Tietyillä Pattayan kaduilla on aivan vieri vieressä niitä kalja-baareja ja runsaasti tyttöjä asiakkaita haalimassa kaljalle,systeemi on kai se että tytöt odottavat että heillekin jotain tarjottaisiin ja sitten jutustelevat asiakkaan kanssa? Ja ilmeisesti se on sitten siinä,eivät lähde asiakkaalle kaupunkioppaaksi
Baarileidit
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
NIMENOMAAN PARHAAT OPPAAT LÖYTYVÄT BAAREISTA, pitää vaan olla silmää valita oikea opas.
- Anonyymi
No joo.. riippuu mitä hakee, kuka hakee ja miksi. Ennustajan lahjoja on harvalla ja kaikki selviää vasta myöhemmin. Ainakaan itselläni ei ole minkäänlaisia ennustajan lahjoja, kun puhutaan naisista. Myös Stephen Hawking nimesi universumin suurimmaksi mysteeriksi naisen.
On ollut kaikenlaisia. Kuvankaunis missi on paljastunut älykääpiöksi ja maalaistyttö väkivaltaiseksi hulluksi. Maailman iloisin tyttö paljastui pihtariksi ja himouskovainen nymfomaaniksi. Ennusta siinä sitten? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo.. riippuu mitä hakee, kuka hakee ja miksi. Ennustajan lahjoja on harvalla ja kaikki selviää vasta myöhemmin. Ainakaan itselläni ei ole minkäänlaisia ennustajan lahjoja, kun puhutaan naisista. Myös Stephen Hawking nimesi universumin suurimmaksi mysteeriksi naisen.
On ollut kaikenlaisia. Kuvankaunis missi on paljastunut älykääpiöksi ja maalaistyttö väkivaltaiseksi hulluksi. Maailman iloisin tyttö paljastui pihtariksi ja himouskovainen nymfomaaniksi. Ennusta siinä sitten?Vuoden paras kirjoitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ollut kaikenlaisia. Kuvankaunis missi on paljastunut älykääpiöksi ja maalaistyttö väkivaltaiseksi hulluksi. Maailman iloisin tyttö paljastui pihtariksi ja himouskovainen nymfomaaniksi. Ennusta siinä sitten?Hiton hyvä kommentti ja taivaan totta
- Anonyymi
Varmaankin niistä jokainen tyttö on valmis lähtemään oppaaksi.
Se on hyvä että on baaria vieri vieressä, niin voi katella ja valikoida parhaan tytön. Ei sitä ensimmäisen kohdalle osuvan kanssa kannata lähteä.Stephen Hawkingiä en pitäisi kovinkaan pätevänä henkilönä höpöttelemään naisista yhtään mitään.
Ukkelihan oli taipuneena kolminkerroin ja höpisi kyllä mustista aukoista.
Tarkoitti siis niillä kuitenkin jotain avaruuksissa olevia aukkoja. Elämänsä ehtoopuolella sanoi ettei niitä taida ollakaan olemassa että ähäkutti vaan tyhmeliinit.....
Se nyt on kuitenkin varmaa ettei äijä ole koskaan istunut Pattayan baarien jakkaroilla.
Baarileidejä joku ilkeäkielinen kutsuu baarihuoriksi mitä tietenkään ei voine kiistää koska miesten viihdyttäminen on heidän työnsä ja toimeentulonsa päälähde.
Itse kutsun heitä oppaiksi.
Baarileidien kanssa höpötteleminen ei ole kovinkaan antoisaa koska turistilla ei ole siihen riittävää kielitaitoa; usein thaikielen sanavarasto rajoittuu kahteen sanaan jos siihenkään.
Likkasista saa esiin parhaimmat ominaisuudet vuokraamalla sellaisen päiväksi. Mamma niitä auliisti jakelee 300:n bahtin nimellistä korvausta vastaan. Tytölle riittää usein tonni joka on kaksinkertainen liksa jos sitä vertaa rakennustyömiehen päiväpalkkaan.
Useimmiten opaspalvelu on erinomaista ja turisti päättää pitää samaa opasta jopa useita päiviä.- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Stephen Hawkingiä en pitäisi kovinkaan pätevänä henkilönä höpöttelemään naisista yhtään mitään.
Ukkelihan oli taipuneena kolminkerroin ja höpisi kyllä mustista aukoista.
Tarkoitti siis niillä kuitenkin jotain avaruuksissa olevia aukkoja. Elämänsä ehtoopuolella sanoi ettei niitä taida ollakaan olemassa että ähäkutti vaan tyhmeliinit.....
Se nyt on kuitenkin varmaa ettei äijä ole koskaan istunut Pattayan baarien jakkaroilla.
Baarileidejä joku ilkeäkielinen kutsuu baarihuoriksi mitä tietenkään ei voine kiistää koska miesten viihdyttäminen on heidän työnsä ja toimeentulonsa päälähde.
Itse kutsun heitä oppaiksi.
Baarileidien kanssa höpötteleminen ei ole kovinkaan antoisaa koska turistilla ei ole siihen riittävää kielitaitoa; usein thaikielen sanavarasto rajoittuu kahteen sanaan jos siihenkään.
Likkasista saa esiin parhaimmat ominaisuudet vuokraamalla sellaisen päiväksi. Mamma niitä auliisti jakelee 300:n bahtin nimellistä korvausta vastaan. Tytölle riittää usein tonni joka on kaksinkertainen liksa jos sitä vertaa rakennustyömiehen päiväpalkkaan.
Useimmiten opaspalvelu on erinomaista ja turisti päättää pitää samaa opasta jopa useita päiviä.Sain viisi minuuttia sitten videopuhelun entiseltä baarivosultani. On paraikaa rakennustyömaalla Sirachassa ja kyseli milloin tulen. Kovaa hommaa. Painavat 10 tunnin päiviä. Naisparka paahtunut helteessä. Tänään heillä oli viihdeilta työporukalla. Koko remmi päissää kuin käet. Asuvat kyhätyissä parakeissa ja illalla unilääkkeeksi pikku pullo sangsomia, silloin kun on rahaa.
Pattayalla on runsauden pula. Se on aivan varmaa että kun kuvittelet ottaneesi parhaan niin nurkan takana olisi ollut vielä parempi. Se on vähän sama kuin menisit autokauppaan ja siellä olisi 100 suunnilleen samanlaista ja samanhintaista autoa. Miten päätät mikä on juuri sinulle paras? Eihän siinä auta kuin kokeilla.
Iän myötä tässä on tullut laiskemmaksi ja siksipä otankin yleensä vanhan tutun. Ei tule yllätyksiä eikä pettymyksiä.
Tuo rakennuksella nyt duunaava nainen odottaa kovasti että päästään yhdessä lomalle. Hän on aika loppu siihen duuniin. Pillahti itkuun puhelimessa kun sanoin että heinäkuussa ei ainakaan pääse suomalainen Thaimaahan ja ei ehkä elokuussakaan. Todennäköisesti mennään taas saarikierrokselle kanssaan ja viinaa kuluu reippaasti, jahka pääsee. Siitä harvinainen thaityttö, että osaa uida ja tykkää siitä ja saunomisesta. Anonyymi kirjoitti:
Sain viisi minuuttia sitten videopuhelun entiseltä baarivosultani. On paraikaa rakennustyömaalla Sirachassa ja kyseli milloin tulen. Kovaa hommaa. Painavat 10 tunnin päiviä. Naisparka paahtunut helteessä. Tänään heillä oli viihdeilta työporukalla. Koko remmi päissää kuin käet. Asuvat kyhätyissä parakeissa ja illalla unilääkkeeksi pikku pullo sangsomia, silloin kun on rahaa.
Pattayalla on runsauden pula. Se on aivan varmaa että kun kuvittelet ottaneesi parhaan niin nurkan takana olisi ollut vielä parempi. Se on vähän sama kuin menisit autokauppaan ja siellä olisi 100 suunnilleen samanlaista ja samanhintaista autoa. Miten päätät mikä on juuri sinulle paras? Eihän siinä auta kuin kokeilla.
Iän myötä tässä on tullut laiskemmaksi ja siksipä otankin yleensä vanhan tutun. Ei tule yllätyksiä eikä pettymyksiä.
Tuo rakennuksella nyt duunaava nainen odottaa kovasti että päästään yhdessä lomalle. Hän on aika loppu siihen duuniin. Pillahti itkuun puhelimessa kun sanoin että heinäkuussa ei ainakaan pääse suomalainen Thaimaahan ja ei ehkä elokuussakaan. Todennäköisesti mennään taas saarikierrokselle kanssaan ja viinaa kuluu reippaasti, jahka pääsee. Siitä harvinainen thaityttö, että osaa uida ja tykkää siitä ja saunomisesta.Kiitos mukavasta tarinasta.
Maalta kotoisin olevilta Pattayan baaritytöille sauna on eksoottinen ja vieras kokemus.
Asuimme Paven kanssa Maken hotellissa. Siellä on kattoterassilla sauna jonka näköalaikkunoista näkymä yli Siamin lahden. Saunan tuntivuokra on 400 bahtia.
Kiukaita on kaksi koska suuret maisemaikkunat haaskaavat energiaa.
Veimme sinne pari maalaistyttöä; kovin ujoja sekä häveliätähän nämä olivat mikä oli oikein söpöä.
