Tein eilen Compaqin järjestelmän uudelleen asennuksen,ilman että tiedot häviää,toiminnon.
Mulla oli ennen sitä c-asemalla n. 10G vapaata tilaa.
Nyt on n.500Mt.
Mistähän se haukkasi noin ison palan muistia.
system32 Windows kansiossa on tavaraa 5,5G olisiko tässä.
Easy cleaner löysi semmoisen default user kansion
mikä oli kooltaan saman kokoinen kuin omistaja kansio.
Mutta tota default kansiota ei löydy sitten muualta.
Muistit hukassa
6
387
Vastaukset
- system32
kansio kuuluisi olla noin iso. Siellä on kyllä joitakin turhia tiedostoja.
Oletko yrittänyt tehdä vielä sen järjestelmän uudelleen asennuksen uudestaan? Jos sitten auttais.
Kun noita tiedostoja ei uskalla poistaa tuolta kansiosta itse, ettei vaan poista vääriä tiedostoja muuten saattaa windows seota.- Loppi
Joo tuolta löytyi tälläinen:
System32> config> systemprofile> työpöytä.
Ja työpöydällä on kokoa n.4G voikohan sen poistaa,vai
häviääkö tiedot tuolta documents and settings>omistaja>työpöytä.
Joka on saman kokoinen kuin tuo litania tossa edellä. - Loppi
Loppi kirjoitti:
Joo tuolta löytyi tälläinen:
System32> config> systemprofile> työpöytä.
Ja työpöydällä on kokoa n.4G voikohan sen poistaa,vai
häviääkö tiedot tuolta documents and settings>omistaja>työpöytä.
Joka on saman kokoinen kuin tuo litania tossa edellä.Ja nyt löysin sen default user kansion,oli piilokansiona.
Ja siellä on tuo työpöytä myös ja siinäkin on kokoa tuo n. 4G
eli voiko nuo molemmat työpöydät poistaa turvallisesti.
Näköjään tuli kahteen kertaan.
Tv: Loppi Loppi kirjoitti:
Ja nyt löysin sen default user kansion,oli piilokansiona.
Ja siellä on tuo työpöytä myös ja siinäkin on kokoa tuo n. 4G
eli voiko nuo molemmat työpöydät poistaa turvallisesti.
Näköjään tuli kahteen kertaan.
Tv: Loppiei se anna sitä käytössä olevaa edes poistaa ilmoittaa tiedostoa ei voi poistaa on sovelluksen käytössä...
JuudasPastori kirjoitti:
ei se anna sitä käytössä olevaa edes poistaa ilmoittaa tiedostoa ei voi poistaa on sovelluksen käytössä...
jippo on tarkistaa koska tiedostot luotu uudemmat tuskin ovat ne jotka sinulla defaulttina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483