Mitä treffisivuja yli 4kymppisille?

Anonyymi

Niin otsikossa jo onkin kysymys, mitä hyviä treffisivuja / sovelluksia olisi ihan kunnolla aikuisille?
Tinder?

97

108

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aikuisten on turha etsiä treffisivuilta seuraa.

• Anonyymi

Tota epäilen myös, mutta kyllä on vaikeaa löytää seuraa muutenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tota epäilen myös, mutta kyllä on vaikeaa löytää seuraa muutenkin.

Ei se niin vaikeaa ole, kun katselee ympärilleen eikä haeskele netistä.

• Anonyymi

Itse ainakin löydän säännöllisesti seuraa treffisivujen ja -sovellusten kautta vielä näin 52-vuotiaanakin. No, vähän puuman vikaa löytyy, niin tietysti se laajentaa tarjontaa. ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse ainakin löydän säännöllisesti seuraa treffisivujen ja -sovellusten kautta vielä näin 52-vuotiaanakin. No, vähän puuman vikaa löytyy, niin tietysti se laajentaa tarjontaa. ;)

Ei sunkaan tässä sänkyseuran hausta keskustella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En huomannut, missä kohtaa eriteltiin että minkätyyppisestä seurasta tässä keskustellaan? Aloittaja kun puhuu vain treffisivuista ja sovelluksista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En huomannut, missä kohtaa eriteltiin että minkätyyppisestä seurasta tässä keskustellaan? Aloittaja kun puhuu vain treffisivuista ja sovelluksista.

Lähtökohtana on että haetaan elämänkumppania, löytyy sitten tai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina on näitä jotka pyrkii muuttamaan joka treffipalvelun seksin hauksi, oikein inhottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina on näitä jotka pyrkii muuttamaan joka treffipalvelun seksin hauksi, oikein inhottaa.

Ei säännöllinen treffailu tarkoita seksiä. Itse tässä nyt vedit sänkyseurapuheet olkinukeksi omien olettamuksiesi perusteella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähtökohtana on että haetaan elämänkumppania, löytyy sitten tai ei.

Missä ja kuka tämän lähtökohdan siis määrittää? Oma mielipiteesi ei ole mikään universaali totuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä ja kuka tämän lähtökohdan siis määrittää? Oma mielipiteesi ei ole mikään universaali totuus.

Pilaatte nuo palvelut seksin haulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se, että ilmeisesti itse olet aseksuaali, ei tee muista kaltaisiasi, vaikka kuinka toivoisit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se, että ilmeisesti itse olet aseksuaali, ei tee muista kaltaisiasi, vaikka kuinka toivoisit.

Vakinaista paria haen, en ole aseksuaali. Moni taitaa välttää näitä palveluja tuon teidän seksipainottamisen takia. Tiedän useamman naisen joilla ei ole profiilia missään ja epäilen että tuossa syy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vakinaista paria haen, en ole aseksuaali. Moni taitaa välttää näitä palveluja tuon teidän seksipainottamisen takia. Tiedän useamman naisen joilla ei ole profiilia missään ja epäilen että tuossa syy.

Kuulostatpa ilkeältä ja pinttyneen ahdasmieliseltä. Hirveästi kaltaisiasi ei näistä palveluista löydykään, joten en sinänsä kummastele, että seuraa ei ole löytynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostatpa ilkeältä ja pinttyneen ahdasmieliseltä. Hirveästi kaltaisiasi ei näistä palveluista löydykään, joten en sinänsä kummastele, että seuraa ei ole löytynyt.

Tuskin teille seksin hakijoillekkaan on tyrkyllä seuraa ainakaan pidemmäksi aikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin täällä heti nimitellään rumasti, jos joku toivoo parisuhteen löytävänsä. Aikuiset ihmiset ei muuta osaa kuin seksiä ja muita arvostella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin täällä heti nimitellään rumasti, jos joku toivoo parisuhteen löytävänsä. Aikuiset ihmiset ei muuta osaa kuin seksiä ja muita arvostella.

Kukaan ei ole ketään kieltänyt parisuhdetta etsimästä, vaan tässä toinen osapuoli yhtäkiä yrittää kieltää muilta seksin hakemisen ja syyttää siitä jostain ilmeisesti terapeutin apua vaativasta syystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei ole ketään kieltänyt parisuhdetta etsimästä, vaan tässä toinen osapuoli yhtäkiä yrittää kieltää muilta seksin hakemisen ja syyttää siitä jostain ilmeisesti terapeutin apua vaativasta syystä.

Miksi te siitä riitelette, jokainen voi tietty etsiä mitä seuraa haluaa, ei kai siitä mitään yhteistä päätöstä tarvii tehdä. Minä ihmettelen välillä, miksi ihmiset kiistelevät kaikesta täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäilysi ei ole totuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi te siitä riitelette, jokainen voi tietty etsiä mitä seuraa haluaa, ei kai siitä mitään yhteistä päätöstä tarvii tehdä. Minä ihmettelen välillä, miksi ihmiset kiistelevät kaikesta täällä.

Siksi, koska joku hyötyy jotenkin kun joku hakee seuraa, poliittisesti, rahallisesti tms. ihan mitä vaan. Laaja skaala syitä. Kaikki eivät suinkaan ole liikkellä aidosti ja puhtain mielin. Feikkejä ja huijareita löytyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi, koska joku hyötyy jotenkin kun joku hakee seuraa, poliittisesti, rahallisesti tms. ihan mitä vaan. Laaja skaala syitä. Kaikki eivät suinkaan ole liikkellä aidosti ja puhtain mielin. Feikkejä ja huijareita löytyy.

Niin, minä en tiedä noista palveluista kovin paljon, mutta tietty kaikenlaista löytyy, ja pitää olla varovainen, jos niitä käyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varokaa ottamasta mitään linkkejä puhelimeen tekstiviestinä keneltäkään treffikumppanilta. Linkissä seurantasovellus tai sitten sen avulla saavat pistettyä puhelimenne täysin pimeeksi, jota ei saa enää koskaan auki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stalkkerit, vakoojat ja hunaja-ansat ne pilaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stalkkerit, vakoojat ja hunaja-ansat ne pilaa.

Höpö höpö, pysytään asiassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rahahan sinua kiinnostaa.

• Anonyymi

Minä en ole kokeillut, mutta olen kuullut muilta, ettei niiden kautta ketään tapaa.

• Anonyymi

Vanhaa tietoa, kannattaa kokeilla nyt kesällä, ehtii hyvin vielä saamaan mukavaa seuraa jo kesän viettoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhaa tietoa, kannattaa kokeilla nyt kesällä, ehtii hyvin vielä saamaan mukavaa seuraa jo kesän viettoon.

Niin miksei, voisi ehkä kokeilla, en ole oikein ajatellut koskaan koko asiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kiinnosta mikään työnantajan/pankin lobbaaja muka seuraa etsimässä. Täys kusettajia kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kiinnosta mikään työnantajan/pankin lobbaaja muka seuraa etsimässä. Täys kusettajia kaikki.

Nyt menee pois asiasta taas. Tässä ketjussa on aiheena seuranhaku.

• Anonyymi

Semmoinen facebook ryhmä kuin sinkkulepakot....

• Anonyymi

Siis ryhmän nimi sinkkulesbot, 30 lesboille.... facebook ryhmä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis ryhmän nimi sinkkulesbot, 30 lesboille.... facebook ryhmä...

Tuskin tuolla yli nelikymppisiä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin tuolla yli nelikymppisiä on.

Kyllä siellä on, jopa yli kuusikymppisiä... mitään ei saa jos ei yritä...

• Anonyymi

Onko suojattu ryhmä kun en löydä fasesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksityinen ryhmä, ei suojattu... kyllä se sieltä löytyy, kokeile uudestaan.... sinkkulesbot

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tosiaan löydy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tosiaan löydy.

Outoa 🤔 itse kyllä löydän sen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikään ei ole suojattua missään ei varsinkaan facessa, whatsupissa jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tosiaan löydy.

Yksityisetkään ryhmät ei ole oikeasti yksityisiä.

• Anonyymi

Ei ole mitään, livenä löytyy paremmin.

• Anonyymi

Samaa mieltä.

• Anonyymi

Livenä mekin tavattiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Livenä mekin tavattiin.

Livenä paremmin juu

• Anonyymi

Ei tinderissä yms ole tarjontaa yli 40-vuotiaille. Suosittelen tutustumista muissa ympyröissä.

• Anonyymi

Täysin samaa mieltä. Harvat vapaat löytää paremmin livenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täysin samaa mieltä. Harvat vapaat löytää paremmin livenä.

Niin, elää vaan elämäänsä, ja näkee sitten, ja pian alkaa taas kaikki tapahtumatkin, jos vaan uskaltaa mennä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, elää vaan elämäänsä, ja näkee sitten, ja pian alkaa taas kaikki tapahtumatkin, jos vaan uskaltaa mennä.

