Internetyhteysongelma

Anonyymi

Hei kysyisin sellaistan asiaa, että miksiköhän minun netti ei suostu toimimaan tuolla ethernet -kaapelilla suoraan, vaan tuo kaapeli tarvitsee tuollaisen usb-kaapelin jolla työnnän sen usb reikään. Vain siten suostuu toimimaan tuo netti. Jos laitan nettikaapelin suoraan ethernet reikään koneeseen, se toimii kyllä jonkun aikaan jonka jälkeen katkeaa.

21

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Millainen netti sinulla on? Mikä laite tuo on johon laitat joko ethernet tai USB -kaapelin?

    • Anonyymi

      Ei toiminut eilen eikä tänään mutta nyt alkoi toimimaan. Myöskin ehterkaapeli koneen sisässä.

    • Anonyymi

      Onko ukkosta ilmassa?

    • Anonyymi

      Täällä on joku muu kommntoinut. Niin minä olen aloittaja. Tämä on DNA:n Welho. Talonetti.

    • Anonyymi

      Vääränalienn kuva... sorry

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      eihän se sinänsä haittaa vaikka teen noin, mutta ihmettlen sitä miksi ei toimi siten että netti toimisi suoraan ethernet kaapelin avulla. vaan tarvitsee tuon adapterin avuksi.

    • Yksi mahdollisuus voisi olla että ethernet-portti on viallinen?

      • Anonyymi

        auttaisikohan siihen siis uuden modeemin hankinta. Tietty voin hankkia kyllä sellaisen usb-hubin. Mutta kyllä sen kuuluisi toimia ihan suoraan ethernet-kaapelilla netin. Kun tietokoneeseen sellainen paikka on laitettu sitä kaapelia varten...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        auttaisikohan siihen siis uuden modeemin hankinta. Tietty voin hankkia kyllä sellaisen usb-hubin. Mutta kyllä sen kuuluisi toimia ihan suoraan ethernet-kaapelilla netin. Kun tietokoneeseen sellainen paikka on laitettu sitä kaapelia varten...

        Niin siksi tuollaisen Hubin kun nyt ei ole sitten tulostimelle usb-reikää kun tuo adapteri pitää tukkia sen usb paikkaan.


      • Anonyymi

        Onko siiänä netti auki?


    • Anonyymi

      Sehän riippuu siitä mihin sen toisen pään työntää

    • Anonyymi

      Mistä tuo liitäntälaite on tullut sinulle?

      • Anonyymi

        Ei voi vastata, liian paljastava tietoa, arvuuttelu menee piloille.


    • Anonyymi

      Oletko katsonut, ettei asetuksissa ole mitään ethernetin sulkua? Eth/USB.
      Ethernethän toimii yleensä suoraan, USB vaatii usein temppuilua.

    • Anonyymi

      Niin sen pitäisikin siksi se ihmetyttää kun minä tarvin tuon adapterin tuohon... Toimii sillä kaapelillakin suoraan jonkin aikaa kunnes katkaisee yhteyden... Outoa on...

    • Anonyymi

      Nyt tämä näköjään taas toimii tuolla ethernet-kaapelilla suoraan... Siis että ei ttarvi tuota usb-adapteria väliin... Mutta niin se on ennenkin tehnyt. Päivän toiminut ja sitten ei taas toimi... saa nähdä mitä asialle pitäis tehdä...

    • Anonyymi

      siis jos tekee taas saman tempun että lakkaa toimimasta. on kyllä tuulella käyvä nettiyhteys vai moodemissako vika.. no ei kai se siinä voi olla vika.. en kyllä enää ymmärrä yhtään.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe