sinä teet hyvä hyvä 👌


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe