https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/35fef1e1-a1db-405e-b6df-6e421da5531e
Ei sitten ahdistella naisia tansseissa.
Naisten ahdistelu tansseissa
18
75
Vastaukset
Saihan sakot edes.
- Anonyymi
Parikymmentä vuotta sitten kuuskymppisen kansantanssiguru opetti tissijenkkaa. Jenkka jos lähes väkisin tiesi kaikkien tyttöjen kuppikoon. Tytöillä ja pojilla oli kivaa.
Viime viikolla sain aidolta karibialaisesta bachatatunnilla samansisältöistä opetusta. Eli kaikkien naisten tissit tuli hipaistua vahingossa tanssitunnilla aikana. Näin oli mahdollisésti tarkoituskin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parikymmentä vuotta sitten kuuskymppisen kansantanssiguru opetti tissijenkkaa. Jenkka jos lähes väkisin tiesi kaikkien tyttöjen kuppikoon. Tytöillä ja pojilla oli kivaa.
Viime viikolla sain aidolta karibialaisesta bachatatunnilla samansisältöistä opetusta. Eli kaikkien naisten tissit tuli hipaistua vahingossa tanssitunnilla aikana. Näin oli mahdollisésti tarkoituskin.Okei mutta tuosta uutisesta voidaan päätellä että siksi ei saanut rapsuja kumpikaan guru kun ei ollut entuudestaan täysin tuntematon. Entuudestaan tuttujen kesken tuollainen vaikuttaisi uutisoinnista päätellen olevan ihan sallittua tansseissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei mutta tuosta uutisesta voidaan päätellä että siksi ei saanut rapsuja kumpikaan guru kun ei ollut entuudestaan täysin tuntematon. Entuudestaan tuttujen kesken tuollainen vaikuttaisi uutisoinnista päätellen olevan ihan sallittua tansseissa.
Ehkä oleellisinta on että onko kopeloija komea vai ruma. Ruma (ahdistelija) komea (rohkea flirttailija).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä oleellisinta on että onko kopeloija komea vai ruma. Ruma (ahdistelija) komea (rohkea flirttailija).
Tämä. Flirttailun ja ahdistelun välinen ero pieni, mutta epäselvä.
Kiva, että naiset tanssii nykyään keskenään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä. Flirttailun ja ahdistelun välinen ero pieni, mutta epäselvä.
Kiva, että naiset tanssii nykyään keskenään.Ei ole mikään uusi ilmiö että naiset tanssii keskenään, kyllä sitä on kautta aikain ollut kun hakijoita ei ole jokaiselle riittänyt. Äitini kävi tansseissa jo heti sodan jälkeen ja kertoi jo silloin tanssineensa tyttöparissa kun miehiä oli vähemmän. Itsekin olen jo yli 40 vuotta tanssinut ja joka kerralla nähnyt myös naispareja tanssimassa ja itsekin olen tanssinut naisen kanssa usein kun miehiä ei ole kaikille riittänyt tanssittajaksi. Nykyään naiset entistä rohkeammin uskaltautuvat keskenään parketille,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mikään uusi ilmiö että naiset tanssii keskenään, kyllä sitä on kautta aikain ollut kun hakijoita ei ole jokaiselle riittänyt. Äitini kävi tansseissa jo heti sodan jälkeen ja kertoi jo silloin tanssineensa tyttöparissa kun miehiä oli vähemmän. Itsekin olen jo yli 40 vuotta tanssinut ja joka kerralla nähnyt myös naispareja tanssimassa ja itsekin olen tanssinut naisen kanssa usein kun miehiä ei ole kaikille riittänyt tanssittajaksi. Nykyään naiset entistä rohkeammin uskaltautuvat keskenään parketille,
Seksuaalinen ahdistelu on asianomistajarikos eli mustis poikaystävä ei voi tehdä poliisille rikosilmoitusta.
Voiko mustasukkainen poikaystävä tai ahdistelijan vihamies tehdä "ilmoituksen" tanssipaikan järjestyksenvalvojalle. Eli päteekö asianomistaja periaate myös tanssipaikan järjestyksenvalvonnassa ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei mutta tuosta uutisesta voidaan päätellä että siksi ei saanut rapsuja kumpikaan guru kun ei ollut entuudestaan täysin tuntematon. Entuudestaan tuttujen kesken tuollainen vaikuttaisi uutisoinnista päätellen olevan ihan sallittua tansseissa.
Kilpailevalla ravintola- ja lavatanssiharrastusaiheisella keskustelufoorumilla jotkut miehet käyttää uutista hyväkseen ja yrittää esiintyä pyhimyksinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kilpailevalla ravintola- ja lavatanssiharrastusaiheisella keskustelufoorumilla jotkut miehet käyttää uutista hyväkseen ja yrittää esiintyä pyhimyksinä?
