Oonko ymmärtäny väärin flirtin

Anonyymi

On ollut yhden ihana naisen kanssa pientä flirttiä ja piitkiä katseita jo pitkään, mut hän onkin tukevasti varattu. Mä oon ihan hämilläni tilanteesta, koska on heränny vahvoja tunteita häntä kohtaan... Onko tää ihan yleistäki antaa ymmärtää ilman sen enempää tarkoitusta vai oonko mä vaan tosikko joka heti flirtistä ja katseista luulee et se tarkoittaa jotain enemmän.. Olo on aika surullinen, en oikein ymmärrä tilannetta, et miks hän vaan jatkaa..

108

1010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki ei myöskään esim. huutele erostaan. Itse olen tilanteessa jossa olen eronnut lopullisesti exästä, mutta asiaa ei ole vielä sen suuremmin kuulutettu. Asumme yhdessä käytännön pakosta, monta vuotta jo mennyt enemmän kaveruuspohjalla.

      Voisin kuvitella, että minua luullaan tukevasti varatuksi, vaikka en ole. Jotkut tietenkin testaavat vain omaa viehätysvoimaa tai etsivät sivusuhdetta. Kannattaa ehkä kysyä suoraan jos homma etenee.

      • Anonyymi

        No eikö sun nimenomaan kannattaisi huudella erosta, jos etsit uutta kumppania.

        Miettikää nyt, eihän kukaan täysjärkinen ala utelemaan aviossa tai avoliitossa olevalta, että ootteko eroamassa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikö sun nimenomaan kannattaisi huudella erosta, jos etsit uutta kumppania.

        Miettikää nyt, eihän kukaan täysjärkinen ala utelemaan aviossa tai avoliitossa olevalta, että ootteko eroamassa...

        Samaa mieltä. Palstalla näyttää olevan varsin erikoisilla ajatuksilla varustettua väkeä, sinkkujen pitäisi jahdata varattuja ja kysellä onko joku kulissiliitossa vai missä mennään, hohhoijaa..


    • Anonyymi

      On yleistä. Kyllä hän tekee selvän aloitteen, jos on tosissaan.

      • Anonyymi

        Tämä. Juttu tulee selkiämään lähitulevaisuudessa. Senkun odotat mitä tuleman pitää.


    • Anonyymi

      Joo mul on käynyt monesti et oon luullut et täs on jotain mut ei. Sit käykin ilmi et seurustelee miehen kanssa.
      Oon tullu käsitykseen et mä en vaa osaa lukee näköjää ihmisiä. 😔
      Ite flirttailen vaan jos oon kiinnostunut siitä naisesta.

      • Anonyymi

        Osaat varmasti lukea, noi heterot vain kiusaa sua, eivät välitä pastaakaan muiden tunteista. Ota kylmä asenne niitä kohtaan.


    • Anonyymi

      On paljon ihmisiä, jotka antavat ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa. Vika ei luonnollisestikaan ole sinussa millään tavalla.

      • Anonyymi

        Niin, uskovaiset on ainakin tällaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, uskovaiset on ainakin tällaisia.

        Mitä uskovaiset tähän kuuluu


    • Anonyymi

      Hän voi olla myös tosissaan kiinnostunut. Oletko itse vapaa? Tunteilleen ei aina voi mitään, ja suhteessa olevakin voi ihastua sekä saada syviä tunteita toista kohtaan. Itse en tahallani flirttaile toiselle tai tahdo saada pahaa mieltä toiselle. Ihastus voi silti paistaa läpi eleistä ja toiminnasta. Ehkä hänkään ei tiedä mitä sinä ajattelet?

      • Anonyymi

        Mikä tämän kaltaisessa tilanteessa on tavoitteena?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tämän kaltaisessa tilanteessa on tavoitteena?

        Minkä kaltaisessa tilanteessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä kaltaisessa tilanteessa?

        Jos toinen tai molemmat on varattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos toinen tai molemmat on varattu?

        Pitääkö aina olla tavoite?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö aina olla tavoite?

        Miksi ryhtyä mihinkään ilman tavoitetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ryhtyä mihinkään ilman tavoitetta?

        Jos kaksi ihmistä pitää toisistaan ja viihtyy toistensa seurassa, eikö se voi olla vain niin, ilman että siitä tehdään tavoitteellista toimintaa, jossa on määritelty päämäärä?
        En mä ainakaan suhtaudu ihmisiin projekteina, tai että kanssakäyminen on on turhaa jos se ei ole tavoitteellista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kaksi ihmistä pitää toisistaan ja viihtyy toistensa seurassa, eikö se voi olla vain niin, ilman että siitä tehdään tavoitteellista toimintaa, jossa on määritelty päämäärä?
        En mä ainakaan suhtaudu ihmisiin projekteina, tai että kanssakäyminen on on turhaa jos se ei ole tavoitteellista.

