Taitaa olla muutamaan kertaan läpi käyty aihe, mutta silti kysäisen. Mistä netistä tai vaikka ihan oikeassakin elämässä löytää lesboja? Sen verran olen tutkaillut tilannetta että lähes kaikilla datingsivustolla on melko hiljaista lesbojen suhteen. Vinkkejä?
Mistä löytää muita lesboja?
27
1997
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa ihmettelen. Nettisivustoilla sekä tinderissä tulee vastaan enimmäkseen bi/pan -tyyppejä.
Vinkkejä? Paikallinen homobaari ei innosta. 😌- Anonyymi
Jep. Tämän kanssa huomasin. Onko vaan niin, että netistä on turha etsiä? 🙄 Täälläkään paikallinen baari ei herätä kiinnostusta.
- Anonyymi
Paikallinen homobaari? Homobaarit Heldingissä ovat miehielle. Jos on kiinnostunut vain naisista ei taida olla baaria ainakaan.
Anonyymi kirjoitti:
Paikallinen homobaari? Homobaarit Heldingissä ovat miehielle. Jos on kiinnostunut vain naisista ei taida olla baaria ainakaan.
Helsingin gay-baareissa käy naisia.
- Anonyymi
lueskeleva kirjoitti:
Helsingin gay-baareissa käy naisia.
Käy vai? dtm:ssä käy ehkä joo, mutta se taitaa olla kiinni tällä hetkellä. Herccu ja Room Boulevardkin on aika miespainotteisia..
Anonyymi kirjoitti:
Käy vai? dtm:ssä käy ehkä joo, mutta se taitaa olla kiinni tällä hetkellä. Herccu ja Room Boulevardkin on aika miespainotteisia..
Kyllä toki, miespainotteisia. Mutta naisia myös.
- Anonyymi
Käy lähelle ja purista pakarasta?
- Anonyymi
Tällä toki varmasti selviää onko kyseinen ihminen kiinnostunut, mutta voi saada vastavuoroisesti nyrkistä 😂
- Anonyymi
Itse olen tutustunut aikoinani livetapaamisten kautta, toinen kanava arkielämässä opiskelut, harrastukset, työelämä ja muut toistuvat tilanteet.
- Anonyymi
Livetapaamisia kannatan, harvoin niissä esiintyy irvailua, riidan haastoa tai keskustelujen tahallista vesittämistä. Tällä palstalla näkyy olevan ajankohtaisena trendinä irvailla muita monen virnuilevan hymiön kera ja pyrkiä varta vasten riitaan. Lähes joka aiheeseen tulee näitä ja toinen ovat mauttomat äijämäiset seksivitsit.
Tapaamisissa on monasti ollut kiinnostavia keskusteluja, niissä tutustuu mukaviin naisiin ja siitä voi jatkaa yhteisten intressien mukaan. Omalle kohdalle ei ole kuin kerran tullut vastaan yllä mainittua käytöstä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Livetapaamisia kannatan, harvoin niissä esiintyy irvailua, riidan haastoa tai keskustelujen tahallista vesittämistä. Tällä palstalla näkyy olevan ajankohtaisena trendinä irvailla muita monen virnuilevan hymiön kera ja pyrkiä varta vasten riitaan. Lähes joka aiheeseen tulee näitä ja toinen ovat mauttomat äijämäiset seksivitsit.
Tapaamisissa on monasti ollut kiinnostavia keskusteluja, niissä tutustuu mukaviin naisiin ja siitä voi jatkaa yhteisten intressien mukaan. Omalle kohdalle ei ole kuin kerran tullut vastaan yllä mainittua käytöstä.Samaa mieltä, en ole tapaamisissa kohdannut ilkeilyä, virnuilua, keskustelun sotkemista, suuntautumisen arvostelua, enkä muutakaan tökeröä ja pahantahtoista käytöstä kuin muutaman kerran ja olen käynyt niissä kymmeniä kertoja vuosien varrella. Tapaamisissa on yleensä kiva ilmapiiri ja hyviä keskusteluja, suosittelen niitä kaikille, jotka tosissaan haluavat tutustua muihin naisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapaamisissa on monasti ollut kiinnostavia keskusteluja, niissä tutustuu mukaviin naisiin ja siitä voi jatkaa yhteisten intressien mukaan. Omalle kohdalle ei ole kuin kerran tullut vastaan yllä mainittua käytöstä.Kyllä muakin joskus hämmästyttää noi irvistelyt ja riitelyt, mitä palstalla esiintyy mutta ne voi ohittaa nuorison angstailuna :D
Vakavasti puhuttuna, naisiin tutustuu tosiaan livenä parhaiten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä muakin joskus hämmästyttää noi irvistelyt ja riitelyt, mitä palstalla esiintyy mutta ne voi ohittaa nuorison angstailuna :D
Vakavasti puhuttuna, naisiin tutustuu tosiaan livenä parhaiten.Niin varmasti livenä tutustuu parhaiten.
