Kaipaisin ajatuksia siitä miten ootte selvinneet ja tehneet, kun oma äiti vihaa isää ja isän nykyistä vaimoa. Isällä on inhottavaa kun en oikein voi olla "äpuolen" kaveri. Se on kyllä ihan ok ja pyytää tekemään juttuja. Äiti kyselee kotona mitä ollaan puhuttu. On myös jäänyt kiinni valehtelemisesta ettei iskä haluais mua sinne. Mulla on myös tulossa rippijuhlat ja mun pitäis päättää ketä kutsutaan. Tiedän että äiti toivoo mun haluavan vain iskän ja on sanonut, että koronan takia olis niin parempi. Tuntuu tosi peeltä.
Äidin viha isää ja "äitipuolta" kohtaan
2
258
Vastaukset
- Anonyymi
Tähän asiaan pitäisi mennä ihan lastensuojelusta kysymään aikuisille terapiaa, mieluummin ilman vanhempia, koska he yrittävät yleensä estellä kun on vaikea myöntää virheitä. Sinä et ole vanhempiesi pelinappula ja heidän käytös on pahoinpitelyä.
Sinun ei kuulu valehdella heidän puolestaan eikä kuulu kertoa keskusteluja mitä olet käynyt, ellei se liity esim. kouluasioihin, joista molempien vanhempien pitää tietää.
Aikuisten kuuluu tietää, ettei lasta saa käyttää noin ja he tekevät sinua kohtaan pahaa, koska tällaiset ei ole sinun asiasi hoitaa. Jos he eivät tätä osaa tai tiedä niin siihen tarvitaan lastensuojelun neuvoja tai sitä terapian apua.
Täällä on ihmisiä jotka osaavat neuvoa paremmin asian suhteen:
https://www.nuortennetti.fi/apua-ja-tukea/lasten-ja-nuorten-puhelin/ Et tarvitse äitisi lupaa ollaksesi äitipuolesi kaveri. Sinun ei myöskään tarvitse kertoa äidillesi yhtään mitään siitä, mitä isäsi luona teet ja mitä siellä puhutaan. Kaikesta et välttämättä edes saisi kertoa, on olemassa rikos nimeltä "yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen".
Isäsi ja hänen nykyisen vaimonsa elämä ei kuulu äidillesi.
Oletko kertonut asiasta isällesi? Aikuisten hommahan se olisi setviä asiat siihen kuntoon, että lapsella on hyvä olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1653270Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172262850Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina702447Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3061716Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.91500Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät261376Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31261Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala31042Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115930Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103913