Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?
56
817
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sulla on kivan värinen letti!
- AnonyymiUUSI
Gubbe roskikseen!
- AnonyymiUUSI
En voi.
- AnonyymiUUSI
Kiitos kun oot
Mun
- AnonyymiUUSI
En halua sanoa mitään hyvää.
- AnonyymiUUSI
Oot ihana ja unelma.
- AnonyymiUUSI
Ei ole mitään hyvää sanottavana.
- AnonyymiUUSI
Hyvää yötä kaikille rikotuille 😢
- AnonyymiUUSI
😭😭😭
- AnonyymiUUSI
Ilman sua en ois uskonut että joku voi muuhunkin rakastua. Kiitos siitä.
- AnonyymiUUSI
Tarkoititko kirjoittaa muuhunkin vai muhunkin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoititko kirjoittaa muuhunkin vai muhunkin?
Muhunkin. Puhelin sen näköjään vaihtaa noin. Miksi mun pitäisi mennä helvettiin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muhunkin. Puhelin sen näköjään vaihtaa noin. Miksi mun pitäisi mennä helvettiin?
Koska kalevi kaivinkone ei osaa persepääästä muuta suoltaa ko kakkendaalenia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska kalevi kaivinkone ei osaa persepääästä muuta suoltaa ko kakkendaalenia
Miten se minuun liittyy mitenkään?
- AnonyymiUUSI
Ei minulla ole kaivattua, joten ei ole mitään sanottavaakaan!
- AnonyymiUUSI
Olet ihana ja kiinnostava nainen. Silmä lepää ja mietin sinua lämmöllä aina kun näen.
- AnonyymiUUSI
Olet unelmamies. Olen fiksautunut sinuun. Sori. Mietin sinua vielä vanhainkodissa. Haittaako?
- AnonyymiUUSI
Oot prkeleen seksikäs äijä.
- AnonyymiUUSI
Vaikutat ihanalta ihmiseltä ❤️
- AnonyymiUUSI
Kauniit asiat kuultuna väärältä mieheltä ei tuo naiselle mitään iloa. Sanoisin paljon kauniita asioita jos hän sitä minulta toivoisi.
- AnonyymiUUSI
Tykkään miten pyörit ympärilläni ja odotan koska kuulen ensimmäiset sanasi minulle.
Olet ajatusteni kohde jota haluan nähdä sinua yhtä usein kuin olet mielessäni, olethan tullut minulle niin kovin ❤️ - AnonyymiUUSI
Hyvää yötä kaikille joita on kohdeltu kauhealla tavalla.
- AnonyymiUUSI
Kiitos 🥺 Hyvää yötä myös sinulle ja voimia ❤️
- AnonyymiUUSI
Anteeksi mieheni. Olen rakastunut sinua vahvempaan ja mukavampaan aitoon mieheen.😟se vaan söi mun sydämmen
- AnonyymiUUSI
Niin, sydämeen ei mahdu kahta m:ää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, sydämeen ei mahdu kahta m:ää.
Ei mahdu ei😟anteeksi siitä. Mulla mahtuu vain toi yksi Mies. Mut se on niin just ihgu daa😍🫶😉💕oon ihan mykkyrällä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei mahdu ei😟anteeksi siitä. Mulla mahtuu vain toi yksi Mies. Mut se on niin just ihgu daa😍🫶😉💕oon ihan mykkyrällä
Olet siis varattu ja kaipaat toista miestä?
- AnonyymiUUSI
Mitä tarkoitat aidolla miehellä?
- AnonyymiUUSI
Rakastettu on oikea nimesi ❤️Ja olen kiitollinen kun olen saanut sinut kohdata 🥹🙏
- AnonyymiUUSI
Milloin kohtasit ensimmäistä kertaa?
- AnonyymiUUSI
Onko välillänne tapahtunut jotain? :)
- AnonyymiUUSI
Onko hänet raiskattu niin ettei hän tiedä?!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko hänet raiskattu niin ettei hän tiedä?!
Mul on yks tällanen karsee tapaus nuoruudesta. Onneks pääsin pakoon, mut ehdin kyllä säikähtää ihan tosissani, kun kävi väkisin päälle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Milloin kohtasit ensimmäistä kertaa?
2017 syksyllä
- AnonyymiUUSI
Oot kultainen ja niin kaunis 💖😽
- AnonyymiUUSI
Kiitos kun tuhosit minut.
- AnonyymiUUSI
Hän mies on karismaattinen. Tuo ympärilleen iloa, väriä ja lämpöä. Hän on odotettu ja minä rakastan häntä.
- AnonyymiUUSI
Onko hän Valittu?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko hän Valittu?
On tietysti. Hän on valittu jos osoittautuu valituksi.
- AnonyymiUUSI
Vaikka emme enää näkisi ikinä, ja siltähän se taas vahvasti vaikuttaa, niin tulen aina ajattelemaan sinusta kauniita ajatuksia. Kauneimpia. Vaikka et ajattelisi minusta samoin.
- AnonyymiUUSI
Taas …
- AnonyymiUUSI
Miksi ei nähdä?
- AnonyymiUUSI
Olet herättänyt seksuaalisuuteni henkiin.
- AnonyymiUUSI
siis en voisi sanoa näin tietenkään😊
- AnonyymiUUSI
🔥🔥🔥
- AnonyymiUUSI
Oli päivien piristys kun joskus kerettiin kesken työpäivän vaihtaa muutama sana.
Elämä kuljetti eri suuntiin, mutta ehkä joskus taas törmätään.
Hyvää ja onnellista elämää. Toivottavasti sinulla on paljon ystäviä ja kumppani kulkemassa rinnallasi, eikä sinun mies tarvitse koskaan kärsiä yksinäisyydestä tai muustakaan ikävästä. Uskon ainakin niin. Olet ihan mykistävän seksikäs paljaana.
- AnonyymiUUSI
Itsellesikö sää näitä kirjoittelet gubbe? 🤣
Anonyymi kirjoitti:
Vastasin ap:lle, avauksessaan esittämäänsä kysymykseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Gubbe muuntui salamannopeesti sudesta perskankuksi 🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Kiitos! Minä muistelen sitä, kun sinä paljaalla.
- AnonyymiUUSI
Osaan
- AnonyymiUUSI
Ei huolia
Kirsille voin sanoa, että oot ollu kiva ja mukava aina mulle täällä. Eli kiitos siitä.
Sääli että sua matkitaan ja mä en sua niistä matkijoista aina erota... 🧡- AnonyymiUUSI
Sun piti jo puoli tuntia sitten häippästä täältä 🍒👩❤️☕️
Anonyymi kirjoitti:
Sun piti jo puoli tuntia sitten häippästä täältä 🍒👩❤️☕️
Mä menen sitten ku menen. Ei kuulu sulle yhtään.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt741862Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1131732Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942531310Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2421283Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1851236Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451117- 2121064
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös293942Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm221920- 56807