Mä (123-321) olen ollut poissa kehistä sairauteni takia jo pitkään. Lukekaa Karhukoplan factat, ennen kuin teitä alkaa ärsyttää. Tosiasioiden esittäminen maailmalle ei ole mikään rikos. Se on hyve.
167-176 tiedottaa tosiasioista
21
78
Vastaukset
Morjens 123-321 pitkästä aikaa.
Leppoisia eläketukipäiviä viettelen ja kohta haen torilta manskikoita ja laitan suun makeaksi. Aikoinaan eräs työkaveri sanoi että laitetaanko suu makeaksi ja kaivoi taskusta askin punaista norttia, nortti ei enää minulle maistu mutta höyry kyllä nouse vieläkin sähkötupakasta.
Harventunut on minunkin kirjoittelu tänne vaikka näppäri sauhuaa lähes entiseen malliin, tekstiä harvemmiin lukee edes ihminen vaan tietokone.
Lähes terveenä minä olen kitunut mitä nyt viime viikolla yksi hammas alkoi vihotella ja se poistettiin. Naapuripitäjään piti senkin vuoksi mennä Kelataksilla kun ei päässyt omalle paikkakunnalle päivystykseen, naapuripitäjän Kelataksi toi sitten takaisin. Eipähän ole tällä vuosituhannella tuossa naapuripitäjässä tullut käytyä vaikka aikoinaan pyörin siellä paljonkin milloin leivän ja joskus jopa elävän lihan perässä varsin vaihtelevalla menestyksellä. Paljon on vielä suussa hampaita mutta on niitä poisettuja aika monella paikkakunnnalla, laskin että vähintään 5 mutta voi olla jopa 7 kun ei niitä kaikkia muista, kolmessa maakunnassa ainakin meikäläisen hampaita on.
Monia näyttää nuo factat ärsyttävän eniten, varsinkin virkanilkkejä kun ei ihmisten kusetus onnistu enää ja valheista jää kiinni. Noiden virkanilkkien pitäisikin tyytyä kusettamaan vaikka koiria mutta niillekkään ei kannata valehdella.- Anonyymi
Siinä taas oma aloitus ja siihen vastaus. Huikeaa kusetusta
- Anonyymi
Mun mielestä sulla huimaavaa harhaluuloisuutta.
Kyllä nämä numeroherrat ovat kaksi eri numeroa. Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä sulla huimaavaa harhaluuloisuutta.
Kyllä nämä numeroherrat ovat kaksi eri numeroa.Taitaa olla sama hörhö joka kirjoittaa joskus jostain pötköpölvästistä ja on ennenkin harhaoja nähnyt luullen kaikkia viestejä minun kirjoittamaksi vaikka mitään varmaa tietoa eikä varsinkaan näyttöä ole eikä voikkaan olla. Vaikea sanoa mitä tuolla hörhöilyllään tavoittelee mutta mitään ei takuulla saavuta.
- Anonyymi
167-176 kirjoitti:
Taitaa olla sama hörhö joka kirjoittaa joskus jostain pötköpölvästistä ja on ennenkin harhaoja nähnyt luullen kaikkia viestejä minun kirjoittamaksi vaikka mitään varmaa tietoa eikä varsinkaan näyttöä ole eikä voikkaan olla. Vaikea sanoa mitä tuolla hörhöilyllään tavoittelee mutta mitään ei takuulla saavuta.
Heh, saattaapi olla pötköpölvästin ihailija :)
Siis ihan turvallisen tuttua palstapöllöilyä :)
Mutta annetaan kaikkien kukkien kukkia tälläkin palstalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, saattaapi olla pötköpölvästin ihailija :)
Siis ihan turvallisen tuttua palstapöllöilyä :)
Mutta annetaan kaikkien kukkien kukkia tälläkin palstalla.En tiedä pitäiskö kaikkien antaa kukkia! Mutt asiantuntevia kirjoittajia kaivataan lisää.
Byro B ei viitsi kirjautua - Anonyymi
Olen samaa mieltä. Toivompa, että häneltä (heiltä ; )tulisi asiallista tekstiä, eikä noita iänikuisia kopiointeja vanhoista jutuista ja linkkejä lainsäädännön sivuille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Toivompa, että häneltä (heiltä ; )tulisi asiallista tekstiä, eikä noita iänikuisia kopiointeja vanhoista jutuista ja linkkejä lainsäädännön sivuille.
Ai pölvästi jo ehti poistamaan häntä koskevan kommentin.. Tätäkin on tapahtunut monet monet kerrat.. Ei herkkänahka kestä itseään koskevaa kommentointia. Ehtipä siihen jo joku vastaamaankin.
Anonyymi kirjoitti:
Minun tyylini säilyy moitteista huolimatta ja näistä asioista kyseen ollen ei 10-20 vuotta sitten tapahtunut asia ole vanha. Lakilinkit vahvistaa factat, ei niitä ole pakko lukea varsinkaan jos ei ymmärrä.
En ole pölvästi enkä ole poistanut enkä poistattanut yhtään mitään, en ole lukenutkaan näitä koko päivänä kun on tässä ollut parempaakin tekemistä.- Anonyymi
167-176 kirjoitti:
Minun tyylini säilyy moitteista huolimatta ja näistä asioista kyseen ollen ei 10-20 vuotta sitten tapahtunut asia ole vanha. Lakilinkit vahvistaa factat, ei niitä ole pakko lukea varsinkaan jos ei ymmärrä.
