Varttuneemmat naiset, keski-ikäiset, miten olette löytäneet turvallisen ja luotettavan kumppanin

Anonyymi

Millä keinoin olette tutustuneet hyvään ja rauhalliseen kumppaniin, joka elää säännöllisesti, johon voi luottaa ja on luonteeltaan lempeä?

Onko enää näin myöhäisemmällä iällä mahdollistakaan saada turvallista ja pysyvää suhdetta vai meneekö aina riitoihin, huutamiseen ja epäsäännölliseen elämään, pettämiseen, vaatimuksiin ja muuhun?

25

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kai se ikää katso että meneekö riitelyksi, pettämiseksi yms? Ihan tuuri peliä on, millaisia ihmisiä kohtaa, ja itsestäsi kiinni kenen kanssa suhteeseen ryhdyt.
      Varmasti on mahdollista löytää hyvä kumppani mutta ei itsestään selvää.

      • Anonyymi

        Tuuripeliä sitähän tämä on. Alussa voi näyttää ihan toiselta ja myöhemmin alkaa paljastua ikäviä piirteitä, on raivokohtausta ja tylyyttä, mennään omia menoja vaikka olisi mitä sovittu. Vaaditaan mahdottomia. Hyvä ulkopuolisen sanoa että itsestä kiinni, kuka sen osaa siinä heti arvioida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuuripeliä sitähän tämä on. Alussa voi näyttää ihan toiselta ja myöhemmin alkaa paljastua ikäviä piirteitä, on raivokohtausta ja tylyyttä, mennään omia menoja vaikka olisi mitä sovittu. Vaaditaan mahdottomia. Hyvä ulkopuolisen sanoa että itsestä kiinni, kuka sen osaa siinä heti arvioida.

        Mitä ne mahdottomat vaatimukset olivat? En halua kyseenalaistaa, kysyn vain kun itsekin mietin kelpaanko kellenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ne mahdottomat vaatimukset olivat? En halua kyseenalaistaa, kysyn vain kun itsekin mietin kelpaanko kellenkään.

        En halua tässä julkisesti alkaa niitä puimaan. Jos ei riitä kun parhaansa tekee, mitä siinä muuta voi enää.


    • Anonyymi

      Kaikki on mahdollista

      • Anonyymi

        Tuon kun jaksaisi uskoa vielä, järki sanoo että noinhan se on.


    • Tähän minäkin haluan vastauksen! :)
      Onneksi ystävissäni on naisia, jotka ovat löytäneet omansa ihan vielä viime vuosina, monien mutkien jälkeen. He luovat esimerkillään toivoa.
      Tosin kaipaisin myös intohimoa, joka ei ainakaan kokonaan laimene pidemmän päälle, mutta nykyään olen jopa valmis tinkimään siitä. Kunhan olisi luottamusta, läheisyyttä ja yhteenkuuluvuuden tunnetta, joka kestää.

      • Anonyymi

        Lohdullista kuulla että noinkin voi mennä. Mistä kautta ystäväsi kumppaninsa löysivät?

        Intohimosta joutuu tinkimään, eikä se tärkeää pitkässä juoksussa olekaan. Luottamus, turvallisuus ja rauhallinen, lempeä luonne, näistä syntyy läheisyys ja ainekset vakaaseen elämään. Harvoilleko tarjolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lohdullista kuulla että noinkin voi mennä. Mistä kautta ystäväsi kumppaninsa löysivät?

        Intohimosta joutuu tinkimään, eikä se tärkeää pitkässä juoksussa olekaan. Luottamus, turvallisuus ja rauhallinen, lempeä luonne, näistä syntyy läheisyys ja ainekset vakaaseen elämään. Harvoilleko tarjolla?

        Onhan sullakin vaatimuksia luonteesta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sullakin vaatimuksia luonteesta..

        Jos toivoo rauhallista ja lempeää luonnetta onko se vaatimus? Sen enempää ei vaatimuksia olekaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lohdullista kuulla että noinkin voi mennä. Mistä kautta ystäväsi kumppaninsa löysivät?

        Intohimosta joutuu tinkimään, eikä se tärkeää pitkässä juoksussa olekaan. Luottamus, turvallisuus ja rauhallinen, lempeä luonne, näistä syntyy läheisyys ja ainekset vakaaseen elämään. Harvoilleko tarjolla?

        Facebookin seuranhakuryhmästä ja Tinderistä ovat tainneet löytää.


    • Anonyymi

      Minkä ikäinen olet?

      • Anonyymi

        Voi kai sen tähän laittaa, 50 .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kai sen tähän laittaa, 50 .

        Luulin vanhemmaksi kun otsikossa puhutaan varttuneista, mieltää että yli 60.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin vanhemmaksi kun otsikossa puhutaan varttuneista, mieltää että yli 60.

        Eikö keski-ikä ole 40-65? Yritin tavoittaa aloituksella laajemmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö keski-ikä ole 40-65? Yritin tavoittaa aloituksella laajemmin.

        Itsekin oletin tämän tarkoittavan 40 ja plus. Sama kai se. :)


    • Anonyymi

      Vaikea sanoa mistä löytää. Itse ajattelen että löytää ihan elävästä elämästä, jos löytää. En harrasta nettideittailua tms.

      • Anonyymi

        Nettideittailu on tosiaan ajan hukkaa tällä ikää. Livenä on kohdattava, mutta missä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nettideittailu on tosiaan ajan hukkaa tällä ikää. Livenä on kohdattava, mutta missä?

        Näin juuri myöhäisheränneenä koen korona-ajan seuraukset hankalina. Miten viestittää kiinnostusta maskien ja aurinko- ja silmälasien takaa? Entä lähestyminen välimatkan ja karanteenien yms altistuksien välttelyn maailmassa? Nettisovellukset ovat minulle uusia kuten kaikki tämä säätö oman ja muiden erilaisten avoimuuksien ja mahdollisten kaksoiselämien kanssa. Tuntuu kokoajan hankalammalta peliltä merisodan maailmassa... Tuntuu että aikuisemmalla sukupolvella toimintatatavat ovat kaikkea muuta kuin avointa sateenkaarielämää... Sohaisenko ampiaispesää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri myöhäisheränneenä koen korona-ajan seuraukset hankalina. Miten viestittää kiinnostusta maskien ja aurinko- ja silmälasien takaa? Entä lähestyminen välimatkan ja karanteenien yms altistuksien välttelyn maailmassa? Nettisovellukset ovat minulle uusia kuten kaikki tämä säätö oman ja muiden erilaisten avoimuuksien ja mahdollisten kaksoiselämien kanssa. Tuntuu kokoajan hankalammalta peliltä merisodan maailmassa... Tuntuu että aikuisemmalla sukupolvella toimintatatavat ovat kaikkea muuta kuin avointa sateenkaarielämää... Sohaisenko ampiaispesää?

        Eipä nyt voi oikein viestittää, hankala viritellä uusia suhteita. Allekirjoitan ettei nettitreffit ole paras vaihtoehto aikuisemmalle, monella ei ole profiilia missään. Avoimuudessa suuret erot, pk-seudulla monet avoimesti mutta ei kaikki.


    • Anonyymi

      Minkälainen on ap:n tai muidenkin mielestä turvallinen nainen? Mainitaan palstalla vähän väliä.

      • Luotettava (ei petä, pitää sovitut asiat tai osaa fiksusti neuvotella esim. sovituista menoista, jos tilanne muuttuu), keskustelutaitoinen, empaattinen, hyväksyvä ja kiltti puheissaan. Ei tahallaan vahingoita sanoin tai teoin ja jos jokin menee yli, osaa pyytää samantien anteeksi.
        En väitä, että olisi helppoa, mutta tällaista sanoisin turvalliseksi kumppaniksi.


      • Anonyymi
        vaskitsa_ kirjoitti:

        Luotettava (ei petä, pitää sovitut asiat tai osaa fiksusti neuvotella esim. sovituista menoista, jos tilanne muuttuu), keskustelutaitoinen, empaattinen, hyväksyvä ja kiltti puheissaan. Ei tahallaan vahingoita sanoin tai teoin ja jos jokin menee yli, osaa pyytää samantien anteeksi.
        En väitä, että olisi helppoa, mutta tällaista sanoisin turvalliseksi kumppaniksi.

        Hyvin kiteytetty, näen asian aivan samoin.


    • Anonyymi

      Samaa olen mietiskellyt. Vaikka miksei voisi löytää olenhan itsekkin sellainen. Treffisovelluksissa en ole ja menoihin ei ole tullut viimeaikoina osallistuttua. Kiinnostavia naisia oon kohdannut, mutta en osaa tehdä aloitteita työssä, harrastuksissa jne. Homobaarissa osaisin tehdä aloitteen, mutta en niissä ole käynyt aikoihin. Toivotonta? No ainakin flirttiä oon saanut osakseni..

    • Anonyymi

      Täältä löysin, 30 iässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe