Onkos kellään erityisesti kokemusta MF 165 (vm. -67) nostolaitteesta? Kun nostolaite/varret nousee nykimällä ilman painoa (=laitetta) - missä mahd. vika?
MF 165 nostolaite
4
1747
Vastaukset
- Juuso
Ai onko vastausvaatimukselle ehto, että pitäisi olla erityistä kokemusta? Vai voiko vastata tyhmempänäkin..?
Yksi vaihtoehto tuolle "nykimiselle" voi olla epätasainen paine. MF-ssä on mäntäpumppu. Paine tulee siis aina vähän sykäyksittäin. Sen näkee erityisesti mittaamalla paine vaimentamattomalla mittarilla.
Nyt varmaan jo arvaatkin, mitä tapahtuu, kun joku mäntä tai venttiili menee epäkuntoon. Sykäykset korostvat.
Oletko muistanut voidella sen vääntöakselin, jotta se ei takertele?
Jos nostovoima muuten vaikuttaa normaalilta, mutta on epätasainen, epäilen juuri tuota pumppuvauriota.
Kannatta myös ennen "sisäosiin kajoamista" katsoa, missä asennossa vetovastustunnustelu on, ja että sitä ei mikään töni.
Sen saa nimittäin säädettyä niin herkäksi, että kun kämmenellä pukkaa työkonetta, niin nostolaite nostaa työkönetta ylöspäin.- Joe farmer
Kiitti vinkistäsi, Juuso. (En tietenkään tarkoittanut, että vastaaminen edellyttää "erityisosaamista". Ajattelin, että näin 165:sen uutena omistajana, saattaa korjaamiseen liittyä jotain niksejä, joita minua osaavampi tietää etsiä ja tutkia.)
- joskus auttanu
... imusiivilän puhtaus , löytyypi pohjaluukun alta , tarttee ensin laskea peräöljy pois.
sitä pohjaluukkua välttämättä olla mutta sivu luukusta muistaakseni onnistuu sen siivilän tarkistus.
Mitkähän öljyt siellä mahtaa olla sekin voi vaikuttaa vähäsen.
Sinne ei kuulu EP peräöljyt, pumppu ei pitemmän päälle tykkää hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624