Julkisella paikalla hellyyden osoitukset

Anonyymi

Kuljetko käsikädessä rakkaasi kanssa? Halaatko julkisella paikalla? Suuteletko esim kadulla?

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tottakai.. miks en?

• Anonyymi

Todellakin, sehän on ihan normaalia.

• Anonyymi

Tietysti.

• Anonyymi

Halata voin missä vaan. Suudella voin julkisella paikalla, mutta tilanneharkintaa se vaatii jo vähän enemmän samoin käsikädessä kävely. Isossa kaupungissa kaikki nuo helpompia toteuttaa kuin maalla pikku kylässä...

• Anonyymi

Käsi kädessä kaupungilla? Juu, ehdottomasti. Liten myös halaaminen. Suuteleminen? Ei onnistuu.

• Anonyymi

Minut tai silloin tietty meidät on kahdesta paikasta käsketty lähtee pihalle,kun on pussattu 😀. Paikkakuntakohtaista varmaankin 😀. Mut vieläkin pussailisin kumppanini kanssa, jos olis ja kävelisin käsi kädessä sun muuta, iha fiiliksen mukaan ☺. Ei paljoo muitten kommentit kiinnosta 😀

• Anonyymi

Niin kohtuullinen toiset huomioiva läheisyys täytyis olla sallittua siinä missä heteroillekkin. Hyvä asenne.

• Anonyymi

Minä en ole mikään kietale luonteeltani, mutta olen pienissä asioissa aika spontaani, jos jonkin miellejohteen saan, eikä yleisöllä ole minulle mitään merkitystä,

• Anonyymi

Nyt vasta huomasin, että kysyttiin ajankohtaista tilannetta, minä vastasin aikaisempien suhteiden perusteella, mutta tuskin asiassa on mitään muutosta tapahtunut, kun tuollainen on persoonasta kiinni.

• No ei, kaapissa kun ollaan molemmat 🙄 Mutta oishan se mukavaa...

• Anonyymi

Siis oikeesti "kaapissa"?
        Miksi ihmeessä? 😒

• Anonyymi

Olitko sä se uskovainen ja entinen hetero? Vai miksi pitää kaapissa elää? Ahdistavaa varmasti tuollainen elämä. Ole vain rohkeasti sitä mitä olet. Yksi elämä meillä on vain ja ei sitä kannata kaapissa olemiseen kuluttaa.

• Anonyymi

Kun mahdollista, matkustakaa isompaan paikkaan ja kokeilkaa. Vapauttavaa, kun ei tartte kaikenaikaa varoa.

• Anonyymi

En kyl ihan ymmärrä et tänä päivänä viel joku on "kaapissa"... 😔

• Anonyymi

Suhde kaappiin pitää olla sama molemmilla, muuten menee vaikeaksi.

• Anonyymi

Juu varmin tapa saada riitaa tai mökötystä aikaiseksi on se, että toinen kaapissa ja toinen ei tahdo kaappiin.

• Anonyymi

Niin takuuvarmasti tulee ongelmia, jos ollaan ihan eri kannalla, mistä minulla ei kylläkään ole mitään kokemusta.

• Anonyymi

Ei oikeastaan, ei vaan olla sen tyyppisiä. Mutta ollaan pariskunta ihan avoimesti kyllä.

• Anonyymi

Tottakai, teen kaikkea mutta harmi ettei toiset ihmiset näe tätä ystävääni.

• Anonyymi

En muista suudelleeni kadulla, muita aloittajan mainitsemia kyllä. Eipä suutelemiselle mitään estettäkään olisi, tuntuu vain hieman vieraalta itselleni liittymättä suuntautumiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      27
      19377
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      75
      6362
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      28
      6006
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      96
      5830
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      43
      5679
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      99
      5564
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      5003
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      43
      4677
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      57
      4026
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      49
      3655
    Aihe