Ekat rintsikat

Anonyymi

Oon 13v tyttö, haluaisin ihan oikeet liivit oon käyttäny vaan toppeja ja urheiluliivejä ehkä jo jonkun 2-3v. Mä mittasin, alta on 73 ja päältä 83 eli eiks se oo kokona niinkun 75AA? Kannattaako mun ees alottaa vielä pitään kun jossain sanottiin että se vaurioittaa ja seurauksena voi olla roikkuvat rinnat? Vai onks se ees totta?

Ja miten ehdotan sitä äitille?

3

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mene vain puhumaan äidille, että jos menisitte ihan ammattilaisella mittaamassa ja kysymässä mielipidettä, että kannattaako minkälaiset liivit hankkia.
      Haittapuoli siinä, että tuon ikäisenä, jos ostaa liivit joissa ei ole samlla tapaa joustoa kuin perusurheiluliiveissä, että ne tulee rintojen kasvaessa nopeasti pieneksi ja epämukavaksi. Se saattaa sitten häiritä kasvua ja aiheuttaa kipuja.
      Rintaliivit on myös todella kalliita ostaa koko aika uusia, sitä kalliimmaksi tulee mitä isommat rinnat kasvaa. Iso rahareikä.

      Äitiäkin voisi rohkaista se, että menette yhdessä selvittämään liiviasiaa, jos itse keräät esim. omista viikkorahoista tai muista rahaa liiveihin. Osoittaa, että olet valmis sellaiset hankkimaan. Sinun täytyy myös opetella pesemään liivejä, koska monet liivit vaativat, että ne pestään käsin tai pesukoneessa eritysiohjein. Ei huuteluainetta, pesupussi, yms.
      Olet itse vastuussa, että ne liivit ei mene piloille, vahingoita muiden vaatteita tai riko pesukonetta.
      Urheiluliivit on siinä suhteessa parhaat, että ne tukee rintoja paremmin ja on helpommat pitää kunnossa. Mutta urheiluliiveistäkin olisi hyvä löytää sopivat, joissa on juuri sinulle hyvä tuki. Kyllä niitä urheiluliivejäkin löytyy hyvännäköisiä, jos siitä se on kiinni. Paremmin löytyy sinulle kun rinnat ei ole vielä niin isot.

      Push-up rintaliivejä ta kaarituellisia ei kannata ottaa vielä kun rinnat kasvaa ja kehittyy. Kovasti niitä myydään ja tyrkytetään, että kauppiaat saa niistä rahaa, mutta jos haluaa pitää terveydetään huolta niin niille on aikansa myöhemmin.

      Varaudu myös, että jos rinnat kasvaa kauhean isoiksi niin tulee kipuja, kun ei ajoissa niitä hoida ja tarkkaile oikein.
      Nopeasti myös silloin loppuu vaihtoehdot mitä rintsikoita voi käyttää, enemmänkin pitää etsiä, että löytää edes yhdet sopivat. Isorintaisia naisia muka hirveästi ihaillaan, mutta sitten kauppiaat ei heille tarjoa mitään tuotteita tai apuja.

      Nauti rinnoistasi ja hyvä, että huolehdit itse ajoissa tulevasta niin pysyt terveenä! :)

    • Anonyymi

      Tietenkin voit aloittaa käyttää liivejä eikä niistä mitään haittaa ole. Niistä ei myöskään ole mitään kauheaa vastuuta mitä joku muu selitti eivätkä ole erityisen kalliita.

    • Kysyt vaan äidin mielipidettä. Siihen sen on helppo vastata.
      Ei liiveistä mitään haittaa ole.
      Roikkuvat rinnat ehkäiset uimalla. Vahvistaa lihaksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe