Kemin aseman kirpputori

Anonyymi

Minkälaista tavaraa myynnissä ?

8

538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kemin paras kirpputori, Ainoa, jossa oikeasti vanhaa tavaraa. Ainoa, josta voi tehdä jonkin sortin löytöjä ajoittain. Ei mitään lastenvaatetta, vaatetta, lelua tai muuta vauva/lapsiperhetylsää eikä henkkamaukkavaatetta tms.

Ostan itse aika paljon aina ohi kulkiessani. Käyn muutaman kerran vuodessa.
      Ja oikeaa vintagea eli 70-luvun tai vanhempaa sisustus- ja muuta tavaraa etsin. Tuolta sitä löytyy.

Minulle ei ole selvinnyt , onko kirppari pelkästään osto- ja myyntiliike vai onko siellä yksityisten ihmistenkin tavaroita myynnissä. En ole kysynyt, koska asialla ei minulle varsinaisesti ole käytännön merkitystä. Aitoa vintagea taatusti löytyy ja se on pääasia

• Anonyymi

Kyllä sinne saa ihmiset omia tavaroita viedä. Itsekin myynyt vaikka ja mitä siellä.

• Anonyymi

Asematorilla ON myös sitä pakkauksissaan olevaa käyttämätöntä tavaraa, mutta ne ovat oikeasti vanhoja, ei mitään ebaysta sentillä tilattuja, niin kuin jossain toisessa kirpparissa kiinanroinapöytineen.

Paras konsti karkoittaa asiakkaat on kirpparinpitäjän itse pistää myyntiin jotain 10 kappaletta eurolla sisältäen postit -kiinantilpehööriä tai sallia pöydänostajien myydä sellaista pöydässään.

Uuden kiinanroinatilpehöörin myynti ja muutoinkin uuden tavaran myynti kirpparilla rikkoo kirpputorimyynnin periaatteita vastaan ja mielestäni sellaisen myynti kuuluu ihan arvonlisäverolliseen ja ammattimaiseen myyntitoimintaan ja sitä pitäisi hiukkasen paremmin tarkkailla kaikilla kirpputoreilla. Joka puolella maata, Kemissä on ehkä alle 10 pöytää täynnä semmoista roinaa, muualla maassa tilanne pahempi. ENKÄ tarkoita asematoria. Sielllä on jotain 70-luvun liikkeiden loppuvarastoja tms. Uusi kiinanroina on ihan eri juttu

• Anonyymi

"Minkälaista tavaraa myynnissä ?"
      Kirpputoreilla myydään kaikenlaista tavaraa, tietenkin laiton tavara poisluettuna. Joskus niille saattaa tosin ilmaantua myös varastettua tavaraa. Vaikea selvittää, mikä on rehellisesti hankittua, mikä taas varastettua. Voit tietenkin yrittää kysellä tavaran alkuperää. Jos saat hyvin töykeitä tai aggressiivisia vastauksia, voit olla melko varma, että varastetusta tavarasta on kyse.

• Anonyymi

Tsiisus mit onnetonta uber kallista varastettuu pazgaa myynnis, pysykkee poies...

• Anonyymi

Ostasin käytettyjä terveyssiteitä onko kaupan

• Anonyymi

On ja käytettyjä condoomeja myös.

• Anonyymi

Tiskin alta löytyy nappeja...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2534
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      77
      2326
    3. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      66
      2313
    4. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      20
      2012
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      84
      1759
    6. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      7
      1539
    7. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      30
      1378
    8. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      16
      1261
    9. Kenenkä halli se on tulessa nelostiellä

11 yksikköä paikalla
      Pyhäjärvi
      4
      1103
    10. Se on siinä

Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna
      Lappajärvi
      32
      947
    Aihe