Miksei uskaltaisi, rohkeasti kokeilemaan ja jos ei satu aivan omalle kotipaikkakunnalle, kannattaa mennä kauemmaksikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei uskaltaisi, rohkeasti kokeilemaan ja jos ei satu aivan omalle kotipaikkakunnalle, kannattaa mennä kauemmaksikin.

Niin siis, en pelkää ihmisiä, vaan koronaa. Tapahtumat on minulle tuttuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin siis, en pelkää ihmisiä, vaan koronaa. Tapahtumat on minulle tuttuja.

Ei se muille kuulu miksi kukakin ei hae tai hakee seuraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se muille kuulu miksi kukakin ei hae tai hakee seuraa.

Niin ei minustakaan.

• Anonyymi

Veikkaan että valtaosalla yli 40 v ei ole deittiprofiilia missään. Ei ainakaan mun tuntemilla.

• Ehkei valtaosalla mutta joillain kuitenkin 😉

• Anonyymi

Tässä tulee totuus: jos et saa seuraa livenä, et saa sitä muualtakaan.

• Anonyymi

Pienillä paikkakunnilla voi tarvita deittipalveluja.

• Anonyymi

Kaikki eivät asu kehä kolmosen sisäpuolella, missä voi jonosta noukkia seuraa. Kaikki eivät myöskään halua notkua baareissa. Eivätkä kaikki halua ns syödä kaveriporukasta sänky seuraa. Näinollen on myös tilaus deittipalstoille ja muunkin ikäisille kuin about 20-30 vuotiaille 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki eivät asu kehä kolmosen sisäpuolella, missä voi jonosta noukkia seuraa. Kaikki eivät myöskään halua notkua baareissa. Eivätkä kaikki halua ns syödä kaveriporukasta sänky seuraa. Näinollen on myös tilaus deittipalstoille ja muunkin ikäisille kuin about 20-30 vuotiaille 😉

Kaikki eivät ole kiinnostuneita sänkyseurasta, vaan haluavat parisuhteen. Parhaiten löytyy omista elämänympyröistä, ystäväpiiri, harrastukset, työ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy olla aika hölmö, jos hakee seksiseuraa kaveripiiristä tai muuten tutuista kuvioista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen alkuperäinen kirjoittaja, en asu pääkaupunkiseudulla vaan pienemmällä paikkakunnalla. Omalla alallani en myöskään ole kohdannut meihin kuuluvia. Kyllä haluaisin uskoa että jossain on vielä elämää ja toivoa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen alkuperäinen kirjoittaja, en asu pääkaupunkiseudulla vaan pienemmällä paikkakunnalla. Omalla alallani en myöskään ole kohdannut meihin kuuluvia. Kyllä haluaisin uskoa että jossain on vielä elämää ja toivoa...

Kannattaa mennä isommille paikkakunnille tapahtumiin, sitten kun ne taas alkavat. Tutustuu ja näkee mikä on meininki. Moni tulee kauempaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy olla aika hölmö, jos hakee seksiseuraa kaveripiiristä tai muuten tutuista kuvioista.

Aika moni hakee, en minä ainakaan.

• Anonyymi

Täällä myös 40 kaipaisi kivaa nais seuraa ja treffisivut hukassa... Lähes heteron oloinen habitukseni, ei paljoa auta tsäänseissä vaikkakin olen hyvän näköinen 😁 ..kun en rohkene mennä itse iskemään ketään.

• Anonyymi

Jos kuvaus pitää paikkansa, ei tarvitsekaan iskeä. Vai asutko peräkylässä?

• Anonyymi

Mistä päin olet? Onko profiilia tällä sivustolla?

• Anonyymi

Vaikutat tosi kivalta, missä suhun pääsee tutustumaan?

• Anonyymi

Kyllä Tinderissä on nelikymppistäkin porukkaa ihan hyvin! Ite oon vähän alle, ja tällaista 30-40 ikäistä on aika paljonkin. Yli 40-v. sitten vähän vähemmän.

Tosin ei mullakaan tärpännyt vielä ole, mutta olen kirjoitellut ja käynyt treffeillä.

• Anonyymi

Kysyttiin yli 40v, ei alle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyttiin yli 40v, ei alle.

Samaa mieltä, kaikki ei etsi itseään nuorempia, vaan 40 kuten mainittiin.

• Anonyymi

Liian epäromanttista.

• Anonyymi

Mikä sitten olis romanttista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sitten olis romanttista?

Kohtaan jonkun sattumalta yllättävässä paikassa juuri kun vähiten sitä odotan ja hän sekoittaa pääni totaalisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohtaan jonkun sattumalta yllättävässä paikassa juuri kun vähiten sitä odotan ja hän sekoittaa pääni totaalisesti.

Ottakaa jokainen järki käteen. Aikuinen ihminen ymmärtää, ettei elämä mene kuin saduissa ja toimii sen mukaan. Hyvä suhde voi alkaa monella tavoin, tämän jos kaikki sisäistäisivät, syntyisi huomattavasti enemmän pareja. Vähempikin volyymi riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ottakaa jokainen järki käteen. Aikuinen ihminen ymmärtää, ettei elämä mene kuin saduissa ja toimii sen mukaan. Hyvä suhde voi alkaa monella tavoin, tämän jos kaikki sisäistäisivät, syntyisi huomattavasti enemmän pareja. Vähempikin volyymi riittää.

Kaikille ei riitä repikää siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle on just käyny näin 🥰 ei sillä, etteikö muullakin tapaa voisi löytää. Itselle luonnollisinta tavata kasvokkain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitten heräsit... ja huomasit, että joku on järjestänyt kaiken. Naisen, ajan, paikan jne. Nainenkin paljastuu ihan feikiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täysin samaa mieltä... parisuhde rakennetaan vähitellen ajan kanssa. Kun tutustutaan kunnolla ja on turvallinen olo silloin myös tunteet kehittyvät. Alkuun riittää tavallinen kiinnostus toista kohtaan ja halu tutustua paremmin. Osalla tuntuu olevan liiallisia odotuksia painottuen jo tutustumisen/tapailun alkuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta mistä tiedät, että myös sinä seikoitat hänen päänsä? Tällä metodilla nyt ainakin varmat yksinäiset eläkepäivät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta mistä tiedät, että myös sinä seikoitat hänen päänsä? Tällä metodilla nyt ainakin varmat yksinäiset eläkepäivät.

Olen hyvä siinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen hyvä siinä.

Missä?

• Anonyymi

Yllätyin, ettei kukaan ollut vielä maininnut HER sovellusta. Vähemmistöjen "oma Tinder", ja mielestäni paljon enemmän porukkaa ympäri suomen kuin Tinderissä.

• Anonyymi

Vain nuoria siellä, kokeiltu. Sopii 20

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain nuoria siellä, kokeiltu. Sopii 20

Jos sinäkin olit siellä, niin eihän siellä silloin faktuaalisesti voi olla "vain" nuoria...? Enemmistönä toki, mikä nyt ei varmaan yllätä ketään. Omaan silmääni osui yli nelikymppisiä niin paljon, että varmasti löytyy jokaisen makuun jotakin. Riippu tietysti myös siitä, jos seuraa etsii vain viiden kilometrin säteellä itsestään ja asuu metsikössä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinäkin olit siellä, niin eihän siellä silloin faktuaalisesti voi olla "vain" nuoria...? Enemmistönä toki, mikä nyt ei varmaan yllätä ketään. Omaan silmääni osui yli nelikymppisiä niin paljon, että varmasti löytyy jokaisen makuun jotakin. Riippu tietysti myös siitä, jos seuraa etsii vain viiden kilometrin säteellä itsestään ja asuu metsikössä.

Kannattaa suosiolla unohtaa välimatkat, jos kiinnostava nainen löytyy voi hyvin kulkea 200 kilometriä tai enemmänkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa suosiolla unohtaa välimatkat, jos kiinnostava nainen löytyy voi hyvin kulkea 200 kilometriä tai enemmänkin.

Näin juuri, helposti joku voi erehtyä rajaamaan liiallisesti eikä huomaakkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin juuri, helposti joku voi erehtyä rajaamaan liiallisesti eikä huomaakkaan.

Mä myös 40 pienemmältä paikkakunnalta ja tuntuu ihan ylivoimaiselta tutustua keneenkään kun omalta paikkakunnalta ei ole ketään sopivan ikäisiä treffisivustoilla ja suuremmissa kaupungeissa asuvilla on niin paljon tarjontaa omassa kaupungissa että edes naapurikaupungissa asuva ei kiinnosta vaikka olisi paljonkin yhteistä. Mutta kiva että joillekin 200 km on ihan siedettävä välimatka :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä myös 40 pienemmältä paikkakunnalta ja tuntuu ihan ylivoimaiselta tutustua keneenkään kun omalta paikkakunnalta ei ole ketään sopivan ikäisiä treffisivustoilla ja suuremmissa kaupungeissa asuvilla on niin paljon tarjontaa omassa kaupungissa että edes naapurikaupungissa asuva ei kiinnosta vaikka olisi paljonkin yhteistä. Mutta kiva että joillekin 200 km on ihan siedettävä välimatka :)

Kannattaa muuttaa sieltä perähikiältä pois. Tuskin kukaan ainakaan sinne muuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi seuraa pitäisi etsiä vain kesällä?