En ole pölvästi enkä ole poistanut enkä poistattanut yhtään mitään, en ole lukenutkaan näitä koko päivänä kun on tässä ollut parempaakin tekemistä.Hmmm.. Onkohan se sitten ystäväsi / kaksois/kolmoispersoonasi (123-321) joka noita kommentteja puolestasi poistelee? Ennen 14:22 kirjoitettua vastausta kommenttiin, joka on poistettu ketjussa oli 2 poistettua kommenttia? Tuskin noita kukaan muu poistelee.. Onpa sinulla todella hyväsydäminen ystävä 123-321,kun sinua noin ylitsevuotavasti kehumalla aloittaa ketjun ja vielä puolestasi toimii moderaattorina. Ps. Tuossa poistetussa kommentissa ei ollut mitään sellaista, mitä suoraselkäinen mies ei kestäisi, mutta paskahousuinen, yhteiskuntaa ja elättäjiäänsä kyllä on 167 täällä pystyy hävyttömästi herjaamaan harva se päivä. Suuta on kuin variksella puota.
- Anonyymi
167-176 kirjoitti:
En ole pölvästi enkä ole poistanut enkä poistattanut yhtään mitään, en ole lukenutkaan näitä koko päivänä kun on tässä ollut parempaakin tekemistä.Suomeksi fakta eli tosiasia, englanniksi fact.
- Anonyymi
Taas se aloittaa keskustelun ja vastaa itse. Oliko se aloittajan mainitsema sairaus skitsofrenia?
- Anonyymi
Nimenomaan🤣
Ei ole aloittaja nimim. 123-321 vastannut tähän keskusteluun, sinulla taitaa olla paha numerosokeus tai muuten vajaa ymmärrys asiasta.
"Suomeksi fakta eli tosiasia, englanniksi fact."
Kirjoitin minkä kirjoitin ja kielipoliisit saa työntää sen kielensä sinne minne ei aurinko paista.- Anonyymi
167-176 kirjoitti:
Ei ole aloittaja nimim. 123-321 vastannut tähän keskusteluun, sinulla taitaa olla paha numerosokeus tai muuten vajaa ymmärrys asiasta.
Kirjoitin minkä kirjoitin ja kielipoliisit saa työntää sen kielensä sinne minne ei aurinko paista.Pitääkö laittaa linkkejä keskusteluihin, joissa olet mennyt sujuvasti sekaisin persooniesi kanssa ja myönnät juttelevasi suomi24:llä itseksesi?
- Anonyymi
167-176 kirjoitti:
Kirjoitin minkä kirjoitin ja kielipoliisit saa työntää sen kielensä sinne minne ei aurinko paista.Taas poistettu 4 viesti.. Sääliö... Mites muuten nyt sinua on väärin ja laittomasti kohdeltu? Kirjoitat viettäväsi leppoisia eläketukipäiviä.. Onko eläketukipäätöksessä tehty sinua kohtaan jotain virheellistä, josta pitäisi valittaa vähintään oikeuskanslerille tai valtakunnanoikeuteen? Entäs asumistuki? Eikö siitäkin nyt kaivelemalla joku pilkkuvirhe löydy., että voit siitäkin täällä alkaa paasaamaan ja möykkäämään.. Annat ymmärtää että kelan kaikki päätökset ovat laittomia ja haukut virkailijoita. Kumma kun noista et ole löytänyt mitään valitettavaa? Mistä tiedät, ettei 123-321 ole vastannut tähän keskusteluun? Siitäkö, että tuo on oma sivupersoonasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas poistettu 4 viesti.. Sääliö... Mites muuten nyt sinua on väärin ja laittomasti kohdeltu? Kirjoitat viettäväsi leppoisia eläketukipäiviä.. Onko eläketukipäätöksessä tehty sinua kohtaan jotain virheellistä, josta pitäisi valittaa vähintään oikeuskanslerille tai valtakunnanoikeuteen? Entäs asumistuki? Eikö siitäkin nyt kaivelemalla joku pilkkuvirhe löydy., että voit siitäkin täällä alkaa paasaamaan ja möykkäämään.. Annat ymmärtää että kelan kaikki päätökset ovat laittomia ja haukut virkailijoita. Kumma kun noista et ole löytänyt mitään valitettavaa? Mistä tiedät, ettei 123-321 ole vastannut tähän keskusteluun? Siitäkö, että tuo on oma sivupersoonasi?
Niin ja on olet jopa päässyt matkustamaan kela-taksilla.. Taas yhteiskunnan piikkiin. Mitäs valitusta nyt tuosta alat vääntämään? Kyllä ne virkailijat ovatkin vmäisiä kun tuollaisia satojen eurojen kyytejä järjestää terveelle tyypille. Kyllä pitäis valittaa oikeuskanslerille. Muistitko äänittää lääkäri käyntisi ja cabdriverin, suomeksi taksikuskin kanssa käymäsi keskustelut?
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja on olet jopa päässyt matkustamaan kela-taksilla.. Taas yhteiskunnan piikkiin. Mitäs valitusta nyt tuosta alat vääntämään? Kyllä ne virkailijat ovatkin vmäisiä kun tuollaisia satojen eurojen kyytejä järjestää terveelle tyypille. Kyllä pitäis valittaa oikeuskanslerille. Muistitko äänittää lääkäri käyntisi ja cabdriverin, suomeksi taksikuskin kanssa käymäsi keskustelut?
Ei voi muuta kun nauraa noille jutuillesi, kommentoinnin arvoisia ne eivät ole😁 😆 😅 😂 🤣😁 😆 😅 😂 🤣
- Anonyymi
167-176 kirjoitti:
Ei voi muuta kun nauraa noille jutuillesi, kommentoinnin arvoisia ne eivät ole😁 😆 😅 😂 🤣😁 😆 😅 😂 🤣
Juurihan noita kommentoit . Yhtä loogista kuin kaikki muukin toiminta.
- Anonyymi
Tortullius terve. Asiat on jääneet ja nyt on tosiaan aika.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387725Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381945Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 34802