Kemin aseman kirpputori

Anonyymi

Minkälaista tavaraa myynnissä ?

8

383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kemin paras kirpputori, Ainoa, jossa oikeasti vanhaa tavaraa. Ainoa, josta voi tehdä jonkin sortin löytöjä ajoittain. Ei mitään lastenvaatetta, vaatetta, lelua tai muuta vauva/lapsiperhetylsää eikä henkkamaukkavaatetta tms.

      Ostan itse aika paljon aina ohi kulkiessani. Käyn muutaman kerran vuodessa.
      Ja oikeaa vintagea eli 70-luvun tai vanhempaa sisustus- ja muuta tavaraa etsin. Tuolta sitä löytyy.

      Minulle ei ole selvinnyt , onko kirppari pelkästään osto- ja myyntiliike vai onko siellä yksityisten ihmistenkin tavaroita myynnissä. En ole kysynyt, koska asialla ei minulle varsinaisesti ole käytännön merkitystä. Aitoa vintagea taatusti löytyy ja se on pääasia

      • Anonyymi

        Kyllä sinne saa ihmiset omia tavaroita viedä. Itsekin myynyt vaikka ja mitä siellä.


    • Anonyymi

      Asematorilla ON myös sitä pakkauksissaan olevaa käyttämätöntä tavaraa, mutta ne ovat oikeasti vanhoja, ei mitään ebaysta sentillä tilattuja, niin kuin jossain toisessa kirpparissa kiinanroinapöytineen.

      Paras konsti karkoittaa asiakkaat on kirpparinpitäjän itse pistää myyntiin jotain 10 kappaletta eurolla sisältäen postit -kiinantilpehööriä tai sallia pöydänostajien myydä sellaista pöydässään.

      Uuden kiinanroinatilpehöörin myynti ja muutoinkin uuden tavaran myynti kirpparilla rikkoo kirpputorimyynnin periaatteita vastaan ja mielestäni sellaisen myynti kuuluu ihan arvonlisäverolliseen ja ammattimaiseen myyntitoimintaan ja sitä pitäisi hiukkasen paremmin tarkkailla kaikilla kirpputoreilla. Joka puolella maata, Kemissä on ehkä alle 10 pöytää täynnä semmoista roinaa, muualla maassa tilanne pahempi. ENKÄ tarkoita asematoria. Sielllä on jotain 70-luvun liikkeiden loppuvarastoja tms. Uusi kiinanroina on ihan eri juttu

    • Anonyymi

      "Minkälaista tavaraa myynnissä ?"
      Kirpputoreilla myydään kaikenlaista tavaraa, tietenkin laiton tavara poisluettuna. Joskus niille saattaa tosin ilmaantua myös varastettua tavaraa. Vaikea selvittää, mikä on rehellisesti hankittua, mikä taas varastettua. Voit tietenkin yrittää kysellä tavaran alkuperää. Jos saat hyvin töykeitä tai aggressiivisia vastauksia, voit olla melko varma, että varastetusta tavarasta on kyse.

      • Anonyymi

        Tsiisus mit onnetonta uber kallista varastettuu pazgaa myynnis, pysykkee poies...


    • Anonyymi

      Ostasin käytettyjä terveyssiteitä onko kaupan

    • Anonyymi

      On ja käytettyjä condoomeja myös.

    • Anonyymi

      Tiskin alta löytyy nappeja...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2570
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1682
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1630
    4. 79
      1301
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1035
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      966
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      47
      934
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      850
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      833
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      808
    Aihe