Miten vaikeaa kumppanin löytäminen on?

Anonyymi

Pitkän sinkkuilun jälkeen alkaa tuntua, että elämässä olisi tilaa uusille ihmisille, ja mahdollisesti myös sille kumppanille. Omassa lähipiirissä ei ole juurikaan lesboja, eikä ole mitään käsitystä miten vaikeaa tälleen 30-v. on löytää naisista kumppaneita. Nuorempana se oli helppoa, mutta suurin osa entisistä kumppaneista on näköjään vaihtanut miehiin ja elää lapsiperhearkea.

Onko jakaa kokemuksia tai mutu-tietoa, miten suurilla odotuksilla markkinoille kannattaa lähteä? Asun keskikokoisessa kaupungissa ja pääkaupunkiseudulle on matkaa, joten oletan ettei ehdokkaita tule löytymään ihan joka kulmalta.

99

833

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mullekin saa antaa vinkkejä.
      Käyn vaan töissä ja lenkillä. 😅
      Enkä osaa somejuttujakaan.. 🙃

• Sama täällä. Kaupan henkilökunta on joinain viikkoina ainoat perheen ulkopuoliset joita ”tapaa” 😅 Ja juu, olen jo ne kaikki skannannut tuloksetta.

Tästä aiheesta oli jo tänään aiemminkin juttua toisessa keskustelussa.

• Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

Sama täällä. Kaupan henkilökunta on joinain viikkoina ainoat perheen ulkopuoliset joita ”tapaa” 😅 Ja juu, olen jo ne kaikki skannannut tuloksetta.

Tästä aiheesta oli jo tänään aiemminkin juttua toisessa keskustelussa.

Ihanaa, jollain tapaa lohduttavaa et jollain sama juttu. 😅
        Ja kaikki lenkkeilytkin teen usein metsässä missä tuurilla tulee ehkä kerran kuukaudessa joku vastaan. 😁

• Anonyymi

Juu sama vika täällä. Ryhmissä ja tapahtumissa en käy. Harrastuksissa käyn, mutta en nyt korona aikaan. Liikun metsissä ym..eipä sielä keneenkään törmää. Ujo olen lisäksi niin vähän haastavaa tutustua ees isossa vieraassa porukassa..

• Anonyymi

Täysin sama mulla. On tää vaikeeta 😁

• Sanovat, jotta Suomi on tuhansien järvien maa, mutta mettää täällä on aivan pilvin pimmein eli eipä ihme jos ei siellä ihan heti kenenkään törmää 😅 Pitäskö teiän metsäläisten alkaa jakamaan vähän tarkempia koordinaatteja, jos vaikka polut sitte helpommin kohtais 😉 Tai sopia reffit jollekin tietylle mättäälle. Jotenkin harmittaa ajatus, että vaellellaan itekseen jokanen omalla suunnallaan. No joo kunhan tarinoin. Sovelluksen paikka 😁

• En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Sanovat, jotta Suomi on tuhansien järvien maa, mutta mettää täällä on aivan pilvin pimmein eli eipä ihme jos ei siellä ihan heti kenenkään törmää 😅 Pitäskö teiän metsäläisten alkaa jakamaan vähän tarkempia koordinaatteja, jos vaikka polut sitte helpommin kohtais 😉 Tai sopia reffit jollekin tietylle mättäälle. Jotenkin harmittaa ajatus, että vaellellaan itekseen jokanen omalla suunnallaan. No joo kunhan tarinoin. Sovelluksen paikka 😁

Totta turiset, Mehtis. Kuka alkaa koodaamaan? ”L-koodi” 😅😅

• Käytöskukka kirjoitti:

Totta turiset, Mehtis. Kuka alkaa koodaamaan? ”L-koodi” 😅😅

Mie tekisin mutta taito puuttuu 😅 Voiskohan jo olemassa olevia hyödyntää?

• Anonyymi

Mitä maksatte jos opetan teille miten saa naisen? :D

• Heitä sie joku tarjous mihin hintaan lähtee.

• Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Heitä sie joku tarjous mihin hintaan lähtee.

Sähän olet miehen kanssa, keskity kuule siihen tai ota ero.

• Anonyymi kirjoitti:

Oliko tuo vinkki ilmanen vai tulleeko lasku jälestäpäin?

• Anonyymi

Ihan ilmaista oli tähän asti :D

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan ilmaista oli tähän asti :D

No kiva 😁 Miepä huutelen sitte jos en itekseni selviä ja tartten enemmän apuja.

• Anonyymi

No kiva 😁 Miepä huutelen sitte jos en itekseni selviä ja tartten enemmän apuja.

Vakavasti sanottuna, et tule saamaan naista koskaan jos olet miehen kanssa, eikä tartte saadakaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Vakavasti sanottuna, et tule saamaan naista koskaan jos olet miehen kanssa, eikä tartte saadakaan.

Mie otan tämän vakavasti sanotun hyvin vakavasti. Kiitos siitä 😉

• 😊👍
        En epäile etten saisi, mutta mistä löytää ”se oikea”? Noh, tapahtumia odotellessa... Sillä välin täällä on kiva viritellä ja rohkaista itseään siihen kun hoohetki koittaa 😉

• Ossaatko se sie koodia tehhä vai onko vaan tuommoset iskuvinkit siun allaas?

• Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

😊👍
        En epäile etten saisi, mutta mistä löytää ”se oikea”? Noh, tapahtumia odotellessa... Sillä välin täällä on kiva viritellä ja rohkaista itseään siihen kun hoohetki koittaa 😉

Ei kannata häröillä liikaa, suurin osa naisista ei jaksa sitä kuunnella/katella. Toinen juttu on passiivisuus, jos sitä on liikaa ei Lyyti kirjoita. Pitää olla itse aktiivinen ottamaan kontaktia jollakin itselle luontevalla tavalla. Kolmanneksi riitaa ei kannata alkaa haastamaan, valtaosa ei sitä sulata alkuunkaan. Neljänneksi ei kannata jäykistellä liikaa, huumoria peliin muttei liikaa suunsoittoa väärässä paikassa. Noilla pärjää alkuun.

• Käytöskukka kirjoitti:

😊👍

Eli Kukkis 🌸, suomeksi sanottuna (tuohon anonyymin tekstiin viitaten), älä tee niinku mie teen vaan kuten kokeneet neuvoo 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaakohan hän edes oikeasti muutosta elämäänsä? Ehkä tää palsta on viihdettä ja unelmointia hänelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaakohan hän edes oikeasti muutosta elämäänsä? Ehkä tää palsta on viihdettä ja unelmointia hänelle?

Saattaa olla näin, tarttee kysyä asianomaiselta. Mun olis vaikea ymmärtää jos joku aikuiseen ikään ehtinyt nainen käyttäisi 24h/vrk aikaansa unelmointiin ja viihteeseen, mutta kaikki on mahdollista nykymaailmassa.

Eli Kukkis 🌸, suomeksi sanottuna (tuohon anonyymin tekstiin viitaten), älä tee niinku mie teen vaan kuten kokeneet neuvoo 😉

Ok, Mehtis 😉👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata häröillä liikaa, suurin osa naisista ei jaksa sitä kuunnella/katella. Toinen juttu on passiivisuus, jos sitä on liikaa ei Lyyti kirjoita. Pitää olla itse aktiivinen ottamaan kontaktia jollakin itselle luontevalla tavalla. Kolmanneksi riitaa ei kannata alkaa haastamaan, valtaosa ei sitä sulata alkuunkaan. Neljänneksi ei kannata jäykistellä liikaa, huumoria peliin muttei liikaa suunsoittoa väärässä paikassa. Noilla pärjää alkuun.

Kaikki muut allekirjoitan, mutta eikö pieni riita aina vähän sytytä, tai jos ei nyt ihan riita, niin pieni verbaalinen vääntö hyvän maun rajoissa😉

Tää oli hauska 😁🙈

• Tuohon ei ole heittää edes mutua, mutta lähtemällä ja koittamalla se ehkä selviää 😉 Tartteeko joka kulmalla ehdokkaita ollakaan. Joskus kun tätä palstaa lueskelee, niin tuntuu että vaikiaa on ihmisten, eritoten vähänkään vanhempien kumppania löytää. Mutta ne ketkä on löytäny ei varmaan paljon täällä pukahtele. Tsemppiä sulle ettimiseen ja muutenkin 😊

• Anonyymi

Niin se voi olla, että kumppanin löytäneet eivät juuri pyöri näillä palstoilla kertomassa kuulumisia. Pitää varmaan ruveta tekemään aiheesta empiiristä tutkimusta, sillähän se selviää.
        Kumppaniehdokkaita ei todellakaan tarvitse löytyä joka kulmalta. Viittasin sillä lähinnä niiden miesten määrään, jotka ovat osoittaneet kiinnostustaan. Valitettavasti naisia on tullut tänä kesänä vain yksi vastaan (ja sekään ei mun tyyppiä)... Mutta en nyt vielä ole epätoivoon vaipunut, ja ihan tyytyväinen oon yksinkin. :)
        -AP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se voi olla, että kumppanin löytäneet eivät juuri pyöri näillä palstoilla kertomassa kuulumisia. Pitää varmaan ruveta tekemään aiheesta empiiristä tutkimusta, sillähän se selviää.
        Kumppaniehdokkaita ei todellakaan tarvitse löytyä joka kulmalta. Viittasin sillä lähinnä niiden miesten määrään, jotka ovat osoittaneet kiinnostustaan. Valitettavasti naisia on tullut tänä kesänä vain yksi vastaan (ja sekään ei mun tyyppiä)... Mutta en nyt vielä ole epätoivoon vaipunut, ja ihan tyytyväinen oon yksinkin. :)
        -AP

Eli sulle on tullut yks nainen tänä kesänä vastaan joka on osoittanut kiinnostustaan? ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sulle on tullut yks nainen tänä kesänä vastaan joka on osoittanut kiinnostustaan? ☺️

Miks hän ei muuten ollut sun tyyppiä? Ulkoisesti ei siis ollut vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-AP

Miksi kenenkään pitäisi tilittää sinulle täällä kuulumisiaan olkoon varattu tai vapaa?

Mutta, ”tutkimuksen” avulla voi vainota yhtä yksityistä ihmistä ja udella hänen pikkuriikkisetkin tiedonmuruset 24/7 7 päivänä viikossa useamman vuoden ajan, vai mitä? Vakoilu, vainoaminen ja syrjintä on laillista kunhan sen tekee ”tutkimuksen” varjolla?

Tästä saa muuten hyvän käsityksen sinun omasta ajankäytöstä.. Mahdatkohan töissäkin vain kirjoitella tänne jättäen kaikki työtehtäväsi tekemättä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti sinullekin kelpaa ihan kuka tahansa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kenenkään pitäisi tilittää sinulle täällä kuulumisiaan olkoon varattu tai vapaa?

Mutta, ”tutkimuksen” avulla voi vainota yhtä yksityistä ihmistä ja udella hänen pikkuriikkisetkin tiedonmuruset 24/7 7 päivänä viikossa useamman vuoden ajan, vai mitä? Vakoilu, vainoaminen ja syrjintä on laillista kunhan sen tekee ”tutkimuksen” varjolla?

Tästä saa muuten hyvän käsityksen sinun omasta ajankäytöstä.. Mahdatkohan töissäkin vain kirjoitella tänne jättäen kaikki työtehtäväsi tekemättä?

Ei muuten onnistuisi tuommoinen suorittavassa portaassa yksityisellä sektorilla kun jotain pitäisi saada aikaankin, mutta julkisella puolella mikä tahansa on mahdollista.. Yks pitää pöytää pystyssä, toinen kirjoittelee nettiin ja kolmas käyttää kaiken aikansa ihmisten etsimiseen suomi24:lta ja facesta ja ihmettelemiseen miksi hänen työkaverinsa sai pakit..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti sinullekin kelpaa ihan kuka tahansa?

No hehheh 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erilaiset arvot ja elämäntavat. Ulkoisella olemuksella ei ollut vaikutusta asiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäs hyvästä tämmöinen purkaus? Olikohan nyt ihan oikeelle ihmiselle kohdennettu? Ei kenenkään tietenkään tarvii kertoa yhtään mitään, mutta keskustelupalstoilla asioista yleensä keskustellaan, siksi täällä kyselin. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei muuten onnistuisi tuommoinen suorittavassa portaassa yksityisellä sektorilla kun jotain pitäisi saada aikaankin, mutta julkisella puolella mikä tahansa on mahdollista.. Yks pitää pöytää pystyssä, toinen kirjoittelee nettiin ja kolmas käyttää kaiken aikansa ihmisten etsimiseen suomi24:lta ja facesta ja ihmettelemiseen miksi hänen työkaverinsa sai pakit..

Julkisella kyllä valvotaan tänä päivänä työntekijöitä vimpan päälle. Työtahti on myös jo urakkatasoa pienellä palkalla, et silleen.

• Anonyymi

Tietääkö joku, onko facebookissa nuorille aikuisille (n. kolmekymppisille) sopivia seuranhakuryhmiä tai muita sateenkaarevia verkostoitumisryhmiä?

Mitä kanavaa pitkin te söpöt leidit olette löytäneet sopivaa seuraa itsellenne, tinderistä vai? :)

• Anonyymi

Sateenkaari- Suomi ja sateenkaari seuranhaku - naiset

• Anonyymi

Tinderistä en ole koskaan löytänyt mitään sopivaa ja sielläkin tarjonta väheni kun ylitin 30 maagisen rajan ja siitä eteenpäin vielä enemmän. Kaveripiirien kautta olen suhteet löytänyt, siten löytää helpommin samanhenkiset kuin pelkästään kuvien perusteella.

• Anonyymi

Minä voin myöntää että kun olen vihdoinkin lopullisesti eronnut miehestäni niin seuraava tapailu/suhde yms. on kyllä naisen kanssa 😊
      Muut olettaa että olen täysin hetero mutta aikuisiällä olen alkanut miettimään että haluan kokeilla myös naisen kanssa. Jos ei toimi niin ryhdyn ikisinkuksi 😁

• Anonyymi

Onnea matkaan. Toivottavasti onnistaa😁

• Anonyymi

Onnea joo vaan matkaan. Vähä samanlainen tilanne täällä. Miten sä aiot edetä vai ootatko vain että joku sopiva kävelee nurkan takaa vastaan?

• Anonyymi

Älä tule leikkimään lesbon tunteilla. Ei toinen ihminen ole sellainen jota vain kokeilla ja leikitään sen kanssa. Mieti vähän mitä puhut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä tule leikkimään lesbon tunteilla. Ei toinen ihminen ole sellainen jota vain kokeilla ja leikitään sen kanssa. Mieti vähän mitä puhut.

Kuka tässä on leikkimisestä puhunut. Minä oon tosissani ja aina toivon suhdetta kestävää ja molempia tyydyttävää.

• Anonyymi kirjoitti:

Kenen tunteilla hän täällä leikkii? Naisista kiinnostunut anonyymi palstailee muiden naisista kiinnostuneiden anonyymien kanssa 👍 Ja muutaman hassun rekisteröityneen 😉

• Anonyymi

Ihmisiä ei kokeilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisiä ei kokeilla.

Niin huono sanavalinta. Esineelistävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisiä ei kokeilla.

Ihan samaa mietin..

• Anonyymi

Kokeilla?

• Kokeilin tänään omia rahkeitani muiden ihmisten suhteen. Oma "sinkkuus" on vielä niin uusi ja outo asia, enkä enää muista kuinka ihmisiä katsellaan "sillä silmällä". Kävin soppailun jälkeen tavaratalon ruokalassa syömässä ja tiirailin kerrankin ympärilleni. Olin yllättynyt: mielenkiintoisen oloisia tyyppejä istui siellä täällä, ja ihmiset vastaavat katseeseen ja hymyyn 😊
      Heureka, olen nähnyt valon! Kyllä se tästä...

• Anonyymi

En näe enää keitään muita siitä lähtien kun kohtasin tämän maailman lempeimmän ja kauneimman naisen kaupungissani. ❤️❤️❤️
        Voi luoja auta et saisin tutustua häneen. ❤️❤️❤️

• Anonyymi

Ääh, oikeesti kuolen ku katon hänen kuvii. Miten voi olla niin 😍😍😍🤤

• 😅Tiiän tunteen, vaikka en se miekään oo vielä siihe kuollu. Kivasti sillä kuvien tuijottelulla saa kyllä nuppisa sekasi ja halvaksihan se sillä tavalla tullee, eikä oo kovin epäterveellistäkään 😉

• Anonyymi

😅Tiiän tunteen, vaikka en se miekään oo vielä siihe kuollu. Kivasti sillä kuvien tuijottelulla saa kyllä nuppisa sekasi ja halvaksihan se sillä tavalla tullee, eikä oo kovin epäterveellistäkään 😉

Suoraan sanottuna tää on oikeesti aika hirveetä. 🙃🤯😅
        Ku pää räjähtää ku hän on niiiin 😍😍😍😍
        Tai ei mul oo ees sanoi kuvailemaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suoraan sanottuna tää on oikeesti aika hirveetä. 🙃🤯😅
        Ku pää räjähtää ku hän on niiiin 😍😍😍😍
        Tai ei mul oo ees sanoi kuvailemaan...

Ja samal mun oma itsetunto laskee, kun ihastuminen saa usein sen aikaan ku ahdistaa et oon tälläne vaa. Ja hän on niin älyttömän upein 😍❤️

• Anonyymi

😅Tiiän tunteen, vaikka en se miekään oo vielä siihe kuollu. Kivasti sillä kuvien tuijottelulla saa kyllä nuppisa sekasi ja halvaksihan se sillä tavalla tullee, eikä oo kovin epäterveellistäkään 😉

Ihanaa kun jaat saman tunteen 😅🤗
        Vähän ehkä helpotti hetkeks 😁
        Mut suoraan sanottuna oon kans niiiin sekasin, ajatukset ei oo ku hänes 😇

• Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa kun jaat saman tunteen 😅🤗
        Vähän ehkä helpotti hetkeks 😁
        Mut suoraan sanottuna oon kans niiiin sekasin, ajatukset ei oo ku hänes 😇

Mielellään mie siivun otan jos toisenkin, mikäli se sun oloasi helpottaa 😁
        Enhän se miekään yleensä tuota tunnetta kehtaa vaan itelläni pittää, kyllä siitä riittää myös muille jaettavaks 😅

• Anonyymi kirjoitti:

Ja samal mun oma itsetunto laskee, kun ihastuminen saa usein sen aikaan ku ahdistaa et oon tälläne vaa. Ja hän on niin älyttömän upein 😍❤️

Semmosia ollaan kun ollaan. Ei kannata sun ajatella itestäs tuolleen, jotta oot vaan tämmönen tai tuommonen 😉
        Mulle ihastumistunteet tuo lähinnä lisävirtaa. Oikein pahasti kun oon ihastunu, nii siinä jää aropuput joskus toiseks 🤸‍♀️💃🏃😁 ja muut saa pyöritellä päätään. Mie en ehkä lennä, mutta ajatus tuppaa lentämään, niin ettei yöllä tuu unikaan.

• Anonyymi

Semmosia ollaan kun ollaan. Ei kannata sun ajatella itestäs tuolleen, jotta oot vaan tämmönen tai tuommonen 😉
        Mulle ihastumistunteet tuo lähinnä lisävirtaa. Oikein pahasti kun oon ihastunu, nii siinä jää aropuput joskus toiseks 🤸‍♀️💃🏃😁 ja muut saa pyöritellä päätään. Mie en ehkä lennä, mutta ajatus tuppaa lentämään, niin ettei yöllä tuu unikaan.

Taas kattelen hänen kuviaan 🤷‍♀️😍😍
        Kuuntelen samal hänen biisejään... 🥰 Eihä täst nukkumisest tuu mittään. 😅

• Anonyymi

Kiitos ihana 🤗

• Anonyymi kirjoitti:

Taas kattelen hänen kuviaan 🤷‍♀️😍😍
        Kuuntelen samal hänen biisejään... 🥰 Eihä täst nukkumisest tuu mittään. 😅

😄 Noinhan siinä käy kun keskellä yötä kahtelee. Onko tämä sun ihastuksesi kohde joku biisinikkari? Koitahan ens yönä koisata 😉

• Anonyymi

😄 Noinhan siinä käy kun keskellä yötä kahtelee. Onko tämä sun ihastuksesi kohde joku biisinikkari? Koitahan ens yönä koisata 😉

