Mitä positiivista Paavali tai joku muu opettaa samaa sukupuolta olevien yhteiselämästä?

Anonyymi

En ole löytänyt Raamatusta mitään myönteistä kahden miehen tai kahden naisen miehen ja naisen välistä elämää jäljittelevistä ihmisistä.

Oletko sinä? Jos olet niin jaa se löytösi, kiitos.

140

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TänäänkinTaasNenuillaan

Ei yhtään mitään 😸 päinvastoin Paavali ja profeetat puhuvat vain ikäviä asioita sellaisesta.

• Anonyymi

Niin minäkin olen ymmärtänyt.

• Miksi miehen ja naisen juttuja muka jäljitellään?

Raamatussa on vain miehen ja naisen välisiä suhteita, mutta ei se estä esimerkiksi kahden miehen välisistä suhdetta. Paavali noituu ne, jotka olivat tunteneet Jumalan, mutta kiimoissaan vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnottomaan. Onko siinä kuitenkaan mitään muuta ikävää kuin joku on jätetty.

Eikä siinä mitään jäljitellä. Olette te kummaa porukkaa.

• Jos tuon solvaamisen lomassa kuulisi mitä se valehtelu olisi ollut.

• Anonyymi
        torre1 kirjoitti:

Jos tuon solvaamisen lomassa kuulisi mitä se valehtelu olisi ollut.

Tolloko on solvaamista?

• Tiedän noin kymmenen uskovaa paria, joiden avioliitto on päättynyt.

Paljon luvataan ja valehdellaan alttarilla.

• Ymmärrän. Ja ymmärrän sen, että et halua ajatella että muut toimivat ihan samoin.

Olen tuntenut lukuisia aviopareja, ja tiedän kuinka avioliitossa loukataan toisiaan. Täällä on tälläkin hetkellä solvaavia uskovia, joten voisi ajatella heidän avioliittonsa päättyneen.

Oma avioliittoni päättyi kun vaimo alkoi laiminlyömään. Kun kumppani tulee liian itsestäänselväksi. Päätin lähteä.

• torre1 kirjoitti:

Ymmärrän. Ja ymmärrän sen, että et halua ajatella että muut toimivat ihan samoin.

Olen tuntenut lukuisia aviopareja, ja tiedän kuinka avioliitossa loukataan toisiaan. Täällä on tälläkin hetkellä solvaavia uskovia, joten voisi ajatella heidän avioliittonsa päättyneen.

Oma avioliittoni päättyi kun vaimo alkoi laiminlyömään. Kun kumppani tulee liian itsestäänselväksi. Päätin lähteä.

Tiedättekö kuinka moni jatkaisi avioliittoa, kun toinen laukkaa illasta toiseen hengellisissä kokouksissa?

• Anonyymi

Erkkilän Jokke ja Päkä. Ne on hellareita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minäkin olen ymmärtänyt.

Patistaa vain ympärileikkaukseen, jonka jälkeen kaikki seksi on luonnotonta.

• Anonyymi
        torre1 kirjoitti:

Ymmärrän. Ja ymmärrän sen, että et halua ajatella että muut toimivat ihan samoin.

"Oma avioliittoni päättyi kun vaimo alkoi laiminlyömään."

Minä luulin, että halusit eron vaimostasi, koska hän ei ollut mies....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhui taas itsensä pussiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Perussyy oli, kun vaimoa ei enää juuri nähnyt. Hän oli aina jossain hengellisessä kokouksessa.

Eli tavallaan liika uskonto johti eroon.

• Kun sitten olen käynyt entisen vaimoni luona, kun hänellä on uusi mies, niin sama jatkuu.

Se nainen on kokouksissa, ja mies laittaa sillä aikaa meille sapuskaa. Ihmiset eivät muutu.

• Raamattu kieltää jyrkästi homojen suhteet.

• Anonyymi

Edes papit tai piispat eivät pysty perustelemaan teologisesti homouden hyväksymistä.

• Entä miten perustellaan se, kun kirkko hoitaa hautaamiset ja vihkimiset?

• Anonyymi
        torre1 kirjoitti:

Entä miten perustellaan se, kun kirkko hoitaa hautaamiset ja vihkimiset?

Hoitaa niitä muutkin.

• Anonyymi

Se on valitettavaa.

• Anonyymi

Miksi homous pitäisi erikseen teologisesti hyväksyä? Raamatussakaan ei kerrota homoseksuaalisista ihmisistä, miksi heidät pitäisi teologisesti hyväksyä?
        Ovatko papit tai piispat perustelleet sinun itsesi teologisen hyväksymisen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi homous pitäisi erikseen teologisesti hyväksyä? Raamatussakaan ei kerrota homoseksuaalisista ihmisistä, miksi heidät pitäisi teologisesti hyväksyä?
        Ovatko papit tai piispat perustelleet sinun itsesi teologisen hyväksymisen?

Raamattu kertoo auringon seisahtuneen taivaalla.
        Raamatun jumala oli erityisen mieltynyt vereen ja poltetun rasvan käryyn.
        Raamatun jumala hyväksyy orjuuden ja antoi ohjeita orjuuttamiseen.
        Raamatun jumala kehottaa kansanmurhiin.
        Raamatun jumalan täytyi tapattaa poikansa/itsensä jotta voisi antaa anteeksi ihmiselle hänen syntymänsä.
        Raamatun jumala tuomitsee ikuiseen kadotukseen, jos ei usko häntä rakastavaksi isäksi jne.
        Raamatun mukaan Jeeuksen piti palata vielä aikalaistensa eläessä.
        Raamattu tuomitsee homouden yksiselitteiseti.

Ajatteleva ihminen voi tehdä johtopäätökset.

• Haluaisin tuoda asiaan uuden näkökulman, vaikka Raamatusta ei löydykään mitään positiivista.

Raamatussa Jeesus parantaa sokeana syntyneen miehen. Opetuslapset kysyvät, minkä vuoksi mies on syntynyt sokeana? Jeesus vastaa: "Niin on tapahtunut, jotta Jumalan teot tulisivat hänessä julki." ( Joh. 9 )

Olisipa hieno ja kertakaikkisen mahtavaa, jos enemmistö homoista ja lesboista tulisi Jeesuksen parantamiksi. He olisivat uskossa, eläisivät selibaatissa Jumalan antamin voimin, ja julistaisivat Herran sanaa seurakunnissa, kirkoissa, lehdissä, televisioissa ja somessa:

" Katsokaa. Minä synnyin homoseksuaaliseksi ja nyt minä uskon Jeesukseen. Olen katunut syntejäni, muuttanut mieleni, kääntynyt ja tehnyt parannusta. Minä elän, en minä vaan Jeesus Kristus minussa. Olen saanut yllin kyllin armoa ja ylitsevuotavan rakkauden."

Ja sitten loppuhuipennus:

" Jos kerran minä, joka synnyin homoseksuaaliksi, pystyin syntymään uudelleen ylhäältä ja muuttamaan koko elämäni ja koko identiteettini, niin kuinka paljon helpompaa tämän kaiken pitäisi olla teille! Te tekopyhät heterot, jotka että pidä avioliittoa ja puolisoanne missään kunniassa. Te otatte eron, te petätte puolisoanne, te kohtelette rakkaitanne väärin, ja kaikkea muutakin pahaa te teette.

Ja kuitenkin teidät on vihitty kirkossa ja olette saaneet Jumalan siunauksen, jotain mitä minunlaiset eivät voi koskaan saada. Hävetkää! Tehkää parannus ja tajutkaa kuinka suuren lahjan Jumala on teille avioliitossa, perheessä ja lapsissa antanut ja kuinka suuren vääryyden te teette, kun heitätte sen kaiken hukkaan!"

Eikö tällainen olisi aika hieno juttu? Selibaatissa eläviä homoja ja lesboja Jumalan puhemiehinä ja täysin oikean asian puolesta, täysin Raamatun sanan ja Jeesuksen opetusten mukaisesti.

Minun mielestä tämä olisi kertakaikkisen mahtavaa. Minä ainakin kuuntelisin aivan mielelläni tällaista saarnaa ja arvostaisin kovasti myös saarnaajaa itseään.

• Anonyymi

Niin? Miksi sinä haluat kuulla homoseksuaalisten ihmisten kertovan sinulle heidän synneistään, eikö sinulla riitä pohdittavaa omissa synneissäsi yllin kyllin?
        Varsinkin kun toistuvasti olet väittänyt Mooseksen ja Paavalin kirjoittaneen kielteisesti homoseksuaalisista ihmisitä, vaikka esittämissäsi Raamatunkohdissa kerrotaan aviomiehistä.

Tähän mennessä palstalla käsitellyissä Raamatunkohdissa ei ole kerrottu homoseksuaalisista ihmisistä, vaan muunlaisen seksuaalisen suuntautuneisuuden omaavista miehistä jotka haaskaavat siementään Luomistyön vastaisesti ilman lisääntymistarkoitusta.

Mistä kumpuaa tuo sinun järkyttävä kiinnostuksesi ja tarpeesi nähdä homoseksuaaleja ihmisiä jopa Raamatun sivuilla, jossa käytettyjen sanamuotojen mukaan ei kuitenkaan lue homoseksuaalisista ihmisistä?
        -sorry, mut sä vaikutat aika oudolta-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin? Miksi sinä haluat kuulla homoseksuaalisten ihmisten kertovan sinulle heidän synneistään, eikö sinulla riitä pohdittavaa omissa synneissäsi yllin kyllin?
        Varsinkin kun toistuvasti olet väittänyt Mooseksen ja Paavalin kirjoittaneen kielteisesti homoseksuaalisista ihmisitä, vaikka esittämissäsi Raamatunkohdissa kerrotaan aviomiehistä.

Tähän mennessä palstalla käsitellyissä Raamatunkohdissa ei ole kerrottu homoseksuaalisista ihmisistä, vaan muunlaisen seksuaalisen suuntautuneisuuden omaavista miehistä jotka haaskaavat siementään Luomistyön vastaisesti ilman lisääntymistarkoitusta.

Mistä kumpuaa tuo sinun järkyttävä kiinnostuksesi ja tarpeesi nähdä homoseksuaaleja ihmisiä jopa Raamatun sivuilla, jossa käytettyjen sanamuotojen mukaan ei kuitenkaan lue homoseksuaalisista ihmisistä?
        -sorry, mut sä vaikutat aika oudolta-

Et sinä homoja pelasta valehtelemalla heille. Homouden harjoittajat eivät peri Jumalan valtakuntaa ja sinä olet vastuussa kun et kerro sitä heille vaan valehtelet,

• Anonyymi kirjoitti:

Et sinä homoja pelasta valehtelemalla heille. Homouden harjoittajat eivät peri Jumalan valtakuntaa ja sinä olet vastuussa kun et kerro sitä heille vaan valehtelet,

Mitä haittaa, jos ei peri Jumalan valtakuntaa? Hyvin menee muutenkin.

Ja jos Raamatusta ei löydy perustetta, niin perusteet löytyvät kuoliaaksi kivittämiseen, orjien pitämiseen, monen vaimon pitämiseen.

En tiedä kannattaako Raamatusta katsoa miten pitää elää.

• Utopiaa.

Toki homo ja hetero voi elää selebaatissa, mutta on vaarana, että silloin seksi on aina mielessä.

• Tunnetko ketään, joka on selibaatissa ja mitä hän mietti seksistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mooses ja Paavali eivät edelleenkään kerro homoista, vaan kaikkien ja kaikenlaisten miesten siemenen haaskaamisesta Luomistyön vastaisesti ilman lisääntymistarkoitusta.

Vihaatko sinä tavallisia miehiä, perheenisiä ja aviomiehiä niin paljon ettet halua heitä Taivaan perillisiksi?
        Tyypillistä miesten touhua yrittää toisten silmäkuopista ponnistaa itselleen taivaspaikkaa, yritä hyväksyä myös naapurin pakolaismies kanssasi jakamaan samaa perintöä. Näytä itse mallia lähimmäisillesi miten pystyt pidättäytymään luonnottomista lihallisista himoistasi ilman lisääntymistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mooses ja Paavali eivät edelleenkään kerro homoista, vaan kaikkien ja kaikenlaisten miesten siemenen haaskaamisesta Luomistyön vastaisesti ilman lisääntymistarkoitusta.

Vihaatko sinä tavallisia miehiä, perheenisiä ja aviomiehiä niin paljon ettet halua heitä Taivaan perillisiksi?
        Tyypillistä miesten touhua yrittää toisten silmäkuopista ponnistaa itselleen taivaspaikkaa, yritä hyväksyä myös naapurin pakolaismies kanssasi jakamaan samaa perintöä. Näytä itse mallia lähimmäisillesi miten pystyt pidättäytymään luonnottomista lihallisista himoistasi ilman lisääntymistä.

Niistäkin he kertovat. Miksi yrität selittää mustan valkoiseksi🤨❓

• Anonyymi
        torre1 kirjoitti:

Utopiaa.

Toki homo ja hetero voi elää selebaatissa, mutta on vaarana, että silloin seksi on aina mielessä.

Eikö sinulla todellakaan ole ketään ystävää?

• Anonyymi
        uusi.usko.vainen kirjoitti:

Niistäkin he kertovat. Miksi yrität selittää mustan valkoiseksi🤨❓

Luen vaan niinkuin on kirjoitettu, onko se sinusta paha asia?

• Anonyymi kirjoitti:

Luen vaan niinkuin on kirjoitettu, onko se sinusta paha asia?

Erittäin paha kun et ymmärrä lukemasi 😃

• Anonyymi

Eihän tekstiä tarvitse ymmärtääkään, lukea voi silti ja toistaa sen miten on kirjoitettu.
        Onko siis perittäin paha lukea Raamattua siten kuin se on kirjoitettu?

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän tekstiä tarvitse ymmärtääkään, lukea voi silti ja toistaa sen miten on kirjoitettu.
        Onko siis perittäin paha lukea Raamattua siten kuin se on kirjoitettu?

Ei kai se pahaa ole mutta mitä hyötyäkään siitä on jos ei ymmärrä lukemaansa 🤔❓

• Anonyymi

Ei kai se pahaa ole mutta mitä hyötyäkään siitä on jos ei ymmärrä lukemaansa 🤔❓

Aiemmassa kommentissasi totesit ymmärtämättömyyden olevan erittäin paha asia, nyt esität ettei ole mitään hyötyä lukea Raamattua...
        -sä olet oikeasti outo-

• Anonyymi kirjoitti:

Aiemmassa kommentissasi totesit ymmärtämättömyyden olevan erittäin paha asia, nyt esität ettei ole mitään hyötyä lukea Raamattua...
        -sä olet oikeasti outo-

Sinulle tuskin siitä on mitään pahaa seurausta 😃

• Anonyymi

Sinulle tuskin siitä on mitään pahaa seurausta 😃

Aivan! Minähän en jaottele ihmisiä hyvään viljaan ja rikkaviljaan Raamatusta tekemieni omien tulkintojeni mukaan. Katson ettei minulla ole sellaiseen oikeutta ja ymmärrykseni siihen ei riitä... minusta ei siis ole taivaalliseksi oikeudenpalvelijaksi kuten sinä.

Onko sinusta paha asia jättää kyseinen jaottelu Jeesuksen tehtäväksi, vai katsotko sinulla olevan riittävä kyky kyseiseen tehtävään?

• Anonyymi kirjoitti:

Aivan! Minähän en jaottele ihmisiä hyvään viljaan ja rikkaviljaan Raamatusta tekemieni omien tulkintojeni mukaan. Katson ettei minulla ole sellaiseen oikeutta ja ymmärrykseni siihen ei riitä... minusta ei siis ole taivaalliseksi oikeudenpalvelijaksi kuten sinä.

Onko sinusta paha asia jättää kyseinen jaottelu Jeesuksen tehtäväksi, vai katsotko sinulla olevan riittävä kyky kyseiseen tehtävään?

Et jaottelekaan mutta silti kykenet erottamaan ne toisistaan 😃
        Samoin minä kykenen tunnistamaan vuohet lampaista kun luen mitä heistä sanotaan.

• Anonyymi

Samoin minä kykenen tunnistamaan vuohet lampaista kun luen mitä heistä sanotaan.

Kirjoitat ihan höpöjä, miksi minun pitäisi kyetä erottamaan vuohet lampaista?

Miksi sinä haluat tunnistaa vuohet lampaista lukemalla mitä heistä sanotaan?

• Anonyymi

Miten sinä kykenet tunnistamaan vuohet lampaista, kun näet Raamatun sivuillakin homoseksuaalisia ihmisiä vaikka siellä ei niin lue?
        -sä olet outo-

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö sinulla todellakaan ole ketään ystävää?

Minulla on kaikki se mitä tarvitsen. Ystäviä on, mutta Suomessa. Harvoin yhteyttä.

• uusi.usko.vainen kirjoitti:

Ethän sinä näytä ymmärtävän Raamatussa olevaa mitenkään. Väännät ne itsellesi sopivaksi.

Olet kuin muinainen persta2012.

• Anonyymi kirjoitti:

>Homouden harjoittajat eivät peri Jumalan valtakuntaa ja sinä olet vastuussa kun et kerro sitä heille vaan valehtelet,

Ei kaikkien tarvitse kertoa aina kaikkea, eikä etenkään sellaista jonka kohderyhmä on kuullut jo tuhanteen kertaan ja tehnyt siitä päätelmänsä.

• Anonyymi kirjoitti:

-sä olet oikeasti outo-

Usko.vainen ei juurikaan ymmärrä mitä hänelle täällä sanotaan tai mitä hän itse kopioi tahi linkittää – yleensä Puolimatkalta tai Ahviolta. Raamatun hän kuitenkin ymmärtää täydellisesti.

Minusta tämä todistaa, että hänessä on Pyhä Henki, joka avaa Raamatun. Ja sulkee kaiken muun. 🤔

• Anonyymi

Henkeä ei kukaan voi nostattaa. Hän on Gentleman.

• Anonyymi

Jeesus antaa ymmärtää että kaikille ei sovi heteroseksuaalinen avioliitto. Hän käskee valitsemaan itselleen sopivimman vaihtoehdon. Tämä Jeesuksen kannanotto sopii hyvin myös homojen avioliittoon.

• Anonyymi

Toki sinun tulee kuunnella sydäntäsi millaisen elämänkumppanin kanssa haluat elämäsi matkan kulkea.
        Raamatun opetus hyväksyttävästä seksistä vaikuttaa olevan ainoastaan lisääntymistarkoituksessa harjoitettu seksi.
        Jos siis haluat seksin vuoksi mennä avioliittoon, valintasi on sen mukainen.
        Miksi yrittää rajoittaa toisten valintoja omien mieltymystemme mukaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Toki sinun tulee kuunnella sydäntäsi millaisen elämänkumppanin kanssa haluat elämäsi matkan kulkea.
        Raamatun opetus hyväksyttävästä seksistä vaikuttaa olevan ainoastaan lisääntymistarkoituksessa harjoitettu seksi.
        Jos siis haluat seksin vuoksi mennä avioliittoon, valintasi on sen mukainen.
        Miksi yrittää rajoittaa toisten valintoja omien mieltymystemme mukaan?

Tarkoitaitatko, että myös tuo tulkintasi pitää homoilua täysin tarkoituksettomana😃❓

• Mielenkiintoinen ajatus. Jeesus siis sanoo, että ihmiset voivat tehdä toisista ihmisistä homoseksuaaleja:

" On sellaisia, jotka äitinsä kohdusta saakka ovat avioliittoon kelpaamattomia, on toisia, joista ihmiset ovat tehneet sellaisia..." ( Matt.19:12 )

• Anonyymi

Tarkoitaitatko, että myös tuo tulkintasi pitää homoilua täysin tarkoituksettomana😃❓

En suinkaan, minusta ei ole jakamaan ihmisiä vuohiin ja lampaisiin.

Mites sinä itse?

• Anonyymi kirjoitti:

En suinkaan, minusta ei ole jakamaan ihmisiä vuohiin ja lampaisiin.

Mites sinä itse?

Jumalan sana sen jaon tekee 🙄 mutta voimme lukea siitä.

• Anonyymi
        Yksi.uskis kirjoitti:

Mielenkiintoinen ajatus. Jeesus siis sanoo, että ihmiset voivat tehdä toisista ihmisistä homoseksuaaleja:

" On sellaisia, jotka äitinsä kohdusta saakka ovat avioliittoon kelpaamattomia, on toisia, joista ihmiset ovat tehneet sellaisia..." ( Matt.19:12 )

Niin? Tuossakaan kohdassa ei tosin mainita avioliittoon kelpaamattomien olevan homoseksuaaleja, sinä ilmeisesti näet homoja aina kun avaat Raamatun... se vaan on sitten sinun osasi... sääliksi käy reppana.

