Kanarian baari- ja ravintolajutut

Anonyymi

Ärsyttää hakea juttuja mitä ihmeellisempien otsikoiden alta. Tänne jatkossa kaikki.

14

218

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No hyvä, eipä tarvii Tuksun alta enää hakee.

• Anonyymi

Jaksan aina ihmetellä sitä, että Kanarialla kuin myös muualla Espanjassa on vaikka kuinka paljon paikallisia hyvin tasokkaita ravintoloita niin eikös mitä. Suomalaiset turistit suorastaan parveilevat suomi-baarien liepeillä. Onko kysymys ruoasta vai seuran puutteests?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaksan aina ihmetellä sitä, että Kanarialla kuin myös muualla Espanjassa on vaikka kuinka paljon paikallisia hyvin tasokkaita ravintoloita niin eikös mitä. Suomalaiset turistit suorastaan parveilevat suomi-baarien liepeillä. Onko kysymys ruoasta vai seuran puutteests?

Kyse taitaa olla siintä että me suomalaiset emme uskalla tai kykene syömään tai juomaan muuten kuin suomeksi joten suomibaareja tarvitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on ihan sama missäpäin maailmaa ollaan. Jos on joku lomakohde missä suomalaisia alkaa pyörimään niin jo kohta joku laittaa baarin pystyyn ja alkaa myymään hernesoppaa ja kaalikääryleitä. Suomalaisia kauhistuttaa tilata englanniksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on ihan sama missäpäin maailmaa ollaan. Jos on joku lomakohde missä suomalaisia alkaa pyörimään niin jo kohta joku laittaa baarin pystyyn ja alkaa myymään hernesoppaa ja kaalikääryleitä. Suomalaisia kauhistuttaa tilata englanniksi.

Taitaa olla enemmän 70 porukkaa jotka käy Kuparipannussa kaalikääryleellä. Nuoremmat on kansainvälisiä ja ei muutenkaan taida perinneruoista tykätä. Itse olen käynyt kerran pannussa ja kerran mummolassa. Kerran myös pikkukuppilassa kahvilla. Ei ne ole oikein minunkaan paikkoja nuo. En silti lähde tuomitsemaan niitä ketkä niissä käy.

• Anonyymi kirjoitti:

Kielitaito ?

• Anonyymi

Vastakkaista sukupuolta sinne mennään katsomaan. Tietysti ruokaravintolat ovat luku sinänsä.

• Anonyymi

Itse menen katsomaan samaa sukupuolta olevaa ihmistä seurakseni. Meitä kun on moneksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse menen katsomaan samaa sukupuolta olevaa ihmistä seurakseni. Meitä kun on moneksi.

Sama juttu. Komea mies seura kiinnostaa aina ainakin tätä poikaa.

• Espanjalainen erottaa selkeästi baarit ja ravintolat.

• Anonyymi

Ei suomibaareissa olekaan sen ikäisiä naisia, jotka miehiä kiinnostaisivat. Turkkilaisia miehiä kiinnostavat tietysti nuo oleskelulupa-automaatit.

• Anonyymi

Kun tulee ikää, niin ne naiset siellä suomalaisissa paikoissa alkaa näyttää ihan näteiltä. Vielä kymmenen vuotta sitten noiduttiin kun oli niin vanhaa porukkaa Apilaniityssä.

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      97
      1251
    2. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      102
      1008
    3. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      61
      867
    4. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      839
    5. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      54
      832
    6. Onko sinulla vihan tunteita

Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.
      Ikävä
      126
      790
    7. Junaonnettomuus

Kuka jäi junan alle?
      Haapajärvi
      3
      768
    8. mitä olet valehdellut

kaivatullesi? kerro rehellisesti totuus
      Ikävä
      60
      626
    9. Naisen kimppuun lenkkipolulla

Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant
      Kajaani
      45
      554
    10. Ei ole siitä kiinni

Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa
      Ikävä
      33
      526
    Aihe