Siis ei hänel omii biisei ole 😄
        Mut hän laittaa aina kaikkii erilaisii hyvii biisejä mitä kuuntelee.. 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Siis ei hänel omii biisei ole 😄
        Mut hän laittaa aina kaikkii erilaisii hyvii biisejä mitä kuuntelee.. 🥰

Ai, mie kun aattelin jotta se sun "kohteesi" on jonkin sortin artisti, räppääjä, tukan heiluttaja tai jottai 😁

• Anonyymi

Ai, mie kun aattelin jotta se sun "kohteesi" on jonkin sortin artisti, räppääjä, tukan heiluttaja tai jottai 😁

Joo kirjoitin vähän epäselvästi ja siit sai sellasen kuvan et olis artisti. 😁
        Tuntuu et ei tää kirjottaminenkaa enää luonnista ku pää sekasin. 🤦‍♀️

• Anonyymi kirjoitti:

Joo kirjoitin vähän epäselvästi ja siit sai sellasen kuvan et olis artisti. 😁
        Tuntuu et ei tää kirjottaminenkaa enää luonnista ku pää sekasin. 🤦‍♀️

On monta asiaa mitkä ei meinaa luonnistua, kun ihastus vaan pyörii päässä ja perhoset 🦋 🦋 lentelee mahassa 😊 Saitkos viime yönä ollenkaan nukuttua vai kahtelitko aamuun asti "artistisi" fotoja 😁

• Anonyymi

On monta asiaa mitkä ei meinaa luonnistua, kun ihastus vaan pyörii päässä ja perhoset 🦋 🦋 lentelee mahassa 😊 Saitkos viime yönä ollenkaan nukuttua vai kahtelitko aamuun asti "artistisi" fotoja 😁

Kyl mä sit jossain vaiheessa sain nukuttua vähän levottomasti kylläkin. 😄
        Nyt makaan saunan lauteilla ja kuuntelen biisejä ja haaveilen. 😅😌💖

• Anonyymi kirjoitti:

Kyl mä sit jossain vaiheessa sain nukuttua vähän levottomasti kylläkin. 😄
        Nyt makaan saunan lauteilla ja kuuntelen biisejä ja haaveilen. 😅😌💖

Eli tämänkin yön unet on sitte vissiin jo ainaki osittain menetetty 😁 No menneehän se yö noinkin lauteilla maatessa ja unelmoidessa 😉
        Mä makkaan jo sängyssä ja laittelen just unikuvatillausta menemään. Aattelin ottaa täks yöks jottain rauhallista mikä ei herätä kesken 😅

• Anonyymi

Eli tämänkin yön unet on sitte vissiin jo ainaki osittain menetetty 😁 No menneehän se yö noinkin lauteilla maatessa ja unelmoidessa 😉
        Mä makkaan jo sängyssä ja laittelen just unikuvatillausta menemään. Aattelin ottaa täks yöks jottain rauhallista mikä ei herätä kesken 😅

En kestä ku ajattelen et hän asuu täs iha lähel 😌 sit tääl vaan unelmoin yksinäni... 😇 😒

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kestä ku ajattelen et hän asuu täs iha lähel 😌 sit tääl vaan unelmoin yksinäni... 😇 😒

En kestä. 😭
        Tää tilanne on kestämätön ku en mitää osaa tehdä asian eteen.. 😭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kestä. 😭
        Tää tilanne on kestämätön ku en mitää osaa tehdä asian eteen.. 😭

Mul sattuu maha kokoajan.. Kauhee myllerys... Tuntuu et ei henkee saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mul sattuu maha kokoajan.. Kauhee myllerys... Tuntuu et ei henkee saa.

Pitäiskö sun kuitenkin vaan lähestyä häntä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäiskö sun kuitenkin vaan lähestyä häntä?