• Anonyymi

Jumalan sana sen jaon tekee 🙄 mutta voimme lukea siitä.

Aivan! Jaotteleeko Jumalan Sana vuohet ja lampaat niiden seksuaalisen suuntautumisen perusteella?

• Anonyymi kirjoitti:

Aivan! Jaotteleeko Jumalan Sana vuohet ja lampaat niiden seksuaalisen suuntautumisen perusteella?

mm. seksuaalisten tekojen perusteella 😃

• Anonyymi

mm. seksuaalisten tekojen perusteella 😃

Kerrotko vielä Raamatunkohdan (t) miten vuohet muuttuvat lampaiksi ja päinvastoin seksuaalisia tekoja tekemällä.😃
        Vaikutat aikamoiselta rodunjalostajalta,

• Anonyymi kirjoitti:

Kerrotko vielä Raamatunkohdan (t) miten vuohet muuttuvat lampaiksi ja päinvastoin seksuaalisia tekoja tekemällä.😃

Enhän niin väittänyt 😃 vuohet ovat vuohia ja siksi käyttäytyvät kuin vuohet.

• Anonyymi

Kysyin: En suinkaan, minusta ei ole jakamaan ihmisiä vuohiin ja lampaisiin.
        Mites sinä itse?

Vastasit; Jumalan sana sen jaon tekee 🙄 mutta voimme lukea siitä.

Kysyin ; Jaotteleeko Jumalan Sana vuohet ja lampaat niiden seksuaalisen suuntautumisen perusteella?

Vastasit: mm. seksuaalisten tekojen perusteella 😃

Kysyin: Kerrotko vielä Raamatunkohdan (t) miten vuohet muuttuvat lampaiksi ja päinvastoin seksuaalisia tekoja tekemällä.

Vastasit: Enhän niin väittänyt 😃 vuohet ovat vuohia ja siksi käyttäytyvät kuin vuohet.

Koska et laittanut sanojesi tueksi Raamatunkohtaa, voitaneen hyväksyttävällä tavalla todeta sinun itse keksineen päätelmäsi jota ei kuitenkaan väitteeksi tulkittane?

• Anonyymi

Enhän toki väittänytkään sinun väittäneen sellaista :)

Mites sinä itse?

Kysyin ; Jaotteleeko Jumalan Sana vuohet ja lampaat niiden seksuaalisen suuntautumisen perusteella?

Kysyin: Kerrotko vielä Raamatunkohdan (t) miten vuohet muuttuvat lampaiksi ja päinvastoin seksuaalisia tekoja tekemällä.

Vastasit: Enhän niin väittänyt 😃 vuohet ovat vuohia ja siksi käyttäytyvät kuin vuohet.

Tarkoitatko ihmisten olevan ihmisiä käyttäytymisestään riippumatta?

• Anonyymi kirjoitti:

Mites sinä itse?

Koska et laittanut sanojesi tueksi Raamatunkohtaa, voitaneen hyväksyttävällä tavalla todeta sinun itse keksineen päätelmäsi jota ei kuitenkaan väitteeksi tulkittane?

Aivan, vuohet ja lampaat erotellaan toisistaan 😃 mutta eivät vuohet lampaiksi muutu tai päinvastoin.
        Vuohet käyttäytyvät kuin vuohet siksi, että he ovat vuohia.

• Anonyymi

Aivan, vuohet ja lampaat erotellaan toisistaan 😃 mutta eivät vuohet lampaiksi muutu tai päinvastoin.

Kiitos! Minustakin sinä käyttäydyt niinkuin sinä käyttäydyt siksi, että sinä olet sinä.

Onko vuohen ja lampaiden käytös jotenkin sellaista, että vuohet käyttäytyvät niin, että helvettiin pitää panna?

• Anonyymi

Kato sen kuvia niin ymmärrät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kato sen kuvia niin ymmärrät.

Mitä tonnikaIasalatista pitäisi päätellä.

• Yksi.uskis kirjoitti:

Mielenkiintoinen ajatus. Jeesus siis sanoo, että ihmiset voivat tehdä toisista ihmisistä homoseksuaaleja:

Olet erikoinen pöllö.

Keksit mitään vaan hullua kun ajattelet homoja.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä tonnikaIasalatista pitäisi päätellä.

Että on todella terveellistä ja laihduttavaa.

Niin, vuohet ovat paljon älykkäämpiä kuin lampaat ja kovia jopa leikkimään, jos niikseen tulee.

Kerran katselin videota, jossa vuohet kiipeilivät jättiläismäisen karjun päälle ja pomppivat siinä saatanallisesti virnistellen. Sika yritti nukkua, mutta taisi jäädä toiseen kertaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enhän toki väittänytkään sinun väittäneen sellaista :)

Mites sinä itse?

Tarkoitatko ihmisten olevan ihmisiä käyttäytymisestään riippumatta?

"Kysyin: En suinkaan, minusta ei ole jakamaan ihmisiä vuohiin ja lampaisiin.
        Mites sinä itse?

Vastasit; Jumalan sana sen jaon tekee 🙄 mutta voimme lukea siitä."

Tyhjentävä vastaus!

Jumala Sana eli Jeesus Kristus tulee sitten jakamaan ihmiset vuohiin ja lampaisiin. Vuohet menevät, muuten ihan itse koska syyllisyys on niin suuri, kadotukseen kitumaan, mutta lampaat menevät viettämään melko pitkää juhla-aikaa kaikkine iloineen.

"Kysyin: Kerrotko vielä Raamatunkohdan (t) miten vuohet muuttuvat lampaiksi ja päinvastoin seksuaalisia tekoja tekemällä.
        Vaikutat aikamoiselta rodunjalostajalta,"

Kaikki ihmiset ovat syntyään vuohia eli syntisiä ja vain ainoastaan he jotka tunnistavat ja tunnustavat syntinsä, tekevät parannuksen ja ottavat vastaan uskon Jeesukseen muuttuvat lampaiksi - jos tällaista ilmausta välttämättä haluat käyttää. Kristinuskon mukaan syntinen muuttuu Jumalan lapseksi uskon kautta Jeesukseen. Amen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites sinä itse?

Tyhjentävä vastaus!

Jumala Sana eli Jeesus Kristus tulee sitten jakamaan ihmiset vuohiin ja lampaisiin. Vuohet menevät, muuten ihan itse koska syyllisyys on niin suuri, kadotukseen kitumaan, mutta lampaat menevät viettämään melko pitkää juhla-aikaa kaikkine iloineen.

"Kysyin: Kerrotko vielä Raamatunkohdan (t) miten vuohet muuttuvat lampaiksi ja päinvastoin seksuaalisia tekoja tekemällä.

Kaikki ihmiset ovat syntyään vuohia eli syntisiä ja vain ainoastaan he jotka tunnistavat ja tunnustavat syntinsä, tekevät parannuksen ja ottavat vastaan uskon Jeesukseen muuttuvat lampaiksi - jos tällaista ilmausta välttämättä haluat käyttää. Kristinuskon mukaan syntinen muuttuu Jumalan lapseksi uskon kautta Jeesukseen. Amen

Sanakaan ei sinun mukaasi hyväksy vuohia sellaisina millaisena he ovat itsestään riippumattomista syistä syntyneet siis sellaisina millaiseksi he ovat syntyneet?
        Jopa olikin tyhjentävä vastaus!!

Vuohet eivät siis voi parantua syntisyydestään vuohina, vaan niiden on muuttuvat lampaiksi?

... ja sinä olet lukemalla Raamattua oppinut vuohien muuttuvan lampaiksi?

Oletko henkilökohtaisesti tavannut yhtään vuohesta lampaaksi parantunutta ihmistä?

• Anonyymi kirjoitti:

Mites sinä itse?

Tyhjentävä vastaus!

Ei siinä ollut kyse parannuksen tekemisestä.

Ne, jotka eivät käyneet katsomassa vankeja ja sairaita, eivät ottaneet outoja kotiinsa, eivät antaneet juomaa ja ruokaa tarvitseville, niin kohtalo on että heitetään ikuiseen kärsimykseen vuohina.

• Anonyymi

12. Sen, joka uskoo, että elämä naimattomana on välttämätöntä tai hyödyksi, tulee elää sen mukaisesti sydämen ja elämän puhtaudessa. Jeesus sanoo, että toiset ovat syntyneet avioon kelpaamattomiksi, eunukeiksi. Heidän fyysinen tilansa on sellainen, että heillä ei ole seksuaalista tarvetta. Toiset ovat tulleet sellaisiksi inhimillisin toimenpitein - he ovat kastroituja. Itämailla tällaiset ihmiset muodostivat erityisen yhteiskuntaluokkansa. Nämä molemmat ovat poikkeustapauksia. Kolmanneksi on ihmisiä, jotka ovat eunukkeja hengellisessä merkityksessä. Heidän on siinä tapauksessa onnistunut alistaa seksuaalinen halunsa täydellisesti hengellisen elämän hallintaan.

• Eunukki tarkoittaa tosin kastroitua haareminvartijaa eikä mitä tahansa sukuvietitöntä ihmistä. Salomolla oli varmaan eunukkeja töissä.

• Anonyymi

Kyllä me osataan homostella ilman Paavalin ohjeitakin. Kiitos vaan.

• Anonyymi

Tosi monta siinä kyllä on.

• Ihan hyvä että Paavali – tai kuka tahansa – älyää olla opettamatta asiasta josta ei mitään tiedä.

• Anonyymi

Riittää hyvin kun Paavali varoittaa kaikkia ihmisiä seksistä samaa sukupuoltaolevien kesken. Tässä on ihan riittävästi kaikille evästä pureskeltavaksi.

Ilmeisesti liberaalit ja ateistit eivät ole tyhmyyttään hoksanneet, että Jumala ei Paavalin ylöskirjaamana kohdista "homoseksi"kieltoa pelkästään millekään vähemmistölle, vaan kaikille ihmisille. Poliisikin on jo älynnyt, että Jumala ei loukkaakaan mitään vähemmistöä vaan Jumalan Sana koskee aina kaikkia ihmisiä, myös pakanoita ja ateisteja.

• Anonyymi kirjoitti:

Riittää hyvin kun Paavali varoittaa kaikkia ihmisiä seksistä samaa sukupuoltaolevien kesken. Tässä on ihan riittävästi kaikille evästä pureskeltavaksi.

Ilmeisesti liberaalit ja ateistit eivät ole tyhmyyttään hoksanneet, että Jumala ei Paavalin ylöskirjaamana kohdista "homoseksi"kieltoa pelkästään millekään vähemmistölle, vaan kaikille ihmisille. Poliisikin on jo älynnyt, että Jumala ei loukkaakaan mitään vähemmistöä vaan Jumalan Sana koskee aina kaikkia ihmisiä, myös pakanoita ja ateisteja.

Se mitä Paavali oli mieltä mistäkin ei tietenkään sido meitä ajattelemaan samoin.

• Anonyymi kirjoitti:

>Poliisikin on jo älynnyt, että Jumala ei loukkaakaan mitään vähemmistöä vaan Jumalan Sana koskee aina kaikkia ihmisiä, myös pakanoita ja ateisteja.

Tämä on todella hienoa että poliiseja tulee uskoon, mutta se ei vaikuta mitään siihen kysymykseen, onko Päivi Räsänen rikkonut kansanryhmää vastaan kiihottamisen kieltävää lakia.

• Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

>Poliisikin on jo älynnyt, että Jumala ei loukkaakaan mitään vähemmistöä vaan Jumalan Sana koskee aina kaikkia ihmisiä, myös pakanoita ja ateisteja.

Tämä on todella hienoa että poliiseja tulee uskoon, mutta se ei vaikuta mitään siihen kysymykseen, onko Päivi Räsänen rikkonut kansanryhmää vastaan kiihottamisen kieltävää lakia.

">Poliisikin on jo älynnyt, että Jumala ei loukkaakaan mitään vähemmistöä vaan Jumalan Sana koskee aina kaikkia ihmisiä, myös pakanoita ja ateisteja.

Tämä on todella hienoa että poliiseja tulee uskoon, mutta .."

Älä leiki tyhmää!

Kyllä poliisikin, kiitos Päivin pitämien Raamattutuntien, nyt tiedostaa, että Jumala Paavalin ylöskirjaamana, kohdistaa "homoseksiin" liittyvät syntivaroitukset kaikille ihmisille eikä pelkästään millekään vähemmistölle. Kaikki Jumalan tahdot ovat kohdistettu kaikille ihmisille liittyen synteihin. Mitään vähemmistöä näissä jakeissa Jumala ei loukkaakaan!! Tämä on se pointti, mikä on vaikeuttanut aika paljon mm. Toiviaisen pyrkimyksiä rakentaa edes jonkin kautta tuomio Päiville.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

">Poliisikin on jo älynnyt, että Jumala ei loukkaakaan mitään vähemmistöä vaan Jumalan Sana koskee aina kaikkia ihmisiä, myös pakanoita ja ateisteja.

Älä leiki tyhmää!

Kyllä poliisikin, kiitos Päivin pitämien Raamattutuntien, nyt tiedostaa, että Jumala Paavalin ylöskirjaamana, kohdistaa "homoseksiin" liittyvät syntivaroitukset kaikille ihmisille eikä pelkästään millekään vähemmistölle. Kaikki Jumalan tahdot ovat kohdistettu kaikille ihmisille liittyen synteihin. Mitään vähemmistöä näissä jakeissa Jumala ei loukkaakaan!! Tämä on se pointti, mikä on vaikeuttanut aika paljon mm. Toiviaisen pyrkimyksiä rakentaa edes jonkin kautta tuomio Päiville.

Unohdit Repe tuossa sen, että myös poliisien ja valtakunnansyyttäjien tulee noudattaa Suomen lakia, johon liittyy myös se, että pitäydytään tosiasioissa. Me emme vielä, siis vielä, ole totaalitaarisessa yhteiskunnassa, mutta senkin aika tulee jos vaan jaksat odottaa ja sitten saat nähdä kristittyjen uskovien veren vuotavan.

• Anonyymi kirjoitti:

Unohdit Repe tuossa sen, että myös poliisien ja valtakunnansyyttäjien tulee noudattaa Suomen lakia, johon liittyy myös se, että pitäydytään tosiasioissa. Me emme vielä, siis vielä, ole totaalitaarisessa yhteiskunnassa, mutta senkin aika tulee jos vaan jaksat odottaa ja sitten saat nähdä kristittyjen uskovien veren vuotavan.

>sitten saat nähdä kristittyjen uskovien veren vuotavan.

Ah ja voi! Koittaisipa tuo päivä pian! 😜

• Anonyymi kirjoitti:

Älä leiki tyhmää!

Päivi voi puhua mitä vaan, mutta poliisi etenee tosiasioiden pohjalta.

Paavali ei vaikuta Suomessa.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä leiki tyhmää!

>Mitään vähemmistöä näissä jakeissa Jumala ei loukkaakaan!! Tämä on se pointti, mikä on vaikeuttanut aika paljon mm. Toiviaisen pyrkimyksiä rakentaa edes jonkin kautta tuomio Päiville.

Ei ole vaikeuttanut, koska tutkittavina ovat Päivin tulostamat sanat, eivät minkään uskontojen jumalat ja niiden väitetyt sanomiset.

• Anonyymi

>sitten saat nähdä kristittyjen uskovien veren vuotavan.

Ah ja voi! Koittaisipa tuo päivä pian! 😜

">sitten saat nähdä kristittyjen uskovien veren vuotavan.

Ah ja voi! Koittaisipa tuo päivä pian!"

Kyllä se on jo tulossa. Aloitteentekijänä on tietenkin EU, missä luodaan direktiivit miten Jeesukseen uskovia tulee kohdella ja sitten kansallisvaltiot varmaankin aika mieluusti noudattavat näitä direktiivejä ja myös katolinen kirkko ja myös luterilainen kirkko mieluusti yhtyy, suuresti valittaen ja krokotiilin kyyneleitä vuodattaen runollisen monisanaisesti, yhtyvät näihin määräyksiin tyyliin häiriötekijät tulee poistaa.

Tavallaan tässä sitten palataan entiseen Rooman valtakunnan nykyaikaiseen versioon.

Kyllä tästä on aika tarkat kuvaukset ja varoitukset Raamatussa miten kaikki noin yleisellä tasolla hoidetaan.

Eli jaksamista nyt vaan Repe!

• Anonyymi kirjoitti:

">sitten saat nähdä kristittyjen uskovien veren vuotavan.

Ah ja voi! Koittaisipa tuo päivä pian!"

Kyllä se on jo tulossa. Aloitteentekijänä on tietenkin EU, missä luodaan direktiivit miten Jeesukseen uskovia tulee kohdella ja sitten kansallisvaltiot varmaankin aika mieluusti noudattavat näitä direktiivejä ja myös katolinen kirkko ja myös luterilainen kirkko mieluusti yhtyy, suuresti valittaen ja krokotiilin kyyneleitä vuodattaen runollisen monisanaisesti, yhtyvät näihin määräyksiin tyyliin häiriötekijät tulee poistaa.

Tavallaan tässä sitten palataan entiseen Rooman valtakunnan nykyaikaiseen versioon.

Kyllä tästä on aika tarkat kuvaukset ja varoitukset Raamatussa miten kaikki noin yleisellä tasolla hoidetaan.

Eli jaksamista nyt vaan Repe!

Aika mataa nyt entistäkin hitaammin, kun on tuollainen ylimääräinen joulu tulossa. Täytyy vain kestää!

Torilla tavataan? 😛🪓🗡🔪

• Anonyymi

Kiitos että muistutit meitä kristillisen lähimmäisenrakkauden todellisesta sisällöstä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos että muistutit meitä kristillisen lähimmäisenrakkauden todellisesta sisällöstä.

Sitä todellista sisältöä poistetaan palstalta jopa kymmeniä viestejä päivässä yksin koneen voimin. Jännää ajatella, millaista täällä olisi, jos ei poistettaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali ja Mooses kertovat todella selkeästi miehen omin päätöksin toteuttamasta siemenen valuttamisesta haaskuuseen Luomistyön vastaisesti ilman lisääntymistarkoitusta.

Rankkaa, mutta erittäin oikeudenmukaista miehille kantaa vastuunsa siemenestään ja jättää seksuaalinen nautiskelu aviovuoteessakin muutamaan kertaan vuodessa, hyväksyä vaimon ohittaessa hedelmällisen iän, lopullinen selibaatti tai nuoren sivuvaimon ottaminen... miehille sentään on vaihtoehtoja.

Miten joku voikin syyttää pelkästään homoseksuaaleja kaikkien miesten holtittomuudesta siemenensä haaskaamisessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali ja Mooses kertovat todella selkeästi miehen omin päätöksin toteuttamasta siemenen valuttamisesta haaskuuseen Luomistyön vastaisesti ilman lisääntymistarkoitusta.

Rankkaa, mutta erittäin oikeudenmukaista miehille kantaa vastuunsa siemenestään ja jättää seksuaalinen nautiskelu aviovuoteessakin muutamaan kertaan vuodessa, hyväksyä vaimon ohittaessa hedelmällisen iän, lopullinen selibaatti tai nuoren sivuvaimon ottaminen... miehille sentään on vaihtoehtoja.

Miten joku voikin syyttää pelkästään homoseksuaaleja kaikkien miesten holtittomuudesta siemenensä haaskaamisessa.

"Miten joku voikin syyttää pelkästään homoseksuaaleja kaikkien miesten holtittomuudesta siemenensä haaskaamisessa."

Siemenen haaskaamisesta Jumala ei ole säädöksiään antanut, mutta seksistä samaa sukupuoltaolevien kesken Jumala on monissa eri kohdin sekä suoraan että epäsuoraan antanut käskyn että se on syntiä kaikkien ihmisten kohdalla, niin heteroiden, bi-ihmisten kuin homoseksuaalien kohdalla.

Räsäs-tutkinnassa viranomaiset ovat joutuneet melkoiseen ongelmaan kun toisaalta valtakunnansyyttäjä vaatii että syyte tulee rakentaa kun taas Jumalan Paavalin ylöskirjaamana olevat ilmoitukset "homoseksin"syntisyydestä koskeekin kaikkia ihmisiä eikä pelkästään mitään vähemmistöä. Eli vähemmistön loukkaamissyytteitä ei voidakaan tosiasioiden kautta rakentaa. Tyytyykö nyt sitten valtakunnan syyttäjä Suomen lakiin ja tosiasioihin niin tämä jää nyt nähtäväksi. Pontius Pilatus, Rooman keisarit, inkvisiittorit ja kommunistimaiden syyttäjät eivät ole tyytyneet tosiasioihin eikä lakeihin kun tuomiot oli pakko keksiä vaikka kiven alta, mutta miten käy Suomessa?

