mitä tapahtuisi, jos

Anonyymi

Kaikki palstalla haikaijat laittaisivat viestiä tai soittaisivat ihastukselleen
A jos toinen on varattu
B pelkää tunteen olevan yksipuolista.
C ei tiedä toisen suuntautumista
Kerro myös, jos olet tehnyt noin mitä siitä seurasi.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt on seurannut se, että kukaan ei tajua mitä sä haet. Aika ilmiselvää, että kaikissa tapauksissa on tullut pakit ja elämä jatkuu.

    • A B ja C. Vain A tuli selväksi koska sitä kysyin. B varmasti totta, C on sivuseikka. En tosin soittanut vaan kysyin kasvotusten. Olo oli sen jälkeen todella helpottunut, aloin vältellä kohtaamista ja tunteet laimenivat. Jälkeenpäin hän on suhtautunut minuun tavallisen ystävällisesti kun pari kertaa on kohdattu. Unohtanut häntä en ole, ja välttelen tapaamista edelleen.

      Onko itselläsi vastaavaa kokemusta?

      • Anonyymi

        Siis häntä ei kiinnostanut naiset?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis häntä ei kiinnostanut naiset?

        Tarina ei kerro. Vaisto sanoo että voisi olla.


    • Anonyymi

      A Hän varattu on flirttaillut, kosketellut, laittanut kätensä reidelleni, ostanut kukkia jne. Jäänyt kahden kesken istumaan ja hiljaa tuijotellut kuin jotain odotellen..en tehnyt mitään, koska hän on varattu. Muuten olisin voinut kokeilla lähestyä, mutta altavastaajan rooli suhteessa puolisoonsa ei houkuttanut.

      Jos olisin lähestynyt, olisi ehkä seurannut keskustelu ja suhde..ehkä likaista jälkipyykkiä tai sitten ei riippuu siitä mitkä hänen parisuhteensa pelisäännöt on. Jokatapauksessa minä olisin saanut vähemmän kuin tarvitsen.. varsinkin, jos hän tarvitsee useita rinnakkaissuhteita..ne ei oo mun juttu.

    • Anonyymi

      En lähesty ottamatta ENNEN SITÄ selvää onko toinen a) vapaa b) kiinnostunut naisista C) kiinnostunut musta, joten...

      • Anonyymi

        No miten otat selvää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten otat selvää?

        Kysytkö tosissasi? juttelemalla, tutustumalla, elekieltä seuraamalla jne. Jos on isommin vetovoimaa jännitteen huomaa koko kulmakunta, ei tarvita neiti Marplea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysytkö tosissasi? juttelemalla, tutustumalla, elekieltä seuraamalla jne. Jos on isommin vetovoimaa jännitteen huomaa koko kulmakunta, ei tarvita neiti Marplea.

        Näin just, yhessäkin harrastusporukassa oli tietyillä naisilla silmäpeliä ja äkkiä sen tiesi kaikki. Vaikkei mitään muuta ollu vielä tapahtunukkaan siihen mennessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin just, yhessäkin harrastusporukassa oli tietyillä naisilla silmäpeliä ja äkkiä sen tiesi kaikki. Vaikkei mitään muuta ollu vielä tapahtunukkaan siihen mennessä.

        Niin ja joskus sen huomaa muut jo paljon aiemmin kuin ne kaksi toistensa seurassa viihtyvää toisistaan.


    • Anonyymi

      Tuntuuko siltä, että tällä palstalla keskustelee enimmäkseen bi:t ja myöhäisheränneet vastaavat.

      • Anonyymi

        Ei tunnu. Vaikuttaa siltä, että muutama tavallisesta elämästä täysin tietämätön henkilö kyselee toistuvasti samoja perusasioita, eikä ota onkeensa asiallisista vastauksista. Muutenkin palstalla kaikki vähänkin järkevät aiheet tyrehdytetään ja ainoastaan samaa yksinkertaista saa toistaa.

        Väitän että vähintään 95 prosenttia aikuisista tietää mistä huomaa toisen kiinnostuksen, miten tehdään aloite, kenelle voi tehdä aloitteen ymv. perusasiat. Itse en ole tavannut ketään teini-iän ylittänyttä, joka ei näitä asioita tietäisi. Täytyy elää melko poikkeuksellisissa olosuhteissa, ettei opi lapsuuden ja nuoruuden aikana elämän perusasioita.

        Näiden kyselijöiden kannattaisi mennä mukaan tavalliseen elämänmenoon. Elämää ei opi kuin elämällä sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tunnu. Vaikuttaa siltä, että muutama tavallisesta elämästä täysin tietämätön henkilö kyselee toistuvasti samoja perusasioita, eikä ota onkeensa asiallisista vastauksista. Muutenkin palstalla kaikki vähänkin järkevät aiheet tyrehdytetään ja ainoastaan samaa yksinkertaista saa toistaa.

        Väitän että vähintään 95 prosenttia aikuisista tietää mistä huomaa toisen kiinnostuksen, miten tehdään aloite, kenelle voi tehdä aloitteen ymv. perusasiat. Itse en ole tavannut ketään teini-iän ylittänyttä, joka ei näitä asioita tietäisi. Täytyy elää melko poikkeuksellisissa olosuhteissa, ettei opi lapsuuden ja nuoruuden aikana elämän perusasioita.

        Näiden kyselijöiden kannattaisi mennä mukaan tavalliseen elämänmenoon. Elämää ei opi kuin elämällä sitä.