• Anonyymi

Kyseisessä palvelussa on vain nuorta väkeä. Heille toki sopiva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyseisessä palvelussa on vain nuorta väkeä. Heille toki sopiva.

Juuri kävin katsomassa ja kymmenittäin yli nelikymppisiä tulee syötöllä vastaan. Kiitos kuitenkin väärästä tiedostasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa muuttaa sieltä perähikiältä pois. Tuskin kukaan ainakaan sinne muuttaa.

Ei tämä mikään "perähikiä" sentään ole ja vähän vaikea alkaa summassa johonkin muuttamaan kun tuleva ihastus voikin asua ihan muualla.

• Anonyymi

Valtion virkamiehet, poliisit, tiedusteluhenkilöt tekeytyvät seuraa hakeviksi ja tai kyselevöt tyhmiä, kiusaavat ja stalkkaavat noilla palstoilla. Lisäksi narkit ja sadistit esiintyvät naisina (miehiä) ja saavat itselleen tyydytystä kun saavat vedättäö sinua tai rinkirunkkaavat ilmoituksellesi keskenään.

• Anonyymi

Kuka laittaa moneen ketjuun näitä?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka laittaa moneen ketjuun näitä?!

Minä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä.

Onko tämä sinusta sopiva paikka työntekijöiden hakuun tai ylipäätänsä sopiva tyyli rekrytointiin? Minkälainen työnantaja käyttää tällaisia likaisia ja hämäriä keinoja rekrytointiin? Epärehellinen? Epämääräinen? Rikollinen? Epätoivoinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä sinusta sopiva paikka työntekijöiden hakuun tai ylipäätänsä sopiva tyyli rekrytointiin? Minkälainen työnantaja käyttää tällaisia likaisia ja hämäriä keinoja rekrytointiin? Epärehellinen? Epämääräinen? Rikollinen? Epätoivoinen?

Olen salapoliisi. Olen jäljilläsi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen salapoliisi. Olen jäljilläsi...

Niin? Tietääkseni en ole mitään rikosta tehnyt eikä mitään salattavaa ole niin miksi vainoat minua kaiken aikaa? Sen sijaan vainoaminen on rikos.

Sen sijaan mitä tulee rekrytointiin. Se kannattaa hoitaa asiallisesti ja ammattitaitoisesti eikä näin hämäräperäisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin? Tietääkseni en ole mitään rikosta tehnyt eikä mitään salattavaa ole niin miksi vainoat minua kaiken aikaa? Sen sijaan vainoaminen on rikos.

Sen sijaan mitä tulee rekrytointiin. Se kannattaa hoitaa asiallisesti ja ammattitaitoisesti eikä näin hämäräperäisesti.

Lisäisin, että työpaikka kannattaa laittaa näkyville rehellisesti ja reilusti mitään valehtelematta ja vääristelemättä.

Työnantajan kannattaa olla rehti, rehellinen ja reilu. Sellaisille työnantajille sataa ovista ja ikkunoista työhakemuksia.

Rekrytoijan kannattaa olla sen verran reipas, hoitaa työtehtävänsä ja lukea ne työhakemukset. Mikä se semmoinen työnantaja on joka ei viitsi edes lukea hakemuksia ja sitten määkii suureen ääneen julkisuudessa, että suomalaiset ovat laiskoja?

Tämmöinen salakähmäinen ja hämärä manipulointi ja ostaminen ulos kilpailijalta ja rekrytointi pöydän alta ilman, että työnhakija on itse edes hakenut kyseiseen työpaikkaan on omiaan antamaan työnantajasta erittäin rikollisen ja hämäräperäisen imagon.

Lisäksi, se että joku ulkopuolinen henkilö tai hämäräperäinen ryhmittymä tai salaseura pyrkii
        päättämään ihmisten puolesta missä ammatissa ja missä työpaikassa on kysymättä ikinä henkilöltä itseltään mitään on yksinkertaisesti moraalitonta ja väärin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      24
      2503
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1556
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      121
      1334
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1140
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1080
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      24
      912
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      902
    8. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      261
      893
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      212
      871
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      805
    Aihe