Juha Mieto on hiihtäjälegenda, olympiavoittaja ja ex-kansanedustaja, jolla on maailmanennätys halonhakkuussa. Mietaa väritti Farmi Suomi: Revanssi -realityssä riuskalla otteellaan ja huumorillaan.
Lue Miedon haastattelu:
https://www.suomi24.fi/viihde/juha-mieto-yllattyi-farmilla-tasta-ei-voinut-itse-mitenkaan-vaikuttaa-mutta-per-kele-oli?s24
Juha Mieto yllättyi Farmilla tästä - Ei voinut itse mitenkään vaikuttaa: "Mutta per**kele, oli..."
9
1185
Vastaukset
Juha the Mieto on witun ääliö. Tienaa yhä ku hävisi sadasosala. Täysi tollo!
- Anonyymi
Oisikko pärjännyt😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisikko pärjännyt😁
Tyhjänpäiväinen ohjelma kyllä yle erolla pitäis saada laatua ohjelmiin tuomarit vaihtoon väh. 1 kerta/kk
Anonyymi kirjoitti:
Oisikko pärjännyt😁
En. Mutta sadasosala kannatti Mietaan hävitä. Jos ois voittanut se ois jo unohdettu. NY saanu voita leipien pääle. Hyvä niin.
- Anonyymi
Raskas mies jutuissaan. Ei jatkoon.
- Anonyymi
Mietaa on sentään mies.. mitä ei voi Hesalaisista sanoa,ransuja hamepäällä😅
- Anonyymi
Mietaa on raaka äijä, perskules, periksille ei anneta.
- Anonyymi
Mieto on kuningas. Räty ja Saarinen voisivat ottaa mallia.
- Anonyymi
mietaa pani farmilla kelly kaljonia navetassa isolla melalla .. oli huutanut ei voi valkoihosell olla noin iso..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768732Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593301- 382654
- 272211
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372180- 131927
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151743- 681705
- 181629