Ärsyttää hakea juttuja mitä ihmeellisempien otsikoiden alta. Tänne jatkossa kaikki.
Kanarian baari- ja ravintolajutut
14
218
Vastaukset
- Anonyymi
No hyvä, eipä tarvii Tuksun alta enää hakee.
- Anonyymi
Jaksan aina ihmetellä sitä, että Kanarialla kuin myös muualla Espanjassa on vaikka kuinka paljon paikallisia hyvin tasokkaita ravintoloita niin eikös mitä. Suomalaiset turistit suorastaan parveilevat suomi-baarien liepeillä. Onko kysymys ruoasta vai seuran puutteests?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaksan aina ihmetellä sitä, että Kanarialla kuin myös muualla Espanjassa on vaikka kuinka paljon paikallisia hyvin tasokkaita ravintoloita niin eikös mitä. Suomalaiset turistit suorastaan parveilevat suomi-baarien liepeillä. Onko kysymys ruoasta vai seuran puutteests?
Kyse taitaa olla siintä että me suomalaiset emme uskalla tai kykene syömään tai juomaan muuten kuin suomeksi joten suomibaareja tarvitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaksan aina ihmetellä sitä, että Kanarialla kuin myös muualla Espanjassa on vaikka kuinka paljon paikallisia hyvin tasokkaita ravintoloita niin eikös mitä. Suomalaiset turistit suorastaan parveilevat suomi-baarien liepeillä. Onko kysymys ruoasta vai seuran puutteests?
Se on ihan sama missäpäin maailmaa ollaan. Jos on joku lomakohde missä suomalaisia alkaa pyörimään niin jo kohta joku laittaa baarin pystyyn ja alkaa myymään hernesoppaa ja kaalikääryleitä. Suomalaisia kauhistuttaa tilata englanniksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ihan sama missäpäin maailmaa ollaan. Jos on joku lomakohde missä suomalaisia alkaa pyörimään niin jo kohta joku laittaa baarin pystyyn ja alkaa myymään hernesoppaa ja kaalikääryleitä. Suomalaisia kauhistuttaa tilata englanniksi.
Taitaa olla enemmän 70 porukkaa jotka käy Kuparipannussa kaalikääryleellä. Nuoremmat on kansainvälisiä ja ei muutenkaan taida perinneruoista tykätä. Itse olen käynyt kerran pannussa ja kerran mummolassa. Kerran myös pikkukuppilassa kahvilla. Ei ne ole oikein minunkaan paikkoja nuo. En silti lähde tuomitsemaan niitä ketkä niissä käy.
Anonyymi kirjoitti:
Jaksan aina ihmetellä sitä, että Kanarialla kuin myös muualla Espanjassa on vaikka kuinka paljon paikallisia hyvin tasokkaita ravintoloita niin eikös mitä. Suomalaiset turistit suorastaan parveilevat suomi-baarien liepeillä. Onko kysymys ruoasta vai seuran puutteests?
Kielitaito ?
- Anonyymi
Vastakkaista sukupuolta sinne mennään katsomaan. Tietysti ruokaravintolat ovat luku sinänsä.
- Anonyymi
Itse menen katsomaan samaa sukupuolta olevaa ihmistä seurakseni. Meitä kun on moneksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse menen katsomaan samaa sukupuolta olevaa ihmistä seurakseni. Meitä kun on moneksi.
Sama juttu. Komea mies seura kiinnostaa aina ainakin tätä poikaa.
- Anonyymi
Ei suomibaareissa olekaan sen ikäisiä naisia, jotka miehiä kiinnostaisivat. Turkkilaisia miehiä kiinnostavat tietysti nuo oleskelulupa-automaatit.
- Anonyymi
Kun tulee ikää, niin ne naiset siellä suomalaisissa paikoissa alkaa näyttää ihan näteiltä. Vielä kymmenen vuotta sitten noiduttiin kun oli niin vanhaa porukkaa Apilaniityssä.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483