Olen ihmetellyt Suomi24:n vastehitautta.
Nyt pingasin.
Ping isäntä suomi24.fi [63.32.186.551]. 32 tavun paketti:
Pyyntö aikakatkaistiin.
Pyyntö aikakatkaistiin.
Pyyntö aikakatkaistiin.
Pyyntö aikakatkaistiin.
Tein tuon uudestaan ja tulos oli sama. Aioin laittaa isomman erän kuin tuo neljän oletus, mutta jos kaksi erillistä kertaa on mennyt jo puihin, menisi todennäköisesti edelleenkin.
Heikot palvelinvasteet
5
176
Vastaukset
Moikka!
Olemme estäneet ICMP-liikenteen kyseiseen palvelimeen.
Terkuin,
Emma,
Suomi24-tiimi- Anonyymi
Niin, eräs tapa valehdella sekin. Ei anneta tietoa, miten huonosti on, kun "on estetty".
Huvinsa kullakin. - Anonyymi
Taas yksi Suomi24:n salamavastaus.
Tekosyyn keksimiseen menee aina aikaa. - Anonyymi
Pingaushan on yhteyden kokeilua. Siis olette havainneet omat yhteytenne heikoiksi ja koetatte peittää kyvyttömyyttänne kaikin keinoin. Noin voitte sanoa, että se on tarkoituksellisesti estetty. Mutta sitten onkin paljon painavampi kysymys, miksi estetty. Siihen annoinkin jos vastauksen.
Niin se on, ei kettu pääse turkistaan eikä valehtelija luonteestaan.
- Anonyymi
Eipä ole asiaa saatu vieläkään kuntoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi584065Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1501744Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html131432Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351198Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau166983- 54853
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.155760Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en53760- 37735
- 76735