Lola voisi jättää kanssa joka toisen pullan syömättä.
Odusoga...
16
98
Vastaukset
- Anonyymi
Voisi jättää. Mutta kun hän syö koko pitkon kerralla ja menee ostamaan uuden. Suklaata, sipsejä, kaikkea hän vetää.
- Anonyymi
Ja sinä voisit jättää tuollaiset aloitukset tekemättä.
- Anonyymi
Aloitushan on mitä rehellisin mitä sananvapaudella suomessamme voi julkaista. Kiitos avaajan, epäkohdat on hyvä huomioida. Lola levittää väärää singaalia olemuksellaan. Hänenhän pitäisi olla esikuva nuorille, eikä mikään silicon tankki.
- Anonyymi
Samaa mieltä; aloitus on kuin teinin tekemä, eikä yli 60:sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitushan on mitä rehellisin mitä sananvapaudella suomessamme voi julkaista. Kiitos avaajan, epäkohdat on hyvä huomioida. Lola levittää väärää singaalia olemuksellaan. Hänenhän pitäisi olla esikuva nuorille, eikä mikään silicon tankki.
Minusta hän on kaunis nainen. Moni 60 on pelkkä rusina hänen vierellään.
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitushan on mitä rehellisin mitä sananvapaudella suomessamme voi julkaista. Kiitos avaajan, epäkohdat on hyvä huomioida. Lola levittää väärää singaalia olemuksellaan. Hänenhän pitäisi olla esikuva nuorille, eikä mikään silicon tankki.
Miten niin esikuva nuorille, ei nuoret tiedä Lolasta mitään.
- Anonyymi
Ruokahalua on.
- Anonyymi
Liikaa painua!
Ei pidä arvostella toisen henkilön pullansyöntiä yms. Jokainen tarkkailkoon omaa syöpöttelyään, vai eikö rohkeus riitä oman syöpöttelyn tarkkailuun...
Lolan tapauksessa en voi tietää, mistä ne liikakilot on kertyneet mutta yleisesti ottaen ei se aina niin yksinkertaista ole. Ihan suoraan ja rehellisesti sanoen, en juuri arvosta ihmistä, joka arvostelee toisen ihmisen ulkoista olemusta julkisesti, oli sitten kohteena julkisuuden henkilö tai ei.
- Anonyymi
Mahtavat ovat Lolan purjeet sekä peräsin.
Vaan olisi mukava melalla sauvoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtavat ovat Lolan purjeet sekä peräsin.
Vaan olisi mukava melalla sauvoa.Vai että meloa tahtoisit. Loolalla on vakio pumppu, eivät asu yhdessä. Onnellinen olkoon se mela.
- Anonyymi
Mitähän Lolan syömiset muille kuuluu................palstalla voitaisi jättää Lolan syömiset arvostelematta. Jos ei muuta osaa kirjoittaa kuin ikäviä kommentteja toisista, voisi jättää nekin kirjoittamatta. Ja tähän on turha vastata että itsekin teen niin, haluan vain että ihmiset pikkasen ajattelisi mitä täällä kirjoittavat.
- Anonyymi
Sanon näin, et jos ylipainosta mainitsee, sekö huono asia, järki hoi äly älä jätä! Suhteellisuuden taju hoi, ellei huonoista asioista saa sanoa! Raiskaaja raiskai 2 kuukauden päästä ikäisen vauvan, kyllä saa huomauttaa sellaisesta, kaikesta huonosta pitää puhua!
Kalliiksi tulee veronmaksajille lihavat kansalaiset.
Mielestäno Lola on upea ihminen. Kätetään hänen arvostelut tuonne 15 plus osioon.
- Anonyymi
Maailmassa on paljon aikuisia miehiä joilla silmä lepää kun näkee naisen jolla on hieman lihaa luiden ympärillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673