Kun tuntematon nainen hakee kadulla katsekontaktia taktia

Anonyymi

Jos tuntematon nainen hakee suoraa tai toistuvaa katsekontaktia kanssani kadulla, kaupassa tai bussissa jne, tarkoittaako se että hän toivoisi lähestymistä vai katsooko jotkut huvin vuoksi? Miten on? 😁
Näin on käynyt useamman kerran lyhyen ajan sisällä, muutaman eri naisen kohdalla. Eivät ole tulleet juttelemaan asti kylläkään.

Miten itse suhtaudut kadulla lähestymiseen noin yleensä?

22

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mun katse hakeutuu aina yhteen tiettyyn naiseen jonka näen välillä kaupungilla. Oon häneen niin ihastunut. Tätä on jatkunut jonkin aikaa ja oon ihan sekaisin hänest.

      • Anonyymi

        Mikä kaupunki ?


    • Anonyymi

      On täällä hiljaista keskustelua...

    • Anonyymi

      No ei välttämättä mutta voi olla 😊

    • Anonyymi

      Riippuu katselijasta mitä sillä tarkoittaa. Minulla tarkoittaa sitä, että sinussa on jotain joka kiinnittää huomioni esim kivat hiukset, iloinen hymy, kaunis katse jne..

      • Anonyymi

        Niin mut kysymys olikin siitä jos joku tietty katselee toistuvasti kohdatessa. Ja kyseessä tuntematon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mut kysymys olikin siitä jos joku tietty katselee toistuvasti kohdatessa. Ja kyseessä tuntematon.

        No kyllä samoja naisia tulee useammin katsottua. Miksei tulisi, kun on silmäniloa..jos vastaa katseeseen niin piristävää. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä samoja naisia tulee useammin katsottua. Miksei tulisi, kun on silmäniloa..jos vastaa katseeseen niin piristävää. :)

        No joo, ite en kiinnitä huomiota kuin tähän yhteen.
        Tietty nyt muille ihmisille tuolla hymyilee mut tää yks vaan kiinnittää huomion.


    • Anonyymi

      Mikä siinä mietityttää, minä ainakin hymyilen kaikille 😊

      • Anonyymi

        Niin kyllähän ihmiset normaalisti hymyilee tuolla toisilleen. 😊
        Ihastuneena sitä silti katsoo vähän erilaisesti toista, vaikka tosin jos ei suoraan sanota niin se on sitten vaan arvailua toisen eleistä.

        Et näin ihastuneen sekavana sitä sitten miettii kaikenlaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyllähän ihmiset normaalisti hymyilee tuolla toisilleen. 😊
        Ihastuneena sitä silti katsoo vähän erilaisesti toista, vaikka tosin jos ei suoraan sanota niin se on sitten vaan arvailua toisen eleistä.

        Et näin ihastuneen sekavana sitä sitten miettii kaikenlaista.

        Sanottakoon se et minuun päin ei katsella.
        Mut ite oon yhteen kiinnittänyt huomiota ja se oli kyl ihastusta ensinäkemisellä.


    • Anonyymi

      Voi olla mitä tahansa, asia selviää kun menet juttelemaan ja tutustut katselijaasi. Yleisesti ottaen kadulla lähestyminen on Suomessa harvinaista, no itsekin tuli kokeiltua muutaman kerran nuorena ja kerran hyvin tuloksinkin. Tässä iässä (yli 40) ei tulisi mieleenkään, vaikka olisin sinkku.

      • Anonyymi

        Miksei tulisi.:) kiva olisi, jos joku lähestyisi. Vaan kiinnostuneeksi katseluksi jää. Saa yli 40 vuotiaatkin elää ja rakastaa..t. toinen sinkku..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei tulisi.:) kiva olisi, jos joku lähestyisi. Vaan kiinnostuneeksi katseluksi jää. Saa yli 40 vuotiaatkin elää ja rakastaa..t. toinen sinkku..

        No itse ajattelisin, että keski-ikäisillä on parempiakin paikkoja lähestyä kuin kadulla ja harva tässä iässä kiinnostuu pelkän katseen perusteella. Mutta siitä vain toki, jos tuntuu luontevalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei tulisi.:) kiva olisi, jos joku lähestyisi. Vaan kiinnostuneeksi katseluksi jää. Saa yli 40 vuotiaatkin elää ja rakastaa..t. toinen sinkku..

        Miksi et lähesty itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei tulisi.:) kiva olisi, jos joku lähestyisi. Vaan kiinnostuneeksi katseluksi jää. Saa yli 40 vuotiaatkin elää ja rakastaa..t. toinen sinkku..

        Mikä ihme sua estää rakastamasta ja lähestymästä?


    • Oletko moikannut? Siitä voisi seurata jotain lisää.

      • Anonyymi

        Ihmeellistä saamattomuutta.

        Minä moikkaan aina kaikkia, jotka ottaa minuun katsekontaktin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmeellistä saamattomuutta.

        Minä moikkaan aina kaikkia, jotka ottaa minuun katsekontaktin.

        Sama täällä ja varsinkin jos useammin on nähnyt. Ja olen joskus sanonutkin että kaunis hymy sinulla 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä ja varsinkin jos useammin on nähnyt. Ja olen joskus sanonutkin että kaunis hymy sinulla 😊

        Siis kaupungilla moikkaat satunnaista vastaantulijaa?
        Maalla moikkaan kaikkia vastaantulevia lenkillä. Mut kaupungissa en tiennyt et on tapana.
        Ei tulis mieleen kyl alkaa tuntematonta lähestymään niin et alkaa kehumaan toisen ulkonäön piirteitä, edes hymyä. Se olis jotenkin outo kommentti ihan yllättäen tuntemattomalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kaupungilla moikkaat satunnaista vastaantulijaa?
        Maalla moikkaan kaikkia vastaantulevia lenkillä. Mut kaupungissa en tiennyt et on tapana.
        Ei tulis mieleen kyl alkaa tuntematonta lähestymään niin et alkaa kehumaan toisen ulkonäön piirteitä, edes hymyä. Se olis jotenkin outo kommentti ihan yllättäen tuntemattomalta.

        Niin.. varsinkin jos usein nähdään. Ja joo hymyilen takaisin jos joku hymyilee. Ja miks ei vois sanoa kohteliaisuuksia kun usein näkee ja jos moikkailee.. mutta joo, kukin tyylillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kaupungilla moikkaat satunnaista vastaantulijaa?
        Maalla moikkaan kaikkia vastaantulevia lenkillä. Mut kaupungissa en tiennyt et on tapana.
        Ei tulis mieleen kyl alkaa tuntematonta lähestymään niin et alkaa kehumaan toisen ulkonäön piirteitä, edes hymyä. Se olis jotenkin outo kommentti ihan yllättäen tuntemattomalta.

        Mun mielestä ei voi olla paha asia kertoa kanssaihmiselle, miten kauniisti hän hymyilee...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1697
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1268
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1179
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      195
      940
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      898
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      715
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      640
    Aihe