Keisala tekee lantiollaan tansseissa usein voimakkaita naintiliikkeitä daameille. Facebookissa mies esiintyy itse suurpyhimyksenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keisala tekee lantiollaan tansseissa usein voimakkaita naintiliikkeitä daameille. Facebookissa mies esiintyy itse suurpyhimyksenä.
Sä olet ymmärtänyt nyt ihan väärin, nuo liikkeet ovat vartalon tanssillista hallintaa musiikin tulkintaan. Toisilla lantio liikkuu, toisilla ei. Ei kaikki ole seksiä vaikka siltä näyttäisi ja tuntuisi.
- Anonyymi
Ruusulinnassa ja Pavilla pyörii n. 40 v. aina valkoiseen T-paitaan pukeutunut sänkitukkainen hiippari, joka lääppii naisia, ohikävellessään tanssilattialla.
Koittaa laittaa sen leikin piikkiin vaikka ei edes tunne ko. naista.
Ahdistelusyyte ja porttikielto moiselle hyypiölle! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruusulinnassa ja Pavilla pyörii n. 40 v. aina valkoiseen T-paitaan pukeutunut sänkitukkainen hiippari, joka lääppii naisia, ohikävellessään tanssilattialla.
Koittaa laittaa sen leikin piikkiin vaikka ei edes tunne ko. naista.
Ahdistelusyyte ja porttikielto moiselle hyypiölle!Siitä vaan lähimmälle poliisiasemalle tekemään rikosilmoitusta OMALLA NIMELLÄ ASIANOMISTAJANA. Se ei oikein riitä että mies lääppii. Jotain kättä pidempää pitää löytyä. Ei riitä että joku sano jonkun tehneen jotakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä vaan lähimmälle poliisiasemalle tekemään rikosilmoitusta OMALLA NIMELLÄ ASIANOMISTAJANA. Se ei oikein riitä että mies lääppii. Jotain kättä pidempää pitää löytyä. Ei riitä että joku sano jonkun tehneen jotakin.
Aika kova kalu on, jos on kättä pidempi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet ymmärtänyt nyt ihan väärin, nuo liikkeet ovat vartalon tanssillista hallintaa musiikin tulkintaan. Toisilla lantio liikkuu, toisilla ei. Ei kaikki ole seksiä vaikka siltä näyttäisi ja tuntuisi.
En ole nähnyt, erottuuko, mutta henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että tyylillisesti pitäisi pyrkiä siihen, että jo vartalon käytöstä erottaa kehnossakin valaistuksessa, kumpi siinä tanssii mies vaiko nainen nimittäin nykyäänhän tanssia harrastavilla miehilläkin näkee hävyttömänkin pitkiä tissejä tai/ja saamarin tiukkoja nutturoita, joitten perusteella ei siis pitäisi lähteä sukupuolia ruotimaan tansseissakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakaan sellaisten miesten, ketkä on opetelleet tanssimaan sen takia, että saisivat naisia, ei olisi pitänyt lausua tämän uutisen luettuaan edes kilpailevalla ravintola- ja lavatanssiaiheisella keskustelufoorumilla mitään sellaista, millä yrittävät uskotella pitelevänsä naisten mukamas puolia. Tässä suhteessa asia erikseen ovat tietenkin kunnon miehet, jotka opettelivat tanssimaan sen takia, että saisivat naisen (siis yhden naisen eikä kaikkia naisia) tai pääsisivät eroon naisesta (siis yhdestä naisesta eikä melkein kaikista naisistaan).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakaan sellaisten miesten, ketkä on opetelleet tanssimaan sen takia, että saisivat naisia, ei olisi pitänyt lausua tämän uutisen luettuaan edes kilpailevalla ravintola- ja lavatanssiaiheisella keskustelufoorumilla mitään sellaista, millä yrittävät uskotella pitelevänsä naisten mukamas puolia. Tässä suhteessa asia erikseen ovat tietenkin kunnon miehet, jotka opettelivat tanssimaan sen takia, että saisivat naisen (siis yhden naisen eikä kaikkia naisia) tai pääsisivät eroon naisesta (siis yhdestä naisesta eikä melkein kaikista naisistaan).
Mikäli nais tutkimuksesta myönnettäisiin sellaista, niin tästä taatusti myönnettäisiin nais tutkimusten noopeli!
Jos mielikuvista parketilla saisi linnaa, niin kyllä joka ukolla olis pallo jalassa.
- Anonyymi
Äinää vanha tuttu pyllynnipistelijä hämyisissä ravintolatansseissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as973674Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna313190- 583155
- 612945
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)642807Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.652755On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632494Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802311- 452152
- 692148