        Ahaa, voihan sen noinkin nähdä. Miksi täällä sitten kysellään mennen tullen ohjeita lähestymiseen, jos ei tavoitteena olekaan lähestyminen ja ihmissuhde? Ei kai tuollaiseen kuin lasten leikin omaiseen päämäärättömään toimintaan ohjeita tarvita.


    • Anonyymi

      Flirttailu piristää päivää ja nostaa itsetuntoa. Flirttailen ihan huomaamatta, eikä siihen välttämättä liity mitään suuria tavoitteita.

    • Anonyymi

      Olet ymmärtänyt väärin, flirtti ei tarkoita mitään ajanvietettä erikoisempaa. Osallistu siihen niin kauan kuin se itseäsi viihdyttää.

      • Anonyymi

        Ai no kyl mun seurustelusuhteet on lähteneet ihan siitä et osoitan ensin kiinnostukseni flirttaamalla.
        En näe syytä miks jotai randomei pitäis alkais flirttailemaan jos ei oo tarkoituksena halu tutustua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai no kyl mun seurustelusuhteet on lähteneet ihan siitä et osoitan ensin kiinnostukseni flirttaamalla.
        En näe syytä miks jotai randomei pitäis alkais flirttailemaan jos ei oo tarkoituksena halu tutustua.

        Yllä kuvattiin ettei toiminnan tarvitse olla tavoitteellista.


    • Anonyymi

      Olen henkilö, joka ei edes osaa flirtata, silti kuulemma vien kaikki naiset, en kyllä tiedä missä ne naiset on 🤔, täällä ei ole näkynyt 😀. Mutta odottelen 😜. Vähän sivusin aiheesta, mutta flirtti...epäilisin että toiset harrastaa sitä varattuinakin, saadakseen pelata ja huomiota itselleen, mutta kaikki tavallaan 😀.

      • Anonyymi

        Vielä lisään , kyllä flirtin osaan jos haluan ☺, mutta antaisin sen puolisolleni ☺ ❤!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä lisään , kyllä flirtin osaan jos haluan ☺, mutta antaisin sen puolisolleni ☺ ❤!

        Just näin. Meillä on kumppanin kanssa aina pientä ja isompaakin flirttiä meneillään, mun mielestä se on olennainen osa kipinän ylläpitämisessä ja tekee joka päivästä aivan mahtavan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä lisään , kyllä flirtin osaan jos haluan ☺, mutta antaisin sen puolisolleni ☺ ❤!

        Mistä päin olet? ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin. Meillä on kumppanin kanssa aina pientä ja isompaakin flirttiä meneillään, mun mielestä se on olennainen osa kipinän ylläpitämisessä ja tekee joka päivästä aivan mahtavan!

        Täysin samaa mieltä, flirtti kuuluu parisuhteessa arkipäivään. Muuten kanssakäyminen latistuu ja voi jopa johtaa eroon, jos toinen aletaan nähdä kämppäkaverina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä, flirtti kuuluu parisuhteessa arkipäivään. Muuten kanssakäyminen latistuu ja voi jopa johtaa eroon, jos toinen aletaan nähdä kämppäkaverina.

        Samaa mieltä. Voi kunpa sais vielä kokea rakkauden ja hyvän kumppanuuden, jossa on kipinää😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä, flirtti kuuluu parisuhteessa arkipäivään. Muuten kanssakäyminen latistuu ja voi jopa johtaa eroon, jos toinen aletaan nähdä kämppäkaverina.

        Samaa mieltä täälläkin, lässähtää alta aikayksikön jos ei jännitettä pidetä yllä tai jos sitä ei ole alunperin ollutkaan tarpeeksi. On nähty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä täälläkin, lässähtää alta aikayksikön jos ei jännitettä pidetä yllä tai jos sitä ei ole alunperin ollutkaan tarpeeksi. On nähty.

        Mä en edes tiedä osaanko flirtata. En usko. Tai jos osaisinkin niiin en kehtaa. Jotenki aina tulee sellanen tunne et mikä oikeus mul on tän näköisenä alkaa kellekään flirttailemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin olet? ☺️

        Lännessä päin asustelen, suomessa 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en edes tiedä osaanko flirtata. En usko. Tai jos osaisinkin niiin en kehtaa. Jotenki aina tulee sellanen tunne et mikä oikeus mul on tän näköisenä alkaa kellekään flirttailemaan.

