Meillä on mahtava Jumala. Kiitos Herralle aina ja iänkaikkisesta iänkaikkuseen ja ylistys.
Kaikki kunnia Isällemme taivaassa.
Kiitos Isä kiitos Isä, kiitos!!!
Ylistys iänkaikkisesti.
Sinä varjelet pahalta, et anna sille valtaa meissä.
Sinä olet kaiken alku ja loppu.
Sinä lohdutat, ohjaat meidät ikiaikojen tielle.
Sovitti syntimme.
Politiikka rikki käärmeen pään.
Ilo on suuri taivaassa, siellä kannel heläjää ja valona on Herra itse, eikä pimeyttä ole enää oleva, ei kuolemaa, ei tuskaa.
Nouskaamme vuorelle Siionin, kiittäkäämme Herraa. Sen muurit eivät sorru.
Jumala on vahvuutemme loppuun asti.
Kiitos, kiitos....
ST
Nyt kiitetään!!
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Politiikka 🤣 polki rikki käärmeen pään.
Viis virheistä. Meissä on kaikissa virheitä, kiitos siitäkin Jumalalle.
ST- Anonyymi
Minkä hepulin sää nytsait?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mietin itsekin. Että mikäs siihen nyt iski. ⚡
Mutta itse asia ja ylistys on oikea, tulee suoraan ST:n sydämestä ja hengestä.
Tuo on aitoa ylistystä, selvää asiaa, jota Herra haluaa kuulla. Ei mantraa ja turhaa puhetta. 🙂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitoshepulin. Tuli tunne että Herra on läsnä.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
STEi se kuitenkaan ollut.
Anonyymi kirjoitti:
Ei se kuitenkaan ollut.
Ei hyvää päivää nää on sekasin nää ihmiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
STHerra on läsnä. Tuota voisi kutsua alkavaksi "Hengellä täyttymiseksi"... Kun ylistät ääneen, huomaat kohta puhuvasi kielillä. 🙂
Onko sulla vielä ollut kielilläpuhumisen armolahjaa? Jos on... no, tuo on sitä Pyhän Hengen täyteyttä, joka saa sinut "luonnostaan", Kristuksen tekona, ylistämään Jumalaa. 🔥 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra on läsnä. Tuota voisi kutsua alkavaksi "Hengellä täyttymiseksi"... Kun ylistät ääneen, huomaat kohta puhuvasi kielillä. 🙂
Onko sulla vielä ollut kielilläpuhumisen armolahjaa? Jos on... no, tuo on sitä Pyhän Hengen täyteyttä, joka saa sinut "luonnostaan", Kristuksen tekona, ylistämään Jumalaa. 🔥On kielet ollut jo monta vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se kuitenkaan ollut.
Ei haittaa. Mikään ei haittaa. Kiitos Herran!
Herra on hyvä!!
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra on läsnä. Tuota voisi kutsua alkavaksi "Hengellä täyttymiseksi"... Kun ylistät ääneen, huomaat kohta puhuvasi kielillä. 🙂
Onko sulla vielä ollut kielilläpuhumisen armolahjaa? Jos on... no, tuo on sitä Pyhän Hengen täyteyttä, joka saa sinut "luonnostaan", Kristuksen tekona, ylistämään Jumalaa. 🔥Ei ole kielillä puhumisen lahjaa.
Tuntuu etten tarvitse mitään. On niin hyvä olla. Voisin vaan olla tässä tarvitsematta yhtään mitään.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kielillä puhumisen lahjaa.
Tuntuu etten tarvitse mitään. On niin hyvä olla. Voisin vaan olla tässä tarvitsematta yhtään mitään.
STNo, hyvin sulla pyyhkii ihan suomenkinkielellä. 🙂
Kielilläpuheen armolahja otetaan "uskolla" vastaan. Kun koet, että nyt ei suomenkieli riitä, vaan pitäisi kiitellä Herraa niin että serafitkin ylistävät ja kun suusta alkaa tulla jotain kummaa hepreaa, anna tulla.
Meikäläinen rukoilee joillain itämaan kielillä, muistuttaa arabiaa. Jotkut kielet jotain kaukoitää.
Sinä ihan selvästi "täytyt Hengellä". Eli: olet Pyhää Henkeä täynnä.
