Se on hävinnyt edellinen samanniminen ketju jonnekin Suomikaksnelosen kitaan, niin laitetaanpa uusi 😊 Tässä siis ketju kauniille sanoille. Katotaan josko saatas tämä ketju säilymään riitely ja arvostelu (negatiivinen) vappaana 😉
Jotain "hyvää ja kaunista"
38
790
Vastaukset
Miepä aloitan, niin saahaan ketju auki ja "tyypit" kauniine sanoineen vappaammiksi ja valloilleen 😉
"Niin kuin meri on ihmisen elämä,
tyynet ja tyrskyt siinä vaihtelevat,
ja vaahtopäiden vaimentuessa
kimaltelee aurinko kirkkaampana
kuin koskaan.
Uljaasti ja täysin purjein
on elämän merelle uskallettava mennä,
sillä kootuin purjein
satamassa lepäävä laiva
on vain surullinen sivustakatsoja
elämän suuressa seikkailussa."
(Raili Malmberg)- Anonyymi
"Stöö on kahjo, ranteessa jalopuinen käkikello
Käen tilalla korppikotka, kmk-swägi-kello
Korppikotkan nimi Tenho, Tenholla päässä sulkapäähine
Päällikkökello siis, herätyssoundi kähee ääninen
Stöö on veistos, hermot valkoista marmoria
Stöö on kone, kyykkää vaik ois tarpeeksi memoria
Muistuttaa demonia, katso syvälle Stöön silmiin
Stöö on nuori Leslie Nielsen, hei me lennetään pilviin
Stöö on pilves, todella pilves, täs hommas on lentotasoja
Sä liidät lailla strutsin, Stööt on lentokaloja
Aika repii tää klubi pillunpäreiks, Stöö on silppuri
Stöön piipusta nousee savua, kun puskee paikalle kuin veturi
Nuoren Derrickin vingutukset, pimeen puolen pahaa paskaa
Meno täysin päätöntä, Stöö muistuttaa sitä ratsastajaa
Siitä vitun leffasta, josta ensin tehtiin se vitun kirja
Stöö salaa murhas tän biitin, vitun ninja"
-Eevil Stöö - Anonyymi
Mihin tästä hävisi toinen runo..?
- Anonyymi
Rakastan katsella sinua , rakastan mieltäsi, rakastan sieluasi, silmiäsi, vartaloasi, kasvojasi, huuliasi, hiuksiasi, käsiäsi, jalkojasi. Kaikkea sinussa RAKASTAN !!!
Nyt häviää tästä ketjusta kyllä koko ajan 🙄
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Palautetta ylläpidolle laitettu...
Näköjään hävisi minunkin laittamani 😕
Anonyymi kirjoitti:
Näköjään hävisi minunkin laittamani 😕
Äläpä huoli, kyllä ne takasi saahaan 😉
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Äläpä huoli, kyllä ne takasi saahaan 😉
Onkohan ylläpidollo nyt vähän huono fiilis ? Tsempit sinulle et jaksat tehdä töitä 👍 . Kannattaa ehkä kuitenkin keskittyä vähän paremmin noihin poistoihin. Palkan kuitenkin saat ☺. Hyvää illanjatkoa, hali ☺
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan ylläpidollo nyt vähän huono fiilis ? Tsempit sinulle et jaksat tehdä töitä 👍 . Kannattaa ehkä kuitenkin keskittyä vähän paremmin noihin poistoihin. Palkan kuitenkin saat ☺. Hyvää illanjatkoa, hali ☺
Nyt ei auennut 😁
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Palautetta ylläpidolle laitettu...
Sä saat kohta bannit tänne, jos ei löydy käytöstapoja.
Anonyymi kirjoitti:
Sä saat kohta bannit tänne, jos ei löydy käytöstapoja.
No niin, tästähän tuli oikein kiva hyvää ja kaunista ketju 😅 Missäs kohtaa mie nyt käyttäydyin huonosti?
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
No niin, tästähän tuli oikein kiva hyvää ja kaunista ketju 😅 Missäs kohtaa mie nyt käyttäydyin huonosti?
Moro Mehtis, mitäs täällä tapahtuu? Olin jo nukkumassa mutta kuulin pulinaa. Onko kaikki ok?
Käytöskukka kirjoitti:
Moro Mehtis, mitäs täällä tapahtuu? Olin jo nukkumassa mutta kuulin pulinaa. Onko kaikki ok?
Eipä täällä Kukkis mittään tapahu. Mie pykäsin tämmösen hyvää ja kaunista ketjun pystyyn ja ei tullu aivan mallisuoritus. Alko kattoomaan viestiä solkenaan ja laitoin palautekohasta ylläpittoon, jotta saiskohan nuo takasi. Tainnu taas tekoälli riehaantua tai sitten jottain muuta. Mieki oon menossa koisaamaan ihan just näillä minuuteilla. Huomista tai oikeastaan tätä päivää ootan...