Pienen totuttelemisajan jälkeen jo köllivät ylälauteilla koivet kohti kattoa ja huokailivat onnessaan. Kyselivät sitten että viemmekö heidät Suomeen saunomaan?
Sen verran Suomesta tiesivät.- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Kiitos mukavasta tarinasta.
Maalta kotoisin olevilta Pattayan baaritytöille sauna on eksoottinen ja vieras kokemus.
Asuimme Paven kanssa Maken hotellissa. Siellä on kattoterassilla sauna jonka näköalaikkunoista näkymä yli Siamin lahden. Saunan tuntivuokra on 400 bahtia.
Veimme sinne pari maalaistyttöä; kovin ujoja sekä häveliätähän nämä olivat mikä oli oikein söpöä.
Pienen totuttelemisajan jälkeen jo köllivät ylälauteilla koivet kohti kattoa ja huokailivat onnessaan. Kyselivät sitten että viemmekö heidät Suomeen saunomaan?
Sen verran Suomesta tiesivät.Jomtienin sauna on varsin kuuma. Sadan asteen korvilla ylälauteella ja aina on joku joka haluaa laittaa löylyä vielä lissää automaattisen vesisuihkun lisäksi. Nappasin suomibaarin terassilta käsin kadulta hieman vanhemman daamin seuraksi ja pyysin mukaan saunomaan. Upearunkoinen ikäisekseen. Siitä mopolla Jomtien saunaan. Hän ei ollut ikinä käynyt saunassa. Istahti viereeni ylälauteelle ja meni hienoiseen paniikkiin. Englanniksi kuiski korvaani "Liian kuuma.. voinko mennä.. liian kuuma.. voinko mennä". Lähdin seuraksi ulos ja hän jäi sitten aurinkotuoliin räpläämään puhelintaan minun saunoessa. Kuuma sauna on parasta krapulalääkettä, vaikka jotkut "asiantuntijat" muuta väittääkin.
Saunaan ja kylmäaltaaseen kolmasti vuoronperään ja sitten tölkki Changia ja se oli siinä se krapula! - Anonyymi
Eikä tarvitse lähteä edes baariin, aika hyvin tarjoilijat, hotellien vastaanottovirkailijat, kaupan kasssat jne lähtee mukaan kun vaan osoittaa hyviä tapoja ja kiinnostusta ko hlöä kohtaan.
Samoin yökerhoissa tapaat paljon ei baarinaisia, jotka ovat valmiita lähtemään mukaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tarvitse lähteä edes baariin, aika hyvin tarjoilijat, hotellien vastaanottovirkailijat, kaupan kasssat jne lähtee mukaan kun vaan osoittaa hyviä tapoja ja kiinnostusta ko hlöä kohtaan.
Samoin yökerhoissa tapaat paljon ei baarinaisia, jotka ovat valmiita lähtemään mukaan.Poikkeaako se respan täti, kaupan kassa tai yökerholöytö jotenkin erityisellä tavalla baarin työntekijästä? Vai onko ideanasi säästää rahaa vai esittää rakastunutta säästösyistä?
Itse olen kaikkialla maailmassa aina kustantanut lomaseurani kustannukset. Olen vienyt suominaisia lomille, maksanut matkat ja majoitukset, sapuskat ja viihteet. Ei ole tullut yhtään sen halvemmaksi kuin ottaa baarista mukaan joku.
Nämä siis aikuisiällä 35 v iän jälkeen. Sen jälkeen en ole koettanut hurmata ketään millään teennäisellä käytöksellä, imartelulla tai latteuksilla. Olen aina oma itseni. Se on riittänyt ja en valehtele että tästä tulee vuosisadan romanssi. Sanon vaan että "käydäänkö vielä tuolla ja tuolla ennenkuin lähden himaan?"
Nuorena tuli pelleiltyä ja valehdeltua naisille vain sen yhden asian takia ja sitten luiskaan. Se ei ollut reilua eikä rehellistä. Paljon reilumpaa mennä sinne baariin ja tehdä diili, jos kerta kyse on vain lomaseurasta.
Missäpäin Pattayaa olet "yökerhoissa" käynyt? Itse en muista käyneeni varsinaisesti koskaan yökerhoissa. Tavallisten thaimaalaisten baareissa ja karaokepaikoissa, musamestoissa olen käynyt paljonkin. Ikinä en sieltä ole naista bongannut. Siellä on nuorisoa joka haluaa olla keskenään omiensa kanssa. Suomalaisista yökerhoista olen kyllä joskus tilapäisseuraa hankkinut, mutta silloinkin peli on ollut reilua eikä mitään känniin juottamista ja hyväksikäyttöä.
Yhden kaupankassan olen Thaimaassa mukaani ottanut, mutta se aloite tuli häneltä itseltään ja peli oli silloinkin rehtiä, enkä laulanut parvekkeensa alla serenadeja saadakseni ilmaiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poikkeaako se respan täti, kaupan kassa tai yökerholöytö jotenkin erityisellä tavalla baarin työntekijästä? Vai onko ideanasi säästää rahaa vai esittää rakastunutta säästösyistä?
Itse olen kaikkialla maailmassa aina kustantanut lomaseurani kustannukset. Olen vienyt suominaisia lomille, maksanut matkat ja majoitukset, sapuskat ja viihteet. Ei ole tullut yhtään sen halvemmaksi kuin ottaa baarista mukaan joku.
Nämä siis aikuisiällä 35 v iän jälkeen. Sen jälkeen en ole koettanut hurmata ketään millään teennäisellä käytöksellä, imartelulla tai latteuksilla. Olen aina oma itseni. Se on riittänyt ja en valehtele että tästä tulee vuosisadan romanssi. Sanon vaan että "käydäänkö vielä tuolla ja tuolla ennenkuin lähden himaan?"
Nuorena tuli pelleiltyä ja valehdeltua naisille vain sen yhden asian takia ja sitten luiskaan. Se ei ollut reilua eikä rehellistä. Paljon reilumpaa mennä sinne baariin ja tehdä diili, jos kerta kyse on vain lomaseurasta.
Missäpäin Pattayaa olet "yökerhoissa" käynyt? Itse en muista käyneeni varsinaisesti koskaan yökerhoissa. Tavallisten thaimaalaisten baareissa ja karaokepaikoissa, musamestoissa olen käynyt paljonkin. Ikinä en sieltä ole naista bongannut. Siellä on nuorisoa joka haluaa olla keskenään omiensa kanssa. Suomalaisista yökerhoista olen kyllä joskus tilapäisseuraa hankkinut, mutta silloinkin peli on ollut reilua eikä mitään känniin juottamista ja hyväksikäyttöä.
Yhden kaupankassan olen Thaimaassa mukaani ottanut, mutta se aloite tuli häneltä itseltään ja peli oli silloinkin rehtiä, enkä laulanut parvekkeensa alla serenadeja saadakseni ilmaiseksi.Olipas ihme kirjoitus... Et ole käynyt yökerhoissa, ja sitten oletkin käynyt Suomi yökerhoissa?
Viime reissulla kävin naisystäväni kanssa 888- ja Insomnia yökerhossa, aika isoja paikkoja.
Kirjoitinko jotain "ilmaiseksi" saannista?
Tapaat turistipaikassa naisen, niin maksat siitä, aivan sama missä ovat töissä, ja se olikin minun pontti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poikkeaako se respan täti, kaupan kassa tai yökerholöytö jotenkin erityisellä tavalla baarin työntekijästä? Vai onko ideanasi säästää rahaa vai esittää rakastunutta säästösyistä?
Yhden kaupankassan olen Thaimaassa mukaani ottanut, mutta se aloite tuli häneltä itseltään ja peli oli silloinkin rehtiä, enkä laulanut parvekkeensa alla serenadeja saadakseni ilmaiseksi."Sen jälkeen en ole koettanut hurmata ketään millään teennäisellä käytöksellä, imartelulla tai latteuksilla"??!
Jos mies on kiinnostunut naisesta, se näkyy, ja imartelee naista. ( riippuu tietysti miehestä ) Ja kaikki naiset rakastavat imartelua, vaikka se ei ihan totta olisikaan.
Ei hyvän mielen antaminen maksa mitään, ja voi johtaa toivottuun lopputulokseen.
Säälin sitä naista joka saa ko. vatipään vaivoikseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipas ihme kirjoitus... Et ole käynyt yökerhoissa, ja sitten oletkin käynyt Suomi yökerhoissa?
Viime reissulla kävin naisystäväni kanssa 888- ja Insomnia yökerhossa, aika isoja paikkoja.
Kirjoitinko jotain "ilmaiseksi" saannista?
Tapaat turistipaikassa naisen, niin maksat siitä, aivan sama missä ovat töissä, ja se olikin minun pontti.Naisystävän kanssa leidaripaikoissa Pattayalla? Nyt on taas lerpalla unelmat menossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisystävän kanssa leidaripaikoissa Pattayalla? Nyt on taas lerpalla unelmat menossa.
Jos tarkoitat leidaripaikoilla Insomniaa ja 888 yökerhoja, niin en ole vielä kertaakaan törmännyt siellä leidareihin, mutta kai niitä löytää sieltäkin jos nitä etsii.
Eikä leidareissa ole mitään vikaa, monesti olen tarjonnut juomat ja pelaillut bilistä heidän kanssaan, vaikka en olekaan ottanut heitä mukaani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhden kaupankassan olen Thaimaassa mukaani ottanut, mutta se aloite tuli häneltä itseltään ja peli oli silloinkin rehtiä, enkä laulanut parvekkeensa alla serenadeja saadakseni ilmaiseksi.Ulkoinen olemuksesi ei riitä pongailemaan tyttöjä paikallisten baareista, koska suurin osa siellä olevista naisista ei ole myytävänä, he ovat pitämässä hauskaa ihmisten kanssa, ihmisten joilla on sama kieli.
Jos thaityttö haluaa tai hänellä on tarvetta myydä tötteröänsä? Hän menee falle paikkoihin tai rantakadulle/kakkoskadulle istuskelemaan/seisoskelemaan. Oppaat eivät juhli tai vedä kännejä paikallisten paikoissa " työaikanaan" Siellä tapaamiasi tyttöjä ei falleriinat kiinnosta... Ellet ole jotain erityistä, ja mitään erityistähän sinä et ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkoinen olemuksesi ei riitä pongailemaan tyttöjä paikallisten baareista, koska suurin osa siellä olevista naisista ei ole myytävänä, he ovat pitämässä hauskaa ihmisten kanssa, ihmisten joilla on sama kieli.
Jos thaityttö haluaa tai hänellä on tarvetta myydä tötteröänsä? Hän menee falle paikkoihin tai rantakadulle/kakkoskadulle istuskelemaan/seisoskelemaan. Oppaat eivät juhli tai vedä kännejä paikallisten paikoissa " työaikanaan" Siellä tapaamiasi tyttöjä ei falleriinat kiinnosta... Ellet ole jotain erityistä, ja mitään erityistähän sinä et ole.Yritätkö änkyttää, että se kaupan kassa rakastui sinuun suorittamasi kassa asioinnin aikana (n. 1minuutti?), tuli sänkyysi, eikä halunnut rahaa? Epäilen tarinaasi, mutta anna palaa, jos se auttaa sua läpi pitkän " kuivan?" kauden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkoinen olemuksesi ei riitä pongailemaan tyttöjä paikallisten baareista, koska suurin osa siellä olevista naisista ei ole myytävänä, he ovat pitämässä hauskaa ihmisten kanssa, ihmisten joilla on sama kieli.
Jos thaityttö haluaa tai hänellä on tarvetta myydä tötteröänsä? Hän menee falle paikkoihin tai rantakadulle/kakkoskadulle istuskelemaan/seisoskelemaan. Oppaat eivät juhli tai vedä kännejä paikallisten paikoissa " työaikanaan" Siellä tapaamiasi tyttöjä ei falleriinat kiinnosta... Ellet ole jotain erityistä, ja mitään erityistähän sinä et ole.Sinähän ne tiedät kaikkien ulkoiset olemukset. Ne kaupan kassat harvemmin on hyvännäköisiä tai sosiaalisia. Kielitaitokin on niin ja näin. Jos he menisi myymään itseään, niin kauppa ei kävisi. Siispä he ovat kaupan kassoja.
Falle kelpaa thaiporukkaan varsin hyvin seuraksi, jos on yhteinen kieli vähintään englanti. Nuoriso on uteliasta ja kyselee kaikenlaista Suomesta ja siitä mitä tykkäät Thaimaasta ja missä kaikkialla olet käynyt.
Sanotaanko näin että vaikka olisit todella komea, niin et sinä voi tunkea itseäsi nuoreen tuntemattomaan seurueesseen yökerhossa ja alkaa vikittelemään naisia. Et voi tietää onko paikallinen kiinnostunut samasta naisesta vai onko tämä peräti jo jonkun nainen. Siinä voi tulla noukka kipiäksi. Ei niissäkään mestoissa vapaita "siviili"kaunottaria juurikaan näy.
Parhaat kissat on maksullisia ja ne löytyy parhaista tyttöbaareista ja goukkareista. Esimerkiksi jos jonnekin katubaariin tai sporttibaariin tulee uusi ja upea nuori kissa suoraan muualta hommiin, niin viimeistään kolmantena päivänä hän on kadonnut jonkun matkaan. Parhaat ei kauaa säily. Pian ne on jo kihloissa jonkun fallen kanssa tai niillä on niin paljon vakipokaa että baarissa ne ei enää käy kuin kääntymässä.
Nopeat syö hitaat. Jos et ota kaunokaista heti, niin joku toinen ottaa.
