Yrittäjiä saa haukkua surutta, mutta kun näille/tälle haukkujalle kirjoittaa asiallisen kommentin tai ihmettelyä, niin nämä kommentit poistetaan sääntöjen vastaisena.
Siis nimillä saa Uurainen -palstalla haukkua, vääristellä asioita ja loukata kunniaa, mutta näitä haukkujia ei saa arvostella, vaikka ei sano nimiä? Missä on tämän palstan moderaattorin moraali?
Palstan outous
22
219
Vastaukset
- Anonyymi
Moderaattori se taitaa itsekin asua Uuraisilla kuis muutenkaan
- Anonyymi
Varmasti. Tämäkin keskustelu poistetaan kohta sääntöjen vastaisena. Onhan noilla haukkujillakin tunteet. Ikävää, jos heitä loukataan.
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti. Tämäkin keskustelu poistetaan kohta sääntöjen vastaisena. Onhan noilla haukkujillakin tunteet. Ikävää, jos heitä loukataan.
Onko kuningas linnassa vai päästelemässä rengin lakanoille
- Anonyymi
Eihän tuo ole mikään keskustelun AIHE, lähetä viestiä suomi24 suoraan. Mitä täällä ihmettelet viemässä palstatilaa.
- Anonyymi
Palstatilaa? Onpas hyvin rajalliset tilat kirjoittaa mielipiteitä. Haukkumiseen kyllä tilaa löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstatilaa? Onpas hyvin rajalliset tilat kirjoittaa mielipiteitä. Haukkumiseen kyllä tilaa löytyy.
Osui ja upposi ihon alle. Jes.
- Anonyymi
Mikä sitten lie omasta mielestäsi asiallinen kommentti? Ei minulta ainakaan ole sellaisia poistettu. Ne mitä on poistettu, ovat olleet övereitä, myönnän.
- Anonyymi
Vain yrittäjiä, heh älä viitsi. Näillä palstoilla "haukutaan" julkimoita, poliitikkoja ja ketä vaan. Oletko itse suivaantunut yrittäjä/lähipiiriläinen?
- Anonyymi
En valitettavasti.
- Anonyymi
Mutta ne haukkumiset menevät kunnianloukkauksen puolelle. Siinä on ero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ne haukkumiset menevät kunnianloukkauksen puolelle. Siinä on ero.
Kerro Uuraisten kunnanjohtajalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En valitettavasti.
Kesämpänä alkaa taas huutikaupat ja rahaa tulee niin että roöisee. Kun rikkaat rahamiehet paperimiehet ovat ensin syöneet, teille köyhille yrittäjät jakavat ilmaisia makkaroita, ettei tarvi nälissään mennä nukkumaan.
- Anonyymi
Ethän sinä edes voi sanoa anonyymien nimiä, kun et niitä tiedä. Ja tietenkin julkimon nimen saa sanoa, sitä se julkisuus on.
- Anonyymi
Taisin kirjoittaa epäselvästi, mutta kiitos silti kommentistasi.
- Anonyymi
valita modelle, mitä täällä kitiset. mie en kestä🤪
- Anonyymi
katkeran panettelua voe voe
- Anonyymi
Kerroit kaiken oleellisen itsestäsi.
- Anonyymi
Kylähullu on usein alkoholisoitunut, lääkäri voi tehdä sellaisesta pakkohoitopäätöksen.
- Anonyymi
Palsiksesta saa ottaa oppia moni Uuraislainen vätys ja kitisijä. Siinä on mies joka tekee eikä vingu joutavia. Ottakaa luuserit mallia ja alkakaa tekin oikeisiin töihin niin ei tarvii aina ahkeria miehiä ja naisia arvostella. Näkeehän sen siinäkin miten rahaa tulee kun viitsii yrittää eikä työtä pelkää.
- Anonyymi
Hyvä Aki kun osallistut keskusteluun.
- Anonyymi
Eikun vinkuu ja vikisee konkkaa, työnteon sijaan kusee veronmaksajia silmiin kerjäämällä tukiaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikun vinkuu ja vikisee konkkaa, työnteon sijaan kusee veronmaksajia silmiin kerjäämällä tukiaisia.
Niinhän sinä teet hyvä hyvä 👌
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519