Koneessani on Windows ja mukana tuli 3 kuukautta F-Secure Safe -virustorjuntaa jossa lukee että sen saa jaettua kolmelle eri laitteelle.
Koneessani on nyt on myös Linux Ubuntu, ja kirjautuessani sieltä käsin selaimella F-Secureen sieltä voi valita Desktop tai Add device. Jos valitsen Desktopin niin avautuva ikkuna sanoo "This device is protected", mutta Firefox-selaimen ulkopuolella Ubuntun valikoissa missään ei ole F-Securen olemassaolosta, asennuksesta tai toimimisesta merkkiäkään että onko virustoiminta siellä tai onko se päällä vai ei.
Se toinen valinnainen vaihtoehto Add device kysyy haluanko lisätä tietoturvaan tämän laitteen, ja se antaa vaihtoehdoiksi sitten Windows, Mac, Android, tai iPhone/iPad.
Mitäs tuossa oikein kuuluu valita, ja toimiiko F-Secure Safe ylipäätään Linuxissa?
Olen ennen käyttänyt Linuxia ilman virustorjuntaa mutta kun nyt se olisi käytettävissä niin käyttäisin sitä.
Tietoturvaohjelmani?
Anonyymi
4
60
Vastaukset
- Anonyymi
Poista F-secure. Sillä ei tee yhtään mitään..
Ei näytä toimivan Linux:ssa (paitsi Android).
https://community.f-secure.com/safe-fi/kb/articles/5263-miten-f-secure-safe-toiminnot-vaihtelevat-ympaeristoekohtaisesti- Anonyymi
F-secure näköjään velottaa ohjelmistaan vaikka ne ei edes toimi linuksissa. Kolmelle koneelle jaettuna maksat kolminkertaisen hinnankin! Mieti vähän mihin halpaan olet mennyt!
- Anonyymi
Hinta on sama, asennat sen sitten kolmelle laitteelle tai vain yhdelle laitteelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1672069- 1211921
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561596Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791482- 1611409
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771395- 521238
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761193- 591178
- 1191075