Asiahan on selvä. Hyvä motiivikin.
Kääkkä rautoihin ja heti!
Joko Paki on tunnustanut Bodomin?
8
110
Vastaukset 8
Niin, eikös Paki ottanut vähän itseensä, kun lomille tullessaan huomasi, että tyttöystävä oli lähtenyt komean Nilsin matkaan. Pakihan kuulemma lähti 2 kaverinsa kanssa etsimään pariskuntaa. Eikös se noin mennyt? Vai?
- Anonyymi
Näki varmaan kun oli hommat käynnissä ja meni hermo..
- Anonyymi
Hessu52 kirjoitti:
Olisko noin?
Jos kihlasormus oli jo hommattuna ja näin sit kävikin et toisen hepun käytössä tavara, nii kyllä siinä rauhallisempikin mies mustasukkaisuuksissaan hermostuu. Nyt meni vaan yli.. Olis aika hyvä motiivi sekä yksinkertainen tapahtumien kulku..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kihlasormus oli jo hommattuna ja näin sit kävikin et toisen hepun käytössä tavara, nii kyllä siinä rauhallisempikin mies mustasukkaisuuksissaan hermostuu. Nyt meni vaan yli.. Olis aika hyvä motiivi sekä yksinkertainen tapahtumien kulku..?
Mitä ihmettä. Tuo Pakihan olisi pitänyt olla ykkösepäilty. Oliko yhtään sen hypnoosikuvan hepun näköinen, vaalea blondi?
- Anonyymi
Hassuhessu psykopekka keskustelee itsensä kanssa, eikä tajua edes että "Paki" on todettu syyttömäksi. Mutta miksi ihmeessä Nisseä ei tuomittu heti tuoreeltaan kavereidensa murhista.
- Anonyymi
Miten on voitu todeta syyttömäksi? Ilmeisesti sai alibin apureiltaan? Niinkö?
Terv. awa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten on voitu todeta syyttömäksi? Ilmeisesti sai alibin apureiltaan? Niinkö?
Terv. awaEi tainnut Nissellä apureita olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053060Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E71953- 42827
- 69766
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi43569Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit50541Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80475Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k25470Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82461