        Samaa mieltä ja juttu kyllä etenee luonnostaan, jos synkkaa sillä lailla. Ei siihen voi luetella jotain aina pätevää ohjetta, se on jatkuvaa kahdenvälistä dynamiikkaa eikä yksittäisiä irrallisia sanoja tai tekoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tunnu. Vaikuttaa siltä, että muutama tavallisesta elämästä täysin tietämätön henkilö kyselee toistuvasti samoja perusasioita, eikä ota onkeensa asiallisista vastauksista. Muutenkin palstalla kaikki vähänkin järkevät aiheet tyrehdytetään ja ainoastaan samaa yksinkertaista saa toistaa.

        Väitän että vähintään 95 prosenttia aikuisista tietää mistä huomaa toisen kiinnostuksen, miten tehdään aloite, kenelle voi tehdä aloitteen ymv. perusasiat. Itse en ole tavannut ketään teini-iän ylittänyttä, joka ei näitä asioita tietäisi. Täytyy elää melko poikkeuksellisissa olosuhteissa, ettei opi lapsuuden ja nuoruuden aikana elämän perusasioita.

        Näiden kyselijöiden kannattaisi mennä mukaan tavalliseen elämänmenoon. Elämää ei opi kuin elämällä sitä.

        Ihminen voi kyllä vieraantua myös aikuisiällä, jos on pitkään esim omaishoitajana, on terveyshaastetta ja pelkää ettei enää kelpaa, asuu hornan kuusessa jossa tapaa ihmisiä harvakseltaan ja ei silloinkaan muita lesboja..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen voi kyllä vieraantua myös aikuisiällä, jos on pitkään esim omaishoitajana, on terveyshaastetta ja pelkää ettei enää kelpaa, asuu hornan kuusessa jossa tapaa ihmisiä harvakseltaan ja ei silloinkaan muita lesboja..

        Hankala tilanne käytännön kannalta. Kannattaa kuitenkin luottaa siihen, että osaa toimia ihmisten kanssa jos on ennenkin osannut. Liiallinen epävarmuus haittaa tutustumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tunnu. Vaikuttaa siltä, että muutama tavallisesta elämästä täysin tietämätön henkilö kyselee toistuvasti samoja perusasioita, eikä ota onkeensa asiallisista vastauksista. Muutenkin palstalla kaikki vähänkin järkevät aiheet tyrehdytetään ja ainoastaan samaa yksinkertaista saa toistaa.

        Väitän että vähintään 95 prosenttia aikuisista tietää mistä huomaa toisen kiinnostuksen, miten tehdään aloite, kenelle voi tehdä aloitteen ymv. perusasiat. Itse en ole tavannut ketään teini-iän ylittänyttä, joka ei näitä asioita tietäisi. Täytyy elää melko poikkeuksellisissa olosuhteissa, ettei opi lapsuuden ja nuoruuden aikana elämän perusasioita.

        Näiden kyselijöiden kannattaisi mennä mukaan tavalliseen elämänmenoon. Elämää ei opi kuin elämällä sitä.

        Olen samaa mieltä. Palstan aihepiiri on valitettavan köyhä. En tiedä, miksi itse täällä käyn selaamassa ja satunnaisesti kommentoimassa - ehkä siksi, kun tarjonta on niin niukkaa ja mahdollisuudet tavata muita lesboja niin rajalliset.

        Mistä aiheista toivoisit keskustelua? Miten voisimme vaikuttaa siihen, ettei keskustelu latistu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Palstan aihepiiri on valitettavan köyhä. En tiedä, miksi itse täällä käyn selaamassa ja satunnaisesti kommentoimassa - ehkä siksi, kun tarjonta on niin niukkaa ja mahdollisuudet tavata muita lesboja niin rajalliset.

        Mistä aiheista toivoisit keskustelua? Miten voisimme vaikuttaa siihen, ettei keskustelu latistu?

        Tehkää keskustelun aloituksia itseänne kiinnostavista aiheista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tunnu. Vaikuttaa siltä, että muutama tavallisesta elämästä täysin tietämätön henkilö kyselee toistuvasti samoja perusasioita, eikä ota onkeensa asiallisista vastauksista. Muutenkin palstalla kaikki vähänkin järkevät aiheet tyrehdytetään ja ainoastaan samaa yksinkertaista saa toistaa.

        Väitän että vähintään 95 prosenttia aikuisista tietää mistä huomaa toisen kiinnostuksen, miten tehdään aloite, kenelle voi tehdä aloitteen ymv. perusasiat. Itse en ole tavannut ketään teini-iän ylittänyttä, joka ei näitä asioita tietäisi. Täytyy elää melko poikkeuksellisissa olosuhteissa, ettei opi lapsuuden ja nuoruuden aikana elämän perusasioita.

        Näiden kyselijöiden kannattaisi mennä mukaan tavalliseen elämänmenoon. Elämää ei opi kuin elämällä sitä.

        Mä kuulun siihen 5 % joukkoon sitten.
        Mulla ei oo mitään kokemusta parisuhteesta enkä ole koskaan tehnyt aloitetta. Johtuuko se sitten siitä et oon niin ujo ja ajattelen et en voi kelvata hänelle.
        Vaikka yritän kehittyä niin ei oo kyl itsevarmuutta tullut.
        Täl hetkel surettaa kun oon antanut ihastukselle niin huonon kuvan itsestäni. Meen aina niin lukkoon kun oon ihastunut.
        Suoraan sanottuna hävettää mun lapsellinen käytös.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      156
      4199
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      61
      1697
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      291
      1405
    4. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      44
      1134
    5. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      308
      1097
    6. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      57
      1081
    7. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      57
      1045
    8. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      68
      993
    9. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      52
      974
    10. IS Viikonloppu 1.-2.6.2024

      Kesä alkaa! Eka kovis on 3-, Vaalamo/Kärkkäinen. Piiliksessä lehtinen. Akateemikko Rustari kirjoittaa pubivisoista! Toi
      Sanaristikot
      127
      967
    Aihe