Kemin aseman kirpputori

Anonyymi

Minkälaista tavaraa myynnissä ?

8

517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kemin paras kirpputori, Ainoa, jossa oikeasti vanhaa tavaraa. Ainoa, josta voi tehdä jonkin sortin löytöjä ajoittain. Ei mitään lastenvaatetta, vaatetta, lelua tai muuta vauva/lapsiperhetylsää eikä henkkamaukkavaatetta tms.

Ostan itse aika paljon aina ohi kulkiessani. Käyn muutaman kerran vuodessa.
      Ja oikeaa vintagea eli 70-luvun tai vanhempaa sisustus- ja muuta tavaraa etsin. Tuolta sitä löytyy.

Minulle ei ole selvinnyt , onko kirppari pelkästään osto- ja myyntiliike vai onko siellä yksityisten ihmistenkin tavaroita myynnissä. En ole kysynyt, koska asialla ei minulle varsinaisesti ole käytännön merkitystä. Aitoa vintagea taatusti löytyy ja se on pääasia

• Anonyymi

Kyllä sinne saa ihmiset omia tavaroita viedä. Itsekin myynyt vaikka ja mitä siellä.

• Anonyymi

Asematorilla ON myös sitä pakkauksissaan olevaa käyttämätöntä tavaraa, mutta ne ovat oikeasti vanhoja, ei mitään ebaysta sentillä tilattuja, niin kuin jossain toisessa kirpparissa kiinanroinapöytineen.

Paras konsti karkoittaa asiakkaat on kirpparinpitäjän itse pistää myyntiin jotain 10 kappaletta eurolla sisältäen postit -kiinantilpehööriä tai sallia pöydänostajien myydä sellaista pöydässään.

Uuden kiinanroinatilpehöörin myynti ja muutoinkin uuden tavaran myynti kirpparilla rikkoo kirpputorimyynnin periaatteita vastaan ja mielestäni sellaisen myynti kuuluu ihan arvonlisäverolliseen ja ammattimaiseen myyntitoimintaan ja sitä pitäisi hiukkasen paremmin tarkkailla kaikilla kirpputoreilla. Joka puolella maata, Kemissä on ehkä alle 10 pöytää täynnä semmoista roinaa, muualla maassa tilanne pahempi. ENKÄ tarkoita asematoria. Sielllä on jotain 70-luvun liikkeiden loppuvarastoja tms. Uusi kiinanroina on ihan eri juttu

• Anonyymi

"Minkälaista tavaraa myynnissä ?"
      Kirpputoreilla myydään kaikenlaista tavaraa, tietenkin laiton tavara poisluettuna. Joskus niille saattaa tosin ilmaantua myös varastettua tavaraa. Vaikea selvittää, mikä on rehellisesti hankittua, mikä taas varastettua. Voit tietenkin yrittää kysellä tavaran alkuperää. Jos saat hyvin töykeitä tai aggressiivisia vastauksia, voit olla melko varma, että varastetusta tavarasta on kyse.

• Anonyymi

Tsiisus mit onnetonta uber kallista varastettuu pazgaa myynnis, pysykkee poies...

• Anonyymi

Ostasin käytettyjä terveyssiteitä onko kaupan

• Anonyymi

On ja käytettyjä condoomeja myös.

• Anonyymi

Tiskin alta löytyy nappeja...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      78
      3339
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      68
      2918
    3. Kela kelaa toimeentulotukia takaisin

Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii
      Maailman menoa
      203
      2719
    4. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      47
      2563
    5. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      53
      1870
    6. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      19
      1830
    7. Kyllä sut varmaan

Aika moni haluaisi, miks sä et halua niitä jotka varmaan purkkiin sut pistäis ettet pääse karkuun
      Ikävä
      41
      1739
    8. Rakastan sua

Johonkin tämä piti saada purkautumaan, ehkä se jollain ihmeellä välittyy samalla sinun suuntaan ❤️
      Ikävä
      15
      1556
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      39
      1499
    10. Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua

Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p
      Ikävä
      66
      1384
    Aihe