Biblia (1776)
5Moos. 31:6 Olkaat vahvat ja hyvässä turvassa, älkäät peljästykö ja kauhistuko heidän edessänsä; sillä Herra sinun Jumalas itse vaeltaa sinun kanssas; ei hän jätä sinua, eikä hylkää sinua.
ST
Hyvää loppuiltaa kaikille
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oikein jumalattoman hyvää loppuiltaa, ja kesää.
- Anonyymi
En lähtenytkään. Tuli yhtäkkiä niin kiitos mieli ja iloinen olo
ST
- Anonyymi
Jes.45:7 Biblia (1776) Minä joka teen valkeuden ja luon pimeyden, minä joka rauhan ja luon pahan; minä olen Herra, joka kaikki nämät teen.
- Anonyymi
Ylistetty olkoon Herran nimi!!!
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylistetty olkoon Herran nimi!!!
STJatka tuota rataa, ääneen ja kohta sä puhut kielillä! Ihan totta.
Sulla on nk. voimallinen Henki ylläsi. 🙂
~Sff Anonyymi kirjoitti:
Jatka tuota rataa, ääneen ja kohta sä puhut kielillä! Ihan totta.
Sulla on nk. voimallinen Henki ylläsi. 🙂
~Sff😁😁😁😁😂🤣😃
- Anonyymi
Val.3:38 Biblia (1776) Eikö paha ja hyvä tule Korkeimman suusta?
- Anonyymi
Paha tai hyvä. Kiitos Herran!
ST - Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Tulee kyllä😉
Tuu sinäkin Arska tänne. Otetaan käsistämme kiinni ja pyöritään.
Kiitos Herralle kun vahvistit minua Arskan kautta. Herra on hyvä.
Hän antaa auringon paistaa niin pahoille kuin hyvillekin. Nyt tosin sataa kaatamalla vettä.
Mutta siis Jeesus Kristus on Herra!!
Hän sovitti syntimme.
Minulla on niin kevyt olo. Kuin kasa kiviä ois nostettu päältäni pois 🤣
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paha tai hyvä. Kiitos Herran!
STKiitos tyhjästä. Pysy poissa vaan äläkä jatkossakaan sekaannu meidän asioihin. Edellisen naisissakäyntisi jäljiltä on vieläkin heikoimmilla hurlumheit menossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tyhjästä. Pysy poissa vaan äläkä jatkossakaan sekaannu meidän asioihin. Edellisen naisissakäyntisi jäljiltä on vieläkin heikoimmilla hurlumheit menossa.
Jumala on hyvä. Kiittäkää Herraa!
ST
- Anonyymi
Ps.82:6 Minä sanon: Te olette jumalia ja kaikki tyyni Korkeimman poikia. ( Korkeimman lapset) Biblia (1776).
- Anonyymi
Murut ovat kuin hunaja, kiitos Herran!!
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Murut ovat kuin hunaja, kiitos Herran!!
STHerra on minun vapahtajani vaikka kohta on nanorobotteja parantamassa syöpää kehon sisällä niin silloinkin rukoilen Jeesusta että pyhitä muut ja minut. Olkoon orjat seuraavassa elämässä söpöjä tipuja jota Jeesus ihastelee. Olkoon csgon smurffit toisiaan vasten niin on rauha maassa. Kiitos Jeesus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra on minun vapahtajani vaikka kohta on nanorobotteja parantamassa syöpää kehon sisällä niin silloinkin rukoilen Jeesusta että pyhitä muut ja minut. Olkoon orjat seuraavassa elämässä söpöjä tipuja jota Jeesus ihastelee. Olkoon csgon smurffit toisiaan vasten niin on rauha maassa. Kiitos Jeesus.
Kiitos Jeesus, kiitos!
- Anonyymi
Job.4:17-20 Onko ihminen vanhurskas Jumalan edessä, onko mies Luojansa edessä puhdas? Katso, palvelijoihinsakaan hän ei luota enkeleissäkin hän havaitsee vikoja; saati niissä, jotka savimajoissa asuvat, joiden perustus on maan tomussa! He rusentuvat kuin koiperhonen; ennenkuin aamu ehtooksi muuttuu, heidät muserretaan. Kenenkään huomaamatta he hukkuvat ainiaaksi.
- Anonyymi
Kiitos Kaikesta, kaikesta kiitos!!
- Anonyymi
Ps.115:3-4 Meidän Jumalamme on taivaassa; mitä ikinä hän tahtoo, sen hän tekee. Mutta heidän epäjumalansa ovat hopeata ja kultaa, ihmiskätten tekoa. Ps.135:15 Pakanain epäjumalat ovat hopeata ja kultaa, ihmiskätten tekoa. 2Kun.19:18. 2Aikak.32:19. Jes.37:19
- Anonyymi
Amen. Kunnia Herralle. Sana riittää kääntämättäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1393557Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2753020Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2291903- 661876
Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641798- 701601
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa901346Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781282Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3361224Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391092