Kauniita unia Kukkanen 💕En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Eipä täällä Kukkis mittään tapahu. Mie pykäsin tämmösen hyvää ja kaunista ketjun pystyyn ja ei tullu aivan mallisuoritus. Alko kattoomaan viestiä solkenaan ja laitoin palautekohasta ylläpittoon, jotta saiskohan nuo takasi. Tainnu taas tekoälli riehaantua tai sitten jottain muuta. Mieki oon menossa koisaamaan ihan just näillä minuuteilla. Huomista tai oikeastaan tätä päivää ootan...
Kauniita unia Kukkanen 💕Ok... Kiitos päivityksestä 😊
Toivon että huominen on tätä päivää parempi 😌 Nuku hyvin.
- Anonyymi
Sateen jälkeen on niin raikasta ja kaunista. Hyvä sää ulkoilla.
Nostetaanpa tämä hyvää ja kaunista -ketju kiukkuketjun vastapainoksi vähän ylemmäs, kun oli poistetut riimitki näköjään saatu takasi 😊
- Anonyymi
Pieni flirtti, katseiden vaihto piristää päivää kiinnostavan ihmisen kohdatessa. Yritän lausua kauniita sanoja aina tilaisuuden tullen edes kerran viikossa jollekkin. Tulee itselle parempi mieli ja toisellekin useinmiten.
- Anonyymi
Minä sitten rakastan tässä ajassa marjoja, sieniä, iloisia marjan myyjiä..
- Anonyymi
Jee palstalla on ollut monta hyvää asia keskustelua viimeaikoina.
- Anonyymi
Sinä, minun sylissäni. Käteni pitsimekkosi helmojen alla.
- Anonyymi
Se kesässä on hyvää, että vaatteita on vähemmän. Iho löytää ihon helpommin.
- Anonyymi
Oot suloinen, kun punastut minua silmiin katsoessasi.
Punastuminen on munkin (ja luultavasti nunnanki) mielestä aika suloista ja söpöä 😊 paitsi oma punastuminen, mikä vaan nolottaa ja mitä kuuleman mukkaan teen aika usein 😅
- Anonyymi
70 punastuu - - -? Miksi ?
Anonyymi kirjoitti:
70 punastuu - - -? Miksi ?
Ei kai tuo punastuminen ikkää kato 😉 Toiset vaan tekkee niin ja toiset ei millään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
70 punastuu - - -? Miksi ?
Oon ollut aina ihan jäätävä punastelija ja siinä ei oikeasti oo mitään noloa tai pahaa. Mut häpesin sitä niin paljon nuorempana et pystyin opettelemaan siitä lähes kokonaan pois. Nykyään en millään oikein punastele vaikka edelleen oon todella ujo.
Minusta se on suloista kun joku punastelee. ☺️
- Anonyymi
Jos on neitsyt ja joku kopeloi ?
- Anonyymi
No, siinähän se neitsyys sitten meni!
Kiitos ja kumarrus (vaikka kai se niiata pitäs 😉)!
Se ompi tullut nyt se hetki, kun mie laitan pillit ja muutkin soittimet pussiin ja pussin kiinni kahella nyörillä. Jospa palstalle pallais vilkas (yö)elämä, kun yks pälpätin hiljenee ja alkaa kokkeilemmaan, jotta ossaisko sitä ellää ja tuntea vaan livessä 😉
Mukavia päiviä ja moro! 🙂- Anonyymi
Mukavia päiviä ja toivottavasti laittaisit joskus tänne kuitenkin sun ihania runoja kun kiireiltäsi kerkiät 🤗
❣️🙏Ikävää, mutta ymmärrän 😔
Kiitos kaikesta ilosta, naurusta ja huomiosta jota olet minulle antanut. Toivon sydämestäni vain hyvää sulle ja kaikille rakkaillesi.Käytöskukka kirjoitti:
❣️🙏Ikävää, mutta ymmärrän 😔
Kiitos kaikesta ilosta, naurusta ja huomiosta jota olet minulle antanut. Toivon sydämestäni vain hyvää sulle ja kaikille rakkaillesi.Hei Kukkis
Älä sinä vaan täältä katoa. Sull laitoin pienen viestin..... 🤗- Anonyymi
Minkä vuoksi lopetat? Hyvä pari olisitte käytöskukka ja sinä 😚
PikkuRinkeli kirjoitti:
Hei Kukkis
Älä sinä vaan täältä katoa. Sull laitoin pienen viestin..... 🤗Moi Rinksu 😊 Ei ole tarkoitus tyystin kadota. Kiva, kiitos, käyn katsomassa. Mukavaa sunnuntaita sulle 😌
- Anonyymi
Käytöskukka kirjoitti:
Moi Rinksu 😊 Ei ole tarkoitus tyystin kadota. Kiva, kiitos, käyn katsomassa. Mukavaa sunnuntaita sulle 😌
Jotenkin kuvittelin, että käytöskukka ja en osaa en tunne päätyvät yhteen niin intiimiä on keskustelunne ollut...tai saitte ehkä asioitanne omilla tahoillanne edistettyä muun kaivatun suhteen. Niin tai näin toivottavasti joskus teistä kuulemme viellä. Onnea matkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483
