Astuin lasinpäälle muutama viikko sitten ja siitä lasista jäi pala jalkapohjan sisään. Kipu loppunut jo , mutta voiko tuosta silti olla haittaa?
Olen 15v eli pituuskasvuakin on ja olen miettinyt , että jos joku jalan sisällä oleva luu kasvaa ja osuu siihen siruun ja työntää sen niin , että se puhkaisee jonkin suonen ja aiheuttaa verenvuodon. Voiko olla mahdollista?
Haittaako lasinsiru jalkapohjassa?
4
570
Vastaukset
- Anonyymi
Mikset menny lääkäriin ajoissa? Lasinsiru VOI lähteä liikkeelle verisuonistoss ja VOI päätyä esim. sydämeen. No sit ei tarvi enää ihmetellä pitäskö mennä lekuriin.
- Anonyymi
Voi myös tulehtua.
Moikka!
Sain käsityksen, että vaikka kipua ei ole, asia kuitenkin huolettaa sinua jonkin verran. Hyvä, kun kysyt. Minä kannustaisin, että varaisit ajan (huoltajasi kanssa) terveyskeskukseen ja kysyisit asiaa lääkäriltä. Saisit asiantuntevan arvion siitä, miten asia on, eikä tarvitsisi kantaa huolta asiasta pidempään.
Mukavaa syksyä sinulle!
Terv. Maria, NettiSaapas Helsinki- Anonyymi
Tätä varten maksamme kirkollisveroja, että Nettisaappaan Maria voi antaa tukea haavahoitoon. Hyvä Maria, niin sitä pitää, pysyä vain helpoissa aiheissa äläkä rasita sievää päätäsi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224324- 193391
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4022331- 272011
- 341954
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 351704
- 151578
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191337- 121301