Mut mul on jo aikaa vievä harrastus jossa on jo tietty porukka. Työpaikalla ei paljoa työkavereita, koska samat olleet siinä vieressä useita vuosia eikä ole ollut vaihtuvuutta. Baareissa en käy.
Eli mistä? 😅 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmasti livenä tutustuu parhaiten.
Mut mul on jo aikaa vievä harrastus jossa on jo tietty porukka. Työpaikalla ei paljoa työkavereita, koska samat olleet siinä vieressä useita vuosia eikä ole ollut vaihtuvuutta. Baareissa en käy.
Eli mistä? 😅Setan jäsenjärjestöjen toiminta, kuten ryhmät ja harrastukset, tuttavapiirin laajentaminen sitä kautta. Et voi tutustua uusiin ihmisiin, jos liikut aina samoissa piireissä.
Paljon täälläkin on kehuttu livetapaamisia ja olen itsekin ollut parissa tosi mukavassa tapahtumassa pääkaupunkiseudulla sekä parissa vähän hiljaisemmassa täällä kotipaikkakunnallani. Suosittelen, jos sellaisia läheltä löytyy tai etäsuhde on ok.
Netistä sitten. Täältä treffipuolelta löysin ainakin hienon kirjoittelukumppanin, tosin ihan samasta kaupungista ei olla. Aika läheltä kuitenkin ja treffit on sovittuna.
Hassuinta oli se, että enempi nuorten suosimassa Jodelissa (jonka latasin harrastusseuran vuoksi) eräs lesbo pyysi treffeille ehkä 10 minuutin geneerisen viestinvaihdon jälkeen. Harmi kyllä hän oli 19 vuotta nuorempi. :D- Anonyymi
Suosittelisin ehkä myös Jodelia, jos on alle 30 ja asuu yliopistokaupungissa. Itse tunnen olevani sinne liian vanha, mutta lukeminen on silti mielenkiintoista.
Oman puolisoni löysin aikoinaan yhdestä livetapaamisesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelisin ehkä myös Jodelia, jos on alle 30 ja asuu yliopistokaupungissa. Itse tunnen olevani sinne liian vanha, mutta lukeminen on silti mielenkiintoista.
Oman puolisoni löysin aikoinaan yhdestä livetapaamisesta.Kannatan liveä, siinä on heti kokonaisvaltaisesti, näkee lähteekö synkkaamaan. Ja livenä ehdottomasti, jos on yli 40 v.
- Anonyymi
Minkä ikästä porukkaa muuten käy esim. Mummolaakson tapaamisissa, lähinnä keski-ikäsiä vai? 🤔 Itse oon kolmekymppinen.
- Anonyymi
Tämä on kyllä ikuisuusaihe, koska lesbot eivät ole kovin helposti löydettävissä. Useimmat ovat pariutuneita ja viihtyvät kotona ja töissä, eivät ”lesbomenoissa”. Nuorille on enemmän tapahtumia, mutta noin kolmekymppisenä ja siitä eteenpäin on näitä menoja vähemmän.
Omat vinkit:
- Bileet (Pride naistenbileet, Lettukestit (eniten nuorta eli n. 25 v porukkaa)Mummolaakso (30 v—>, eniten yli 40 v)
- Harrastukset (Roller derby, jenkkifutis, HOT ry, Sateenkaaritanssijat)
- Ryhmät (jos kuuluu kohderyhmään: Seta, Mummolaakson ryhmät, Sateenkaariperheillä ainakin Myöhäisheränneet)
- muut satunnaiset queer-tapahtumat kuten Vinokino
Kaikki eivät toki näissä ole vapaita tai etsi mitään, mutta muutama paikka, missä lesboja voi olla.- Anonyymi
Mummolaakso on tuttu muutaman vuoden takaa, mutta onko myöhäisheränneille jotain omia tapaamisia? kun vain terminä minulle tuttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mummolaakso on tuttu muutaman vuoden takaa, mutta onko myöhäisheränneille jotain omia tapaamisia? kun vain terminä minulle tuttu.
On, Sateenkaariperheet ry järjestää myöhäisheränneiden tapaamisia Helsingissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On, Sateenkaariperheet ry järjestää myöhäisheränneiden tapaamisia Helsingissä.
Tiedän kaksi pariskuntaa, joissa toinen on myöhäänherännyt ja kaksi joissa molemmat ovat. He ovat kaikki tavanneet toisensa arkielämässä, se kai on tavallisinta.
- Anonyymi
Tuolllainen nimitys on poistettu ainakin Espoossa Lepäävaaran kirjaston hakusanoista.
Televisiossa tuollainen ohjelmakin loppui jokseenkin alkuunsa...- Anonyymi
Ai mikä nimitys?
- Anonyymi
Anteeks jokainen omia.mut menkää töhö Launeen uuimahallin ni voit huomasin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563141Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242699Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193961- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810