Kanarian baari- ja ravintolajutut

Anonyymi

Ärsyttää hakea juttuja mitä ihmeellisempien otsikoiden alta. Tänne jatkossa kaikki.

14

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No hyvä, eipä tarvii Tuksun alta enää hakee.

      • Anonyymi

        Jaksan aina ihmetellä sitä, että Kanarialla kuin myös muualla Espanjassa on vaikka kuinka paljon paikallisia hyvin tasokkaita ravintoloita niin eikös mitä. Suomalaiset turistit suorastaan parveilevat suomi-baarien liepeillä. Onko kysymys ruoasta vai seuran puutteests?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaksan aina ihmetellä sitä, että Kanarialla kuin myös muualla Espanjassa on vaikka kuinka paljon paikallisia hyvin tasokkaita ravintoloita niin eikös mitä. Suomalaiset turistit suorastaan parveilevat suomi-baarien liepeillä. Onko kysymys ruoasta vai seuran puutteests?

        Kyse taitaa olla siintä että me suomalaiset emme uskalla tai kykene syömään tai juomaan muuten kuin suomeksi joten suomibaareja tarvitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaksan aina ihmetellä sitä, että Kanarialla kuin myös muualla Espanjassa on vaikka kuinka paljon paikallisia hyvin tasokkaita ravintoloita niin eikös mitä. Suomalaiset turistit suorastaan parveilevat suomi-baarien liepeillä. Onko kysymys ruoasta vai seuran puutteests?

        Se on ihan sama missäpäin maailmaa ollaan. Jos on joku lomakohde missä suomalaisia alkaa pyörimään niin jo kohta joku laittaa baarin pystyyn ja alkaa myymään hernesoppaa ja kaalikääryleitä. Suomalaisia kauhistuttaa tilata englanniksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ihan sama missäpäin maailmaa ollaan. Jos on joku lomakohde missä suomalaisia alkaa pyörimään niin jo kohta joku laittaa baarin pystyyn ja alkaa myymään hernesoppaa ja kaalikääryleitä. Suomalaisia kauhistuttaa tilata englanniksi.

        Taitaa olla enemmän 70 porukkaa jotka käy Kuparipannussa kaalikääryleellä. Nuoremmat on kansainvälisiä ja ei muutenkaan taida perinneruoista tykätä. Itse olen käynyt kerran pannussa ja kerran mummolassa. Kerran myös pikkukuppilassa kahvilla. Ei ne ole oikein minunkaan paikkoja nuo. En silti lähde tuomitsemaan niitä ketkä niissä käy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaksan aina ihmetellä sitä, että Kanarialla kuin myös muualla Espanjassa on vaikka kuinka paljon paikallisia hyvin tasokkaita ravintoloita niin eikös mitä. Suomalaiset turistit suorastaan parveilevat suomi-baarien liepeillä. Onko kysymys ruoasta vai seuran puutteests?

        Kielitaito ?


    • Anonyymi

      Vastakkaista sukupuolta sinne mennään katsomaan. Tietysti ruokaravintolat ovat luku sinänsä.

      • Anonyymi

        Itse menen katsomaan samaa sukupuolta olevaa ihmistä seurakseni. Meitä kun on moneksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse menen katsomaan samaa sukupuolta olevaa ihmistä seurakseni. Meitä kun on moneksi.

        Sama juttu. Komea mies seura kiinnostaa aina ainakin tätä poikaa.


      • Espanjalainen erottaa selkeästi baarit ja ravintolat.


    • Anonyymi

      Ei suomibaareissa olekaan sen ikäisiä naisia, jotka miehiä kiinnostaisivat. Turkkilaisia miehiä kiinnostavat tietysti nuo oleskelulupa-automaatit.

    • Anonyymi

      Kun tulee ikää, niin ne naiset siellä suomalaisissa paikoissa alkaa näyttää ihan näteiltä. Vielä kymmenen vuotta sitten noiduttiin kun oli niin vanhaa porukkaa Apilaniityssä.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe