Denver wct-8010

Kyseinen riistakamera tuli ostettua keväällä Tokmannilta 1.5.
Laitoin paristot ja muistikortin ja kiinnitin puuhun niin kuin asiaan kuuluu. Mutta mutta kamera ei ole ottanut kuvia lainkaan. Kolme ehkä tullut 1 valokuva jossa ei näy mitään muuta kuin itse metsää. 2 videota joissa kait kävelen kameralle kun oksien rapina kuuluu ja luukku kääntyy. Ihmetyksen aihe on siis valokuvien ja videoiden puute kun ei ole ottanut lainkaan ja vaihdoin kolmeen eri paikkaan metsässä kameraa, ettei siitä pitäisi olla kiinni etteikö linnut jänikset ole liikkuneet. Nyt tässä otin kameran pois puusta ja toin sisälle ja nyt ei tule kuin logo näyttöön ja sen jälkeen on pimeää. Mitään asennuslevykettä ei tullut ja äkkiseltään googlasin niin ei ole mitään erillisiä asetuksia olemassa joita netistä ladata. Jos joku on taistellut kyseisen asian kanssa niin voisi auttaa. Vai vienkö kameran suoraan takaisin ja otan uuden takuuseen kun ei uuden kameran pitäisi noin äkkiä mennä mykäksi.

7

8272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitä saa mitä tilaa:D Tokmannin laatu on mitä on varsinkin näissä sähköisissä "halpamerkeissä"..

    • Joo tämä oli ensimmäinen riistakamera koskaan ja ajattelin kokeilla jollain edullisella versiolla. Totta kai halvalla ei saa tosiaankaan hyvää. Selvähän se jos viitsis laittaa satoja euroja kameraan niin sais luultavasti priimaa mutten nyt ihan viitsi niin paljon panostaa

      • Anonyymi

        Näissä halvoissa on aina jotain ongelmia koska laatuun tai ohjelmistoon ei olla riittävästi panostettu. Ei siis voi olettaa että kaikki sujuisi ongelmitta ja helposti. Tiedän kokemuksesta on tullut kokeiltua tällaisia kameroita mökkini valvonnassa ja niissä kyllä näkee millä hinnalla saa toimivaa ja käytännöllistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näissä halvoissa on aina jotain ongelmia koska laatuun tai ohjelmistoon ei olla riittävästi panostettu. Ei siis voi olettaa että kaikki sujuisi ongelmitta ja helposti. Tiedän kokemuksesta on tullut kokeiltua tällaisia kameroita mökkini valvonnassa ja niissä kyllä näkee millä hinnalla saa toimivaa ja käytännöllistä.

        Millä hinnalla saisi sellaisen kameran, joka ei innostu ottamaan kuvia heiluvista oksista, mutta kuvaaa auton?

        Tai sellaisen, joka herää kuvaamaan auton äänen perusteella?


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Minulla toimii hyvin ostin ennen joulua 2021 halpa hinta vain 69.90 Tokmanilta vaan täytyy olla tarkka kassalla ostin 2 kpl muistikorttia vaan kassa laskutti 3 kpl. eikä ollut ensimäinen kerta kun tulee ylimääräistä kassalla . tästä lähtien tarkastan aina että on oikein

    • Anonyymi

      Mulla on samanlainen joka toimii erittäin epäluotettavasti. Kuvaaminen vaan loppuu, vaikka kortilla riittää tilaa.

      Ei kannata ostaa Tokmannin rihkamaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe