Nyt on pistetty kyllä kunnollinen huijaus hoitomuoto liikkeelle. Sekoitetaan joukkoon vähän ihan perusasioita tukemaan keksittyä hoitomuotoa ja selitetään täysin diipadaapaata jostain keksityistä ongelmista ja vaivoista.
https://www.hoitavahengitys.fi/
"Luonnonmukaista apua hengityksen ongelmiin
Useat ihmiset tunnistavat omassa hengityksessään olevan jotakin pielessä, vaikka eivät kärsisikään erityisistä terveysongelmista. Yleisimpinä hengityksen ongelmina pidetään liian pinnallista sekä liian kiihkeää hengittämistä. Useimmat arvelevat, että nopean hengästymisen, tai ilman loppumisen tunteen taustalla on tuo tehottomaksi mielletty pinnallinen hengitys. Ajatellaan, että pinnallinen hengitys ei tuo riittävästi elimistöön happea, jolloin henkeä pyritään haukkomaan suuremmin. Tämä johtaa olosuhteisiin nähden liian suureen hengitykseen, eli liikahengitykseen."
"Hiilidioksidivajeesta happivaje
Merkittävin lisäselvennystä kaipaavista käsityksistä on hiilidioksidin väärinymmärretty rooli elimistön hapensaannissa. Suuri hengitys ei tuokaan elimistöömme enemmän happea, vaan päinvastoin aiheuttaa hapenpuutteen. Meidän ei tulekaan huolehtia pelkästään siitä, saammeko keuhkoihin riittävästi happea, vaan siitä, jääkö sinne uloshengityksen jälkeen riittävästi hiilidioksidia. Kun ehkäisemme hiilidioksidivajeen syntymisen, varmistamme elimistön riittävän hapensaannin."
Törkeää huijausta - Hoitava hengitys
Anonyymi
7
801
Vastaukset
Eikä varmaankaan mitään viitteitä mihinkään vertaisarvioituihin tutkimuksiin, jotka tukisivat esitettyjä väitteitä.
- Anonyymi
Eiköhän ne keuhkot itse hoida ventilaation. Kaikenlaista pskaa sitä on tarjolla.
- Anonyymi
Tämä oli paras, kerro sama kaikille astmaatikoille, COPD-potilaille ja muille keuhko-ongelmaisille. Että keuhkot ihan itse hoitavat hengityksen hehe eihän mitään hengitysongelmia voi olla olemassa kun minullakaan ei ole hehe
- Anonyymi
Vai että johtuu se yöllä kusettaminenkin hengityksestä, hörhöt taas liikenteessä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623