https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/f45d6cb3-aa7f-4158-9b54-784ad769ff5f
Voi taivas!
Silvian tyyli pettänyt
34
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sinivalkoista kuin poutapilvinen taivas.
En ole seurannut hänen tyyliään, enpä osaa hämmästellä. - Anonyymi
Kyllä aivan oikea valinta76vuotiaalle naiselle (pian 77vuotias) joka haluaa peittää koronapömppö vatsaa ( aina ennen niin tavattoman hoikka).
Lööpeissä tänään luki että Madeleine odottaa neljättä lastaan. Liekö totta vai yrittävätkö myydä lehtiä. Jo toista vuotta lööpeissä ollut että prinsessa Sofiakin odottaa kolmatta lastaan, vaan ei sieltä ole vielä mitään putkahtanut ulos.
Hytinä1Tuohan just tuo pömppävatsan ja muutkin muodot esiin.
On minusta outo vaatetus vaikka tuonkin ikäiselle vaikka en paha ole toisten vaatetusta arvostelemaan, kun itsekin rutalehan milloin mitenkin.
Parempi olisi ollut sitten vaikka farkut ja väljä T-paita. Tai jos niissä olisi tuntunut kuumalle, niin on hänellä varmasti paljon nättejä kesäleninkejä.
Jos minä näkisin tuolla liikenteessä jonkun noin, niin ensimmäinen ajatus olisi, että onkohan dementoitunut ja unohtanut pukea päälleen. Kietaissut vain aamutakin pyjamashousujen päälle.- Anonyymi
Vielä tuosta Silvian ulkonäöstä. Kuvassa kyllä kasvot näyttävät eriskummallisilta. Aivan kuin silmien ja otsan kohdalla olisi ollut suoja aurinkoa ottaessa ja jäänyt iho valkoiseksi niiltä kohdin.
Hytinäx1 Anonyymi kirjoitti:
Vielä tuosta Silvian ulkonäöstä. Kuvassa kyllä kasvot näyttävät eriskummallisilta. Aivan kuin silmien ja otsan kohdalla olisi ollut suoja aurinkoa ottaessa ja jäänyt iho valkoiseksi niiltä kohdin.
Hytinäx1Onpa tosiaan.
Muuten voisi luulla sen johtuvan valaistuksesta, mutta joka kuvassa on otsassa samanlainen selvä poikkiraita.
Ei noin suuria ja tuon mallisia aurinkolasejakaan voi olla.
- Anonyymi
Mikä aloittaja luulee olevansa arvostelemaan muita ?
Älliä ei ole ainakaan ole päässä. Silvialla on. - Anonyymi
Oikein raikas kesäasu !
- Anonyymi
Liivit olisi saaneet olla ryhdikkäämmät kyllä.
- Anonyymi
Olen aloittajan kanssa samaa mieltä, asu on mahdoton. Liian isot housut työtakin kanssa. Éi ole ikinä pukeutut noin, aina tyylikkäästi, on minusta viimeisen päälle viehättävä nainen. Onkohan dementoitunut? Oon myös koulutettu, niin että saattaa olla äly Silvian kanssa samaa tasoa. Saanhan siis nyt arvostella häntä.
- Anonyymi
Jos sulla olisi älyä, et arvostelisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sulla olisi älyä, et arvostelisi.
Täyskymppikommentti. - Nm. Twelve points
- Anonyymi
Silviallahan lie tena vaipat käytössä, kauan aikaa, tarvitsee löysät releet peittämään. Silvulle pitäisi järjestää vielä rooli bätmännissä jokeri hahmona, ei tarvitse maskejakaan On häijyn näköinen.
Ei asu niin mahdoton ole. Sylvialla on jo ikää, se saa näkyä. Monelle tulee kiloja lisää vuosien varrella, entä sitten?
- Anonyymi
ei ole Silvian "omaa tyyliä" !!
- Anonyymi
Olen 68 enkä pukeudu noin hurjasti. Pitääkö sitä tarkoituksella itseään vaatteilla vanhentaa. Eikä tuossa oikein iästä ole kysymys. Vähän niinkuin olisi sutkaissut päälleen mitä sattuu. Viisi kiloa on tullut 10 vuodessa minulle, mutta oikein leikatulla vaatetuksella ne kilot eivät näy missään.
- Anonyymi
Kuinka moni on aina kuvissa edukseen ?
- Anonyymi
Miut voisi joskus deletoida.
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miut voisi joskus deletoida.
BengEi kandee ale arvioida itseään. Kymppi kehut päälle joka päivä.
- Anonyymi
Puutarhakilpailun palkinnonjako, joka sekin koronan vuoksi edellisistä poiketen.
Jospa tilanteen mukaan pukeutumista.
En ole seurannut Silvian tyyliä yleensäkään, en menis arvosteleen.- Anonyymi
Silvialla varmaankin stylisti-vaihtunut, joka koettaa tehdä Silviasta "mamman, tms"?
- Anonyymi
Ikäähän Silvialla jo on, mutta ihan ok on hänen asunsa, kun just aattelee ikäänsä. Näin meille vanhoille käy, ei voi mitään, tuumiipi yökyöpeli unetonna.
- Anonyymi
Silvia on kuitenkin, - K u n i n g a t a r, - ei ihan voi "rahvaaseen" verrata !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silvia on kuitenkin, - K u n i n g a t a r, - ei ihan voi "rahvaaseen" verrata !!
Kaipa hänkin samalla tavalla vanhenee vuosien myötä kuin me tavallinen rahvas. Tosin noita kauneusleikkauksia on siellä Brasiliassa teettänyt. Joskus mennyt pikkasen pieleenkin joku leikkaus, mitä on ollut kuviin luottamista.
Ei ole kuningattarellakaan mitään taikasauvaa, siinäpä vanhenee hänkin kuten puolisonsa ja puolison sisaret. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo on naisväellä seuranta päällä.
Taidatte olla etupäässä kuningaskunnan alamaisia, vaikka olin tunnistavanani yhden rojalistin tasavallasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipa hänkin samalla tavalla vanhenee vuosien myötä kuin me tavallinen rahvas. Tosin noita kauneusleikkauksia on siellä Brasiliassa teettänyt. Joskus mennyt pikkasen pieleenkin joku leikkaus, mitä on ollut kuviin luottamista.
Ei ole kuningattarellakaan mitään taikasauvaa, siinäpä vanhenee hänkin kuten puolisonsa ja puolison sisaret.Birgitta ottaa surutta aurinkoa Mallorcalla, eikä ryppyjään suotta peittele.
Hän olisi kyllä oiva haaste ryppyvoide kauppiaille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kuningattarellakaan mitään taikasauvaa, siinäpä vanhenee hänkin kuten puolisonsa ja puolison sisaret.En ymmärrä miten tämä juttu on kääntynyt vanhuuteen ja painonnousuun. Ihan niinkuin vanhan ja ylipainoisen kuuluisi pukeutua jotenkin typerästi, vanhanaikaisesti ja tyylittömästi. Ei tartte. Ylipainoinen ja vanha on ihan kivan näköinen hänelle sopivissa vaatteissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä miten tämä juttu on kääntynyt vanhuuteen ja painonnousuun. Ihan niinkuin vanhan ja ylipainoisen kuuluisi pukeutua jotenkin typerästi, vanhanaikaisesti ja tyylittömästi. Ei tartte. Ylipainoinen ja vanha on ihan kivan näköinen hänelle sopivissa vaatteissa.
Minä taas en ymmärrä sitä, että siirretään kuva tänne ja sormella osoitetaan ja haukutaan.
Suomen värit. Eikö kukaan huomaa sitä. Jos ne ovat vaikka suomalaisia vaatteita?
Beng
- Anonyymi
Hei, kiinnostaako teitä ihan oikeesti Silvian silavat ja ikääntyminen. Kai jokaisella on oikeus ikääntyä ja vsikks heittää pyyhe kehään. On aika raskas pieti, että pitää olla aina kaunis, upea ja tyylikäs. Pieni myötätunto ihmistä kohtaan olis paikallaan, siis ihan kaikkia ihmisiä kohtaa. Onks pakko olla sitä , mitä oltiin joskus ennen vanhaan. Haaskalinnurko tässä vaan saalistavat, jotta näkisivät itsensä jotenkun vähemmän haaskoina.
- Anonyymi
Kiva katella Silviaa ilman tissiliivejä :-*
- Anonyymi
Kylä hänellä on tissipussit varmasti päällään, mutta valitettavan huonosti valittu. - Nm. Arki- / kotipussit varmaan
- Anonyymi
No onhan se outoa että aina on pukeutunut tyylikkäästi ja sitten yxkax räppää päälleen kietaistun kylpytakin ja isot housut. Ettei olisi sairastunut dementiaan tai masennukseen. Aloittaja on ihan oikeassa, iso on muutos aikaisempaan. Eikä tämä ole mitään arvostelua tai mollaamista, ihmettelyä enemmänkin. Silvian paino on ihan sopiva ikäihmiselle, ei yhtää liikaa. Kaikkea hyvää hänelle.
Yhtä ihmeellistä kuin jos upea tyylimimmimme Lenita pukeutuisi noin.- Anonyymi
Eikö linkissä ollut kyse jostain kotipuutarhajutusta. Hänhän pukeutui vain tilanteeseen sopivasti. Kotipuutarhaan ei pukeuduta juhlamekkoon, jonka alle pannaan korsetti ryhtiä antamaan.
Aika hyvä muutenkin, että tuon tason tyyppi osaa ja pystyy olemaan ihan tavallinen tavallisen aiheen kyseessä ollessa. - Nm. Uskallusta ei puutu
- Anonyymi
Aina ei kuningatar kaan osaa.
- Anonyymi
Ehkä kyse ei ole niinkään osaamisesta kuin siitä, että hänen ikäisensä ihmiset eivät enää niiin paljon perusta siitä, mitä mieltä muut heistä ovat. - Nm. Sisältö on pääasia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814