Kakkoskadulla ei kukaan seisoskele eikä istuskele myymässä itseään. Hierojat siellä vain istuvat putiikkinsa edessä. Soi Buakhaolla saattaa joku seistä mutta sekin on yleensä baarin sisäänheittäjä ja mainos. Toki voit törmätä maksulliseen seuraan missä vaan. On sitä joskus huudettu parvekkeelta tytöille että hei onko kiire tulkaa tänne. On tulleet. - Anonyymi
AINOA HUONOPUOLI ON SE, ETTÄ TYTTÖ EI VOI VALIKOIDA PARASTA ASIAKASTA ITSELLEEN?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän ne tiedät kaikkien ulkoiset olemukset. Ne kaupan kassat harvemmin on hyvännäköisiä tai sosiaalisia. Kielitaitokin on niin ja näin. Jos he menisi myymään itseään, niin kauppa ei kävisi. Siispä he ovat kaupan kassoja.
Falle kelpaa thaiporukkaan varsin hyvin seuraksi, jos on yhteinen kieli vähintään englanti. Nuoriso on uteliasta ja kyselee kaikenlaista Suomesta ja siitä mitä tykkäät Thaimaasta ja missä kaikkialla olet käynyt.
Sanotaanko näin että vaikka olisit todella komea, niin et sinä voi tunkea itseäsi nuoreen tuntemattomaan seurueesseen yökerhossa ja alkaa vikittelemään naisia. Et voi tietää onko paikallinen kiinnostunut samasta naisesta vai onko tämä peräti jo jonkun nainen. Siinä voi tulla noukka kipiäksi. Ei niissäkään mestoissa vapaita "siviili"kaunottaria juurikaan näy.
Parhaat kissat on maksullisia ja ne löytyy parhaista tyttöbaareista ja goukkareista. Esimerkiksi jos jonnekin katubaariin tai sporttibaariin tulee uusi ja upea nuori kissa suoraan muualta hommiin, niin viimeistään kolmantena päivänä hän on kadonnut jonkun matkaan. Parhaat ei kauaa säily. Pian ne on jo kihloissa jonkun fallen kanssa tai niillä on niin paljon vakipokaa että baarissa ne ei enää käy kuin kääntymässä.
Kakkoskadulla ei kukaan seisoskele eikä istuskele myymässä itseään. Hierojat siellä vain istuvat putiikkinsa edessä. Soi Buakhaolla saattaa joku seistä mutta sekin on yleensä baarin sisäänheittäjä ja mainos. Toki voit törmätä maksulliseen seuraan missä vaan. On sitä joskus huudettu parvekkeelta tytöille että hei onko kiire tulkaa tänne. On tulleet.Siinä tuli taasen Pattayan rakkaan päämielenkiinnosta aihetta perhe- ja urheilullisesta aktiviteettikohteesta oikein olan takaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän ne tiedät kaikkien ulkoiset olemukset. Ne kaupan kassat harvemmin on hyvännäköisiä tai sosiaalisia. Kielitaitokin on niin ja näin. Jos he menisi myymään itseään, niin kauppa ei kävisi. Siispä he ovat kaupan kassoja.
Kakkoskadulla ei kukaan seisoskele eikä istuskele myymässä itseään. Hierojat siellä vain istuvat putiikkinsa edessä. Soi Buakhaolla saattaa joku seistä mutta sekin on yleensä baarin sisäänheittäjä ja mainos. Toki voit törmätä maksulliseen seuraan missä vaan. On sitä joskus huudettu parvekkeelta tytöille että hei onko kiire tulkaa tänne. On tulleet.Niin jatkan vielä siitä "ulkoisesta olemuksestani" että olen 135 kiloinen 190 senttinen kehonrakentaja. Ulkoinen olemukseni kiinnostaa paikallisia ja he tulevat kaikkialla ottamaan selfieitä kanssani. Tyttöjä hieman pelottaa ennenkuin tutustuvat. Kerran olin rannalla viikonloppuna jossa oli paljon paikallisia nuoria. He pyysivät minut yhteiskuvaan siten että vielä seison hiekkasäkin päällä, jotta näytän 210 senttiseltä. Pian siinä oli kymmenittäin nuoria joiden kanssa otettiin satoja kuvia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain viisi minuuttia sitten videopuhelun entiseltä baarivosultani. On paraikaa rakennustyömaalla Sirachassa ja kyseli milloin tulen. Kovaa hommaa. Painavat 10 tunnin päiviä. Naisparka paahtunut helteessä. Tänään heillä oli viihdeilta työporukalla. Koko remmi päissää kuin käet. Asuvat kyhätyissä parakeissa ja illalla unilääkkeeksi pikku pullo sangsomia, silloin kun on rahaa.
