Ärsyttää todella tuo systeemi, että firmat ottavat töihin kaikenmaailman harjoittelijoita ja tukityöläisiä, kohta ei saa enää ainakaan helposti
töitä mistä saisi ihan kunnollista palkkaa tehdystä työstä. Näin ainakin kokemuksieni mukaan kunnallisissa työpaikoissa. Kommentteja?
ilmaisten työntekijöiden palkaaminen turhauttaa
5
1377
Vastaukset
- koulutusta
Koulutettu väki työttömänä ja väkeä palkattu harjoittelurahalla, yhdistelmätuella osa-aikaisena sosiaalipuolen töissä ainakin Lieksan kaupungissa ja kuntayhtymällä. Hoidon taso kärsii vanhuksista vammaisiin. Kenen vastuu jos jotain sattuu? Omaiset kysykää koulutetun väen perään. Hoitopaikat maksavat, perätkää laatua myös henkilökunnan osaamisessa.
- 1234567
Ideana toi systeemi hyvä, mutta mahdollistaa väärinkäytöksen, kierrätetään tukityöläisiä jne... jolloin saa halpaa työvoimaa.
Mielestäni olisi kenties parempa, kun harjoittelu aika loppuu, niin työntekijä palkattas, ellei palkata niin sama firma ei saisi vaikkapa vuoteen ottaa uutta harjoittelijaa.
Tämä aihe tosin taitaa olla hieman väärällä alueella, mutta liittyyhän tämä tavallaan valokuvaamiseenkin- on yleistä
Olin Oulun kaupungilla töissä työllistämis tuella puoli vuotta. Sain tietää , että kaupungilla on yli tuhat samanlaista työpaikkaa.Tätäkin paikkaa missä minä olin on pyöritetty yli 8 vuotta työllistämistuki rahoilla.??? Onkohan valtion varojen hyväksikäyttöä??? Toisesta suupielestä kaupunginjohtaja kyselee , että mihin sijoittaisi ylijäämä varoja. En oikein ymmärrä tätä touhua.Olis ihan kiva saada vakituinen työpaikka . Mutta kun ei ole rahaa palkata . Otetaan uusi ihminen työllistämistuella.Näin se tulee ilmeisesti jatkumaan .
Ihan asiallista keskustelua, mutta en kyllä millään ilveellä saa yhteyttä järjestelmädigeihin!!!
- päälle nostajiin..
niin liittyy valokuvaukselliseen toimintaan mikäli päällenostajina sattuvat olemaan sekä mies että nainen.
Perin intensiivisen positiivisiä kuvia, peräti on.. ohoh hoh
No kukapa muutoin katselisi kun pariskunta äheltäisi siinä, 80 iässään näitä temppuja ja haluaisi ne ikuistettavam kuviksi asti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483