        Miksi ei olisi oikeutta flirtata omalle puolisolleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lännessä päin asustelen, suomessa 😀

        Mistäs päin sinä oot ? ☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs päin sinä oot ? ☺

        Satakunnasta 😄
        Oletkos sinä myös täällä? ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs päin sinä oot ? ☺

        Sen takia kyselin kun niin tutun oloinen kirjoitustapa. Vaik tiedän ettet oo se keneksi kuvittelen mut nauratti vaan. 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen takia kyselin kun niin tutun oloinen kirjoitustapa. Vaik tiedän ettet oo se keneksi kuvittelen mut nauratti vaan. 😄

        Miten niin tiedät ? 🤔☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin tiedät ? 🤔☺

        Enhän mä sitä kyl tiedäkkään varmaksi. 😄
        Ei nimesi ala M kirjaimella? ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän mä sitä kyl tiedäkkään varmaksi. 😄
        Ei nimesi ala M kirjaimella? ☺️

        Ei ala 😀. Ei oo nimessä yhtään ämmää, eikä muuten ännäkkään, löytyy ärrää ja joitakin muitakin 😂


    • Anonyymi

      Masentava tilanne, ymmärrän että olet surullinen. Et kai voi muuta kuin ottaa etäisyyttä.

      • Anonyymi

        Masentava aloitus.. miten kaikkien tilanteet voikin olla näin karseita mitä täältä saa lukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Masentava aloitus.. miten kaikkien tilanteet voikin olla näin karseita mitä täältä saa lukea.

        Sama huomio, itsellä on ilmeisesti käynyt tuuri elämässä kun ei ole koskaan tarvinnut joutua näin pashkamaisiin tilanteisiin.

        Tsemppiä ap:lle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Masentava aloitus.. miten kaikkien tilanteet voikin olla näin karseita mitä täältä saa lukea.

        En ole ap mutta kai täällä saa keskustella masentavistakin asioista, ei kaikkien elämä ole ihanaa ja romanttista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Masentava aloitus.. miten kaikkien tilanteet voikin olla näin karseita mitä täältä saa lukea.

        Joo täällä on enimmäkseen negatiivisia aiheita, just näitä onnettomia ihastumisia varattuihin jne. Saisi olla enemmän positiivista, suurimmalla osalla kuitenkin jutut luistaa ihan menestyksekkäästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo täällä on enimmäkseen negatiivisia aiheita, just näitä onnettomia ihastumisia varattuihin jne. Saisi olla enemmän positiivista, suurimmalla osalla kuitenkin jutut luistaa ihan menestyksekkäästi.

        No jos sulla menee loistavasti niin jaa ihmeessä täällä. 👍☺️

        Mut elämään kuuluu myös epävarmuus ja vastoinkäymiset. Kaikilla ei ole ihmistä keille avautua näistä, joten on hyvin ymmärrettävää et täällä joku haluaa purkaa tuntojaan.


    • Anonyymi

      Tollaista tapahtuu. Voit kait jutella hänen kanssaan asian tai ottaa etäisyyttä. Tai pitää flirttiä vaan harmittomana leikkinä.

      • Anonyymi

        Nimenomaan, flirtti on yleensä harmitonta hauskanpitoa. Tietysti siinä voi tapahtua ihastumista siinä missä missä tahansa kanssakäymisessä.


    • Anonyymi

      Puhukaa asia selväksi, kysy mitä hän aikoo tarjota.

      • Anonyymi

        Ei ap voi kysyä varatulta naiselta. Avoimen keskustelun aloittaminen on varatun osapuolen asia ja velvollisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ap voi kysyä varatulta naiselta. Avoimen keskustelun aloittaminen on varatun osapuolen asia ja velvollisuus.

        Olen pahasti samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Mieti mitä varattu nainen voisi sulle ylipäätään antaa, ei käytännössä mitään niistä asioista joita läheisimmästä suhteesta haetaan, jatkuvuus, läsnäolo, jakaminen, turvallisuus ym. Ilman noita suhteella ei tee mitään, siitä on oma vaivansakin verraten sinkkuuteen joten hyötyjen pitäisi olla haittoja suuremmat.

      • Anonyymi

        Tässä on järjen ääni.


    • Anonyymi

      Unohda koko nainen ja etsi joku vapaa.

    • Anonyymi

      Jospa hänen tapansa huomioida kanssaihmiset on katsoa silmiin, hymyillä ja ehkä kehua jotenkin? Kaikkea ei kannata ottaa flirttinä tai ainakaan vakavana sellaisena vaan ihan vaan kivana huomioimisena. Jos asia sinua vaivaa, kannattaa se varmaan ottaa puheeksi kyseisen ihmisen kanssa.

      • Anonyymi

        Juuri näin,👍 kaikki hymyili ei tarkoita flirttiä.. ja puhukaa ihmiset jos ette tiedä mitä toinen tarkoittaa ettei tule niitä väärinkäsityksiä.


    • Anonyymi

      Täällä kirjoitetaan usein samantapaisista tilanteista, joissa flirtin tmv käyttäytymisen takia oletetaan toisella olevan tunteita ja aikomuksia itseä kohtaan. Tosiasiassa mitään ei kannata kuvitella tai olettaa ennenkuin toinen esittää selkeän treffiehdotuksen. Se tulee kohtuullisen ajan kuluttua jos on tullakseen, kukaan vakavissaan oleva ei odota vuosia tai vuottakaan.

      Nämä asiat tiedoksi kokemattomille. Ei naisten keskeisissä suhteissa ole mitään vaikeampaa tai hitaampaa kuin muissakaan suhteissa, jotkut tuntuvat edelleen nykyaikana näin kuvittelevan.

      • Anonyymi

        En mä mitään kuvittele et oliskaan.
        Oma jäätävä epävarmuus estää aloitteeni tekemisen. Lisäksi myös se et käytännössä hän on "tuntematon" eikä tavata missään esim töissä, harrastuksen tai ystävien kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä mitään kuvittele et oliskaan.
        Oma jäätävä epävarmuus estää aloitteeni tekemisen. Lisäksi myös se et käytännössä hän on "tuntematon" eikä tavata missään esim töissä, harrastuksen tai ystävien kautta.

        Jaa aloituksestasi tulee käsitys, että kuvittelisit ja tilanne olisi jatkunut jo pitkäänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa aloituksestasi tulee käsitys, että kuvittelisit ja tilanne olisi jatkunut jo pitkäänkin.

        Ei ollu ap:n vastaus. Mulla tilanne onki jatkunu jo pidempään. Ja mun mielest ei oo ollu kyse siit et olisin jonku tavallisen hymyillyn käsittäny väärin. Ei hän mun mielest muille käyttäydy noin. Tai mist mä sitte sen tiiän. On kyl nyt iso kynnys et alkasin kyselee tarkemmin asiasta kun selvisikin et hän on varattu.
        t. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollu ap:n vastaus. Mulla tilanne onki jatkunu jo pidempään. Ja mun mielest ei oo ollu kyse siit et olisin jonku tavallisen hymyillyn käsittäny väärin. Ei hän mun mielest muille käyttäydy noin. Tai mist mä sitte sen tiiän. On kyl nyt iso kynnys et alkasin kyselee tarkemmin asiasta kun selvisikin et hän on varattu.
        t. Ap

        Älä lähde varatulta kyselemään mitään, puhumattakaan ehdottamaan tapaamista. Se olisi täysin sopimatonta ja varattu tämän käsittää. Joten et voi tehdä muuta kuin odottaa, että hän itse ottaa asian suoraan puheeksi tai muulla tavalla toimii asian selvittämiseksi. Jos tätä ei tapahdu säällisen ajan kuluessa, voit jättää koko asian mielestäsi. Älä jää turhaan vuosiksi pohtimaan ja haikailemaan tyhjän perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä lähde varatulta kyselemään mitään, puhumattakaan ehdottamaan tapaamista. Se olisi täysin sopimatonta ja varattu tämän käsittää. Joten et voi tehdä muuta kuin odottaa, että hän itse ottaa asian suoraan puheeksi tai muulla tavalla toimii asian selvittämiseksi. Jos tätä ei tapahdu säällisen ajan kuluessa, voit jättää koko asian mielestäsi. Älä jää turhaan vuosiksi pohtimaan ja haikailemaan tyhjän perään.

        Tottakai varatulta saa kysyä mitä haluaa ja ehdottaakin jos siltä tuntuu. Varattu osaa kyllä halutessaan vastata ei kiitos, olen varattu tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai varatulta saa kysyä mitä haluaa ja ehdottaakin jos siltä tuntuu. Varattu osaa kyllä halutessaan vastata ei kiitos, olen varattu tms.

        Kai sitä voi tehdä mitä tahansa, jos on moraaliton. Onneksi kaikki eivät ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai varatulta saa kysyä mitä haluaa ja ehdottaakin jos siltä tuntuu. Varattu osaa kyllä halutessaan vastata ei kiitos, olen varattu tms.

        Miksi kukaan kyselisi varatulta?...
        Pallo on ilman muuta hänellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai sitä voi tehdä mitä tahansa, jos on moraaliton. Onneksi kaikki eivät ole.

        No eikö se ole paljon moraalittomampaa jos varattu ehdottelee...?

        Ja parisuhteita päättyy ihan jatkuvasti siitä syystä että toinen rakastuu johonkin toiseen, ja näin se on kautta historian ollut. Lopputuloksen kannalta sinänsä sama kumpi sen aloitteen tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikö se ole paljon moraalittomampaa jos varattu ehdottelee...?

        Ja parisuhteita päättyy ihan jatkuvasti siitä syystä että toinen rakastuu johonkin toiseen, ja näin se on kautta historian ollut. Lopputuloksen kannalta sinänsä sama kumpi sen aloitteen tekee.

        Sulla onkin ihan oma moraalikäsitys... taidat kuulua niihin raukkamaisiin ihmisiin jotka yrittää vierittää aloitteen teon toisen niskoille, koska ei halua ottaa vastuuta omista teoistaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikö se ole paljon moraalittomampaa jos varattu ehdottelee...?

        Ja parisuhteita päättyy ihan jatkuvasti siitä syystä että toinen rakastuu johonkin toiseen, ja näin se on kautta historian ollut. Lopputuloksen kannalta sinänsä sama kumpi sen aloitteen tekee.

        Eiköhän suurimmalla osalla ole periaatteena, että varattuja ei lähestytä. Kuka muutenkaan haluaisi naisen joka yrittää varattuja, ei kuulosta miellyttävältä ihmiseltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla onkin ihan oma moraalikäsitys... taidat kuulua niihin raukkamaisiin ihmisiin jotka yrittää vierittää aloitteen teon toisen niskoille, koska ei halua ottaa vastuuta omista teoistaan..

        Jep ja jälkeenpäin voikin sitten vierittää syyn koko jutusta sen sinkun päälle -en mä muuten olisi tähän ryhtynyt mutta kun sä aloit ehdottelemaan mulle niin ihan vahingossa lähdin mukaan

        Eiköhän kaikki tiedä noi varattujen temput ja osaa varoa niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla onkin ihan oma moraalikäsitys... taidat kuulua niihin raukkamaisiin ihmisiin jotka yrittää vierittää aloitteen teon toisen niskoille, koska ei halua ottaa vastuuta omista teoistaan..

        Eihän aloitteessa ole mitään pahaa... että se pitäisi vierittää kenenkään niskoille. Erikoinen ajatusmaailma sulla kertakaikkiaan. Puhut tuiki tavallisista asioista kovin raskain termein ja ahdistuneesti. Oletko niitä kirkon tyttöjä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän aloitteessa ole mitään pahaa... että se pitäisi vierittää kenenkään niskoille. Erikoinen ajatusmaailma sulla kertakaikkiaan. Puhut tuiki tavallisista asioista kovin raskain termein ja ahdistuneesti. Oletko niitä kirkon tyttöjä?

        Ai sun mielestä pitää olla uskovainen, että on moraalikäsitys ja kunnioittaa muiden liittoja. Taitaa itseäsi ahdistaa kun se sun sinkkusi ei tee aloitetta. Ota ero ennen seuraavaa suhdetta niinkuin muutkin ihmiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep ja jälkeenpäin voikin sitten vierittää syyn koko jutusta sen sinkun päälle -en mä muuten olisi tähän ryhtynyt mutta kun sä aloit ehdottelemaan mulle niin ihan vahingossa lähdin mukaan

        Eiköhän kaikki tiedä noi varattujen temput ja osaa varoa niitä.

        Keltanokat ja nuoret ei tiedä varattujen konsteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sun mielestä pitää olla uskovainen, että on moraalikäsitys ja kunnioittaa muiden liittoja. Taitaa itseäsi ahdistaa kun se sun sinkkusi ei tee aloitetta. Ota ero ennen seuraavaa suhdetta niinkuin muutkin ihmiset.

        Mistä liitosta puhut, omastako? Pelkäät että kumppanisi ihastuu toiseen?
        Relaa vähän, löysää nutturaa ja lue vähän Raamattua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän aloitteessa ole mitään pahaa... että se pitäisi vierittää kenenkään niskoille. Erikoinen ajatusmaailma sulla kertakaikkiaan. Puhut tuiki tavallisista asioista kovin raskain termein ja ahdistuneesti. Oletko niitä kirkon tyttöjä?

        Jännää että jollekin varatuille ehdottelu on tuiki tavallista puuhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä liitosta puhut, omastako? Pelkäät että kumppanisi ihastuu toiseen?
        Relaa vähän, löysää nutturaa ja lue vähän Raamattua.

        En kuulu kirkkoon, mulla on moraali ja omatunto ihan omasta käsin. Sulle ovat näköjään tuntemattomia käsitteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kuulu kirkkoon, mulla on moraali ja omatunto ihan omasta käsin. Sulle ovat näköjään tuntemattomia käsitteitä.

        Okei, sitten olet muuten vaan tuomitseva. Kirkko ottais sut varmaan mielellään vastaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, sitten olet muuten vaan tuomitseva. Kirkko ottais sut varmaan mielellään vastaan!

        Älä jaksa selittää, et osaa muuta kuin pastaa jauhaa. Tämä oli tässä, suhun ei kannata aikaansa tuhlata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän suurimmalla osalla ole periaatteena, että varattuja ei lähestytä. Kuka muutenkaan haluaisi naisen joka yrittää varattuja, ei kuulosta miellyttävältä ihmiseltä.

        Jos varattu flirttailee, niin hän on vapaata riistaa ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos varattu flirttailee, niin hän on vapaata riistaa ;)

        Ketä kiinnostaa varatut kun vapaitakin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa varatut kun vapaitakin on.

        Ainakin ap:ta ja tuskin on ainoa varattuun silmänsä iskenyt.