• Anonyymi kirjoitti:

"Miten joku voikin syyttää pelkästään homoseksuaaleja kaikkien miesten holtittomuudesta siemenensä haaskaamisessa."

Siemenen haaskaamisesta Jumala ei ole säädöksiään antanut, mutta seksistä samaa sukupuoltaolevien kesken Jumala on monissa eri kohdin sekä suoraan että epäsuoraan antanut käskyn että se on syntiä kaikkien ihmisten kohdalla, niin heteroiden, bi-ihmisten kuin homoseksuaalien kohdalla.

Räsäs-tutkinnassa viranomaiset ovat joutuneet melkoiseen ongelmaan kun toisaalta valtakunnansyyttäjä vaatii että syyte tulee rakentaa kun taas Jumalan Paavalin ylöskirjaamana olevat ilmoitukset "homoseksin"syntisyydestä koskeekin kaikkia ihmisiä eikä pelkästään mitään vähemmistöä. Eli vähemmistön loukkaamissyytteitä ei voidakaan tosiasioiden kautta rakentaa. Tyytyykö nyt sitten valtakunnan syyttäjä Suomen lakiin ja tosiasioihin niin tämä jää nyt nähtäväksi. Pontius Pilatus, Rooman keisarit, inkvisiittorit ja kommunistimaiden syyttäjät eivät ole tyytyneet tosiasioihin eikä lakeihin kun tuomiot oli pakko keksiä vaikka kiven alta, mutta miten käy Suomessa?

Suomessa ei ole Raamattu käytössä oikeudenkäynnissä.

• Anonyymi kirjoitti:

>toisaalta valtakunnansyyttäjä vaatii että syyte tulee rakentaa

Tosin hän ei ole vaatinut tällaista, ja keneltä vaatisikaan, kun hän lopulta itse päättää syytteen nostamisesta.

>Eli vähemmistön loukkaamissyytteitä ei voidakaan tosiasioiden kautta rakentaa.

Toki voidaan. Päivi sanoi homoseksuaalisuutta häpeäksi, mutta ei muita seksuaalisuuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homokielteisinä palstalla esitellyt kohdat tulee nähdä sen ajan väkiluvun ja Luomiskertomuksen valossa ennenkaikkea miehelle uskotun siemenen haaskaamisena miehen omin valinnoin Luomistyön vastaisesti ilman lisääntymistä.

>>Herra piti miehen t e k o a niin pahana, että antoi tämän kuolla miehen "antaessa siemenensä valua maahan" ettei hänelle uskottu nainen tulisi raskaaksi.
        Rikkoessaan hänelle kuuluvaa lunastusvelvollisuutta hän siis teki teon (valutti siemenensä maahan) joka Herran mielestä oli niin paha että Herra antoi hänen kuolla.<<
        Siemenen haaskaaminen on ollut vakavampi asia silloisen väkiluvun ja lapsikuolleisuuden ollessa aivan eri luokkaa kuin näinä yltäkylläisyyden päivinä täällä suomessa.

Mikäli olisi tarkoitettu pelkästään samaa sukupuolta olevien välistä seksiä, ei kyseisiin kohtiin olisi liitetty makaamista niinkuin naisen kanssa maataan (Mooses olisi vain kieltänyt miestä yhtymästä mieheen). Kohteeksi muodostuu miehen siemenen ja sen haaskaaminen Luomistyön vastaisesti miehen omiin valintoihin perustuen.

Ainoat kohdat joka yksityiskohtaisen tarkasti kuvaavat miesten välistä kiellettyä seksuaalista käyttäytymistä kertovat ettei mies saa maata miehen tai miehenpuolen (poikansa) kanssa niinkuin naisen (vaimonsa) kanssa maataan.

Paavali ei mainitse homoseksuaalisesta synnistä, siis miehistä jotka eivät ole naisen kanssa seksuaalisesti missään tekemisissä ellei heidän alullepanoaan lasketa mukaan.

Armahtakaa siskot siis miestenne sielujen kuolemattomuutta ja laittakaa heidät seksikaranteeniin ilman lisääntymistarkoitusta olevan seksin osalta.

• Anonyymi

Tosin hän ei ole vaatinut tällaista, ja keneltä vaatisikaan, kun hän lopulta itse päättää syytteen nostamisesta.

Toki voidaan. Päivi sanoi homoseksuaalisuutta häpeäksi, mutta ei muita seksuaalisuuksia.

Päivin sanominen saattaa olla myös uskonnollisesti ongelmallinen, koska hän nosti yhden synnin muita suuremmaksi tuolla sanomisellaan.

Palstalla aiheesta esitetyt puolustuskirjoitukset kertovat nähdäkseni samasta asiasta ja osoittavat aika selkeästi miten lähimmäisen rakkaudeksi naamioitu raadollisuus voi myös näyttäytyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syytätkö sinä pelkästään homoseksuaaleja ihmisiä Mooseksen ja Paavalin kirjoituksista tulkituista teoista, joissa väitetään Kirjoitusten sanamuotojen vastaisesti olevan kyse homoseksuaalisista teoista?

• Anonyymi kirjoitti:

Päivin sanominen saattaa olla myös uskonnollisesti ongelmallinen, koska hän nosti yhden synnin muita suuremmaksi tuolla sanomisellaan.

Palstalla aiheesta esitetyt puolustuskirjoitukset kertovat nähdäkseni samasta asiasta ja osoittavat aika selkeästi miten lähimmäisen rakkaudeksi naamioitu raadollisuus voi myös näyttäytyä.

En ole saanut selville mitä hyötyä Päivi kokee saavansa kun vuodesta toiseen on pakko sanoa homoseksuaalisista, että ovat syntisiä ja häpeä.

• Anonyymi

En puhunut itsestäni, mutta sitähän et ímbesiIIinä tietenkään ymmärtänyt.

• torre1 kirjoitti:

En ole saanut selville mitä hyötyä Päivi kokee saavansa kun vuodesta toiseen on pakko sanoa homoseksuaalisista, että ovat syntisiä ja häpeä.

Noissa piireissä tuo luetaan evankelioinniksi, jonka harjoittaminen taas on taivaspaikan edellytys. Jeesus vihaa laiskaa evankeliointia lähes yhtä paljon kuin homoseksuaalisuutta, joten kun kurmoottaa homoja Raamatulla, tulee aina tuplasti taivaspisteitä.

• Anonyymi
        torre1 kirjoitti:

"En ole saanut selville mitä hyötyä Päivi kokee saavansa kun vuodesta toiseen on pakko sanoa homoseksuaalisista, että ovat syntisiä ja häpeä."

Päivin jaksaminen kumpuaa rakkaudesta, koska hän on syvästi huolissaan siitä, kun liberaalit kirkon piirissä erilaisin kirjanoppineiden keksimien vippaskonstien pyrkivät johdattamaan homoseksuaaleja pois Jumalan tahdosta ja rakkaudesta. Ei tule liberaalin politiikan ja poliittisen korrektiuden nimissä pyrkiä viemään homoseksuaaleilta taivasosuutta. Jumalan kiitos, että homoseksuaalien keskuudessa on nyt pyrkimystä takaisin Jumalan tahtoon, pois liberaalista eksytyksestä, uhosta ja tuhosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homokielteisinä palstalla esitellyt kohdat tulee nähdä sen ajan väkiluvun ja Luomiskertomuksen valossa ennenkaikkea miehelle uskotun siemenen haaskaamisena miehen omin valinnoin Luomistyön vastaisesti ilman lisääntymistä.

>>Herra piti miehen t e k o a niin pahana, että antoi tämän kuolla miehen "antaessa siemenensä valua maahan" ettei hänelle uskottu nainen tulisi raskaaksi.
        Rikkoessaan hänelle kuuluvaa lunastusvelvollisuutta hän siis teki teon (valutti siemenensä maahan) joka Herran mielestä oli niin paha että Herra antoi hänen kuolla.<<
        Siemenen haaskaaminen on ollut vakavampi asia silloisen väkiluvun ja lapsikuolleisuuden ollessa aivan eri luokkaa kuin näinä yltäkylläisyyden päivinä täällä suomessa.

Mikäli olisi tarkoitettu pelkästään samaa sukupuolta olevien välistä seksiä, ei kyseisiin kohtiin olisi liitetty makaamista niinkuin naisen kanssa maataan (Mooses olisi vain kieltänyt miestä yhtymästä mieheen). Kohteeksi muodostuu miehen siemenen ja sen haaskaaminen Luomistyön vastaisesti miehen omiin valintoihin perustuen.

Ainoat kohdat joka yksityiskohtaisen tarkasti kuvaavat miesten välistä kiellettyä seksuaalista käyttäytymistä kertovat ettei mies saa maata miehen tai miehenpuolen (poikansa) kanssa niinkuin naisen (vaimonsa) kanssa maataan.

Paavali ei mainitse homoseksuaalisesta synnistä, siis miehistä jotka eivät ole naisen kanssa seksuaalisesti missään tekemisissä ellei heidän alullepanoaan lasketa mukaan.

Armahtakaa siskot siis miestenne sielujen kuolemattomuutta ja laittakaa heidät seksikaranteeniin ilman lisääntymistarkoitusta olevan seksin osalta.

Esittämäsi on vain jonkun sairaan mielikuvituksen tuotetta.

Tapa oli, että miehen kuoltua lapsetonna, hänen veljensä tuli ottaa tämän leski puolisokseen. Heidän ensimmäinen lapsensa luettaisiin kuolleelle veljelle. Raamatun mukaan Oonanin synti oli "ettei hankkinut jälkeläistä veljelleen, koska tiesi, ettei jälkeläinen olisi oleva hänen".

• Anonyymi

">toisaalta valtakunnansyyttäjä vaatii että syyte tulee rakentaa

Tosin hän ei ole vaatinut tällaista, ja keneltä vaatisikaan, kun hän lopulta itse päättää syytteen nostamisesta."

Poliisien mahdoton tehtävä Suomen lain puitteissa on rakentaa se syyte! Suomen laki ei anna tähän mitään mahdollisuuksia, koska ko. Paavalin esiintuoma kohta on tarkoitettu kaikille ihmisille eikä pelkästään homoseksuaaliselle vähemmistölle.

">Eli vähemmistön loukkaamissyytteitä ei voidakaan tosiasioiden kautta rakentaa.

Toki voidaan. Päivi sanoi homoseksuaalisuutta häpeäksi, mutta ei muita seksuaalisuuksia."

Kyseessä on homoseksuaalisen seksin harjoittamisen synti, millä tarkoitetaan samaa sukupuoltaolevien himoon perustuvaa (Älä himoitse!) seksuaalista aktia mihin voi sortua periaatteessa kuka tahansa aikuinen ihminen.

Homoseksuaalisuus itsessään ei ole synti, koska se on vain kiusaus harjoittaa Jumalan tahdon vastaista seksitoimintaa. Vasta kun tämä kiusaus tuottaa synnin teon käytännön tasolla, niin tämän Jumala tuomitsee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosin hän ei ole vaatinut tällaista, ja keneltä vaatisikaan, kun hän lopulta itse päättää syytteen nostamisesta."

Poliisien mahdoton tehtävä Suomen lain puitteissa on rakentaa se syyte! Suomen laki ei anna tähän mitään mahdollisuuksia, koska ko. Paavalin esiintuoma kohta on tarkoitettu kaikille ihmisille eikä pelkästään homoseksuaaliselle vähemmistölle.

">Eli vähemmistön loukkaamissyytteitä ei voidakaan tosiasioiden kautta rakentaa.

Toki voidaan. Päivi sanoi homoseksuaalisuutta häpeäksi, mutta ei muita seksuaalisuuksia."

Kyseessä on homoseksuaalisen seksin harjoittamisen synti, millä tarkoitetaan samaa sukupuoltaolevien himoon perustuvaa (Älä himoitse!) seksuaalista aktia mihin voi sortua periaatteessa kuka tahansa aikuinen ihminen.

Homoseksuaalisuus itsessään ei ole synti, koska se on vain kiusaus harjoittaa Jumalan tahdon vastaista seksitoimintaa. Vasta kun tämä kiusaus tuottaa synnin teon käytännön tasolla, niin tämän Jumala tuomitsee.

"Poliisien mahdoton tehtävä Suomen lain puitteissa on rakentaa se syyte! Suomen laki ei anna tähän mitään mahdollisuuksia, koska ko. Paavalin esiintuoma kohta on tarkoitettu kaikille ihmisille eikä pelkästään homoseksuaaliselle vähemmistölle."

Asiallisesti ottaen syytettä ei voida mitenkään edes keinotekoisesti rakennella jos pitäydytään Suomen lain puitteissa.

• Anonyymi
        torre1 kirjoitti:

Se on sitä itsensä tsemppaamista. Älykkäänä ihmisenä hänen on keskityttävä itsepetokseen keskimääräistä enemmän. Jos myöntäisi, että Raamatun maailmankuva ei päde tässä, kohta saisi mennä moni muukin Raamatussa totena kerrottu. Ja se sitten siitä uskomusjärjestelmästä. Valitettavasti.

• Anonyymi kirjoitti:

Hä?

Päivi kun puhuu vain homoseksuaalisista, ja sinä luulet olevan puhe "kaikista ihmisistä".

• Anonyymi
        torre1 kirjoitti:

Hä?

Päivi kun puhuu vain homoseksuaalisista, ja sinä luulet olevan puhe "kaikista ihmisistä".

Vääristelet jälleen.

• Anonyymi kirjoitti:

Vääristelet jälleen.

No ihan vasta Räsänen puhui ikävästi homoseksuaalisista.

Ei hän kohdista pahoja puheitaan kaikkiin ihmisiin.

• Anonyymi
        torre1 kirjoitti:

No ihan vasta Räsänen puhui ikävästi homoseksuaalisista.

Ei hän kohdista pahoja puheitaan kaikkiin ihmisiin.

Eipä puhunut, vääristelet jälleen.

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä puhunut, vääristelet jälleen.

Syntiä, häpeällisiä tekoja. Rikkoo Jumalan käskyjä vastaan, eivät peri Jumalan valtakuntaa.

Sitä samaa tuttua Päiviä. Kirjoitin muistiin nämäkin puheet homoseksuaalisista.

• Anonyymi
        torre1 kirjoitti:

Syntiä, häpeällisiä tekoja. Rikkoo Jumalan käskyjä vastaan, eivät peri Jumalan valtakuntaa.

Sitä samaa tuttua Päiviä. Kirjoitin muistiin nämäkin puheet homoseksuaalisista.

Heh, jälleen vääristelyä sinulta.

• Anonyymi
        torre1 kirjoitti:

Hä?

"Päivi kun puhuu vain homoseksuaalisista, ja sinä luulet olevan puhe "kaikista ihmisistä"."

Silloin kun Jumala ilmoittaa samaa sukupuoltaolevien seksiaktien syntisyydestä, niin silloin Jumala ilmoittaa tämän synnin kaikille ihmisille eikä pelkästään millekään vähemmistölle. Tämä on tärkeää todeta, koska Paavali ei julistuksessaan kohdista huomiota pelkästään homoseksuaaliiin vähemmistöön ja tähän Paavalin kirjeen kohtaan Päivi juuri vetosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Päivi kun puhuu vain homoseksuaalisista, ja sinä luulet olevan puhe "kaikista ihmisistä"."

Silloin kun Jumala ilmoittaa samaa sukupuoltaolevien seksiaktien syntisyydestä, niin silloin Jumala ilmoittaa tämän synnin kaikille ihmisille eikä pelkästään millekään vähemmistölle. Tämä on tärkeää todeta, koska Paavali ei julistuksessaan kohdista huomiota pelkästään homoseksuaaliiin vähemmistöön ja tähän Paavalin kirjeen kohtaan Päivi juuri vetosi.

"Silloin kun Jumala ilmoittaa samaa sukupuoltaolevien seksiaktien syntisyydestä, niin silloin Jumala ilmoittaa tämän synnin kaikille ihmisille eikä pelkästään millekään vähemmistölle. Tämä on tärkeää todeta, koska Paavali ei julistuksessaan kohdista huomiota pelkästään homoseksuaaliiin vähemmistöön ja tähän Paavalin kirjeen kohtaan Päivi juuri vetosi."

Tänä asiantila on muodostunut ongelmaksi Räsäs-tutkimuksissa koska viranomaiset ovat joutuneet melkoiseen ongelmaan kun toisaalta valtakunnansyyttäjä vaatii että syyte tulee rakentaa kun taas Jumalan Paavalin ylöskirjaamana olevat ilmoitukset "homoseksin"syntisyydestä koskeekin kaikkia ihmisiä eikä pelkästään mitään vähemmistöä. Eli vähemmistön loukkaamissyytteitä ei voidakaan tosiasioiden kautta rakentaa. Tyytyykö nyt sitten valtakunnan syyttäjä Suomen lakiin ja tosiasioihin niin tämä jää nyt nähtäväksi. Pontius Pilatus, Rooman keisarit, inkvisiittorit ja kommunistimaiden syyttäjät eivät ole tyytyneet tosiasioihin eikä lakeihin kun tuomiot oli pakko keksiä vaikka kiven alta, mutta miten käy Suomessa?

• Anonyymi kirjoitti:

"Silloin kun Jumala ilmoittaa samaa sukupuoltaolevien seksiaktien syntisyydestä, niin silloin Jumala ilmoittaa tämän synnin kaikille ihmisille eikä pelkästään millekään vähemmistölle. Tämä on tärkeää todeta, koska Paavali ei julistuksessaan kohdista huomiota pelkästään homoseksuaaliiin vähemmistöön ja tähän Paavalin kirjeen kohtaan Päivi juuri vetosi."

Tänä asiantila on muodostunut ongelmaksi Räsäs-tutkimuksissa koska viranomaiset ovat joutuneet melkoiseen ongelmaan kun toisaalta valtakunnansyyttäjä vaatii että syyte tulee rakentaa kun taas Jumalan Paavalin ylöskirjaamana olevat ilmoitukset "homoseksin"syntisyydestä koskeekin kaikkia ihmisiä eikä pelkästään mitään vähemmistöä. Eli vähemmistön loukkaamissyytteitä ei voidakaan tosiasioiden kautta rakentaa. Tyytyykö nyt sitten valtakunnan syyttäjä Suomen lakiin ja tosiasioihin niin tämä jää nyt nähtäväksi. Pontius Pilatus, Rooman keisarit, inkvisiittorit ja kommunistimaiden syyttäjät eivät ole tyytyneet tosiasioihin eikä lakeihin kun tuomiot oli pakko keksiä vaikka kiven alta, mutta miten käy Suomessa?

Aivan sama mitä Paavali.

Mutta Päivi kohdistaa Paavalin sanat joka kerta homoseksuaalisiin.

• Anonyymi
        torre1 kirjoitti:

Aivan sama mitä Paavali.

Mutta Päivi kohdistaa Paavalin sanat joka kerta homoseksuaalisiin.

Sinun tarkoituksesi on vain soIvata Räsästä, faktoista piittaamatta.

• Anonyymi kirjoitti:

Heh, jälleen vääristelyä sinulta.

Sanoin mitä Päivi sanoi kiivaseen tyyliin MTV3:n ohjelmassa. Sitä minun käskettiin katsoa.

• Anonyymi
        torre1 kirjoitti:

Sanoin mitä Päivi sanoi kiivaseen tyyliin MTV3:n ohjelmassa. Sitä minun käskettiin katsoa.

Sinulle tämä käy näköjään tunteisiin.

KyItymätön víhasi Päiviä kohtaan näkyy kaikessa, et piittaa enää faktoista.

• Anonyymi

Jos nyt vaivaudut vilkaisemaan kommentissasi näkyvää tuotosta, niin kyllä se taidat olla sinä itse jolla anaalinen vaihe on varhaislapsuudessa jäänyt jostakin syystä kesken ja tuot sitä esille saadakseni ymmärrystä toisilta jotka ovat vaiheen saaneet selvitettyä aikanaan.

• Anonyymi

Miten kenenkään työssä käynti liittyy ketjussa käsiteltyyn aiheeseen, paitsi jos kerrot profetoineesi mainitsemasi asiat Raamatullisina...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tapa oli, että miehen kuoltua lapsetonna, hänen veljensä tuli ottaa tämän leski puolisokseen. Heidän ensimmäinen lapsensa luettaisiin kuolleelle veljelle. Raamatun mukaan Oonanin synti oli "ettei hankkinut jälkeläistä veljelleen, koska tiesi, ettei jälkeläinen olisi oleva hänen".

Olet aivan oikeilla jäljillä, katso kuitenkin mitä Raamattu kertoo asiasta.

Mikä oli se teko, jota Herra piti pahana?
        Raamatun mukaan siemenen maahan valuttaminen oli paha, jonka vuoksi Hän antoi hänenkin kuolla.

Nykytiedon mukaan esimerkiksi etsittäessä perinnöllisiä sairauksia lapsi on biologisten vanhempiensa jälkeläinen, vaikka hänet adoptoitaisiinkin. Lapsi olisi ollut Herran silmissä joka tapauksessa Oonanin jälkeläinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä saattaisi olla jälkikasvuasi ajatellen kaikkien edun mukaista jos kuitenkin jatkat Oonanin esimerkin osoittamaa toimintaa. Valintasi loppusijoituspaikkasi suhteen tuskin siitä muuttuu, mutta pakottaa lapset syntymään vastoin tahtoaan vanhemmalle joka haluaa heille tuhansia vuosi sitten vallinneen aikakauden mukaisen yhteiskunnallisen aseman... ei vaikuta nykysuomessa kovin ruhtinaalliselta lähtökohdalta lasten hankkimiseen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitit: >>koska ko. Paavalin esiintuoma kohta on tarkoitettu kaikille ihmisille eikä pelkästään homoseksuaaliselle vähemmistölle.<<

Sitä suurempi tarve on tutkia asia oikeudellisesti, kuten Repe totesi: >>Päivi sanoi homoseksuaalisuutta häpeäksi, mutta ei muita seksuaalisuuksia.<<

Raamattu ei kerro homoseksuaalisen seksin harjoittamisen olevan synti, ei myöskään samaa sukupuolta olevien himoon perustuvan seksuaalisen aktin.
        Miksi sinä siis väität sellaista mitä ei ole Raamattuun kirjoitettu?

Mikäli seksuaaliseen vähemmistöön kuuluvan ihmisen Suomen lakiin perustuvia oikeuksia kavennetaan ilman rikoslain tunnusmerkistön mukaista tekoa tai esimerkiksi Kirkon toimintaa ohjaavan normiston osoittamasta hyväksyttävästä menettelytavasta poikkeavalla tavalla, kyllä asia pitää oikeusvaltiossa tutkia oikeudellisesti.

Minusta tällä palstallakin esiintuodut tulkinnat Paavalin ja Mooseksen kirjoitusten sanamuodoista osoittavat selkeästi tarpeen oikeuden päätökselle.
        Mikäli Paavalin ja Mooseksen tuhansia vuosia sitten antamilla sanoilla voidaan rajoittaa Suomen kansalaisten toimintaa tänään, on mahdollisiin ihmisoikeuksien rajoittamisiin saatava oikeuden päätös koska Kirkon normisto ei sitä tällä hetkellä riittävällä tavalla osoita.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet aivan oikeilla jäljillä, katso kuitenkin mitä Raamattu kertoo asiasta.

Mikä oli se teko, jota Herra piti pahana?
        Raamatun mukaan siemenen maahan valuttaminen oli paha, jonka vuoksi Hän antoi hänenkin kuolla.

Nykytiedon mukaan esimerkiksi etsittäessä perinnöllisiä sairauksia lapsi on biologisten vanhempiensa jälkeläinen, vaikka hänet adoptoitaisiinkin. Lapsi olisi ollut Herran silmissä joka tapauksessa Oonanin jälkeläinen.

Mutta meneehän se siemen hukkaan selibaatissakin.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinulle tämä käy näköjään tunteisiin.

KyItymätön víhasi Päiviä kohtaan näkyy kaikessa, et piittaa enää faktoista.

Minä kiinnitän huomiota Päivin puheisiin homoseksuaalisista.

Näetkö siinä vihaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Poliisien mahdoton tehtävä Suomen lain puitteissa on rakentaa se syyte! Suomen laki ei anna tähän mitään mahdollisuuksia, koska ko. Paavalin esiintuoma kohta on tarkoitettu kaikille ihmisille eikä pelkästään homoseksuaaliselle vähemmistölle."

Asiallisesti ottaen syytettä ei voida mitenkään edes keinotekoisesti rakennella jos pitäydytään Suomen lain puitteissa.

Mikäli Mooseksen ja Paavalin tuhansia vuosia sitten antamilla sanoilla esimerkiksi jokin uskonnollinen yhteisö tai lainsäätämiseen osallistuva ihminen rajoittaa Suomessa yhdenkään suomen kansalaisen lakiin perustuvia oikeuksia, on nähdäkseni asiassa aihetta tutkintaan.
        Oikeus päättää maallisista asioista ja maallisen elämän jälkeisistä sitten muunlaiset tuomioistuimet (vast).

• Anonyymi
        torre1 kirjoitti:

Minä kiinnitän huomiota Päivin puheisiin homoseksuaalisista.

Näetkö siinä vihaa?

Näen sinun kirjoituksissasi vihaa Päiviä kohtaan.

• Anonyymi
        Yksi.uskis kirjoitti:

Mutta meneehän se siemen hukkaan selibaatissakin.

Ai miehen omavalintaisella päätöksellä?
        Mitähän äitisi mahtaisi tuohon sanoa?

• Anonyymi

Voi miten ihana johtopäätös, sinähän alat kehittyä.

• Anonyymi kirjoitti:

>Suomen laki ei anna tähän mitään mahdollisuuksia, koska ko. Paavalin esiintuoma kohta on tarkoitettu kaikille ihmisille eikä pelkästään homoseksuaaliselle vähemmistölle.

Suomen rikosoikeus koskee yhä vain ihmisiä ja heidän tekojaan, ei kirjojen kohtia tai niissä seikkailevien hahmojen tekoja.

• Repe.Ruutikallo kirjoitti:

>Suomen laki ei anna tähän mitään mahdollisuuksia, koska ko. Paavalin esiintuoma kohta on tarkoitettu kaikille ihmisille eikä pelkästään homoseksuaaliselle vähemmistölle.

Suomen rikosoikeus koskee yhä vain ihmisiä ja heidän tekojaan, ei kirjojen kohtia tai niissä seikkailevien hahmojen tekoja.

Eikä se tajua, että Päivi ei puhu kaikista ihmisistä, vaan homoseksuaalisista. Siinä on valtava ero.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitit: >>koska ko. Paavalin esiintuoma kohta on tarkoitettu kaikille ihmisille eikä pelkästään homoseksuaaliselle vähemmistölle.<<

Sitä suurempi tarve on tutkia asia oikeudellisesti, kuten Repe totesi: >>Päivi sanoi homoseksuaalisuutta häpeäksi, mutta ei muita seksuaalisuuksia.<<

Raamattu ei kerro homoseksuaalisen seksin harjoittamisen olevan synti, ei myöskään samaa sukupuolta olevien himoon perustuvan seksuaalisen aktin.
        Miksi sinä siis väität sellaista mitä ei ole Raamattuun kirjoitettu?

Mikäli seksuaaliseen vähemmistöön kuuluvan ihmisen Suomen lakiin perustuvia oikeuksia kavennetaan ilman rikoslain tunnusmerkistön mukaista tekoa tai esimerkiksi Kirkon toimintaa ohjaavan normiston osoittamasta hyväksyttävästä menettelytavasta poikkeavalla tavalla, kyllä asia pitää oikeusvaltiossa tutkia oikeudellisesti.

Minusta tällä palstallakin esiintuodut tulkinnat Paavalin ja Mooseksen kirjoitusten sanamuodoista osoittavat selkeästi tarpeen oikeuden päätökselle.
        Mikäli Paavalin ja Mooseksen tuhansia vuosia sitten antamilla sanoilla voidaan rajoittaa Suomen kansalaisten toimintaa tänään, on mahdollisiin ihmisoikeuksien rajoittamisiin saatava oikeuden päätös koska Kirkon normisto ei sitä tällä hetkellä riittävällä tavalla osoita.

"Kirjoitit: >>koska ko. Paavalin esiintuoma kohta on tarkoitettu kaikille ihmisille eikä pelkästään homoseksuaaliselle vähemmistölle.<<

Sitä suurempi tarve on tutkia asia oikeudellisesti, kuten Repe totesi: >>Päivi sanoi homoseksuaalisuutta häpeäksi, mutta ei muita seksuaalisuuksia.<<"

Seksi samaa sukupuoltaolevien kesken on syntiä ja tämä koskee kaikkia ihmisiä eikä mitään vähemmistöä. Siksi Räsänen ei ole missään vaiheessa loukannut mitään vähemmistöä, koska myös heterot voivat langeta seksiin samaa sukupuoltaolevien kesken.
        Jumala on se joka ilmoittaa seksi samaa sukupuoltaolevien kesken on synti ja häpeä! Ei Päivi Räsänen.

"Raamattu ei kerro homoseksuaalisen seksin harjoittamisen olevan synti, ei myöskään samaa sukupuolta olevien himoon perustuvan seksuaalisen aktin.
        Miksi sinä siis väität sellaista mitä ei ole Raamattuun kirjoitettu?"

Raamatussa tuodaan noin 10 kohtaa esiin sekä suoraan että epäsuoraan, että seksiaktit samaa sukupuoltaolevien kesken on synti, kauhistus ja häpeä Jumalan silmissä. Lisäksi Sodoman tapahtumien kautta tuodaan esiin mihin tällainen johtuu jos tuonkaltaiset himot saavat vallan yhteiskunnassa. Se johtaa yhteiskunnan tuhoon.

"Mikäli seksuaaliseen vähemmistöön kuuluvan ihmisen Suomen lakiin perustuvia oikeuksia kavennetaan ilman rikoslain tunnusmerkistön mukaista tekoa ..."

Mutta kun ei kavenneta!!

Kristinusko tuo vain esiin mitä on syntiä - ihmiset saa silti valita miten tahtovat. Vaikka on käskyt "Älä tapa!" tai "Älä varasta!", niin silti ihmiset tappaa ja varastaa tarvittaessa välittämättä tippaakaan Jumalan käskyistä.

"Minusta tällä palstallakin esiintuodut tulkinnat Paavalin ja Mooseksen kirjoitusten sanamuodoista osoittavat selkeästi tarpeen oikeuden päätökselle."

Ehkä näin, mutta silloin ei enää noudateta näissä oikeudenpäätöksissä Suomen lakia jos pyritään muuttamaan Raamatun tekstiä lakiteitse. Ei ole Suomen laissa pykätää, jossa määrätään jollekin poliittisille liikkeelle ei-mieluisat jakeet poistettavaksi tai muutettavaksi.

