Voisitteko ylläpidossa vihdoinkin estää Maailman menoa - palstan käyttöä jatkuvasti häiritsevät floodaukset, joissa samaa viestiä on saman minuutin aikana lähetetty kymmenen kopiota palstalle ja yhteensä kopioita on esimerkiksi sata kpl.
Ei pitäisi olla teknisesti kovin vaikeaa toteuttaa kun viestit ovat identtisiä viimeistä pilkkua myöten. Tämä floodaus on ollut ongelmana jo pidempään ettekä ole korjanneet tilannetta.
Kun kyseiset viestit ovat usein myös paitsi asiattomia niin myös lainvastaista vihapuhetta niin teidän oikeasti pitäisi puuttua tilanteeseen.
Jatkuvat massapostitukset/floodaukset Maailman menoa palstalla
7
360
Vastaukset
- Anonyymi
Aiemmin luotsit hoisivat asian.
Nykyisin ei kukaan. - Anonyymi
Tuo spämmiestohan oli aikaisemmin käytössä, mutta ilmeisesti se toimi liian hyvin joten poistettiin.
Moikka! Asiaan etsitään pysyvää ratkaisua. 🛑 Kannattaa aina tehdä floodausviesteistä ilmoituksia, jotta niihin päästään puuttumaan mahdollisimman nopeasti. Kiitos!
Terkuin,
Emma,
Suomi24-tiimi- Anonyymi
Kannattaa tehdä...
No jukolauta, ettekös te itse tee tosiaankaan yhtään mitään! - Anonyymi
Ei auta mitkään ilmoitukset. Nyt on kaksi päivää tullut Maailmanmenoa palstalle iltaisin satoja viestejä. Pakko olla ylläpidon henkilö.
- Anonyymi
Ratkaisu on sanottu tuossa ylempänä. Se täytyy vain ymmärtää.
Luotsit remmiin!
- Anonyymi
Minä laitoin äsken eräälle foorumille yhden viestin.
Foorumille se ilmestyi viitenä viestinä. Kaikki tietty just samanlaisia.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi584085Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1521754Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141443Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351198Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau166993- 56864
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.156766Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en53760- 37735
- 76735