Olen ihmetellyt Suomi24:n vastehitautta.
Nyt pingasin.
Ping isäntä suomi24.fi [63.32.186.551]. 32 tavun paketti:
Pyyntö aikakatkaistiin.
Pyyntö aikakatkaistiin.
Pyyntö aikakatkaistiin.
Pyyntö aikakatkaistiin.
Tein tuon uudestaan ja tulos oli sama. Aioin laittaa isomman erän kuin tuo neljän oletus, mutta jos kaksi erillistä kertaa on mennyt jo puihin, menisi todennäköisesti edelleenkin.
Heikot palvelinvasteet
5
278
Vastaukset
Moikka!
Olemme estäneet ICMP-liikenteen kyseiseen palvelimeen.
Terkuin,
Emma,
Suomi24-tiimi- Anonyymi
Niin, eräs tapa valehdella sekin. Ei anneta tietoa, miten huonosti on, kun "on estetty".
Huvinsa kullakin. - Anonyymi
Taas yksi Suomi24:n salamavastaus.
Tekosyyn keksimiseen menee aina aikaa. - Anonyymi
Pingaushan on yhteyden kokeilua. Siis olette havainneet omat yhteytenne heikoiksi ja koetatte peittää kyvyttömyyttänne kaikin keinoin. Noin voitte sanoa, että se on tarkoituksellisesti estetty. Mutta sitten onkin paljon painavampi kysymys, miksi estetty. Siihen annoinkin jos vastauksen.
Niin se on, ei kettu pääse turkistaan eikä valehtelija luonteestaan.
- Anonyymi
Eipä ole asiaa saatu vieläkään kuntoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191