nokian-renkaiden-testihuijaus-voi-edeta-oikeuteen-lain koura
9
53
Vastaukset
- Anonyymi
sitten saa myös ostajat korvauksia kun ajanut ja ostaneet huijaustuotteen
VW saastekohuun verrattava asia- Anonyymi
Jos vertaat noita asioita keskenään, niin tuokin kusee.
VW päivitti autonsa viranomaisten hyväksymällä tavalla, niin eipä löydy minkäänlaista perustetta vaatia korvauksia. Koska Toyotan omistajat nousevat esiin ja alkavat vaatia korvauksia siitä kun suoritusarvot ei vastaa ilmoitettuja ja autot ruostuvat niin npeasti, eikä takuu korvaa mitään?
- Anonyymi
Mites Continental 3 nastarenkaat joissa valmistusvirhe eikä nastat pysy? Löytyykö oikeusjuttua tälle? 4-5 nastaa oli irronnut jo ekan talven jälkeen mutta myyjän mielestä vielä normaalia. Koskaan ei ole muista nastarenkaista jo ekan talven jälkeen irronnut nastoja kun ajan niin vähän.
- Anonyymi
4-5 nastaa on mitätön määrä irronneita nastoja ja ajotapa ja sisäänajo vaikuttaa todella paljon niiden pysymiseen. Conti korvasi ja poisti myynnistä uutuutensa kumirunkoisilla nastoilla varustetut renkaat kun nastat eivät pysyneet renkaassa, eli kun on perusteltu syy, niin asia korvataan kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
4-5 nastaa on mitätön määrä irronneita nastoja ja ajotapa ja sisäänajo vaikuttaa todella paljon niiden pysymiseen. Conti korvasi ja poisti myynnistä uutuutensa kumirunkoisilla nastoilla varustetut renkaat kun nastat eivät pysyneet renkaassa, eli kun on perusteltu syy, niin asia korvataan kyllä.
conti korvaa
sain tilalle 6 kpl hankook renkaita-testi voittajia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun kilometreillä normaalisti saan ajaa noin 5 talvea ennen kuin 4-5 nastaa irronnut, Conti 3:sta nämä siis irtosi yhden talven aikana. Eli selkeästi valmistusvirheestä johtuvaa mutta myyjä yrittää välttää vastuutaan.
Ei tuo kyllä oikein ole että vähän ajaville ei korvata koska pienen km-määrän takia ei vielä paljon nastoja irronnut.
Oli viimeinen kerta kun ostan Continentalit. Mielummin vaikka Nokian testihuijarit, nissä edes nastat pysyy vaikkei pito olisi ihan testihuijausrenkaiden tasoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
conti korvaa
sain tilalle 6 kpl hankook renkaita-testi voittajiaHanki elämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun kilometreillä normaalisti saan ajaa noin 5 talvea ennen kuin 4-5 nastaa irronnut, Conti 3:sta nämä siis irtosi yhden talven aikana. Eli selkeästi valmistusvirheestä johtuvaa mutta myyjä yrittää välttää vastuutaan.
Ei tuo kyllä oikein ole että vähän ajaville ei korvata koska pienen km-määrän takia ei vielä paljon nastoja irronnut.
Oli viimeinen kerta kun ostan Continentalit. Mielummin vaikka Nokian testihuijarit, nissä edes nastat pysyy vaikkei pito olisi ihan testihuijausrenkaiden tasoa.Nokian renkaistakin on irronnut nastoja joistain malleista kun malli ja nastat ovat vaihtuneet jne....
Nastojen pysymiseen vaikuttaa eniten ajotyyli ja malttaako ensimmäiset sadat kilometrit ajaa siivosti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nokian renkaistakin on irronnut nastoja joistain malleista kun malli ja nastat ovat vaihtuneet jne....
Nastojen pysymiseen vaikuttaa eniten ajotyyli ja malttaako ensimmäiset sadat kilometrit ajaa siivosti.Conti on kuitenkin itse myöntänyt että näissä on valmistusvirhe, eli ei johdu ajotyylistä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211871
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1441788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671392Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511336
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065