Varattu herkku

Anonyymi

Tämä on varmaankin ampiaispesän sohimista, mutta onko kenelläkään kokemusta siitä, että varattuun ihastumisesta olisikin seurannut onnellinen parisuhde? Voiko niin käydä muutenkin kuin mun unelmissa?

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eiköhän kautta aikojen suhteita ole päättynyt siihen että jompikumpi rakastuu toiseen...

• Anonyymi

Onhan noita julkkiksia, mutta heteroita jotka aloitti suhteen, kun toinen oli vielä naimisissa. Suhde kesti loppuelämän. Elikkä varmasti mahdollista, mutta en tiedä kuinka yleistä.

• Anonyymi

Minulla ei ole tietoa.

• Anonyymi

No ite en haluis mennä väliin. Ei oo mukavaa...

• Anonyymi

Riippuu varmaan vähän siitäkin onko pesässä Kuningatar kuhnurin kanssa, vai kaksi kuningatarta. 🐝🐝 kuningatar pesää en uskaltaisi sohaista.

• Anonyymi

Toisen kuningattaren pesällä herkuttelu, voi pistää pahasti 😑📌

• Kyllä voi ja on käynyt 😊
      Mutta hänen avioliittonsa oli jo viilennyt ennen kuin kohdattiin, eikä heillä ollut enää intiimiä tai muutakaan läheisyyttä. Tuskin olisi kohdattu, jos heidän ’pesänsä’ olisi edes jollain tavalla ollut hengissä.

• Anonyymi

Näinhän se menee, ettei hyvän ja toimivan suhteen väliin pääse, ja hyvä niin.
        Ja tosiaan taas varattu - status ei kerro tilanteesta kaikkea.

• Anonyymi

Varmasti voi käydä hyvinkin. Toisaalta kun itseäni on petetty, en haluaisi olla edes osasyyllinen kenenkään eroon, vaikka se olisikin "välillistä". Itse ihastun niin helposti, etten myöskään usko, että pitkässä suhteessa voisin olla ihastumatta. Eri juttu sitten miten toimii. Jääkö ihailemaan kauempaa ja arvostaa suhdettaan, vai miten. Tosi vaikeita tilanteita.

• Anonyymi

Ite voin rehellisesti sanoa et oman suhteeni aikana en ole muihin ihastunut. Se rakkaus on niin älytöntä et ei täs huomaa edes muita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ite voin rehellisesti sanoa et oman suhteeni aikana en ole muihin ihastunut. Se rakkaus on niin älytöntä et ei täs huomaa edes muita.

Kauanko ootte olleet yhdessä? Alkuhuuma voi hyvässä lykyssä kestää useita vuosia.

• Anonyymi

Samat aatokset. Ensin toimimaton suhde lopetetaan ja sitten vasta uusia katsellaan. Toki elämä ei ole noin suoraviivaista. Petetyksi tulleena vaan en tahtoisi kenellekkään samaa aiheuttaa. Toki sekin vaikeaa, jos tunteita kovasti on ja suunnaton läheisyyden kaipuu ja sitten toisen parisuhteen takia tunteistansa yrittää sammuttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      126
      1710
    2. Miltä ne katseet tuntui?

😇
      Ikävä
      105
      1195
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      138
      1071
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      979
    5. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      128
      877
    6. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      51
      870
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      240
      848
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      70
      745
    9. Pridekulkue kiellettävä?

Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla
      Luterilaisuus
      178
      729
    10. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      55
      719
    Aihe