Ja vaikka kiellettäisiin näiden jakeiden esittäminen julkisesti, niin tämäkään ei ratkaise mitään, sillä jakeet ovat yhä olemassa ja ihmiset niitä esiintoisivat lukemattomin eri tavoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kirjoitit: >>koska ko. Paavalin esiintuoma kohta on tarkoitettu kaikille ihmisille eikä pelkästään homoseksuaaliselle vähemmistölle.<<

Sitä suurempi tarve on tutkia asia oikeudellisesti, kuten Repe totesi: >>Päivi sanoi homoseksuaalisuutta häpeäksi, mutta ei muita seksuaalisuuksia.<<"

Seksi samaa sukupuoltaolevien kesken on syntiä ja tämä koskee kaikkia ihmisiä eikä mitään vähemmistöä. Siksi Räsänen ei ole missään vaiheessa loukannut mitään vähemmistöä, koska myös heterot voivat langeta seksiin samaa sukupuoltaolevien kesken.
        Jumala on se joka ilmoittaa seksi samaa sukupuoltaolevien kesken on synti ja häpeä! Ei Päivi Räsänen.

"Raamattu ei kerro homoseksuaalisen seksin harjoittamisen olevan synti, ei myöskään samaa sukupuolta olevien himoon perustuvan seksuaalisen aktin.
        Miksi sinä siis väität sellaista mitä ei ole Raamattuun kirjoitettu?"

Raamatussa tuodaan noin 10 kohtaa esiin sekä suoraan että epäsuoraan, että seksiaktit samaa sukupuoltaolevien kesken on synti, kauhistus ja häpeä Jumalan silmissä. Lisäksi Sodoman tapahtumien kautta tuodaan esiin mihin tällainen johtuu jos tuonkaltaiset himot saavat vallan yhteiskunnassa. Se johtaa yhteiskunnan tuhoon.

"Mikäli seksuaaliseen vähemmistöön kuuluvan ihmisen Suomen lakiin perustuvia oikeuksia kavennetaan ilman rikoslain tunnusmerkistön mukaista tekoa ..."

Mutta kun ei kavenneta!!

Kristinusko tuo vain esiin mitä on syntiä - ihmiset saa silti valita miten tahtovat. Vaikka on käskyt "Älä tapa!" tai "Älä varasta!", niin silti ihmiset tappaa ja varastaa tarvittaessa välittämättä tippaakaan Jumalan käskyistä.

"Minusta tällä palstallakin esiintuodut tulkinnat Paavalin ja Mooseksen kirjoitusten sanamuodoista osoittavat selkeästi tarpeen oikeuden päätökselle."

Ehkä näin, mutta silloin ei enää noudateta näissä oikeudenpäätöksissä Suomen lakia jos pyritään muuttamaan Raamatun tekstiä lakiteitse. Ei ole Suomen laissa pykätää, jossa määrätään jollekin poliittisille liikkeelle ei-mieluisat jakeet poistettavaksi tai muutettavaksi.

Ja vaikka kiellettäisiin näiden jakeiden esittäminen julkisesti, niin tämäkään ei ratkaise mitään, sillä jakeet ovat yhä olemassa ja ihmiset niitä esiintoisivat lukemattomin eri tavoin.

Tästä Räsäs-oikeudenkäynneistä tulee pitkäaikainen kansainvälinen oikeustapahtuma, koska Suomen oikeuslaitoksen syyttäjät ovat pakotettuja rikkomaan lakia, jos väkisin haluavat tuomioita. Räsänen ei ole loukannut yhtäkään vähemmistöä, koska Jumalan säädökset koskevat kaikki ihmisiä, ei siis mitään vähemmistöä. Tänä asiantila on muodostunut ongelmaksi Räsäs-tutkimuksissa koska viranomaiset ovat joutuneet melkoiseen ongelmaan kun toisaalta valtakunnansyyttäjä vaatii että syyte tulee rakentaa kun taas Jumalan Paavalin ylöskirjaamana olevat ilmoitukset "homoseksin"syntisyydestä koskeekin kaikkia ihmisiä eikä pelkästään mitään vähemmistöä. Eli vähemmistön loukkaamissyytteitä ei voidakaan tosiasioiden kautta rakentaa. Tyytyykö nyt sitten valtakunnan syyttäjä Suomen lakiin ja tosiasioihin niin tämä jää nyt nähtäväksi. Pontius Pilatus, Rooman keisarit, inkvisiittorit ja kommunistimaiden syyttäjät eivät ole tyytyneet tosiasioihin eikä lakeihin kun tuomiot oli pakko keksiä vaikka kiven alta, mutta miten käy Suomessa?

• Anonyymi

Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi eikä vihaan lähimmäistäsi niin kuin Räsänen.

• Anonyymi

Paavalia ei kiinnostanut koko asia.
      Mitä turhaan etsit. Elä elämääsi.

• Anonyymi

Kyllä Raamatusta löytyy myös kauniita ja ei-tuomitsevia kuvauksia homo- ja lesbosuhteista.

Samuelin kirjassa kuvataan kauniiseen sävyyn Daavidin ja Joonatanin välistä homoeroottista rakkautta.

Ruutin kirjassa, joka on apokryfikirja, puolestaan kuvataan kahden naisen, Ruutin ja Naomin välistä rakkautta. Sitä usein pidetään lesbokertomuksena, ja kertomuksessa on sellaisia piirteitä jotka viittaavat lesbosuhteeseen.

• Melkoista rakkautta, kun tekivät kaksi liittoakin ne miehet.

• Minä voisin arvostaa Daavidin ja Joonatanin tekemiä liittoja. Olihan Daavid melkoinen tekijä

• Anonyymi

"Samuelin kirjassa kuvataan kauniiseen sävyyn Daavidin ja Joonatanin välistä homoeroottista rakkautta."

Kyseessä oli agape-rakkaus mikä on aina Jumalan tahto - myös samaa sukupuoltaolevien kesken.

Agape-rakkaus on eri asia kuin himokas eros-rakkaus mikä on syntiä sen kaikissa muodoissaan.

• Anonyymi kirjoitti:

"Samuelin kirjassa kuvataan kauniiseen sävyyn Daavidin ja Joonatanin välistä homoeroottista rakkautta."

Kyseessä oli agape-rakkaus mikä on aina Jumalan tahto - myös samaa sukupuoltaolevien kesken.

Agape-rakkaus on eri asia kuin himokas eros-rakkaus mikä on syntiä sen kaikissa muodoissaan.

Jaa. Minkä vuoksi tehdään liitto rakkauden tähden?

Agape-rakkauden takia aina?

• No sovitaan, että Daavid oli mitättömyys.

• Anonyymi

>>En ole löytänyt Raamatusta mitään myönteistä kahden miehen tai kahden naisen miehen ja naisen välistä elämää jäljittelevistä ihmisistä.<<

Tulee jättää se kirja omaan arvoonsa ja kokeilla itse 'elämän jäljittelyä' jos oma sukupuoli kiinnostaa. Sittenhän sen tietää, mitä se on. Tuskin kandee kuunnella niitä jotka ei ole kokeneet eikä tiedä siitä mitään. Niitä kyllä riittää jotka pelkää elää eikä antaisi toistenkaan elää.

• Anonyymi

Mooses ja Paavali eivät kerro samaa sukupuolta olevien välisistä asioista, kunhan koruttomaan tapaansa esittävät miten miesten tuli opetella hillitsemään siemenensä valuttamista Luomistyön vastaisesti ilman lisääntymistä myös miehen ja naisen välisessä avioliitossa (vast).
      Jumala oli uskonut miehen vastuulle ihmisen kallisarvoisen siemenen ja miehet selkeästikään eivät ymmärtäneet heille osoitettua arvokasta tehtävää, vaan aivan samaan tapaan kuin nykyäänkin holtittomuudessaan yrittävät hedelmöittää kondomia, hedelmätöntä naista, toisiaan, valuttavat milloin minnekin vaikka Luomistyö antaa selkeän osoitteen.

Mielenkiintoista näin heterona on tietenkin se, miten Raamattu vaikuttaa keskittyvän miehiin ja miesten tekemisiin siinä ajassa, aivan kuin naisilla ja lapsilla ei juurikaan olisi ollut mitään merkitystä itse elämän kannalta. Olivat välttämätön paha miehille, aivan kuten jotkut uskovat miehet edelleen palstallakin tuovat esille.

Kirjoitukset antavat nähdäkseni meille aika selkeän käsityksen ihmisen seksuaalisuuden merkitykselle ihmiskunnan olemassaolon kannalta ja minusta meidän tehtävämme ihmisinä ei ole etsiä pahuutta sellaisesta mitä oikeasti ei ole esitetty pahuutena.
      Erään maksullisenakin toimineen naisen mukaan avioliitossa olevien miesten sairaalloisella pervoudella ei ole mitään rajaa siinä, miten kohtelevat maksullista naista. Kerta kerralta tarvitaan sairaampia kokemuksia tyydyttämään miehen tarpeita ja ymmärtääkseni ei ole eroa onko mies uskossa vai ei.
      Mikäli joku palstan sankareista tunnistaa itsensä, niin varmaan poistuu tämäkin päivitys nopeasti... antakaa sen jäädä ja katsokaa mitä hyvää teissä oikeasti on kovien ja ajattelemattomien sanojenne jälkeen.
      Ihminen on raadonsyöjä, mikä muu olento kalvaa läheisiään yhtä innokkaasti niin henkisellä kuin fyysiselläkin tasolla... armoa ei tunneta niin kauan kuin pienikin suupala on jäljellä...

• Anonyymi

Maikkarin mukaan ailarymskyn voima saattaa olla vaikuttavampi, kuin Jumalanvoiman tunnustaminen, mutta pieniä on iltojenkin alut, eikö.
      https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/tällaisesta-kuvakulmasta-et-ole-vielä-ailaa-nähnyt-–-katso-videolta-kuinka-myrsky-pitää-majakalla-olevia-talkoolaisia-vankina-suomen-ja-ruotsin-rajalla/ar-BB198H9w?li=BBr5KbI

• Anonyymi

Ei mitään!

Ketjusta on poistettu 94 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      8757
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3449
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      26
      2640
    4. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2030
    5. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      80
      2020
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      357
      1747
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1432
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1211
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1095
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      67
      1044
    Aihe