Haluaisin saada moponi kiertämään vähemmän Koska nyt se kiertää sen 13-14rpm ja se on liikaa.
Miten mopon saa kiertämään vähemmän?
9
963
Vastaukset
- Anonyymi
Ostamalla esim. rajoitetun cdi:n. Mutta mitä se haittaa että kiertää liikaa? Kulkee liian kovaa?
Kyllä tai ei omasta mielestä Van isäni ja kun se kiertää liikaa niin moottori hajoaa kokoajan
Nicosaari kirjoitti:
Kyllä tai ei omasta mielestä Van isäni ja kun se kiertää liikaa niin moottori hajoaa kokoajan
Ja kun se huutaa isoilla kierroksilla aivan liikaa
- Anonyymi
Nicosaari kirjoitti:
Ja kun se huutaa isoilla kierroksilla aivan liikaa
Älä aja sillä kokoajan kierrokset tapissa niin ei se mitään hajoa.
Ja nyt on rajoittamaton cdi ja vakiovälit niin voisiko välien vaihtaminen auttaa?
- Anonyymi
Laita rajotettu cdi josset jostainsyystä pysty hillitsemään kaasukättäsi.
- Anonyymi
Jutustelija1 kirjoitti:
Juurikin se välien vaihto auttaa.
Auttaa siinä että voi ajaa esim. 60kmh matalemmilla kierroksilla, mutta nopeus todennäkösesti kasvaa jota ap ei halua.
- Anonyymi
Kierroksia voi säätää kaasukahvalla, sitä ei ole pakko vääntää aina täysillä. Ilmeisesti tämä on niitä asioita, jotka opitaan vasta isompien vehkeiden kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle471956- 321943
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2931755- 961326
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71258Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101117Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko141106- 221067
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661006- 36970