Koneessani on Windows ja mukana tuli 3 kuukautta F-Secure Safe -virustorjuntaa jossa lukee että sen saa jaettua kolmelle eri laitteelle.
Koneessani on nyt on myös Linux Ubuntu, ja kirjautuessani sieltä käsin selaimella F-Secureen sieltä voi valita Desktop tai Add device. Jos valitsen Desktopin niin avautuva ikkuna sanoo "This device is protected", mutta Firefox-selaimen ulkopuolella Ubuntun valikoissa missään ei ole F-Securen olemassaolosta, asennuksesta tai toimimisesta merkkiäkään että onko virustoiminta siellä tai onko se päällä vai ei.
Se toinen valinnainen vaihtoehto Add device kysyy haluanko lisätä tietoturvaan tämän laitteen, ja se antaa vaihtoehdoiksi sitten Windows, Mac, Android, tai iPhone/iPad.
Mitäs tuossa oikein kuuluu valita, ja toimiiko F-Secure Safe ylipäätään Linuxissa?
Olen ennen käyttänyt Linuxia ilman virustorjuntaa mutta kun nyt se olisi käytettävissä niin käyttäisin sitä.
Tietoturvaohjelmani?
Anonyymi
4
140
Vastaukset
- Anonyymi
Poista F-secure. Sillä ei tee yhtään mitään..
Ei näytä toimivan Linux:ssa (paitsi Android).
https://community.f-secure.com/safe-fi/kb/articles/5263-miten-f-secure-safe-toiminnot-vaihtelevat-ympaeristoekohtaisesti- Anonyymi
F-secure näköjään velottaa ohjelmistaan vaikka ne ei edes toimi linuksissa. Kolmelle koneelle jaettuna maksat kolminkertaisen hinnankin! Mieti vähän mihin halpaan olet mennyt!
- Anonyymi
Hinta on sama, asennat sen sitten kolmelle laitteelle tai vain yhdelle laitteelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492