~Sff - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, hyvin sulla pyyhkii ihan suomenkinkielellä. 🙂
Kielilläpuheen armolahja otetaan "uskolla" vastaan. Kun koet, että nyt ei suomenkieli riitä, vaan pitäisi kiitellä Herraa niin että serafitkin ylistävät ja kun suusta alkaa tulla jotain kummaa hepreaa, anna tulla.
Meikäläinen rukoilee joillain itämaan kielillä, muistuttaa arabiaa. Jotkut kielet jotain kaukoitää.
Sinä ihan selvästi "täytyt Hengellä". Eli: olet Pyhää Henkeä täynnä.
~SffSiionin muurin vartijat vyöttäkää itsenne sillä yö on läsnä ja vihollinen kolkuttelee porteilla.. täyttä hepreaa minulle.
Ottakaa vastaan Pyhähenki. Kiinnitäkää itsenne Kristuskallioon.
Tulee hetki, jolloin Kallio murtuu mutta pysykää lujina, sillä itse Herra Kristus on teidän kanssanne.
Pääsinpäivänne on lähellä. Vartioikaa portteja ne.
Sofar soi, eikä kukaan kuule. Kuulkaa ja lähtekää. Älkää antako kenenkään vietellä teitänne pois Jeesuksesta Kristuksesta. Vai mitä Soffi?
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siionin muurin vartijat vyöttäkää itsenne sillä yö on läsnä ja vihollinen kolkuttelee porteilla.. täyttä hepreaa minulle.
Ottakaa vastaan Pyhähenki. Kiinnitäkää itsenne Kristuskallioon.
Tulee hetki, jolloin Kallio murtuu mutta pysykää lujina, sillä itse Herra Kristus on teidän kanssanne.
Pääsinpäivänne on lähellä. Vartioikaa portteja ne.
Sofar soi, eikä kukaan kuule. Kuulkaa ja lähtekää. Älkää antako kenenkään vietellä teitänne pois Jeesuksesta Kristuksesta. Vai mitä Soffi?
STOlet todellakin oikein vyöttäytynyt: olet täyttynyt Pyhällä Hengellä🔥 ja profetian armolahjassa kirjoitat.
~Sff - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet todellakin oikein vyöttäytynyt: olet täyttynyt Pyhällä Hengellä🔥 ja profetian armolahjassa kirjoitat.
~SffNyt alkaa hellittämään se kiitos. No enkä kirjoita 😂 kirjoitin mitä kirjoitin. Minähän oon vaan minä.
Täällä sataa kauheasti vettä.
On kyllä tummat pilvet.
Sataako siellä?
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt alkaa hellittämään se kiitos. No enkä kirjoita 😂 kirjoitin mitä kirjoitin. Minähän oon vaan minä.
On kyllä tummat pilvet.
Sataako siellä?
STEhkä hiukan ripsuttelee, ei varsinaisesti sada.
~Sff - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt alkaa hellittämään se kiitos. No enkä kirjoita 😂 kirjoitin mitä kirjoitin. Minähän oon vaan minä.
On kyllä tummat pilvet.
Sataako siellä?
ST"Nyt alkaa hellittämään se kiitos. No enkä kirjoita 😂 kirjoitin mitä kirjoitin. Minähän oon vaan minä."
Sinä olet sinä, mutta vahvassa PH:n vaikutuksessa "kirjoittelit mitä kirjoittelit". Pyhä Henki puhui ja toimi kauttasi, otti valtaansa.
Aina tulee olla nöyrä ja tarkata itseään, ettei sekoita meissä myös monesti vaikuttavaa lihallisuutta eli hurmoksellisuutta Itse Pyhän Hengen työhön.
Kirjoituksesi olivat mahtavia.
Nyt: hyvää yötä! 🤗
~Sff - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Nyt alkaa hellittämään se kiitos. No enkä kirjoita 😂 kirjoitin mitä kirjoitin. Minähän oon vaan minä."
Sinä olet sinä, mutta vahvassa PH:n vaikutuksessa "kirjoittelit mitä kirjoittelit". Pyhä Henki puhui ja toimi kauttasi, otti valtaansa.
Aina tulee olla nöyrä ja tarkata itseään, ettei sekoita meissä myös monesti vaikuttavaa lihallisuutta eli hurmoksellisuutta Itse Pyhän Hengen työhön.
Kirjoituksesi olivat mahtavia.
Nyt: hyvää yötä! 🤗
~SffEmpä tiijä noista. Ottaa selvää ite Erkkikään.
Hyvää yötä.
ST
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1393577Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763033Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2301908- 661896
Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j651804- 701611
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa901356Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781282Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3381232Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391092