Kuljetko käsikädessä rakkaasi kanssa? Halaatko julkisella paikalla? Suuteletko esim kadulla?
Julkisella paikalla hellyyden osoitukset
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai.. miks en?
- Anonyymi
Todellakin, sehän on ihan normaalia.
- Anonyymi
Tietysti.
- Anonyymi
Halata voin missä vaan. Suudella voin julkisella paikalla, mutta tilanneharkintaa se vaatii jo vähän enemmän samoin käsikädessä kävely. Isossa kaupungissa kaikki nuo helpompia toteuttaa kuin maalla pikku kylässä...
- Anonyymi
Käsi kädessä kaupungilla? Juu, ehdottomasti. Liten myös halaaminen. Suuteleminen? Ei onnistuu.
- Anonyymi
Minut tai silloin tietty meidät on kahdesta paikasta käsketty lähtee pihalle,kun on pussattu 😀. Paikkakuntakohtaista varmaankin 😀. Mut vieläkin pussailisin kumppanini kanssa, jos olis ja kävelisin käsi kädessä sun muuta, iha fiiliksen mukaan ☺. Ei paljoo muitten kommentit kiinnosta 😀
- Anonyymi
Niin kohtuullinen toiset huomioiva läheisyys täytyis olla sallittua siinä missä heteroillekkin. Hyvä asenne.
- Anonyymi
Minä en ole mikään kietale luonteeltani, mutta olen pienissä asioissa aika spontaani, jos jonkin miellejohteen saan, eikä yleisöllä ole minulle mitään merkitystä,
- Anonyymi
Nyt vasta huomasin, että kysyttiin ajankohtaista tilannetta, minä vastasin aikaisempien suhteiden perusteella, mutta tuskin asiassa on mitään muutosta tapahtunut, kun tuollainen on persoonasta kiinni.
No ei, kaapissa kun ollaan molemmat 🙄 Mutta oishan se mukavaa...
- Anonyymi
Siis oikeesti "kaapissa"?
Miksi ihmeessä? 😒 - Anonyymi
Olitko sä se uskovainen ja entinen hetero? Vai miksi pitää kaapissa elää? Ahdistavaa varmasti tuollainen elämä. Ole vain rohkeasti sitä mitä olet. Yksi elämä meillä on vain ja ei sitä kannata kaapissa olemiseen kuluttaa.
- Anonyymi
Kun mahdollista, matkustakaa isompaan paikkaan ja kokeilkaa. Vapauttavaa, kun ei tartte kaikenaikaa varoa.
- Anonyymi
En kyl ihan ymmärrä et tänä päivänä viel joku on "kaapissa"... 😔
- Anonyymi
Suhde kaappiin pitää olla sama molemmilla, muuten menee vaikeaksi.
- Anonyymi
Juu varmin tapa saada riitaa tai mökötystä aikaiseksi on se, että toinen kaapissa ja toinen ei tahdo kaappiin.
- Anonyymi
Niin takuuvarmasti tulee ongelmia, jos ollaan ihan eri kannalla, mistä minulla ei kylläkään ole mitään kokemusta.
- Anonyymi
Ei oikeastaan, ei vaan olla sen tyyppisiä. Mutta ollaan pariskunta ihan avoimesti kyllä.
- Anonyymi
Tottakai, teen kaikkea mutta harmi ettei toiset ihmiset näe tätä ystävääni.
- Anonyymi
En muista suudelleeni kadulla, muita aloittajan mainitsemia kyllä. Eipä suutelemiselle mitään estettäkään olisi, tuntuu vain hieman vieraalta itselleni liittymättä suuntautumiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022356- 1211944
- 921519
- 1381459
- 1171276
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741268Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221200Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511107
- 381052