Noin kolmen viikon kuluttua painoindeksi on alle 30. Kuinkakohan tuota juhlistaisi kun Sirdaludin kanssa ei voi käyttää alkoholia ja syömäjuhlat eivät tässä tilanteessa ole hyvä idea?
Kuinka juhlistaa ylipainoiseksi päädyä?
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voihan pitää sellaiset terveelliset syömäjuhlat, smoothieta, salaattia ym.
Sellaista mitä muutenkin syö laihduttaakseen.
Niistäkin eväistä saa varmaan loihdittua jotain parempaa ja vaikka kauniin näköistä.
Katat pöydän kauniisti ja teet upeita annoksia.Ei ole edes pöytää eikä blenderiä duunikämpässä. Voisi tosissaan sijoittaa johonkin kalliiseen mutta terveelliseen ruoka-aineeseen. Voisi vääntää riimihärkää ja sienikastiketta kun torilla käy myyjä, jolla on erinomaista nautaa.
- Anonyymi
Pitääkö välttämättä syödä? Miksi sitä mielihyvää ja juhlatunnelmaa pitää hakea ruoasta ja syömisestä?
Itse kyllä keksisin jotain mukavaa ja vähän vaikka ylellistäkin, pientä hemmottelua itselle. Sellaista mitä arjen aherruksessa ei tule tehtyä. Mieti mikä olisi sellaista!
Nostaa kummasti mielialaa ja antaa potkua jatkaa terveellä tiellä!
Onneksi olkoot muuten saavutuksestasi!Yleensä olen juhlistanut merkittäviä tapahtumia ostamalla keittiötavaraa mutta nyt niitä on liikaakin ja duunikämpässä on varsin vähän säilytystilaa niin tuo mahdollisuus ei ole oikein mahdollisuus. Kotiin ostanen kumisen leikkuulaudan jossain välissä.
Jonkun objektiivin voisi ostaa tai kengät. Tai siivoututtaa kodin siivoojalla. Jälkimmäinen voisi olla paras vaihtoehto.
Yllättävän hyvin ja helposti on kyllä painonpudotus sujunut tänä vuonna. Korona kestänee vielä kuukausia joten painonpudotuskin jatkunee ja uudessa duunissa saa salaattilounaan 5€ hintaan niin aika kevyesti mennään vuosi ja 2 kk ja sitten Espanjaan kahdeksi kuukaudeksi kielikurssille.
- Anonyymi
Laita nettiin kaksi kuvaa, jossa olet a) ennen laihdutusta ja b) nyt. Postaa linkki tänne.
- Anonyymi
»Noin kolmen viikon kuluttua painoindeksi on alle 30. »
Oma uniapnealääkärini sanoi, että pääseen uusiin tutkimuksiin sitten, kun laihdutan painoon (pituus - 100) 10 kg, jossa pituus on senttimetreinä. Se vastaisi minulla painoindeksiä 27,77. Se on minun tavoitteeni.Minä laihdutan minkä verran pystyn sellaisella dieetillä jota voin noudattaa loppuelämäni. Voi olla että joskus nutraan ja ateriakorviketta pakkaan ulkomaanreissukassiin aina. Myös soijaproteiinirouhetta. On siellä kokkiveitsikin 4", leikkuulauta mini, Sisteman mikrokuppi ja mandoliini. Kuutioijaa harkitsen ja Sisteman mikrolautasta. Höyrytysalustaakin voisi harkita.
Epäilisin että 10 kg voisi vielä lähteä mutta koronan jälkeen alkaa massakausi kun pääsee taas punttisalille. Voi tosin olla että lihasta ei tule niin helposti kuin ennen.- Anonyymi
hvp27 kirjoitti:
Minä laihdutan minkä verran pystyn sellaisella dieetillä jota voin noudattaa loppuelämäni. Voi olla että joskus nutraan ja ateriakorviketta pakkaan ulkomaanreissukassiin aina. Myös soijaproteiinirouhetta. On siellä kokkiveitsikin 4", leikkuulauta mini, Sisteman mikrokuppi ja mandoliini. Kuutioijaa harkitsen ja Sisteman mikrolautasta. Höyrytysalustaakin voisi harkita.
Epäilisin että 10 kg voisi vielä lähteä mutta koronan jälkeen alkaa massakausi kun pääsee taas punttisalille. Voi tosin olla että lihasta ei tule niin helposti kuin ennen.” Minä laihdutan minkä verran pystyn sellaisella dieetillä jota voin noudattaa loppuelämäni.”
Minkälainen on ruokapäiväsi nykyisin? Anonyymi kirjoitti:
” Minä laihdutan minkä verran pystyn sellaisella dieetillä jota voin noudattaa loppuelämäni.”
Minkälainen on ruokapäiväsi nykyisin?Kello 7 aerocaputsino ruisleivällä jossa kevytmajoneesia ja yleensä kasviksia. Puolilta päivin kaurapuuro hedelmäsoseella tms.. Töitten jälkeen kaksi olutta ja pari tuntia sen jälkeen päivällinen eli keittoa tai kastiketta. Iltapalaksi usein raejuustoa tai rahkaa. Hiilihydraattia bulguuri, täysjyväleipä ja täysjyväpasta. Keitoissa ja kastikkeissa papuja. Pääasiallinen liha broileria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt862054Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1391960Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236943091652Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2681606Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1881310Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451177- 2131119
- 1041088
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös3061049Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm2271000