Tuo rakennuksella nyt duunaava nainen odottaa kovasti että päästään yhdessä lomalle. Hän on aika loppu siihen duuniin. Pillahti itkuun puhelimessa kun sanoin että heinäkuussa ei ainakaan pääse suomalainen Thaimaahan ja ei ehkä elokuussakaan. Todennäköisesti mennään taas saarikierrokselle kanssaan ja viinaa kuluu reippaasti, jahka pääsee. Siitä harvinainen thaityttö, että osaa uida ja tykkää siitä ja saunomisesta.Vähän viisaampi " tyttöystävä" varmaan tietäisi oman maansa turismille antamat rajoitukset? Paremmin kun joku suomalainen varastomies? Osaako tyttöystäväsi muuten lukea ja kirjoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin jatkan vielä siitä "ulkoisesta olemuksestani" että olen 135 kiloinen 190 senttinen kehonrakentaja. Ulkoinen olemukseni kiinnostaa paikallisia ja he tulevat kaikkialla ottamaan selfieitä kanssani. Tyttöjä hieman pelottaa ennenkuin tutustuvat. Kerran olin rannalla viikonloppuna jossa oli paljon paikallisia nuoria. He pyysivät minut yhteiskuvaan siten että vielä seison hiekkasäkin päällä, jotta näytän 210 senttiseltä. Pian siinä oli kymmenittäin nuoria joiden kanssa otettiin satoja kuvia.
Appelsiinikainalon perusolemus kyllä kyllä tuo nyt on Neiti ollut jo kauan tiedossa.
Olet sinä kyllä haluttava, nam. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo rakennuksella nyt duunaava nainen odottaa kovasti että päästään yhdessä lomalle. Hän on aika loppu siihen duuniin. Pillahti itkuun puhelimessa kun sanoin että heinäkuussa ei ainakaan pääse suomalainen Thaimaahan ja ei ehkä elokuussakaan. Todennäköisesti mennään taas saarikierrokselle kanssaan ja viinaa kuluu reippaasti, jahka pääsee. Siitä harvinainen thaityttö, että osaa uida ja tykkää siitä ja saunomisesta.Käsitykseni mukaan, kaikki itse käsittelemäni baarimorsiammet ovat tykänneet poikkeuksetta samoista asioista kun minäkin? Onko mulla käynyt hyvä tsägä vai kuuluuko se jotenkin baarityttöjen rosteriin? MITÄ SINÄ HÄNSÄMÄNI ARVELET? hah hah.
- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Kiitos mukavasta tarinasta.
Sen verran Suomesta tiesivät.Miten minusta joskus tuntuu, että jotkut suomalaiset hiukan ylireagoivat tuon saunan merkityksestä, onnellisuuden tuojana ja maailman parhaimpana keksintönä? Maailman eniten sydän ja verisuonitauteihin kuolleita kuitenkin?
Täällä mestarisaunojien luvatussa maassa? Jotenkin perverssiä? Mielestäni, että busseissa sua pidetään jotenkin erikoisena, jos alat juttelemaan tuntemattomalle vierustoverillesi? Kun suomalainen mies riisuu vaatteensa ja istuu toisen alastoman miehen viereen kuumassa huoneessa, yleisessä saunassa? Niin juttu lentää? Jos juttu ei lennä, niin sua pidetään jotenkin erikoisena? Samassa yleisessä saunassa??
Natzille.... Tottakai kaikki thaikut huokailevat onnessaan ja haluavat, että tuot ne suomeen saunaan?? Mitähän helvettiä te oikein itsestänne ja suomalaisuudestanne oikein luulette? Tarjootteko mämmiä heti saunan jälkeen, jälkiruuaksi? Mustamakkara lörtsy aterian jälkeen? Vai menettekö vain Venäläisillä karjalanpaistilla ja karjalanpiirakoilla petiin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten minusta joskus tuntuu, että jotkut suomalaiset hiukan ylireagoivat tuon saunan merkityksestä, onnellisuuden tuojana ja maailman parhaimpana keksintönä? Maailman eniten sydän ja verisuonitauteihin kuolleita kuitenkin?
Täällä mestarisaunojien luvatussa maassa? Jotenkin perverssiä? Mielestäni, että busseissa sua pidetään jotenkin erikoisena, jos alat juttelemaan tuntemattomalle vierustoverillesi? Kun suomalainen mies riisuu vaatteensa ja istuu toisen alastoman miehen viereen kuumassa huoneessa, yleisessä saunassa? Niin juttu lentää? Jos juttu ei lennä, niin sua pidetään jotenkin erikoisena? Samassa yleisessä saunassa??
Natzille.... Tottakai kaikki thaikut huokailevat onnessaan ja haluavat, että tuot ne suomeen saunaan?? Mitähän helvettiä te oikein itsestänne ja suomalaisuudestanne oikein luulette? Tarjootteko mämmiä heti saunan jälkeen, jälkiruuaksi? Mustamakkara lörtsy aterian jälkeen? Vai menettekö vain Venäläisillä karjalanpaistilla ja karjalanpiirakoilla petiin?Thainaiset rakastaa kaikkea mistä voi laihtua tekemättä mitään. Sauna on heille markkinoitu sellaisena. Yksi pelkäsi aikoinaan että ruskettuu saunassa.
Kerroin hänelle faktat että lämpö ei rusketa vaan päinvastoin rusketus lähtee saunassa kun ihoa kuoriutuu.
Seurassa saunominen on mielestäni parasta. Miesten kesken juttu lentää ja monet hyvät ideat ja sopimukset on tehty saunassa. Siellä ihminen on kirjaimellisesti riisuttuna omana itsenään. Siellä ei koreilla vaatteilla eikä kampauksilla. Hiki valuu ja ähinä kuuluu. Löylykuningas on äijä. Siis se joka lähtee viimeisenä. Se on verrattavissa miesten kesken siihen kuka on kovin kädenvääntäjä.
Urheilun jälkeen sauna on ansaittu ja on kuin palkinto. Tekee hyvää aineenvaihdunnalle ja verenkierrolle. Aikoinaan olin vaimoni kanssa ensimmäistä kertaa yhdessä alasti mökkisaunassa. Ei oltu vielä edes harrastettu seksiä. Se oli jännittävä tilanne ja muistan sen hyvin. Vaimoni oli neitsyt kaiken lisäksi. Taisi olla sitten seuraavalla viikolla kun neitsyytensä lähti.
Minä en koeta ainakaan tuputtaa suomalaisuutta thaikihlatulleni. En laita syömään suomalaisia ruokia, koska hänellä on omat tottumukset. Saunassa myös miesten kesken tunnustetaan asioita tölkki tai pullo kourassa, jotka jäisi muualla kertomatta. Miehet kertoo miten menee kotona ja töissä. Sieltä saa vertaistukea, ymmärrystä ja mielipiteitä, edellyttäen tietenkin että on mukavia kavereita seurassa.
Kyllä suomalainen sauna on maineensa ansainnut! Muutenhan suomalaisuus on kohta kiellettyä. Pidetään nyt edes saunakulttuuristamme kiinni.
PNro1 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Thainaiset rakastaa kaikkea mistä voi laihtua tekemättä mitään. Sauna on heille markkinoitu sellaisena. Yksi pelkäsi aikoinaan että ruskettuu saunassa.
Kerroin hänelle faktat että lämpö ei rusketa vaan päinvastoin rusketus lähtee saunassa kun ihoa kuoriutuu.
Seurassa saunominen on mielestäni parasta. Miesten kesken juttu lentää ja monet hyvät ideat ja sopimukset on tehty saunassa. Siellä ihminen on kirjaimellisesti riisuttuna omana itsenään. Siellä ei koreilla vaatteilla eikä kampauksilla. Hiki valuu ja ähinä kuuluu. Löylykuningas on äijä. Siis se joka lähtee viimeisenä. Se on verrattavissa miesten kesken siihen kuka on kovin kädenvääntäjä.
Urheilun jälkeen sauna on ansaittu ja on kuin palkinto. Tekee hyvää aineenvaihdunnalle ja verenkierrolle. Aikoinaan olin vaimoni kanssa ensimmäistä kertaa yhdessä alasti mökkisaunassa. Ei oltu vielä edes harrastettu seksiä. Se oli jännittävä tilanne ja muistan sen hyvin. Vaimoni oli neitsyt kaiken lisäksi. Taisi olla sitten seuraavalla viikolla kun neitsyytensä lähti.
Minä en koeta ainakaan tuputtaa suomalaisuutta thaikihlatulleni. En laita syömään suomalaisia ruokia, koska hänellä on omat tottumukset. Saunassa myös miesten kesken tunnustetaan asioita tölkki tai pullo kourassa, jotka jäisi muualla kertomatta. Miehet kertoo miten menee kotona ja töissä. Sieltä saa vertaistukea, ymmärrystä ja mielipiteitä, edellyttäen tietenkin että on mukavia kavereita seurassa.
Kyllä suomalainen sauna on maineensa ansainnut! Muutenhan suomalaisuus on kohta kiellettyä. Pidetään nyt edes saunakulttuuristamme kiinni.
PNro1Vertaistukea .... HaH HaH .... Kihlattu Tinderi ....... Vertaistukea.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss795376Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243337- 1561972
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2221901Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1671656Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2811439Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵57981Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.21950- 61909
Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.108888