    • Anonyymi

      Olen varmaan kauhea ihminen, mutta minusta kevyt flirtti voi olla ihan mukavaa toisen huomioimista ja positiivinen juttu. Itse en ota kaikkea niin vakavasti muutenkaan - tietenkin jos itse/toinen tai molemmat ihastuu niin tilanne voi muuttua vakavaksi. En koe olevani pelaaja, mutta en myöskään liian mustasukkainen. Kukaan ei ole väkisin pidettävissä, enkä loukkaantuisi jos tietäisin kumppanin flirttailevan. Epäkohteliasta käytöstä, jos tekisi noin minun seurassani. Muuten en pahastu 😁

      • Anonyymi

        No en mä kyl haluaisi et kumppani flirttaile enkä itsekään.
        En koe sille mitään tarvetta. Ystävällisyys ja hymyily on ihan eri asia. Mut en halua et sitä tehdään flirttailemalla ja tietyllä intensiteetillä.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä ja varmaan yhtä kauhea olen. Huomioin naisia mun lähipiirissä vaikka olen varattu ja joku voi sen ehkä kokea flirttailuksi. Tyttöystäväni on upea ja. ihana, luottaa itseensä ja muhun eikä asia häntä vaivaa. Luonnollisesti mun huomioni on täysin hänessä hänen olessa paikalla.


    • Anonyymi

      Ei täällä voi kukaan tietää ootko ymmärtänyt väärin. Mutta mitä sitten, mitä teet sillä tiedolla, ethän sä voi varattua lähestyä.

    • Anonyymi

      Millaisissa yhteyksissä olette tavanneet? Työkuvioissa vai vapaa-aikana?

    • Anonyymi

      Epäromanttinen koko asetelma.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu, kyllä jokainen ansaitsee olla rakastettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu, kyllä jokainen ansaitsee olla rakastettu.

        Viaton flirtti ei sisällä romantiikkaa tai rakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viaton flirtti ei sisällä romantiikkaa tai rakkautta.

        Mitä sitä sitten täällä jauhetaan. Täysin turhanpäiväinen asia.


    • Anonyymi

      Yhteenvetona: Älkää kiinnittäkö huomiota kenenkään flirttiin.

    • Anonyymi

      Kevyt flirttailu on jokaisen naisen unelma. Älkää nyt hyvät naiset tuosta ottako nokkiinne, jos ei nainen ole aivan pystyyn kuollut, niin he nauttivat varmasti huomiosta. Itse koen aivan äärettömän kiihottavana, kun nainen tulee ehdottamaan ja sanoo rehellisesti minulle, että nyt hän haluaa. Sitä ei voi verratakaan siihen, kun oma ehdotus menee läpi silleen, ettei voi olla aivan varma siitä, tekeekö toisen mieli nyt aivan oikeasti vai voisiko olla kyseessä vain sosiaalisen hyväksynnän etsimisestä.

      Yx vaan Ihmettelevä

      • Anonyymi

        Kevyt flirttailu ja suora ehdottelu ovat kaksi täysin eri asiaa.

        t. Vilkkusilmä harharetkillä


    • Anonyymi

      Ei kai pienestä flirtistä kannata heti alkaa häitä suunnittelemaan? En sillä sano että kokemusta olisi, luulisin että on yleistä. Siinä vaiheessa kun ollaan tosissaan liikkeellä pyydetään treffeille, eikö vain?

      • Anonyymi

        No mä ainakin flirttailen vaan jos oon jostain kiinnostunut.
        Muita kohtaan oon sit vaan ystävällinen ja hymyilen.
        Mut se flirtti on erilaista katsomista... 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä ainakin flirttailen vaan jos oon jostain kiinnostunut.
        Muita kohtaan oon sit vaan ystävällinen ja hymyilen.
        Mut se flirtti on erilaista katsomista... 🥰

        Tuleeko sun silmistä sydämiä vai...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleeko sun silmistä sydämiä vai...

        Ainakin on ihan ok toiminut. 😄


    • Anonyymi

      No mitä ap aikoo tehdä?

      • Anonyymi

        No eikai tässä mitään muuta voi tehdä ku ottaa se sit kevyenä flirttinä. En enää sit kuvittele et ois mitään vakavampaa kyseessä. /ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikai tässä mitään muuta voi tehdä ku ottaa se sit kevyenä flirttinä. En enää sit kuvittele et ois mitään vakavampaa kyseessä. /ap

        Hittoako täällä kukaan mitään tietää, sano tälle naiselle että olet huomannut hänen katselevan pitkään. Ihan noin vain toteat. Kyllä alkaa selkiämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikai tässä mitään muuta voi tehdä ku ottaa se sit kevyenä flirttinä. En enää sit kuvittele et ois mitään vakavampaa kyseessä. /ap

        Onko tämä se kadulla kohdattu nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikai tässä mitään muuta voi tehdä ku ottaa se sit kevyenä flirttinä. En enää sit kuvittele et ois mitään vakavampaa kyseessä. /ap

        Onko muuta kuin pitkiä katseita?

        Ehkä hän jättää sen tuolle asteelle kun on varattu mutta nauttii katseiden vaihdosta kanssasi. Eikä siinä mitään väärää ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hittoako täällä kukaan mitään tietää, sano tälle naiselle että olet huomannut hänen katselevan pitkään. Ihan noin vain toteat. Kyllä alkaa selkiämään.

        Kuinkahan moni on käyttänyt tota taktiikkaa? Toimiiko? Miten eteni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikai tässä mitään muuta voi tehdä ku ottaa se sit kevyenä flirttinä. En enää sit kuvittele et ois mitään vakavampaa kyseessä. /ap

        Kerron varman keinon, miten saat tietää onko hän kiinnostunut tosissaan sanomatta itse mitään. Ikivanha keino mutta kukaan ei näköjään ole paljastanut.

        Odota tilaisuutta milloin voitte olla kahdestaan keskeyttämättä jonkin aikaa tai järjestä sopiva tilanne. Pitää olla paikka jossa kukaan ei ole näkemässä. Mene hänen lähelleen olemaan jollakin luontevalla tavalla, tarpeeksi lähelle mutta ei ihan viereen. Parasta on jos istutte, koska on hankala seisoa riittävän kauan paikallaan luontevasti. Pysy siinä paikallasi ja katso häntä silmiin katseella, joka sanoo "haluan että lähestyt ja odotan tässä sitä". Pidä olemuksesi rentona ja voit samalla puhua mitä tahansa tilanteeseen sopivaa, aiheella ei ole väliä koska puhe on vain näennäistä. Katso koko ajan silmiin ja pysy siinä kunnes hän lähestyy jollain tavalla fyysisesti, se tulee tapahtumaan jos hän on tosissaan kiinnostunut. Älä lähde pois tai riko tilannetta muuten ennen kuin hän ehtii tajuta mitä tarkoitat ja päättää toimia. Voi mennä 10-20 minuuttia, jos siihen mennessä ei ole tapahtunut mitään hän ei haluakaan mitään ja voit jättää asian siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerron varman keinon, miten saat tietää onko hän kiinnostunut tosissaan sanomatta itse mitään. Ikivanha keino mutta kukaan ei näköjään ole paljastanut.

        Odota tilaisuutta milloin voitte olla kahdestaan keskeyttämättä jonkin aikaa tai järjestä sopiva tilanne. Pitää olla paikka jossa kukaan ei ole näkemässä. Mene hänen lähelleen olemaan jollakin luontevalla tavalla, tarpeeksi lähelle mutta ei ihan viereen. Parasta on jos istutte, koska on hankala seisoa riittävän kauan paikallaan luontevasti. Pysy siinä paikallasi ja katso häntä silmiin katseella, joka sanoo "haluan että lähestyt ja odotan tässä sitä". Pidä olemuksesi rentona ja voit samalla puhua mitä tahansa tilanteeseen sopivaa, aiheella ei ole väliä koska puhe on vain näennäistä. Katso koko ajan silmiin ja pysy siinä kunnes hän lähestyy jollain tavalla fyysisesti, se tulee tapahtumaan jos hän on tosissaan kiinnostunut. Älä lähde pois tai riko tilannetta muuten ennen kuin hän ehtii tajuta mitä tarkoitat ja päättää toimia. Voi mennä 10-20 minuuttia, jos siihen mennessä ei ole tapahtunut mitään hän ei haluakaan mitään ja voit jättää asian siihen.

        Mut entäs jos toinen on oikeasti kiinnostunut mut on niin ujo et ei pysty tekemään ensimmäisenä aloitetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut entäs jos toinen on oikeasti kiinnostunut mut on niin ujo et ei pysty tekemään ensimmäisenä aloitetta?

        Jos joku kehtaa flirttailla aktiivisesti ja pitkän aikaa siinä mitassa, että toiselle herää voimakkaita tunteita kuten ap:lle, tuskin hän voi olla liian ujo tekemään fyysistä aloitetta. Mielestäni ap:n kannattaa käyttää yllä kerrottua yleensä aina toimivaa keinoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku kehtaa flirttailla aktiivisesti ja pitkän aikaa siinä mitassa, että toiselle herää voimakkaita tunteita kuten ap:lle, tuskin hän voi olla liian ujo tekemään fyysistä aloitetta. Mielestäni ap:n kannattaa käyttää yllä kerrottua yleensä aina toimivaa keinoa.

        Samaa mieltä tästä ja kyllä moni voi kehdata tehdä aloitteen fyysiseen melkeimpä paremmin kun puhumalla kysymisen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerron varman keinon, miten saat tietää onko hän kiinnostunut tosissaan sanomatta itse mitään. Ikivanha keino mutta kukaan ei näköjään ole paljastanut.

