Mutta poistettu on!
Joka ikinen päivä
502 Bad Gateway
504 ERROR
Mikä ihme tässä on sääntöjen vastaista
10
429
Vastaukset
- Anonyymi
Klikkaa päivitä -nappia, niin sivu tulee näkyviin. Joskus tarvitsee pari klikkausta pienin välein.
Noilla ei koskaan ilmoiteta poistetuista ketjuista tai viesteistä.- Anonyymi
Tota noin, nyt tarvittais selkokielisuomennosta.
Huomasin myös oman virheeni. Tuo "Joka ikinen päivä" tarkoittaa sitä, että nuo virheilmoitukset ovat ihan jokapäiväisiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tota noin, nyt tarvittais selkokielisuomennosta.
Huomasin myös oman virheeni. Tuo "Joka ikinen päivä" tarkoittaa sitä, että nuo virheilmoitukset ovat ihan jokapäiväisiä."Päivitä sivu" tai "lataa uudelleen" tms. on joka selaimessa erinäköinen nappi.
Jos et mitenkään löydä sitä, niin paina F5-näppäintä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Päivitä sivu" tai "lataa uudelleen" tms. on joka selaimessa erinäköinen nappi.
Jos et mitenkään löydä sitä, niin paina F5-näppäintä.Sekä palauttaa poistetun viestin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekä palauttaa poistetun viestin?
Aloituksen merkinnät on ettei viestiin, ketjuun tai palstaan ole saatu yhteyttä. Siihen voi olla monta S24:stäkin johtumatonta syytä.
Päivittämällä selain lähettää uuden käskyn hakeutua kohteeseen. Eilen tuli 3-4 kertaa aloituksentapainen. Kerran katosi tv:stä hetkeksi signaali samaan aikaan.
Kaikissa auttoi päivittäminen/uudelleenlataus.
Poistetusta ketjusta tulee sinipohjainen suruvalitteluilmoitus "voi-voi, kun ei sitä nyt löydy" tjsp.
Poistetusta viestistä ei tule ilmoitusta, mutta silloin selain hakeutuu sen ketjun ensimmäiseen viestiin.
"Sekä palauttaa poistetun viestin?"
Viestiä ei ole poistettu, joten se ei palauta poistettua.
- Anonyymi
Onkos ylläpito kyennyt täällä koskaan selvittämään, mikä oli se sääntöjen vastaisuus?
- Anonyymi
Taas 502
Terve! Onpa harmillista, jos tuota tapahtuu yhtenään. 502 Bad Gateway -virheilmoitus ilmenee, kun verkkosivulla vierailtaessa yksi palvelin saa virheellisen vastauksen toiselta palvelimelta. Vaikka virhekoodi siis on tapauksissa sama, sen taustalla ei aina välttämättä ole täysin sama ongelma. Kyse voi esimerkiksi olla eri tapauksissa eri palvelimista.
Kuten täällä osattiinkin neuvoa, virhekoodi ei siis johdu ketjun poistosta. Kannattaa tosiaan päivittää sivua. Ja jos virhekoodia pukkaa aivan joka tuutista, laita ihmeessä palautetta. Voit olla yhteydessä käyttäjätukeen palautelomakkeella- Anonyymi
Niin, sillä tavalla muut eivät saa tietää, että muutkin saavat noita virheitä. Antaa heidän olla levittämässänne uskossa, että vika on heidän koneissaan.
- Anonyymi
Joo, kysymyksiinhän ei vastata, ei etenkään kysymyksen ollessa epämieluisa. Puhutaan muuta puuta heinää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625