Miten voi olla mahdollista, ettei Sotkamosta löydy edullista majoitusta, ei edes näin korona-aikana, kun matkailijamäärä on pienempi? Booking.comissa majoitushinnat alkavat yli sadasta eurosta. Aikaisemmin oli matkakoti Tikkanen edullinen paikka. Helsingissä näkyi olevan päivän hinnat alkaen 22 € ''tikkastyyppisessä'' paikassa makuusalissa ja noin 40 € yhden hengen huoneessa hostel -tyyppisessä majoituksessa, ainakin Katajanokalla. Entisenä sotkamolaisena tiedän sotkamolaisesta luonteesta, Köyhien rahastaminen oli muodissa jo 70-luvulla, mutta luulisi löytyvän uusia perttilindemaneja, jotka tarjoaisivat perusmajoitusta edulliseen hintaan. Miksi Sotkamossa ei löydy vuodepaikkaa alle 50 eurolla ja miksi Sotkamossa ravintolapalvelut ovat kalliita? - Vuokatin hinnat pilvissä.
Sotkamon majoituspaikkojen kiskurihinnat
11
231
Vastaukset
- Anonyymi
Johtuisiko siitä, että majoituspaikkojen taso ja status on jotain muuta kuin asunnottomien joukkomajoituksessa. Kuten itse kirjoitit, edulliset hinnat oli matkustajakodissa. Nyt semmoista ei ole tarjolla vaan hotelleja ja loma-asuntoja. Ei Helsingissä saa hotellihuonetta alle 120e vaan normaalina aikana hinnat tahtoo alkaa 2:lla.
- Anonyymi
Parakeissa asuivat ennen kaljapullojen seassa mäkiporukat hiihtäjät vuokatisa
- Anonyymi
Sotkamolaiset ovat rahanahneita, siitä on kyse tuossa hinnoittelussa.
- Anonyymi
Eihän sitä vanha erkkikään asu alle sadan euron (per vrk) kämpässä! Hieno mies -ja nainenkin- asuu hyvässä hotellissa. Liekkimajat ja hostellit on elämäntapaintiaaneille.
Ehotus: halvimmaksi tulee asua teltassa, taikka farmartaunuksen peräkontissa!- Anonyymi
Vuokatissa markkinat määrää hinnan. Lehden mukaan kesä- ja heinäkuu ovat olleet täynnä, niin silloin majoitusliikkeet ei tuppaa harrastamaan hyväntekeväisyyttä. Ei Sotkamossa, eikä missään muuallakaan, missä väkeä on tulossa.
- Anonyymi
Myydäänpä mitä tahansa, kauppias ottaa niin suuren katteen kuin vain saa.
- Anonyymi
Automyyjät 1 eurolla ostaa neljällä myy ei kuuleman mukaan kannata
- Anonyymi
Kysyntä ja tarjonta määrittelee hinnat majoituksissakin.
- Anonyymi
Onko kukaan pakottanut menemään majoituspaikkaan kun kotimökissäänkin voi olla?
- Anonyymi
Vuokralla asuu on halapaa jos vaikka urheilija nii valtio maksaa lystin on outoa
ei norm työsoleva saa muuta ku maksaa 280 eur/kk sotkumosa Sotkamolaisen on tunnettuja mulukku asenteesta ja äidin tissin imemisestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681889- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1311320- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten344862Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654