Laskin teille juuri että Maa pyörii Pattayan tasolla n. 1800 jotain km/h vertikaalisesti.
Todellisuudessa pyörin oman napani ja tietokoneeni ympärillä haaveillen Pattayasta.
Maa pyörii Pattayalla.
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Siellä hesassa palvelutalossa pyörii Maa aika paljon hitaammin, koska kehä pohjolassa on paljon kapeampi. Oletko päässyt käymään Thaimaassa vuoden 2008 jälkeen, jolloin viimeisimmät kuvasi on otettu? Tunnen nazin ja tiedän että hän oli viimeksi Pattayalla joulun paikkeilla. Sinä et ollut. Miksi se suu silti aina vaan käy?
- Anonyymi
Mitä tekemistä maan pyörimisellä on nazin tuntemisen kanssa?
Minäkin tunnen monta ihmistä jotka ollut jossain joskus. Persekärpäseni vihaa ja kadehtii minua / kirjoituksiani suunnattomasti ja älynsä puutteen takia tölvii ja vääristelee kirjoituksiani
Tässä alkuperäistä aihiota:
- Haluatte varmasti tietää minkälaista vauhtia täällä Helsingissä pyörimme palloteorian mukaisesti?
Se on helppoa laskea.
- Aktivoimme funktiolaskimeen Helsingin Rautatieaseman leveysasteen joka on 60.171149 ja painetaan Cos. Saamme luvun 0,4974108569.
- Se kerrotaan Maan pyörimisnopeudella n. 1670 km /h.
- Saamme tulokseksi n. 830, 67 km /h joka on pyörimisvauhtimme Helsingin keskustassa.
Jos tästä meni pää pyörälle niin tässä sitä on lisähttps://keskustelu.suomi24.fi/t/16466291/haluatteko-todella-nahda-kuinka-maa-pyorii-niin-kuin-tiede-meille-valehteleeä:- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Persekärpäseni vihaa ja kadehtii minua / kirjoituksiani suunnattomasti ja älynsä puutteen takia tölvii ja vääristelee kirjoituksiani
- Haluatte varmasti tietää minkälaista vauhtia täällä Helsingissä pyörimme palloteorian mukaisesti?
Se on helppoa laskea.
- Aktivoimme funktiolaskimeen Helsingin Rautatieaseman leveysasteen joka on 60.171149 ja painetaan Cos. Saamme luvun 0,4974108569.
- Saamme tulokseksi n. 830, 67 km /h joka on pyörimisvauhtimme Helsingin keskustassa.
Jos tästä meni pää pyörälle niin tässä sitä on lisähttps://keskustelu.suomi24.fi/t/16466291/haluatteko-todella-nahda-kuinka-maa-pyorii-niin-kuin-tiede-meille-valehteleeä:Rouva Nazilla on elämäntehtävä jonka mahdollistaa internet.
Anonyymi kirjoitti:
Rouva Nazilla on elämäntehtävä jonka mahdollistaa internet.
Niin.
Olen kerännyt aika lyhyessä ajassa kirjoitelmilleni jo 17 802 vastausta.
Se osoittaa sen että osaan ainakin ärsyttää ihmisiä. Ehkä joitakuita olen saanut ajattelemaan ettei kaikki asiat olekaan juuri niin kuin valtamedia meille niistä valehtelee.- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Niin.
Se osoittaa sen että osaan ainakin ärsyttää ihmisiä. Ehkä joitakuita olen saanut ajattelemaan ettei kaikki asiat olekaan juuri niin kuin valtamedia meille niistä valehtelee.Kirjoittaja kokee hyvää mieltä näkemyksestään, että osaa ainakin ärsyttää ihmisiä.
Onhan sekin tietysti hyvä että osaa ainakin jotain.
Minua tosin ei ärsytä, vaan antaas olla että kirjoittaja ei itse ärsyynny. - Anonyymi
nazi kirjoitti:
Persekärpäseni vihaa ja kadehtii minua / kirjoituksiani suunnattomasti ja älynsä puutteen takia tölvii ja vääristelee kirjoituksiani
Se on helppoa laskea.
Jos tästä meni pää pyörälle niin tässä sitä on lisähttps://keskustelu.suomi24.fi/t/16466291/haluatteko-todella-nahda-kuinka-maa-pyorii-niin-kuin-tiede-meille-valehteleeä:Sensei ei osaa laskea edes 1 1 joten hänelle on turhaa esittää korkeampaa matematiikkaa.
- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Niin.
Se osoittaa sen että osaan ainakin ärsyttää ihmisiä. Ehkä joitakuita olen saanut ajattelemaan ettei kaikki asiat olekaan juuri niin kuin valtamedia meille niistä valehtelee.Petteri petteri määrä ei korvaa koskaan laatua, miten juuri sinulla on kaikki ns. oikea tieto oletko jottenkin etuoikeutettu vai vain sairas vainoharhainen laitosasukki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petteri petteri määrä ei korvaa koskaan laatua, miten juuri sinulla on kaikki ns. oikea tieto oletko jottenkin etuoikeutettu vai vain sairas vainoharhainen laitosasukki.
Opettele ensin kirjoittamaan, kommentoi sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettele ensin kirjoittamaan, kommentoi sitten.
En opettele enää 60 vuotiaana...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En opettele enää 60 vuotiaana...
Huippukoulutettu keksijä, kouluttaja ja Tikkakosken lennoston insinöörimajuri, toimistoinsinööri ja hävittäjälentäjä ei osaa kirjoittaa eikä oikein lukeakaan? Se on varsin kummallista. Oletko kuullu sellaisesta kuin oikolukeminen? Luet omat tekstisi läpi ennen julkaisua ja teet tarvittavat korjaukset. Vai oletko niin hemmetin tyhmä, ettet näe omia virheitäsi silloinkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huippukoulutettu keksijä, kouluttaja ja Tikkakosken lennoston insinöörimajuri, toimistoinsinööri ja hävittäjälentäjä ei osaa kirjoittaa eikä oikein lukeakaan? Se on varsin kummallista. Oletko kuullu sellaisesta kuin oikolukeminen? Luet omat tekstisi läpi ennen julkaisua ja teet tarvittavat korjaukset. Vai oletko niin hemmetin tyhmä, ettet näe omia virheitäsi silloinkaan?
Kiitos kun kerrot, palataan asiaan, lukihäiriössä kirjoitusvirheet eivät näy kuin vasta tuntien päästä, työaikana kirjoitin viestit koneelle ja oikoluin ne aamulla ennenkuin lähetin ne...
Siis en näe omia virheitä kuin vasta tuntien päästä, tyydyttikö vastaus reppana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kun kerrot, palataan asiaan, lukihäiriössä kirjoitusvirheet eivät näy kuin vasta tuntien päästä, työaikana kirjoitin viestit koneelle ja oikoluin ne aamulla ennenkuin lähetin ne...
Siis en näe omia virheitä kuin vasta tuntien päästä, tyydyttikö vastaus reppana.Noin umpityhmä kaveri ei ole ikinä töitä tehnyt, ikänsä sairaseläkkeellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin umpityhmä kaveri ei ole ikinä töitä tehnyt, ikänsä sairaseläkkeellä.
Lyödäänkö resupetteri vetoa, no ethän ole edellisiäkaan maksanut. Minun eläke on parempi kuin sinun palkkasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss795376Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243337- 1561972
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2221901Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1671656Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2811439Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵57981Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.21950- 61909
Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.108888