En vaan tiedä miten se tapahtuisi... 🤔🤷‍♀️ En muutenkaan ole hyvä tälläisissä. Ja nyt vielä tässä on kyse siitä kun ollaan kohdattu tuolla kaupungilla ihan ohimennen. 😌
        En vain saa häntä mielestäni enkä tietysti haluakkaan. Hän on erityinen ketä en tule varmasti koskaan unohtamaan. Haluisin niin tutustua häneen. 😇💖

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En vaan tiedä miten se tapahtuisi... 🤔🤷‍♀️ En muutenkaan ole hyvä tälläisissä. Ja nyt vielä tässä on kyse siitä kun ollaan kohdattu tuolla kaupungilla ihan ohimennen. 😌
        En vain saa häntä mielestäni enkä tietysti haluakkaan. Hän on erityinen ketä en tule varmasti koskaan unohtamaan. Haluisin niin tutustua häneen. 😇💖

Ja suoraan sanottuna mul on vaan täydellisesti sellainen olo et en oo riittävä. Tällee anonyymisti voin sen sanoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seuraavan kerran sano hänelle jotakin. Kehu vaikka kampausta, vaatetta, kenkiä tms. Tai kommentoi vaikka säätä tai kysy tietä johonkin..

• Anonyymi kirjoitti:

No jollain tavalla sun tarttee se aloitus tehhä jos tutustua tahot. Nyt paat vaan mietintämyssyyn, että millä tavalla sen voisit tehhä 😉 Tuossa saitkin joltakin pari vinkkiä.

• Anonyymi

No jollain tavalla sun tarttee se aloitus tehhä jos tutustua tahot. Nyt paat vaan mietintämyssyyn, että millä tavalla sen voisit tehhä 😉 Tuossa saitkin joltakin pari vinkkiä.

Joo kiitos. ☺️
        Sosiaalisissa tilanteissa, etenkin kun ei olla tuttuja niin jokin lukko on tuolla enkä saa sanaa suustani. Etenkään tuollaisessa tilanteessa.
        En ikinä juttele tuntemattomien kanssa jos ei joku toinen aloita. Idiootti minä. 🤦‍♀️ Töissä ja harrastuksissa tietty asia ihan eri. Tosin oon mä sielläkin hiljaisimmista päästä aina...
        No kyl joku toinen osaa ja alkaa hänen kaa puhuu... 😒

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kiitos. ☺️
        Sosiaalisissa tilanteissa, etenkin kun ei olla tuttuja niin jokin lukko on tuolla enkä saa sanaa suustani. Etenkään tuollaisessa tilanteessa.
        En ikinä juttele tuntemattomien kanssa jos ei joku toinen aloita. Idiootti minä. 🤦‍♀️ Töissä ja harrastuksissa tietty asia ihan eri. Tosin oon mä sielläkin hiljaisimmista päästä aina...

Tuotakin voi harjoitella. Alat vaan sanoa eri tilanteissa vieraille ihmisille jotain. Esim. Kaupassa on hyvä aloittaa.. Kunhan alkuun pääsee niin sitten se on helpompaa sen oman ihastuksen kanssakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milla tavalla hän on silmissäsi erityinen? Jäin vain miettimään, kun kuulosti siltä että hän on joku sinua kadulla vastaan tullut.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo kiitos. ☺️

Tuntemattomista tullee tutumpia vaan kontaktia ottamalla 😉 Jos ei toinen ota, niin sitten pittää ottaa ite. Tiiän hyvin, jotta ei se helppoa ole avata suutaan varsinkaan ihastuksen eessä, mutta onko muuta tietä. Niin se oon mieki suhteellisen huono ollu noissa hommissa, että et ole ollenkaan ainoa 😉

• Anonyymi

Tuntemattomista tullee tutumpia vaan kontaktia ottamalla 😉 Jos ei toinen ota, niin sitten pittää ottaa ite. Tiiän hyvin, jotta ei se helppoa ole avata suutaan varsinkaan ihastuksen eessä, mutta onko muuta tietä. Niin se oon mieki suhteellisen huono ollu noissa hommissa, että et ole ollenkaan ainoa 😉

Tässä asiaa pohdittuani... Niin mun on vaan pakko hänen takia tyytyä ihan vaan siihen et toivon et kohdattaisiin useasti mut siihen se jää.
        Jos koen vaan kokoajan et en riitä, en riitä niin eihän tää olis mukavaa hänelle. Jos oon näin epävarma itestäni. Mul on vaan aikalailla toivo menetetty olo, en oo saanu näiden vuosien aikana itsetunto yhtään kehitettyä. Tähän se sit aina tyssää. 😢

• Anonyymi kirjoitti:

Tässä asiaa pohdittuani... Niin mun on vaan pakko hänen takia tyytyä ihan vaan siihen et toivon et kohdattaisiin useasti mut siihen se jää.
        Jos koen vaan kokoajan et en riitä, en riitä niin eihän tää olis mukavaa hänelle. Jos oon näin epävarma itestäni. Mul on vaan aikalailla toivo menetetty olo, en oo saanu näiden vuosien aikana itsetunto yhtään kehitettyä. Tähän se sit aina tyssää. 😢

Äläpä anna nyt tyssätä 😉 Mittään ei oo menetetty, toivoa eikä muutakaan. Harvemmalla se itsetunto taivaissa on. Mietippä niitä sun hyviä puoliasi ja keskity enemmän niihin. Jookos 😊 Lähetän täältä pikapakettina 📦 (matkahuollon kautta) sulle ison kasan tsemppiä 👍

• Anonyymi

Minä varmaan odotan, että jotain ilmaantuu, tuskin viitsin tehdä mitään suunnitelmallista asian hyväksi.

• Miks et viitti? No saattaa se joskus kävellä luoksekin.

• Anonyymi

Miks et viitti? No saattaa se joskus kävellä luoksekin.

Niin, ainakin tähän saakka on aina kävellyt, minä en ole koskaan suunnitelmallisesti etsinyt seuraa. Sitäpaitsi en ole vieläkään ihan päässyt irti mahdottomasta ihastuksestani, voin nyt paljastaa sen tässä, kun tiedän, ettei hän lue tätä palstaa enää.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, ainakin tähän saakka on aina kävellyt, minä en ole koskaan suunnitelmallisesti etsinyt seuraa. Sitäpaitsi en ole vieläkään ihan päässyt irti mahdottomasta ihastuksestani, voin nyt paljastaa sen tässä, kun tiedän, ettei hän lue tätä palstaa enää.

No mikäpä tuossa sitten. Jos tapa hyväksi havaittu, niin miksipä sillä ei vois myös jatkaa 😊

• Anonyymi

No mikäpä tuossa sitten. Jos tapa hyväksi havaittu, niin miksipä sillä ei vois myös jatkaa 😊

Niin minustakin :)

• Anonyymi

Oon kyl aika varma et hänel on joku 💔

• Anonyymi

Tai siis tähän oon ajatellut et hän on sinkku. Mut esim eilisen ja tämän päivän facebook ja Insta päivitys vaikuttaa siltä et hänellä saattaa olla joku. 💔

• Anonyymi

Oon niin ihastunut ja hän on kokoajan mielessäin 😍😍❤️❤️😌😌
      Milloin saan nähdä hänet... Milloin kohdataan...

• Anonyymi

Laittakaa itse kukin deitti-ilmoitukset. Etenkin aikuisempia naisia saisi olla enemmän liikkeellä.

• Anonyymi

Taitaa olla heteroja suurin osa tämänkin ketjun keskustelijoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla heteroja suurin osa tämänkin ketjun keskustelijoista.

Miten niin?🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin?🤔

Käy ilmi ketjun lukemalla.

• Mihin? Paria olen kokeillut ja kokeiluksi jäävät...

• Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

Mihin? Paria olen kokeillut ja kokeiluksi jäävät...

Musta ois paras kun ois tällanen keskustelupalsta, jossa kaikki esiintyis nimimerkillä ja omilla kuvilla. Vois tutustua ihmisiin ihan vaan yhdessä jutustellen ja sit poimia joukosta sellaset jotka kiinnostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Musta ois paras kun ois tällanen keskustelupalsta, jossa kaikki esiintyis nimimerkillä ja omilla kuvilla. Vois tutustua ihmisiin ihan vaan yhdessä jutustellen ja sit poimia joukosta sellaset jotka kiinnostaa.

Mustakin olis mut oon liian ujo 😞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mustakin olis mut oon liian ujo 😞

Hei, ujous on ehdottoman hyvä ja puoleensavetävä piirre. Terveisin: rohkea

Ujous kiehtoo, kertoo älykkyydestä ja herkkyydestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, sellanen on fb.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, sellanen on fb.

Eihän siellä olla nimimerkillä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      412
      9066
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      188
      3652
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2113
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      83
      1302
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1115
    6. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1102
    7. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1100
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1075
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      1033
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      66