Astuin lasinpäälle muutama viikko sitten ja siitä lasista jäi pala jalkapohjan sisään. Kipu loppunut jo , mutta voiko tuosta silti olla haittaa?
Olen 15v eli pituuskasvuakin on ja olen miettinyt , että jos joku jalan sisällä oleva luu kasvaa ja osuu siihen siruun ja työntää sen niin , että se puhkaisee jonkin suonen ja aiheuttaa verenvuodon. Voiko olla mahdollista?
Haittaako lasinsiru jalkapohjassa?
4
582
Vastaukset
- Anonyymi
Mikset menny lääkäriin ajoissa? Lasinsiru VOI lähteä liikkeelle verisuonistoss ja VOI päätyä esim. sydämeen. No sit ei tarvi enää ihmetellä pitäskö mennä lekuriin.
- Anonyymi
Voi myös tulehtua.
Moikka!
Sain käsityksen, että vaikka kipua ei ole, asia kuitenkin huolettaa sinua jonkin verran. Hyvä, kun kysyt. Minä kannustaisin, että varaisit ajan (huoltajasi kanssa) terveyskeskukseen ja kysyisit asiaa lääkäriltä. Saisit asiantuntevan arvion siitä, miten asia on, eikä tarvitsisi kantaa huolta asiasta pidempään.
Mukavaa syksyä sinulle!
Terv. Maria, NettiSaapas Helsinki- Anonyymi
Tätä varten maksamme kirkollisveroja, että Nettisaappaan Maria voi antaa tukea haavahoitoon. Hyvä Maria, niin sitä pitää, pysyä vain helpoissa aiheissa äläkä rasita sievää päätäsi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192311
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs561864- 1781523
- 821493
- 231490
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3101443Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti1011071Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä631027Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää341005- 349894