        Odota tilaisuutta milloin voitte olla kahdestaan keskeyttämättä jonkin aikaa tai järjestä sopiva tilanne. Pitää olla paikka jossa kukaan ei ole näkemässä. Mene hänen lähelleen olemaan jollakin luontevalla tavalla, tarpeeksi lähelle mutta ei ihan viereen. Parasta on jos istutte, koska on hankala seisoa riittävän kauan paikallaan luontevasti. Pysy siinä paikallasi ja katso häntä silmiin katseella, joka sanoo "haluan että lähestyt ja odotan tässä sitä". Pidä olemuksesi rentona ja voit samalla puhua mitä tahansa tilanteeseen sopivaa, aiheella ei ole väliä koska puhe on vain näennäistä. Katso koko ajan silmiin ja pysy siinä kunnes hän lähestyy jollain tavalla fyysisesti, se tulee tapahtumaan jos hän on tosissaan kiinnostunut. Älä lähde pois tai riko tilannetta muuten ennen kuin hän ehtii tajuta mitä tarkoitat ja päättää toimia. Voi mennä 10-20 minuuttia, jos siihen mennessä ei ole tapahtunut mitään hän ei haluakaan mitään ja voit jättää asian siihen.

        Luin hyvin kiinnostuneena, että mikä voi olla ihan varma keino... ja sitten tajusin, että tuota ollaan käytetty minuun! Eräs nainen tuli tosiaan niiiiiin lähelle seisomaan, etten oikein edes päässyt siitä mihinkään ja jopa minä tajusin, että tässä nyt odotetaan multa jotain. :D
        Liputtaisin siis tämän puolesta. En tiedä osaanko itse lähestyä noin, mutta toimi se sillä kertaa.


      • vaskitsa_ kirjoitti:

        Luin hyvin kiinnostuneena, että mikä voi olla ihan varma keino... ja sitten tajusin, että tuota ollaan käytetty minuun! Eräs nainen tuli tosiaan niiiiiin lähelle seisomaan, etten oikein edes päässyt siitä mihinkään ja jopa minä tajusin, että tässä nyt odotetaan multa jotain. :D
        Liputtaisin siis tämän puolesta. En tiedä osaanko itse lähestyä noin, mutta toimi se sillä kertaa.

        Siis toimi niin, että tajusin homman nimen. Muuten jäi kyllä ihan kaveriasteelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku kehtaa flirttailla aktiivisesti ja pitkän aikaa siinä mitassa, että toiselle herää voimakkaita tunteita kuten ap:lle, tuskin hän voi olla liian ujo tekemään fyysistä aloitetta. Mielestäni ap:n kannattaa käyttää yllä kerrottua yleensä aina toimivaa keinoa.

        Olen pahasti samaa mieltä. Lisäksi tuossa toinen osapuoli auttaa asiaa alkuun. Myönnän itsekin toimineeni samantapaisesti ja viesti meni kiitettävästi perille...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerron varman keinon, miten saat tietää onko hän kiinnostunut tosissaan sanomatta itse mitään. Ikivanha keino mutta kukaan ei näköjään ole paljastanut.

        Odota tilaisuutta milloin voitte olla kahdestaan keskeyttämättä jonkin aikaa tai järjestä sopiva tilanne. Pitää olla paikka jossa kukaan ei ole näkemässä. Mene hänen lähelleen olemaan jollakin luontevalla tavalla, tarpeeksi lähelle mutta ei ihan viereen. Parasta on jos istutte, koska on hankala seisoa riittävän kauan paikallaan luontevasti. Pysy siinä paikallasi ja katso häntä silmiin katseella, joka sanoo "haluan että lähestyt ja odotan tässä sitä". Pidä olemuksesi rentona ja voit samalla puhua mitä tahansa tilanteeseen sopivaa, aiheella ei ole väliä koska puhe on vain näennäistä. Katso koko ajan silmiin ja pysy siinä kunnes hän lähestyy jollain tavalla fyysisesti, se tulee tapahtumaan jos hän on tosissaan kiinnostunut. Älä lähde pois tai riko tilannetta muuten ennen kuin hän ehtii tajuta mitä tarkoitat ja päättää toimia. Voi mennä 10-20 minuuttia, jos siihen mennessä ei ole tapahtunut mitään hän ei haluakaan mitään ja voit jättää asian siihen.

        Niin ja pitää olla oikeasti kahden. Mulla jää tekemättä, jos paikalla tai kuuloetäisyydellä on muita..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja pitää olla oikeasti kahden. Mulla jää tekemättä, jos paikalla tai kuuloetäisyydellä on muita..

        Lisäisin vielä tohon, että jos varattu yrittää tolla konstilla mun lähestymistä niin ei toimi. Odotan aina varatulta aloitetta..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      455
      3313
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      426
      3056
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      127
      2839
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2192
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2030
    6. 177
      1399
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1347
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1226
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      80
      1199
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1040
    Aihe